Strona 2 z 3

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 06 lut 2016, 14:36
autor: Kleo
Demo, choć krótkie, jest zaskakująco fajne - szczerze przyznam, że spodziewałam się czegoś sporo gorszego. Klimat, pewnie z powodu specyficznie brzmiących dialogów, mocno przywodzi mi na myśl "Magicznych wojowników". Grafika jest prosta, ale całkiem przyjemna. Zastrzeżenia mam (tylko :)) dwa. Dialogi są za cicho w stosunku do reszty udźwiękowienia, przez co czasem trudno je zrozumieć - przydałoby się dać trochę ciszej muzykę i mocno przyciszyć dźwięki w menu, bo hałasują okropnie. Druga rzecz to droga do krawca - dłuższą chwilę zajęło mi zorientowanie się, że można po niej iść dalej. Przede wszystkim dlatego, że w instrukcji napisałeś, że kliknięcie zwykłego kursora nie powoduje żadnych efektów, co w tym przypadku nie jest prawdą.

Całkiem nieźle, Helio, czekam na więcej. :)

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 06 lut 2016, 15:45
autor: Grentos
W sumie to masz rację. Instrukcja najprawdopodobniej będzie przedłużona o jedną stronę z paroma informacjami op których zapomniałem. A jeśli chodzi o te dialogi to popracuje nad tym :D

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 06 lut 2016, 15:55
autor: Vodun
Gra podobała mi się, grafika i ogólne wykonanie mają swój urok który przyciąga. Design królowej lodu oraz lwa Alana szczególnie mi się spodobały, chciałbym zobaczyć więcej takich postaci. Dosyć prosta przygodówka i być może właśnie w tej prostocie leży największy plus tej gry.

Co do dialogów to chyba tylko rozmowa ze szczurem krawcem była tak cicha że nie wiedziałem co mówi. Całokształt dialogów pozostawia wiele do życzenia ale też nie są aż tak tragicznie złe że trzeba je natychmiast usunąć, przydałoby się więcej ludzi do ich odgrywania (lub by danemu głosowi->postaci dać więcej charakteru).

Moim zdaniem powinna powstać jakaś animacja (oparta choćby na PICTURE'sach) która pokazywałaby używanie przedmiotów(dostajemy pajęczynę, wymieniamy 3 monety na kapelusz). Szczególnie podczas zakupu kapelusza u szczura brakowało mi czegoś bo by mi pokazało/powiedziało co zrobiłem.

Oprócz tego, chętnie zobaczę więcej i z chęcią poznam przygody Marcusa :)

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 06 lut 2016, 17:47
autor: lorak
Fajnie jest, podpisuję się pod słowami Voduna na temat rozmowy ze Szczurem. Kapelusz mógłby też zniknąć ze stojaka.
Sympatyczne grafiki, głos podkładany w dialogach przypadł mi do gustu :)

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 06 lut 2016, 22:15
autor: Grentos
OK, animacje z krawcem już wzbogaciłem o to że on idzie i zabiera ten kapelusz i daje Marcusowi :P Ogółem biorę się za animacje :D Mam nadzieję że będzie lepiej

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 07 lut 2016, 19:30
autor: Keibi
Zagrałem w to demko i przyznam szczerze, że nawet całkiem fajnie ci to wyszło. Stylistycznie to fajnie wygląda - jak gra dla dzieci, więc fajnie się grało, choć strasznie krótkie to demko... Mam nadzieję, że ukończysz tą grę!

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 07 lut 2016, 22:35
autor: Grentos
Mam zamiar ukończyć :P no chyba że znowu zrobię wypad na 3 miechy do ośrodka :/ ale na razie jestem w domu więc pracuję intensywnie. Za nie długo najprawdopodobniej wydam aktualizację demka :D

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 07 lut 2016, 23:57
autor: Dragon Kamillo
Jest dobrze, choć te wcześniejsze wersje co dawałeś na chacie jakoś bardziej mi się podobały.

Trochę szkoda że filmiki są w innej rozdzielczości i wyświetlają się w gorszej jakości niż obrazki. Nie podoba mi się też opcja że można je przeklikać, intro OK, ale reszta filmików jest na tyle krótka, że pozbyłbym się tej opcji.

Trochę też z tymi monetami mi się nie podoba, że były pojedynczo, większość czasu zastanawiałem się jak je wrzucić do jednego - chciałem je jakoś owinąć tym papierem, a tu tak jakoś to dziwnie było.

Reszta była raczej OK, dźwięki słyszałem wszystkie. Choć podgłośnić ciebie nie zaszkodzi, w intrze jest chyba z tym najgorzej.

Obyś tylko tego nie zepsuł, bo coś nie mogę odpędzić się od myśli że to zepsujesz XD.

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 08 lut 2016, 17:50
autor: Grentos
Zaktualizowałem wersje demonstracyjną gry. Naprawiłem parę rzeczy itp. Wrzuciłem już ją na mediafire a teraz wrzucę jeszcze na inne hostingi. Miłej gry ;)

Dodałem nowy zwiastun, myślę że lepszy od poprzedniego :) Zapraszam do zapoznania się :D

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 10 lut 2016, 06:26
autor: Jazzwhisky
Bardzo krótkie, bardzo proste, ale i bardzo dobre demo. Uwagi Kleo, Voduna i DK celne, zdecydowanie czekam na pełną wersję! :)

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 10 lut 2016, 21:11
autor: Noruj
Całość zajęła mi z 3-5 minut, ale to i tak moje ulubione demo wszech czasów :-D
Mam osobne miejsce w sercu dla takich pogodnych, kolorowych point'n'clickowych gier (zawsze chciałem taką zrobić, ale autorska oprawa to niezła blokada).
Uwagi - fajniej jakby więcej sensu to miało, nie za dużo, ale np. powiedziane czemu akurat on chce tabletki na katar, a piekarz chce pajęczynę xD
Dubbing - niektóre kwestie (zwłaszcza w intrze) do nagrania jeszcze raz.

Anyway, podobieństwa w historii do Opowieści z Narnii to przypadek? xP

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 10 lut 2016, 21:21
autor: Grentos
To nie podobieństwa lecz nawiązania. Będzie w grze takich sporo :)

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 11 lut 2016, 04:46
autor: Jazzwhisky
W sumie pajęczyna jest ładnie wyjaśniona, ba, nawet więcej niż ładnie, Piekarz nie jest taki głupi. :)

Ale pomyślałem o tych filmikach, i czy naprawdę nie łatwiej 100% scenek zrobić w RM? Video i tak trzeba poskładać, a w Makerze jest wszystko - picture, poruszanie, resize... A wyglądałoby (i ważyło!) znacznie lepiej.

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 11 lut 2016, 12:40
autor: Grentos
Dodałem ankietę do strony MiKLa. Będę ją co jakiś czas podmieniał. Zapraszam do głosowania.

Re: [XP] Marcus i królowa lodu (DEMO)

: 23 lut 2016, 15:04
autor: Grentos
Hej! Jak Wam się podoba nowy wygląd strony? :) Poświęciłem sporo czasu na zrobienie tego co jest teraz i mam wielką nadzieję że spodoba Wam się bardziej niż poprzednia, która, powiedzmy sobie, nie była zbyt przyjemna dla oka.