[XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Ja bym trochę "poskromił" entuzjazm i otwieranie oczy niedowiarkom na twoim miejscu Haxo. Czy przypadkiem PP nie korzysta z dużej ilości materiałów komercyjnych, np. muzyki z Wiedźmina 3? Z tego co pamiętam wiele grafik też. Jak ty to chcesz sprzedawać?
I rzeczywiście oswajacz pustości nie brzmi najlepiej.
I rzeczywiście oswajacz pustości nie brzmi najlepiej.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Oswajacz Pustości
O matko, dopiero teraz to doczytałem, niestety z mojej perspektywy efekt jest odwrotny, wstawić pozycję na poziom GL może każdy (i nie po roku), niestety wygląda na to, że niektórzy po prostu nie mają za grosz instynktu zamozachowawczego. O grze i dlaczego nie nadaje się na taki ruch już nie będę pisał, ale tłumaczenie (pomijam resztę warstwy językowej) zwyczajnie boli, skorzystałbym biegiem z dowolnej wersji podanej przez Gedharma (jest jeszcze Exterminator, Slayer, ale zdecydowanie Void, w ogóle to nie musicie tego tłumaczyć dosłownie!). Pewnie zaproponowałbym też jeszcze raz zastanowienie się, czy oby jednak nie żyjecie w bańce kręcenia lajków i fanpejdżów na Fb, zbiórek pod głosowania w ankietach i sztucznego poklepywania się po plecach, ale to raczej mija się z celem, od pierwszego wpisu widać było, że liczy się fejm. :)HGS pisze:Tak w ramach ciekawostki, by niedowiarki przejrzały na oczy :)
Ok, tyle szczerze, poważnie i uszczypliwie, ale żeby wydusić jakiś pozytyw, fajnie, że coś się dzieje, będzie jakieś doświadczenie na przyszłość, bo na pewno przy takim zapale na tym się nie skończy. Ekipa z GL ma już jeden tytuł na Steamie, więc wpólnymi siłami marketingu szeptanego może udać się to przepchnąć, co nawet w najgorszym przypadku powinno przynieść przyzwoitą sprzedaż, przynajmniej jeśli ufać SteamSpy np. w zakresie statystyk dotyczących Story of the Survivor.
Zdecydowanie życzę wielocyfrowych kwot i oczekuję, że kto jak kto, ale gdy przyjdzie czas, to w podobny sposób pochwalisz się skalą sukcesu, całkiem poważnie, byłaby to bardzo wartościowa informacja dla wszystkich, którzy rozważają podobne pomysły.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Jak usłyszałem, że jest na steam, to pomyślałem o "Vanquisher of the Void". "Tamer" to chyba "Poskramiacz"Gedharm pisze:Czemu nie Void Ravager? Albo Void Vanquisher? Albo nawet coś w stylu Void Destroyer czy Conqueror of the Void? Jestem pewny na 100%, że nie o takie znaczenie "pustki" Ci chodziło.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Myślę że najlepszym rozwiązaniem w tej kwestii było po prostu połączenie dwóch słów:
Pogromca Tamer
Pustki Void
Bo jak się połączy te dwa słowa w całość w Google Tłumaczu to wychodzi conqueror of the Void
Czyli Pogromca Pustki po angielsku brzmiał by Tamer Void lub Void Tamer
Pogromca Tamer
Pustki Void
Bo jak się połączy te dwa słowa w całość w Google Tłumaczu to wychodzi conqueror of the Void
Czyli Pogromca Pustki po angielsku brzmiał by Tamer Void lub Void Tamer
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Tytuł jest dobrze przetłumaczony. Jakbyście nie wiedzieli to obce języki mają kilka znaczeń danego wyrazu. Ten pasuje najlepiej :)Gedharm pisze:Oczy mi wyleciały z orbit, jak zobaczyłem angielski tytuł. Jeśli tak proste rzeczy jak "pogromca pustki" tłumaczą translatorem, to ja się boję jak wyglądają dialogi.
