Hengort: Wojna Demonów DEMO
: 05 sty 2016, 18:59
Podstawy:
Pełny Tytuł: Hengort - Demon War (HDW)
Wstępnie: Witam was w DEMO mojej gry. Nie posiada funkcjonalnosći, oraz pustą i irytującą fabułę. Ta gra jest bardziej dla osób mających humor (choć w większości będzie w grze panował smutek). Napiszcie, czy pomysł na grę wam się podoba.
Gatunek: japanRPG (polandRPG) z otwartym światem
Opis Gry: W tej grze wcielamy się rolę Henryka, który stał się herosem. Dowiaduje się, że może cofać się w czasie za pomocą zapisów gry. Dzięki tej zdolności zamierza uratować świat od złego demona-cheatera Gargarina.
Szacowany koniec prac: nigdy (możliwe, że za 10 lat)
Szacowana ocena na Gońcu: 2/10
Szacowany czas grania: 2 sekundy (rekord mojego odpalenia i wyłączenia)
Autorzy (aktualni):
Herion10 (to ja )
McLaren
Thieffer
Rave
Horus
Rubin
Lartarin
Ayene
BenBen Kaliban
Cyanyurikage
Dan
Masato
Fukuyama
Arev
Eilei
Synthesize
ForeverZer0
Diagostimo
Fabuła:
Hengort to jedna z ogromnej ilości latających w niebie wysp. Ta hiper wyspa posiada 5 kontynentów. Jest jeszcze jeden kontynent w równoległym świecie znanym jako próżnia. Tam mieszkają umarlaki, duchy, upiory i najpotężniejsze demony. Ostatnie na liście demony nauczyły się przechodzić między dwoma równoległymi światami. Jeden z demonów uznał siebie za monarchę wszystkich demonów i kazał im podbić cały Hengort. Każdy kontynent był w niebezpieczeństwie. Od krasnoludów i ludzi po orków i minotaurów. Każdy kontynent zdołał obronić się od armii demonów, lecz nikt nie mógł pokonać monarchę, który zwał się Lord Gargarin (bo miał 100 poziom, czyli był cheaterem bo maksymalny poziom to 99). Pięciu Arcymagów, każdy z innego kontynentu, postanowiło zablokować demonicznego lorda w próżni na zawsze za hackowanie plików gry. Po zniszczeniu demonów każda rasa odbudowywała swoje królestwo. Żyli długo i szczęśliwie bez złego cheatera.
Po około 1000 lat w małym miasteczku Piaran żył Henryk wraz ze starszą matką i o wiele młodszym bratem. Miasteczko zostało wybudowane w lesie, przez co czasem przychodziły do ludzi dzikie stworzenia. Pewnego razu Henryk poszedł w nocy po wodę ze studni. Nagle usłyszał hałas pochodzący z jednego z sąsiedzkich domostw. Gdy dobiegł na miejsce zobaczył kobietę i szarżującego w nią behemotha. Henryk rzucił w jego oko kamieniem i uciekał w pośpiechu przed nim. Nagle poczuł coś w sobie i postanowił walczyć z wielką bestią. Udało mu się go pokonać zadziwiającą łatwo. Pojawił mu się dziwny napis nad głową “Poziom w Górę”. Po tym wydarzeniu główny bohater omal nie umarł przez zawał serca, ale udało mu się pobiec do domu zapominając o wodzie ze studni.
Następnego poranka ubrał się, zjadł śniadanie i rozmyślał nad całą sytuacją ze wczoraj. Uznał to jako sen, który był bardziej realistyczny niż inne. Wychodząc z domu spotkał strażnika proszący go o pójście do samego lorda miasteczka Piaran. Gdy dotarł do ratusza sam lord on mówi mu o jego niesamowitym zdarzeniu, które sam dokonał. Teraz bohater wybiera klasę postaci. Ofiaruje nam złocony list dla samego króla pobliskiego królestwa, aby go pasował na prawdziwego Herosa. Po spotkaniu z samym Lordem miasteczka główny bohater Henryk odkrywa moce cofania się w czasie za pomocą przycisku “Zapisz” i “Wczytaj”. Postanawia pożegnać się z rodziną i wyruszyć w przygodę, gdzie spotka nowych przyjaciół, wiele krain, ale też i złych demonów.
