Hengort: Wojna Demonów DEMO

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: Rahim »

Dragon Kamillo pisze:Title jest chyba jeszcze gorszy.
Niekoniecznie, jest ładny, tylko to coś w lewym, górnym rogu go szpeci.
Co do reszty się nie wypowiem, bo powiedziane rzecz jasna zostało.
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 99
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: Rekkimaru »

Herion, tu nie chodzi o to, że ktoś chce cię zgnoić. Każdy chce pomóc, ale naprawdę nie pytaj o to co ma być w twojej grze. Zwłaszcza jeżeli to pierwsza gra jaką pokazujesz szerszej publice. Pomysły powinny być jak najbardziej twoje. Przede wszystkim popracuj też nad językiem bo opis wygląda trochę jak parodia. Jeśli taką ma być to ok. W przeciwnym wypadku imię Lord Emperor średnio mi się widzi. Choć brzmi kultowo :D No i takie błędy jak "ogrodnicstwo...górnicstwo". Tego nie da się przeoczyć. Dziwne są też wzmianki w fabule jak to Emperor schodzi z 100 levelu na 99. Wiesz, to nie jest tak, że ludzie w prawdziwym życiu, czy opowiadanych historiach mają levele. Do tej pory widzę, że starasz się wpakować do gry jak najwięcej mechanizmów, ale nie bardzo wiesz co zrobić z historią. Sama prezentacja gry nie wygląda jakoś źle, ale przysiądź nieco nad fabułą. Wymyśl wpierw streszczenie historii od a do z a potem ją rozwiń. What the hell, mogę co nawet pomóc z titlesreenem.
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: Herion10 »

Keibi pisze:A nazwy krain, miast, przedmiotów, bronii, pancerzy?...
Nazwy krain, miast, itd. łatwo mi przychodzą do głowy, ale imiona tak mniej.
Ozzaku pisze: Niekoniecznie, jest ładny, tylko to coś w lewym, górnym rogu go szpeci....
Tak, wiem. Logo jest trochę lepszeb niż te wcześniejsze, ale spróbuje usunąć czarne tło na przezroczystość. Może będzie lepiej.
Rekkimaru pisze:Każdy chce pomóc, ale naprawdę nie pytaj o to co ma być w twojej grze.
Czemu nie? Może uszczęśliwię kogoś kto ma fajny pomysł na imię, lub na nowy element do gry. Taki Bolek lub Lolek na nazwie jednego z mieszkańców od MrAdamskyiego pewnie go ucieszy.
Rekkimaru pisze:Dziwne są też wzmianki w fabule jak to Emperor schodzi z 100 levelu na 99. Wiesz, to nie jest tak, że ludzie w prawdziwym życiu, czy opowiadanych historiach mają levele.
Ale to jest gra fantasy, a tu wszystko jest możliwe. Nawet levele. Będzie też wzmianka o tym, że możemy się cofać w czasie za pomocą zapisów gry i ktoś nam powie o kliknieciu escape, czyli menu gry.
Rekkimaru pisze:Do tej pory widzę, że starasz się wpakować do gry jak najwięcej mechanizmów...
Tak, żeby nie była nudna. Ta gra ma się charakteryzować mechaniką, a nie fabułą. Fabuła to tylko demony i takie tam kryształy próżniowe. Aby coś było.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 99
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: Rekkimaru »

Jeżeli dla ciebie fabuła to "tylko takie tam coś aby coś tam było" to jak chcesz grą zaciekawić graczy? W końcu to rpg a nie platformówka.
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: Herion10 »

Rekkimaru pisze:Jeżeli dla ciebie fabuła to "tylko takie tam coś aby coś tam było" to jak chcesz grą zaciekawić graczy? W końcu to rpg a nie platformówka.
Przecież jest fabuła. Niby słaba dla ciebie, ale jakaś jest.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
MrohnyKot
Posty: 4
Rejestracja: 12 sty 2016, 18:28

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: MrohnyKot »

Tu raczej nie idzie o brak fabuły, ale o jej niskie walory. Zarówno jeżeli chodzi o sposób przedstawienia, jak i po prostu samo użycie schematów. Dobry odgrzewany kotlet, to dobry kotlet mimo wszystko, ale nieraz trzeba przyprawić. Błędy ortograficzne, interpunkcyjne wołają o pomstę do nieba. ,,Jest bardzo celny w strzelaniu" - jakby być we broni wprawnym, cytując moją znajomą.