Czemu nie Void Ravager? Albo Void Vanquisher? Albo nawet coś w stylu Void Destroyer czy Conqueror of the Void? Jestem pewny na 100%, że nie o takie znaczenie "pustki" Ci chodziło.
Zanim coś napiszesz to sugeruję byś zapoznał się z faktami. Bo pierdzielić głupoty każdy może :)Kryzz333 pisze:Ja bym trochę "poskromił" entuzjazm i otwieranie oczy niedowiarkom na twoim miejscu Haxo. Czy przypadkiem PP nie korzysta z dużej ilości materiałów komercyjnych, np. muzyki z Wiedźmina 3? Z tego co pamiętam wiele grafik też. Jak ty to chcesz sprzedawać?
I rzeczywiście oswajacz pustości nie brzmi najlepiej.
Po pierwsze: PP I nie zawiera muzyki z Wiedźmina 3. Pierwotnie zawierał, ale tylko jeden utwór, którego już nie ma ;)
Po drugie grafiki są moje i skrypty również :) - Wersja EN jak nie doczytałeś różni się :)
Po trzecie dźwięki też są autorskie w EN
Na drugi raz odrób lekcję proszę :)
Graliście w wersję PL i bazujecie tylko na stereotypowych opiniach. Sam jestem ciekaw co pozmieniano w EN i dowiem się tego niebawem. Po za tym ta gra nie jest kierowana do polaków, a zagranicznych odbiorców, którzy nieco inaczej patrzą na takie gierki. U nas nikt nie kupuje gier, za granicą to są małe pieniądze w porównaniu z tym co jest tu. Z tego co wiem, to nadal prowadzone są pracę nad PP I w EN wersji i sporo ciekawych zmian widziałem chociażby w mechanice. Nikt nie karze wam tego kupować i nie sugeruję kogoś krytykować, bo tak każdy potrafi, a na greenlight nie tak łatwo się dostać wbrew pozorom. Jak ktoś taki jest cwaniak to z chęcią zobaczę jak wystawia swoją gierkę i boryka się z całą masą biurokracji :)
Dużo by tu mówić, ale powstrzymajcie się od zbędnych opinii na ten temat, bo dobrze wiemy, że łatwo mieć milion zdań, każdy ma inne, a i tak żadna ze stron racji mieć nie będzie :) Nawet ta moja. Skoro coś jest to znaczy, że zostało to zatwierdzone przez kilka osób, a nie jedną i tyle :)
Dobrze wiemy, że PP II teraz będzie wychodził i to na nim sugerowałbym abyście skupili niebawem swoje opinie, bo one będą miały wpływ na ostateczną postać gry. Niebawem demko PP II na którym z chęcią poczytam wasze sugestie. Przypominam, że PP II dąży też do komercji :)
Ostatnio zmieniony 01 mar 2017, 11:10 przez HGS, łącznie zmieniany 1 raz.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Nie wiedziałem że nauczyłeś się języka ruby, chyba że chodzi ci o zdarzeniówkiHGS pisze:skrypty również :)
Tak z czystej ciekawości, ile kosztuje angielski Pogromca Pustki
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Skrypty robią osoby z zaprzyjaźnionego zespołu nie ja. Ja osobiście nyguję RUBY, po prostu wolę zdarzenia. PP I słyszałem, że ceny od 2-5 euro. Ale to niepotwierdzone info i ceny ja nie ustalam. Ja daję tylko licencję na poprawę i modyfikację treści tak, by nie psuć spójności gry z pierwotnymi założeniami. PP II natomiast będzie wahać się cenowo od 4-10 euro z tego co wiem :)PInroz pisze:Nie wiedziałem że nauczyłeś się języka ruby, chyba że chodzi ci o zdarzeniówkiHGS pisze:skrypty również :)
Tak z czystej ciekawości, ile kosztuje angielski Pogromca Pustki
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Czyli cenę gry decyduje stream