Podczas jednego zadania od króla musiał przejść przez moczary. Spotkał tam dwóch złych demonów wchodzących do portalu. Spróbował ich zabić, ale mu się nie udało. Klikał wczytaj i tak za setnym razem mu się odechciało. Henryk będąc w wieży pyta się magów co robili demony w tym miejscu. Okazuje się demony wracają z próżni i chcą drugi raz opanować Hengort, ale tym razem niszcząc wszystko. Magowie każą mu zdobyć 8 kryształów próżniowych, oraz wszystkim innym herosom, aby móc zmniejszyć poziom demona Gargarina z setnego do 99 poziomu. Po tym wydarzeniu nadejdzie wojna demonów!!!
Rozgrywka:
Podstawy RM’a pominę. Mało zmian w nim zostało wprowadzone. Tylko menu i “title screen” na początku. Walka prawie taka sama.
Będzie kilka zakończeń, poboczne i jedno główne. Mam ciekawy pomysł na 8 kryształ i zakończenie główne. Nasza postać będzie kształtowała charakter za pomocą opcji dialogowych, które wybieramy. Może być to łobuz lub osoba lubiąca jednorożce. To od nas zależy.
Wiele mini gierek typu łowienie, gotowanie, otwieranie zamków i zbieranie. Dodatkowo sporo będzie zagadek, oraz katakumby tylko z zagadkami. Nie chce zbyt dużo walk w grze.
Walka trochę zmieniona, ale nadal bardzo się różni. Gdy walczymy ze stworzeniem mającym mniejszy poziom od nas nie możemy zdobyć doświadczenia. To nie znaczy oczywiście że nie zdobędziemy żadnych przedmiotów z niego. Trochę więcej przedmiotów będziemy mogli zdobyć od stworzeń.
Jest wiele ras typu elf, człowiek, ork. Możemy grać tylko człowiekiem, ale będąć nim musimy uważać na zdobywanie kontaktów z rasami, które nie lubią ludzi. Aż 5 klas postaci na starcie: wojownik, łowca, złodziej, czarodziej i kapłan. Oczywiście jak jesteśmy wojownikiem możemy korzystać z magii, tylko trochę ograniczonej.
Jak wchodzimy do sklepu ogólnie jest tak samo jak w zwykłym RM, tylko czasami mogą być promocje nie mniejsze od 51% w sklepach.
Kontakty z NPC są bardzo rozbudowane. Można okraść będąc złodziejem, poprosić o pieniążek na tace będąc kapłanem, można zabijać, handlować i wiele więcej. Mogą dawać zadania w zależności o aure. W większości zadania od nich będą poboczne, a czasem trochę poboczne, trochę fabularne. To dlatego, gdyż często trzeba będzie zdobyć pewną reputację królestwa, aby przejść dalej w fabule, a najlepszym sposobem na to będzie wykonywanie zadań pobocznych od mieszkańców tego królestwa.
Ciekawy system religii, czyli w zależności od niej inaczej mogą się potoczyć mało ważne dialogi, czy nawet ważne wybory gracza. Warto będzie zagrać drugi raz mając złą lub dobrą aurę. Z dobrą aurą możemy szybciej opanowywać królestwa, losowe osoby będą nam dawać podarunki za naszą hojność. Posiadając złą aure mniej osub nas lubi, ale możemy ich okradać. Nie ma neutralnej aury, jak już coś to trochę zła lub trochę dobra aura. W kaplicy będzie można sprawdzić jaką aurę mamy i nasz stan duchowny.
Na mapie świata będzie 5 kontynentów, w tym jeden dodatkowy po pokonaniu przedostatniego bossa. Próżnia będzie sektorem, gdzie nie można zapisać. Kontynenty będą podzielone na różne krainy typu sawanna, polana, oraz tajga.
Wielka księga będzie nam opowiadała o świecie gry. Jednak aby tą księgę zdobyć musimy znaleźć wszystkie jej kartki rozsiane po całym świecie z wyjątkiem próżni. Takie znajdzki za pomocą których dowiemy się więcej o świecie gry.
Za pomocą drzewka umiejętności zdobędziemy coraz więcej zdolności w zależności od klasy.
