Niekoniecznie, jest ładny, tylko to coś w lewym, górnym rogu go szpeci.Dragon Kamillo pisze:Title jest chyba jeszcze gorszy.
Co do reszty się nie wypowiem, bo powiedziane rzecz jasna zostało.
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
Niekoniecznie, jest ładny, tylko to coś w lewym, górnym rogu go szpeci.Dragon Kamillo pisze:Title jest chyba jeszcze gorszy.
Nazwy krain, miast, itd. łatwo mi przychodzą do głowy, ale imiona tak mniej.Keibi pisze:A nazwy krain, miast, przedmiotów, bronii, pancerzy?...
Tak, wiem. Logo jest trochę lepszeb niż te wcześniejsze, ale spróbuje usunąć czarne tło na przezroczystość. Może będzie lepiej.Ozzaku pisze: Niekoniecznie, jest ładny, tylko to coś w lewym, górnym rogu go szpeci....
Czemu nie? Może uszczęśliwię kogoś kto ma fajny pomysł na imię, lub na nowy element do gry. Taki Bolek lub Lolek na nazwie jednego z mieszkańców od MrAdamskyiego pewnie go ucieszy.Rekkimaru pisze:Każdy chce pomóc, ale naprawdę nie pytaj o to co ma być w twojej grze.
Ale to jest gra fantasy, a tu wszystko jest możliwe. Nawet levele. Będzie też wzmianka o tym, że możemy się cofać w czasie za pomocą zapisów gry i ktoś nam powie o kliknieciu escape, czyli menu gry.Rekkimaru pisze:Dziwne są też wzmianki w fabule jak to Emperor schodzi z 100 levelu na 99. Wiesz, to nie jest tak, że ludzie w prawdziwym życiu, czy opowiadanych historiach mają levele.
Tak, żeby nie była nudna. Ta gra ma się charakteryzować mechaniką, a nie fabułą. Fabuła to tylko demony i takie tam kryształy próżniowe. Aby coś było.Rekkimaru pisze:Do tej pory widzę, że starasz się wpakować do gry jak najwięcej mechanizmów...
Przecież jest fabuła. Niby słaba dla ciebie, ale jakaś jest.Rekkimaru pisze:Jeżeli dla ciebie fabuła to "tylko takie tam coś aby coś tam było" to jak chcesz grą zaciekawić graczy? W końcu to rpg a nie platformówka.
Co nie pasuje w fabule? Jest prosta, ciekawa, oraz na pewno zmieści się w głowie gracza. Jakoś można przełknąć. Lecz na pewno główne zakończenie dotyczące 8 kryształu zwali z nóg. Ale nareszcie jakaś ogarnięta opinia dotycząca gry, a nie kłótnie dotyczące nazw postaci .MrohnyKot pisze:Tu raczej nie idzie o brak fabuły, ale o jej niskie walory...
Główny bohater nie wymyśla tak sobie, tylko dowiaduje się od magów(dalej to spoiler). O demonach taki spoiler to nie spoiler. To każdy może się spodziewać, że po ileś tam czasu demony przyjdą na świat i będą go chciały zniszczyć.MrohnyKot pisze:Główny bohater od tak, znikąd wymyśla sobie...
Trochę może przesadziłem, ale za to efekt końcowy będzie dobry. Wkrótce udostępnie demo, jak skończe mapki.MrohnyKot pisze: Plany wielkie, oko cieszą, ale jesteś pewny, że nie przesadziłeś? Przesyt też nie wychodzi na dobrem...
Przełknąć można wszystko, jak to będzie smakować to zupełnie inna kwestia. Jest prosta, zmieści się na pewno, ale czy ciekawa - mam wątpliwości. Raczej standardowa, po prostu sposób przedstawienia niezbyt zachęca. Nie wiem czy to błędy, czy błędy to spowodowały. Na pewno jedno z tych dwóch.Herion10 pisze:Co nie pasuje w fabule? Jest prosta, ciekawa, oraz na pewno zmieści się w głowie gracza. Jakoś można przełknąć. Lecz na pewno główne zakończenie dotyczące 8 kryształu zwali z nóg. Ale nareszcie jakaś ogarnięta opinia dotycząca gry, a nie kłótnie dotyczące nazw postaci .MrohnyKot pisze:Tu raczej nie idzie o brak fabuły, ale o jej niskie walory...Główny bohater nie wymyśla tak sobie, tylko dowiaduje się od magów(dalej to spoiler). O demonach taki spoiler to nie spoiler. To każdy może się spodziewać, że po ileś tam czasu demony przyjdą na świat i będą go chciały zniszczyć.MrohnyKot pisze:Główny bohater od tak, znikąd wymyśla sobie...Trochę może przesadziłem, ale za to efekt końcowy będzie dobry. Wkrótce udostępnie demo, jak skończe mapki.MrohnyKot pisze: Plany wielkie, oko cieszą, ale jesteś pewny, że nie przesadziłeś? Przesyt też nie wychodzi na dobrem...
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.MrohnyKot pisze:W fabule jest tyle powiedziane, że Henryk odkrywa demony, więc leci szarżować po osiem kryształów, żeby zmniejszyć czyjś poziom. Po co mu to, dlaczego to robi i po kiego pakuje się w sam środek - teoretycznej masakry?
Dzięki . Dużo osób mówi mi, że sobie nie poradze. Taka motywacja od ciebie dużo mi daje, a ogólnie dużo mi jej brakuje.fifakj pisze:szczerzę to życzę powodzenia. Gra wygląda jak dobry projekt...
Na tą chwile nic nie robie z projektem. Dwa lata wcześniej, gdy miałem 13 lat postanowiłem stworzyć projekt. Dużo zrobiłem. Nagle straciłem motywacje i projekt tkwił w komputerze, aż przypadkiem straciłem cały projekt, zrobione grafiki, skrypty i inne. Nie mogłem się pogodzić z faktem straty projektu. Przez te dwa lata zmieniłem maila i ogólnie się sporo zmieniło. Potem postanowiłem wrócić na forum rpg maker i stworzyć cały projekt od nowa. Od stycznia wystartowałem, i pod koniec lutego nagle straciłem motywacje na dalsze tworzenie projektu tak jak kiedyś. Do teraz się dziwie, jak dużo zrobiłem wciągu tych dwóch miesięcy. Marzec i Kwiecień przeznaczyłem na inne rzeczy (szkoła, itp). Dzisiaj znalazłem folder z projektem i odpaliłem gierke. Zobaczyłem ile mi się udało zrobić. Po prostu fragment jednego wielkiego arcydzieła. Włączyłem edytor i nic nie zrobiłem. Jak widać nie mam motywacji do dalszego tworzenia tego projektu. Poczekam może więcej czasu, nabiore więcej chęci i kto wie, może zrobie przynajmniej te demo do tej gry.Pinker pisze:No i jak projekcik, wypaliłeś się?