Ciekawe, czyli ktoś z twojego zespołu stworzył system kursora myszy od samego początkuHGS pisze:Skrypty robią osoby z zaprzyjaźnionego zespołu nie ja
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Cenę dyktują wydawcy nie ja, a skrypt również oni opracowali, albo przynajmniej mają licencję na to :)PInroz pisze:Czyli cenę gry decyduje stream
Ciekawe, czyli ktoś z twojego zespołu stworzył system kursora myszy od samego początkuHGS pisze:Skrypty robią osoby z zaprzyjaźnionego zespołu nie ja
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Błagam, jeśli masz pisać w ten sposób to nie wypowiadaj się już na temat języka ani biurokracji, bo te rzeczy to pikuś i widocznie albo masz po prostu zerowe doświadczenie i wiedzę albo czerpiesz je ze złych źródeł. Przejdziesz do miesięcznego rozliczania dochodów, VAT, kontroli skarbowych, podpisywania i rozliczania się z bardziej skomplikowanych umów (np. z pro tłumaczami!) itp. to będziesz miał pole do ew. zmartwień. Twarde fakty i racje to też coś zupełnie innego niż opinie, np. błąd językowy to błąd językowy i tyle. Problem chyba w tym, że nadal nie zauważyłeś, że nie wszędzie rozmawiasz z dyletantami, którym zaimponuje uberpost o tym jak masz jeden kawałek z W3, który potem ostatecznie usuwasz z projektu. Bo tak, tutaj, czy wśród świadomych odbiorców działa to często inaczej, hasełka nie działają, w razie problemów ludzie na Steamie masowo upomną się o zwrot $ i serwis wycofa giercę z dystrybucji. Z community RM wyrosło wielu twórców, którzy dziś działają lub działali komercyjnie w związku z branżą gier, nie jesteś na drodze do tego by być pierwszym czy choćby dziesiątym, a zamiast robić tutaj taki sam szum jak wszędzie, zdecydowanie polecam więcej pokory i czerpania z uwag, zyskają na tym wszyscy.
Fajnie, że nowa wersja gry przechodzi pewne techniczne zmiany, nie wyobrażam sobie żeby było inaczej, oczywiście uwzględniłem to w swojej wcześniejszej wypowiedzi.
I specjalnie napiszę to otwarcie - ten dział służy uwagom i krytyce - jeśli chcesz powstrzymania ludzi przed komentowaniem to napisz mi prostą PM (tylko nie z żalami), a grzecznie zamknę temat. Bo tutaj nie ma zbędnych opinii dopóki są na temat i mieszczą się w granicach kultury, nawet jak ktoś "się uwziął". Niemniej apeluję też do innych o odpuszczenie tematowi licencjonowania (lub nie) itp. elementów projektu, to nie Wasze zmartwienie ani odpowiedzialność. Autor wyraził się już jednoznacznie i nie róbmy z tego tematu dyskusji, bo nawet z mojej perspektywy wygląda to jak nieco zazdrosne rzucanie wyszukanymi podejrzeniami, do produkcji naprawdę można odnieść się ze stu innych powodów (tak, wiem, grochem o ścianę ;)).
edit
I tak, błagam nie dlatego, że ironia albo nie mogę znieść tego stosu nieporozumień. To to luz, nie mój ból, błagam, dlatego, że aż boję się nawału takich postów w odpowiedzi jak te poniżej. Trafnych i prawdziwych, ale już nie tak delikatnych i pełnych wyrozumiałości.
Fajnie, że nowa wersja gry przechodzi pewne techniczne zmiany, nie wyobrażam sobie żeby było inaczej, oczywiście uwzględniłem to w swojej wcześniejszej wypowiedzi.