System wynajmu też tutaj występuje. Kupujemy dom i meble do niego, które mogą nas wspomóc. Na przykład łóżko, aby wyleczyć się za darmo.
Ogólnie ma być system dnia i nocy, choć to trochę trudne do zrobienia. Mimo tego postaram się go zrobić.
Liczne katakumby jak w każdym prawilnym RPG. W katakumbach będzie więcej zagadek niż walk co może być ciekawe.
Można produkować przedmioty z rzeczy, które posiadamy. Dwa Gałęzie = Deska, yeah.
Można zapisywać tylko w miastach (nie liczą się miasta umarlaków w próżni), ale tylko wtedy, gdy strażnicy w mieście nas nie atakują. Można będzie też w specjalnym namiocie, który będzie pojawiał się na różnych terenach. W katakumbach mogą pojawić się kryształy w których też jest możliwość zapisania gry. W innych miejscach nie można, aby się nie zaciąć przy walce z koksem.
Awanse klas do lepszych form. Pierwszy awans (od 1 poziomu) to podstawowa klasa. Drugi awans (od 32 poziomu) dzieli się na dwie klasy w zależności od aury. Trzeci awans (od 75 poziomu) i ostatni powoduje, że jesteśmy najlepszą formą danej klasy.
Edit1:
Świat ma być otwarty, czyli możemy wrócić do poprzedniej lokacji bez, żadnych przeszkód. Z kontynektami będzie trochę cięzej, bo można przechodzić między nimi dopiero po pokonaniu przedostatniego bossa gry.
Ma być gra bardzo realistyczna fabularnie, więc nie zdziwcie się, gdy wasz ulubiony sklep jest nie czynny w trakcie oblężenia, dealerów nie ma w pobliżu strażników, albo zamiast królików w nocy są nietoperze.
Będzie także system dnia i nocy. W dzień ptaki śpiewają, zajączki skaczą, ludzie walczą o chociaż jedną miskę z ryżem. W nocy wychodzą z ukrycia bandyci, w bezludnym terenie pająki, nietoperze i kałamarnice, zamiast ptaków wyją wilki.
Pływanie statkiem lub latanie sterowcem przez kontynenkty. Możliwość zakupu konia, który sprawi, że jesteśmy bardzo szybcy w terenie.
Można produkować przedmioty z rzeczy, które posiadamy. Dwa Gałęzie = Deska, yeah. Wszystko co da się kupić w sklepie można zrobić manualnie (z wyjątkiem rzeczy fabularnych).
Ogrodnictwo doniczkowe lub w specjalnych miejscach. W zależności od rośliny tyle dni trzeba czekać. To jedyny sposób na nieskączone zdobywanie legendarnych roślin.
Ograniczenie liczby przedmiotów w ekwipunku. Nie ma tekiego czegoś jak depozyt. Musimy być rozważni co do wybierania ile rzeczy mamy wziąść na wyprawę, a co sprzedać. Pieniądzie nie mają oficjalnego limitu.
Jest bardzo dużo specjalnych umiejętności, lub przedmiotów pomagających w rozgrywce. Pułapki na małe zwierzęta. Wędki i zanęty na ryby. Strzelby na ptactwo. Siekiera do ścinania drzew.
Waluta w grze to platyna (PLT). Większość przedmiotów w sklepach kosztują ponad 10k platyny, zaś zwykły potworek daje z 10 platyny.
Reputacja jest ważnym atrybutem. Jest oddzielny dla każdej osoby, miasta, czy państwa. Czasem opłaca się ją zwiększać, a czasem zmniejszać. W przypadku osób możemy z dużą reputacją dostać podarunek zwiększony atrybut lub zadanie, lecz to zależy jaki charakter ma dana osoba. W przypadku miast/wsi możemy dostać się do środka tylko z dużą reputacją co da nam więcej osób do polepszania reputacji i sławy, a strażnicy będą nas atakować z małą reputacją co może dać nam czasem więcej expa i złota. Państwa są ciężkim przeciwnikiem do podbicia reputacji, ale to jest możliwe tylko fabularnie.
Download: LINK
Patch 1.0.2 !