,,bo miał 100 lv, czyli był cziterem bo max poziom to 99 lv" - wstawka humorystyczna niby jest, ale ciężka do przełknięcia. Największy nieogar powoduje brak jakiejkolwiek logiki. Główny bohater od tak, znikąd wymyśla sobie, że zapoluje na osiem dziwnych kryształków? I jeszcze spoiler walnięty na dzień dobry. T^T ,,Po zdobyciu 7 kryształu demony wychodzą z próżni i terroryzują świat."

Dużo narzekania, ale nie jest źle. Raczej jest w miarę przeciętnie.
Za to - oddając honory - tittle mi się podoba, tylko to coś w lewym górnym rogu nie bardzo pasuje. Może usuń czarne tło i walnij centralnie?
Screeny źle się nie przedstawiają, nie powalają, ale jednak oczy też nie bolą.

+ Plany wielkie, oko cieszą, ale jesteś pewny, że nie przesadziłeś? Przesyt też nie wychodzi na dobre.
Natomiast - jeżeli projekt wyjdzie, będę mogła zagrać w pełniaka i wszystkie plany zostaną spełnione - osobiście postawię ci piwo. :-)

++Jeżeli masz naprawdę wielki problem z imionami - zawsze zostaje generator, pełno tego w Internetach.

Zostaje życzyć powodzenia.
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: Herion10 »

MrohnyKot pisze:Tu raczej nie idzie o brak fabuły, ale o jej niskie walory...
Co nie pasuje w fabule? Jest prosta, ciekawa, oraz na pewno zmieści się w głowie gracza. Jakoś można przełknąć. Lecz na pewno główne zakończenie dotyczące 8 kryształu zwali z nóg. Ale nareszcie jakaś ogarnięta opinia dotycząca gry, a nie kłótnie dotyczące nazw postaci :| .
MrohnyKot pisze:Główny bohater od tak, znikąd wymyśla sobie...
Główny bohater nie wymyśla tak sobie, tylko dowiaduje się od magów(dalej to spoiler). O demonach taki spoiler to nie spoiler. To każdy może się spodziewać, że po ileś tam czasu demony przyjdą na świat i będą go chciały zniszczyć.
MrohnyKot pisze: Plany wielkie, oko cieszą, ale jesteś pewny, że nie przesadziłeś? Przesyt też nie wychodzi na dobrem...
Trochę może przesadziłem, ale za to efekt końcowy będzie dobry. Wkrótce udostępnie demo, jak skończe mapki.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
MrohnyKot
Posty: 4
Rejestracja: 12 sty 2016, 18:28

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: MrohnyKot »

Herion10 pisze:
MrohnyKot pisze:Tu raczej nie idzie o brak fabuły, ale o jej niskie walory...
Co nie pasuje w fabule? Jest prosta, ciekawa, oraz na pewno zmieści się w głowie gracza. Jakoś można przełknąć. Lecz na pewno główne zakończenie dotyczące 8 kryształu zwali z nóg. Ale nareszcie jakaś ogarnięta opinia dotycząca gry, a nie kłótnie dotyczące nazw postaci :| .
MrohnyKot pisze:Główny bohater od tak, znikąd wymyśla sobie...
Główny bohater nie wymyśla tak sobie, tylko dowiaduje się od magów(dalej to spoiler). O demonach taki spoiler to nie spoiler. To każdy może się spodziewać, że po ileś tam czasu demony przyjdą na świat i będą go chciały zniszczyć.
MrohnyKot pisze: Plany wielkie, oko cieszą, ale jesteś pewny, że nie przesadziłeś? Przesyt też nie wychodzi na dobrem...
Trochę może przesadziłem, ale za to efekt końcowy będzie dobry. Wkrótce udostępnie demo, jak skończe mapki.
Przełknąć można wszystko, jak to będzie smakować to zupełnie inna kwestia. Jest prosta, zmieści się na pewno, ale czy ciekawa - mam wątpliwości. Raczej standardowa, po prostu sposób przedstawienia niezbyt zachęca. Nie wiem czy to błędy, czy błędy to spowodowały. Na pewno jedno z tych dwóch.
,,Henryk po odkryciu demonów, postanawia znaleźć 8 kryszytałów próżniowych rozsianych po świecie, które zmniejszają poziom wroga."
W fabule jest tyle powiedziane, że Henryk odkrywa demony, więc leci szarżować po osiem kryształów, żeby zmniejszyć czyjś poziom. Po co mu to, dlaczego to robi i po kiego pakuje się w sam środek - teoretycznej masakry?
Efekt końcowy raczej ocenić można będzie dopiero na koniec. : - )