I specjalnie napiszę to otwarcie - ten dział służy uwagom i krytyce - jeśli chcesz powstrzymania ludzi przed komentowaniem to napisz mi prostą PM (tylko nie z żalami), a grzecznie zamknę temat. Bo tutaj nie ma zbędnych opinii dopóki są na temat i mieszczą się w granicach kultury, nawet jak ktoś "się uwziął". Niemniej apeluję też do innych o odpuszczenie tematowi licencjonowania (lub nie) itp. elementów projektu, to nie Wasze zmartwienie ani odpowiedzialność. Autor wyraził się już jednoznacznie i nie róbmy z tego tematu dyskusji, bo nawet z mojej perspektywy wygląda to jak nieco zazdrosne rzucanie wyszukanymi podejrzeniami, do produkcji naprawdę można odnieść się ze stu innych powodów (tak, wiem, grochem o ścianę ;)).
edit
I tak, błagam nie dlatego, że ironia albo nie mogę znieść tego stosu nieporozumień. To to luz, nie mój ból, błagam, dlatego, że aż boję się nawału takich postów w odpowiedzi jak te poniżej. Trafnych i prawdziwych, ale już nie tak delikatnych i pełnych wyrozumiałości.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- INRE
- Posty: 128
- Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Ahh ta pokora... Jak tak dalej pójdzie, to zaczniesz masturbować się myśląc o swoich "biznesowych" sukcesach. Chyba, że już zacząłeś...Tak w ramach ciekawostki, by niedowiarki przejrzały na oczy :)
Sam jestem ciekaw co pozmieniał zaprzyjaźniony zespół w mojej grze. :D
podobno zmienili nieco system walki na zbliżony do PP II.
Pytanie, czy to można jeszcze nazwać "twoją" grą, skoro nawet nie wiesz, co tam się pozmieniało, co pododawano itd. Jesteś ciekaw jak wyszło? Ciekawi to powinni być gracze, a ty jako twórca powinieneś być pewien wszystkiego, co tam się znajdzie, mieć jakąś kontrolę, w przeciwnym razie, to już nie jest "twoja" gra. Tylko proszę bez biznesowego wykładu o outsourcingach, sprzedawaniu licencji, czy co tam jeszcze sobie wymyślisz... Patrzmy na to jak ludzie.Jakby to ładnie ująć. Inny zespół się tym teraz opiekuje, więc oni teraz będą tak na prawdę odpowiadać za wszelkie zmiany :) Nie mniej jestem ciekaw jak im to wszystko wyszło.
Co do tłumaczenia, nie jestem jakimś wirtuozem angielskiego, ale i tytuł został skopany i w opisie są błędy. Więc nie zasłaniaj się takimi tekstami
Tytuł jest dobrze przetłumaczony. Jakbyście nie wiedzieli to obce języki mają kilka znaczeń danego wyrazu. Ten pasuje najlepiej :)
Zanim coś napiszesz to sugeruję byś zapoznał się z faktami. Bo pierdzielić głupoty każdy może :)
Każesz innym się zapoznać z faktami, podczas, gdy sam do końca nie znasz zawartości tej gry XD. A i masz rację - pierdzielić głupoty każdy może - i dlatego robisz to z każdą nadarzającą się okazją.Na drugi raz odrób lekcję proszę :)
CO?! XD. To, że ty nie kupujesz gier, to nie znaczy, że inni nie kupują.U nas nikt nie kupuje gier
Bzdury, bzdury, bzdury. Poza tym największy "cwaniak" w tym temacie to ty sam.Nikt nie karze wam tego kupować i nie sugeruję kogoś krytykować, bo tak każdy potrafi, a na greenlight nie tak łatwo się dostać wbrew pozorom. Jak ktoś taki jest cwaniak to z chęcią zobaczę jak wystawia swoją gierkę i boryka się z całą masą biurokracji :)
To po co, to wstawiasz, jak wstrzymujesz nas od wystawiania opinii. Mało tego - "zbędnych"??? Obrażasz nas drogi koleżko.Dużo by tu mówić, ale powstrzymajcie się od zbędnych opinii na ten temat, bo dobrze wiemy, że łatwo mieć milion zdań, każdy ma inne, a i tak żadna ze stron racji mieć nie będzie :) Nawet ta moja. Skoro coś jest to znaczy, że zostało to zatwierdzone przez kilka osób, a nie jedną i tyle :)Dobrze wiemy, że PP II teraz będzie wychodził i to na nim sugerowałbym abyście skupili niebawem swoje opinie, bo one będą miały wpływ na ostateczną postać gry. Niebawem demko PP II na którym z chęcią poczytam wasze sugestie. Przypominam, że PP II dąży też do komercji :)
A z tą komercją, to - łoooo matko... Jeśli faktycznie jesteś tu, na scenie makera, tylko po to, żeby się sprzedać, to bardzo słabe zdanie mam o tobie jako twórcy. Bo tak to wygląda, że bawisz się ciągle w pseudo-biznesmena, a nie da się zauważyć u ciebie pasji, zwykłej radości z robienia gier - czyli tego co najważniejsze, tego co nas wszystkich makerowiczów łączy.