Screeny:
Początkowy ekran gry:
Mapa poradnikowa:
Trudna praca bohatera:
Walka z zajączkami:
Kontynent Terdania:
Wybór opcji klasy łowca:
Las Eria:
Pełny Tytuł: Hengort - Demon War (HDW)
Wstępnie: Witam was w DEMO mojej gry. Nie posiada funkcjonalnosći, oraz pustą i irytującą fabułę. Ta gra jest bardziej dla osób mających humor (choć w większości będzie w grze panował smutek). Napiszcie, czy pomysł na grę wam się podoba.
Gatunek: japanRPG (polandRPG) z otwartym światem
Opis Gry: W tej grze wcielamy się rolę Henryka, który stał się herosem. Dowiaduje się, że może cofać się w czasie za pomocą zapisów gry. Dzięki tej zdolności zamierza uratować świat od złego demona-cheatera Gargarina.
Szacowany koniec prac: nigdy (możliwe, że za 10 lat)
Szacowana ocena na Gońcu: 2/10
Szacowany czas grania: 2 sekundy (rekord mojego odpalenia i wyłączenia)
Autorzy (aktualni):
Herion10 (to ja )
McLaren
Thieffer
Rave
Horus
Rubin
Lartarin
Ayene
BenBen Kaliban
Cyanyurikage
Dan
Masato
Fukuyama
Arev
Eilei
Synthesize
ForeverZer0
Diagostimo
Fabuła:
Hengort to jedna z ogromnej ilości latających w niebie wysp. Ta hiper wyspa posiada 5 kontynentów. Jest jeszcze jeden kontynent w równoległym świecie znanym jako próżnia. Tam mieszkają umarlaki, duchy, upiory i najpotężniejsze demony. Ostatnie na liście demony nauczyły się przechodzić między dwoma równoległymi światami. Jeden z demonów uznał siebie za monarchę wszystkich demonów i kazał im podbić cały Hengort. Każdy kontynent był w niebezpieczeństwie. Od krasnoludów i ludzi po orków i minotaurów. Każdy kontynent zdołał obronić się od armii demonów, lecz nikt nie mógł pokonać monarchę, który zwał się Lord Gargarin (bo miał 100 poziom, czyli był cheaterem bo maksymalny poziom to 99). Pięciu Arcymagów, każdy z innego kontynentu, postanowiło zablokować demonicznego lorda w próżni na zawsze za hackowanie plików gry. Po zniszczeniu demonów każda rasa odbudowywała swoje królestwo. Żyli długo i szczęśliwie bez złego cheatera.
Po około 1000 lat w małym miasteczku Piaran żył Henryk wraz ze starszą matką i o wiele młodszym bratem. Miasteczko zostało wybudowane w lesie, przez co czasem przychodziły do ludzi dzikie stworzenia. Pewnego razu Henryk poszedł w nocy po wodę ze studni. Nagle usłyszał hałas pochodzący z jednego z sąsiedzkich domostw. Gdy dobiegł na miejsce zobaczył kobietę i szarżującego w nią behemotha. Henryk rzucił w jego oko kamieniem i uciekał w pośpiechu przed nim. Nagle poczuł coś w sobie i postanowił walczyć z wielką bestią. Udało mu się go pokonać zadziwiającą łatwo. Pojawił mu się dziwny napis nad głową “Poziom w Górę”. Po tym wydarzeniu główny bohater omal nie umarł przez zawał serca, ale udało mu się pobiec do domu zapominając o wodzie ze studni.
Następnego poranka ubrał się, zjadł śniadanie i rozmyślał nad całą sytuacją ze wczoraj. Uznał to jako sen, który był bardziej realistyczny niż inne. Wychodząc z domu spotkał strażnika proszący go o pójście do samego lorda miasteczka Piaran. Gdy dotarł do ratusza sam lord on mówi mu o jego niesamowitym zdarzeniu, które sam dokonał. Teraz bohater wybiera klasę postaci. Ofiaruje nam złocony list dla samego króla pobliskiego królestwa, aby go pasował na prawdziwego Herosa. Po spotkaniu z samym Lordem miasteczka główny bohater Henryk odkrywa moce cofania się w czasie za pomocą przycisku “Zapisz” i “Wczytaj”. Postanawia pożegnać się z rodziną i wyruszyć w przygodę, gdzie spotka nowych przyjaciół, wiele krain, ale też i złych demonów.