+ Na screenie z walki z behemothem dach domku w dolnym lewym rogu dziwnie wygląda. Są niby w teorii belki, a za nimi jakaś konstrukcja kamienna? Nie jestem pewna czy to imitacja perspektywy, ale przedstawia się dziwnie. D:
Za to! Las przedstawia się ładnie, nawet jeżeli dostaję oczopląsu od liczby kwiatków oraz zwierząt na danej powierzchni.
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: Herion10 »

Nowa, rozbudowana fabuła, poprawa błędów pisemnych, oraz screen Terdanii na górze.
MrohnyKot pisze:W fabule jest tyle powiedziane, że Henryk odkrywa demony, więc leci szarżować po osiem kryształów, żeby zmniejszyć czyjś poziom. Po co mu to, dlaczego to robi i po kiego pakuje się w sam środek - teoretycznej masakry?
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: HGS »

Zacnie się zapowiada :)
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
fifakj
Posty: 5
Rejestracja: 20 lut 2016, 21:36

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: fifakj »

szczerzę to życzę powodzenia. Gra wygląda jak dobry projekt tylko mam nadzieję że wspomniany przez ciebie system gildii będzie uzależniony od ścieżki . ciekawym aspektem będą zadania i mam tu pytanie (nie propozycje) czy rasy będą np nie tolerowały jakiejś tam gildi? albo czy będą inne zadania np.elfy+gildia magów=zadanie nr 1,elfy+gildia wojowników=zadanie nr 2
Awatar użytkownika
Pinker
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: Pinker »

No i jak projekcik, wypaliłeś się?
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: Herion10 »

fifakj pisze:szczerzę to życzę powodzenia. Gra wygląda jak dobry projekt...
Dzięki :-D . Dużo osób mówi mi, że sobie nie poradze. Taka motywacja od ciebie dużo mi daje, a ogólnie dużo mi jej brakuje.
Co do pytania, tak, będzie zależny od ścieżki. Chce zrobić nieliniową fabułe poboczną, a fabułe głowną tylko trochę zależną od gracza. Tylko, że w tej grze będzie można być tylko człowiekiem. Nie wiem czy przeczytałeś całą zapowiedz. Jednak elfy nie będą tolerować łotrzyków, a orkowie kapłanów.
Pinker pisze:No i jak projekcik, wypaliłeś się?
Na tą chwile nic nie robie z projektem. Dwa lata wcześniej, gdy miałem 13 lat postanowiłem stworzyć projekt. Dużo zrobiłem. Nagle straciłem motywacje i projekt tkwił w komputerze, aż przypadkiem straciłem cały projekt, zrobione grafiki, skrypty i inne. Nie mogłem się pogodzić z faktem straty projektu. Przez te dwa lata zmieniłem maila i ogólnie się sporo zmieniło. Potem postanowiłem wrócić na forum rpg maker i stworzyć cały projekt od nowa. Od stycznia wystartowałem, i pod koniec lutego nagle straciłem motywacje na dalsze tworzenie projektu tak jak kiedyś. Do teraz się dziwie, jak dużo zrobiłem wciągu tych dwóch miesięcy. Marzec i Kwiecień przeznaczyłem na inne rzeczy (szkoła, itp). Dzisiaj znalazłem folder z projektem i odpaliłem gierke. Zobaczyłem ile mi się udało zrobić. Po prostu fragment jednego wielkiego arcydzieła. Włączyłem edytor i nic nie zrobiłem. Jak widać nie mam motywacji do dalszego tworzenia tego projektu. Poczekam może więcej czasu, nabiore więcej chęci i kto wie, może zrobie przynajmniej te demo do tej gry.

Przepraszam za błędy językowe, jeżeli zrobiłem.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Hengort: Wojna Demonów

Post autor: Herion10 »

[ref]
Odświeżam zapowiedz bo długo nic nie zmieniałem w temacie. Zapraszam na pierwszą stronę :-D
Ogólnie poprawiłem wszystko z wyjątkiem screenów, bo teraz się bardziej historią i mechaniką zajmuję.
EDIT: Odświeżyłem screeny gry, mam nadzieje, że wam się one podobają i mówią dużo o grze.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Hengort: Wojna Demonów DEMO

Post autor: Herion10 »

Bogowie tego internetu i tego forum. Proszę was o przeniesienie tego tematu do tematów z grami i demami. :-P
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
ODPOWIEDZ