- Viuu
- Posty: 118
- Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Zabawne w sumie, że jesteś tak pewny siebie kompletnie nie znając języka xDTytuł jest dobrze przetłumaczony. Jakbyście nie wiedzieli to obce języki mają kilka znaczeń danego wyrazu. Ten pasuje najlepiej :)
Aż mi się przypomniało, Haxo przecież nawet zbierał na licencje makera przez polakpotrafi, bo mówił że nie ma zamiaru wydawać pieniędzy na tworzenie gier xDCO?! XD. To, że ty nie kupujesz gier, to nie znaczy, że inni nie kupują.
Ale ten no... wpadłem tylko powiedzieć, że lepiej żebyś się pospieszył. Bramy śmietnika Steam zamykają się jakoś na wiosnę.
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Wbrew pozorom to, co teraz napiszę, jest bardzo na temat.
Najważniejsza rzecz, jakiej nauczyłam się przez X lat swojej pracy, to to, że nie da się nikomu pomóc na siłę. Więc jeśli ktoś nie chce, to nie ma sensu się męczyć - szkoda czasu i sił. Także ten... Ja tylko życzę powodzenia. :)
Najważniejsza rzecz, jakiej nauczyłam się przez X lat swojej pracy, to to, że nie da się nikomu pomóc na siłę. Więc jeśli ktoś nie chce, to nie ma sensu się męczyć - szkoda czasu i sił. Także ten... Ja tylko życzę powodzenia. :)
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Tamer of the Emptiness to potwornie przetłumaczony tytuł, nawet jeżeli słowa mają kilka znaczeń. Nikt by za nic tego nie użył w takim kontekście a już na pewno nie w tytule gry. "The" sugeruje, że to jakaś specyficzna pustka którą można zaobserwować lub dotknąć, bo inaczej mogłoby być po prostu "Tamer of Emptiness".
Już wolałbym to "Void" o którym wspomniano, bo "Emptiness" odnosi się zwykle do uczuć i brzmi co najmniej dziwne ze słowem "Tamer".
Ogólnie "Slayer" pasuje moim zdaniem o wiele lepiej, a zamiast "Emptiness" użyłbym "Void", "Desolation", "Oblivion" lub "Abyss".
Ostatecznie proponuję po prostu coś w stylu The Void Slayer, albo The Abyss Slayer. Ewentualnie nawet "Vanquisher" jest lepsze od "Tamer".
Tylko tyle w sumie chciałem powiedzieć, bo z sukcesu gry się cieszę, ale z nastawienia tak średnio.
Co do dostania się do Greenlight...
Łatwo się dostać. Znam 'firmy' które masowo produkują kiepskie gry i wrzucają je na Steam, żeby zarobić choćby te 0,59€. A to, że Steam je po jakimś czasie zdejmuje nie robi im zbytnio różnicy. Trudniej z tym, żeby ludzie dobrze odebrali grę, bo łatwo się upomnieć o zwrot pieniążków. Tak czy inaczej życzę raczej pozytywnych komentarzy na Steamie.
Już wolałbym to "Void" o którym wspomniano, bo "Emptiness" odnosi się zwykle do uczuć i brzmi co najmniej dziwne ze słowem "Tamer".
Ogólnie "Slayer" pasuje moim zdaniem o wiele lepiej, a zamiast "Emptiness" użyłbym "Void", "Desolation", "Oblivion" lub "Abyss".
Ostatecznie proponuję po prostu coś w stylu The Void Slayer, albo The Abyss Slayer. Ewentualnie nawet "Vanquisher" jest lepsze od "Tamer".