Podczas jednego zadania od króla musiał przejść przez moczary. Spotkał tam dwóch złych demonów wchodzących do portalu. Spróbował ich zabić, ale mu się nie udało. Klikał wczytaj i tak za setnym razem mu się odechciało. Henryk będąc w wieży pyta się magów co robili demony w tym miejscu. Okazuje się demony wracają z próżni i chcą drugi raz opanować Hengort, ale tym razem niszcząc wszystko. Magowie każą mu zdobyć 8 kryształów próżniowych, oraz wszystkim innym herosom, aby móc zmniejszyć poziom demona Gargarina z setnego do 99 poziomu. Po tym wydarzeniu nadejdzie wojna demonów!!!
Rozgrywka:
Podstawy RM’a pominę. Mało zmian w nim zostało wprowadzone. Tylko menu i “title screen” na początku. Walka prawie taka sama.
Będzie kilka zakończeń, poboczne i jedno główne. Mam ciekawy pomysł na 8 kryształ i zakończenie główne. Nasza postać będzie kształtowała charakter za pomocą opcji dialogowych, które wybieramy. Może być to łobuz lub osoba lubiąca jednorożce. To od nas zależy.
Wiele mini gierek typu łowienie, gotowanie, otwieranie zamków i zbieranie. Dodatkowo sporo będzie zagadek, oraz katakumby tylko z zagadkami. Nie chce zbyt dużo walk w grze.
Walka trochę zmieniona, ale nadal bardzo się różni. Gdy walczymy ze stworzeniem mającym mniejszy poziom od nas nie możemy zdobyć doświadczenia. To nie znaczy oczywiście że nie zdobędziemy żadnych przedmiotów z niego. Trochę więcej przedmiotów będziemy mogli zdobyć od stworzeń.
Jest wiele ras typu elf, człowiek, ork. Możemy grać tylko człowiekiem, ale będąć nim musimy uważać na zdobywanie kontaktów z rasami, które nie lubią ludzi. Aż 5 klas postaci na starcie: wojownik, łowca, złodziej, czarodziej i kapłan. Oczywiście jak jesteśmy wojownikiem możemy korzystać z magii, tylko trochę ograniczonej.
Jak wchodzimy do sklepu ogólnie jest tak samo jak w zwykłym RM, tylko czasami mogą być promocje nie mniejsze od 51% w sklepach.
Kontakty z NPC są bardzo rozbudowane. Można okraść będąc złodziejem, poprosić o pieniążek na tace będąc kapłanem, można zabijać, handlować i wiele więcej. Mogą dawać zadania w zależności o aure. W większości zadania od nich będą poboczne, a czasem trochę poboczne, trochę fabularne. To dlatego, gdyż często trzeba będzie zdobyć pewną reputację królestwa, aby przejść dalej w fabule, a najlepszym sposobem na to będzie wykonywanie zadań pobocznych od mieszkańców tego królestwa.
Ciekawy system religii, czyli w zależności od niej inaczej mogą się potoczyć mało ważne dialogi, czy nawet ważne wybory gracza. Warto będzie zagrać drugi raz mając złą lub dobrą aurę. Z dobrą aurą możemy szybciej opanowywać królestwa, losowe osoby będą nam dawać podarunki za naszą hojność. Posiadając złą aure mniej osub nas lubi, ale możemy ich okradać. Nie ma neutralnej aury, jak już coś to trochę zła lub trochę dobra aura. W kaplicy będzie można sprawdzić jaką aurę mamy i nasz stan duchowny.
Na mapie świata będzie 5 kontynentów, w tym jeden dodatkowy po pokonaniu przedostatniego bossa. Próżnia będzie sektorem, gdzie nie można zapisać. Kontynenty będą podzielone na różne krainy typu sawanna, polana, oraz tajga.
Wielka księga będzie nam opowiadała o świecie gry. Jednak aby tą księgę zdobyć musimy znaleźć wszystkie jej kartki rozsiane po całym świecie z wyjątkiem próżni. Takie znajdzki za pomocą których dowiemy się więcej o świecie gry.
Za pomocą drzewka umiejętności zdobędziemy coraz więcej zdolności w zależności od klasy.
System wynajmu też tutaj występuje. Kupujemy dom i meble do niego, które mogą nas wspomóc. Na przykład łóżko, aby wyleczyć się za darmo.