Tylko tyle w sumie chciałem powiedzieć, bo z sukcesu gry się cieszę, ale z nastawienia tak średnio.
Co do dostania się do Greenlight...
Łatwo się dostać. Znam 'firmy' które masowo produkują kiepskie gry i wrzucają je na Steam, żeby zarobić choćby te 0,59€. A to, że Steam je po jakimś czasie zdejmuje nie robi im zbytnio różnicy. Trudniej z tym, żeby ludzie dobrze odebrali grę, bo łatwo się upomnieć o zwrot pieniążków. Tak czy inaczej życzę raczej pozytywnych komentarzy na Steamie.
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
I kto tu żałuje pieniędzy na kupno czegokolwiek? Jak wkładam w coś swój cenny czas to mam prawo na tym zarobić, czy nie? Bo jakoś nie widzę, by szanujący się twórcy rozdawali gry za darmo. :)INRE pisze:Jeśli faktycznie jesteś tu, na scenie makera, tylko po to, żeby się sprzedać, to bardzo słabe zdanie mam o tobie jako twórcy. Bo tak to wygląda, że bawisz się ciągle w pseudo-biznesmena, a nie da się zauważyć u ciebie pasji, zwykłej radości z robienia gier - czyli tego co najważniejsze, tego co nas wszystkich makerowiczów łączy.
Ale dziękuję ^_^ To miło, że udaje mi się sprzedawać mój kontent. Dla mnie to komplement bardziej niż obelga :)
Nie do końca tak to działa :)Yoroiookami pisze: Trudniej z tym, żeby ludzie dobrze odebrali grę, bo łatwo się upomnieć o zwrot pieniążków.
To tak jakbyś kupił np film w pudełku, obejrzał go i stwierdził, że go oddajesz, bo ci się nie podoba. Steam tak nie działa :)
Możliwe, że są jakieś mechanizmy na to, ale nie za tak niskie ceny :)
Co do dopingu dziękuję.
Brutalna rzeczywistość Steam. Co do wejścia gry na Steam, to nie ma to znaczenia, czy Greenlight zamkną, bo projekt jest w fazie przepychania go do Steam i nawet zamknięcie Greenlight nic nie da. Ludzie wybulili kasę na Greenlight, by wstawić tam swoje gry i raptem okazałoby się, że wydali kasę na marnę :). Jest blokada na to :) Jak projekt już jest wstawiony, to go przepycha się po jakimś czasie, albo i nie. Jak jest przepchnięty to dopiero dzieje się magia dotycząca chociażby daty premiery takiej wersji, ustalenia ceny itp :)
Trochę mi zajeżdża typowo polską zazdrością i czysta zawiścią od niektórych tu obecnych, tylko nie wiem czemu. Bo jak ktoś nie stoi w miejscu i się wychyla z szeregu to zaraz trzeba go jechać :) Spoko przyzwyczaiłem się do tego na tym forum, w sumie na Ultimie też
Bardzo mi też miło z tego powodu, że raptem taka aktywność się zrobiła. Dziwnym zbiegiem okoliczności jak ktoś wspomina o płatnościach to raptem całe tabuny ludzi się uaktywniają :D Czy tylko ja to zauważyłem?
Jest też zgoła inna sprawa :)
Pytano się mnie wielokrotnie o Polską wersję PP I w ulepszonej wersji. Jednak ona nie powstanie dlaczego? Głównie z tego powodu, że nie trawicie tej gry i ciągle powtarzacie w kółko tę samą gadkę jaka ta gra nie jest zła. Skoro jej nie trawicie to po co sobie zadawać więcej trudu? Miałem nawet w planach, by wersja PL w ulepszonej odsłonie była nawet darmowa, ale człowiek ma dobre chęci, a go i tak gnojem obrzucają.
No trudno się mówi :)
W tym momencie najbardziej liczy się teraz to jak wyjdzie finalnie PP II.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2017, 16:17 przez HGS, łącznie zmieniany 2 razy.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!