Ogólnie ma być system dnia i nocy, choć to trochę trudne do zrobienia. Mimo tego postaram się go zrobić.
Liczne katakumby jak w każdym prawilnym RPG. W katakumbach będzie więcej zagadek niż walk co może być ciekawe.
Można produkować przedmioty z rzeczy, które posiadamy. Dwa Gałęzie = Deska, yeah.
Można zapisywać tylko w miastach (nie liczą się miasta umarlaków w próżni), ale tylko wtedy, gdy strażnicy w mieście nas nie atakują. Można będzie też w specjalnym namiocie, który będzie pojawiał się na różnych terenach. W katakumbach mogą pojawić się kryształy w których też jest możliwość zapisania gry. W innych miejscach nie można, aby się nie zaciąć przy walce z koksem.
Awanse klas do lepszych form. Pierwszy awans (od 1 poziomu) to podstawowa klasa. Drugi awans (od 32 poziomu) dzieli się na dwie klasy w zależności od aury. Trzeci awans (od 75 poziomu) i ostatni powoduje, że jesteśmy najlepszą formą danej klasy.
Edit1:
Świat ma być otwarty, czyli możemy wrócić do poprzedniej lokacji bez, żadnych przeszkód. Z kontynektami będzie trochę cięzej, bo można przechodzić między nimi dopiero po pokonaniu przedostatniego bossa gry.
Ma być gra bardzo realistyczna fabularnie, więc nie zdziwcie się, gdy wasz ulubiony sklep jest nie czynny w trakcie oblężenia, dealerów nie ma w pobliżu strażników, albo zamiast królików w nocy są nietoperze.
Będzie także system dnia i nocy. W dzień ptaki śpiewają, zajączki skaczą, ludzie walczą o chociaż jedną miskę z ryżem. W nocy wychodzą z ukrycia bandyci, w bezludnym terenie pająki, nietoperze i kałamarnice, zamiast ptaków wyją wilki.
Pływanie statkiem lub latanie sterowcem przez kontynenkty. Możliwość zakupu konia, który sprawi, że jesteśmy bardzo szybcy w terenie.
Można produkować przedmioty z rzeczy, które posiadamy. Dwa Gałęzie = Deska, yeah. Wszystko co da się kupić w sklepie można zrobić manualnie (z wyjątkiem rzeczy fabularnych).
Ogrodnictwo doniczkowe lub w specjalnych miejscach. W zależności od rośliny tyle dni trzeba czekać. To jedyny sposób na nieskączone zdobywanie legendarnych roślin.
Ograniczenie liczby przedmiotów w ekwipunku. Nie ma tekiego czegoś jak depozyt. Musimy być rozważni co do wybierania ile rzeczy mamy wziąść na wyprawę, a co sprzedać. Pieniądzie nie mają oficjalnego limitu.
Jest bardzo dużo specjalnych umiejętności, lub przedmiotów pomagających w rozgrywce. Pułapki na małe zwierzęta. Wędki i zanęty na ryby. Strzelby na ptactwo. Siekiera do ścinania drzew.
Waluta w grze to platyna (PLT). Większość przedmiotów w sklepach kosztują ponad 10k platyny, zaś zwykły potworek daje z 10 platyny.
Reputacja jest ważnym atrybutem. Jest oddzielny dla każdej osoby, miasta, czy państwa. Czasem opłaca się ją zwiększać, a czasem zmniejszać. W przypadku osób możemy z dużą reputacją dostać podarunek zwiększony atrybut lub zadanie, lecz to zależy jaki charakter ma dana osoba. W przypadku miast/wsi możemy dostać się do środka tylko z dużą reputacją co da nam więcej osób do polepszania reputacji i sławy, a strażnicy będą nas atakować z małą reputacją co może dać nam czasem więcej expa i złota. Państwa są ciężkim przeciwnikiem do podbicia reputacji, ale to jest możliwe tylko fabularnie.
Download: LINK
Patch 1.0.2 !
Screeny:
Początkowy ekran gry:
Mapa poradnikowa:
Trudna praca bohatera:
Walka z zajączkami:
Kontynent Terdania:
Wybór opcji klasy łowca:
Las Eria: