[XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Stachu_Legionista69
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 mar 2016, 21:51
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Arsenał umiejętności może i nie powala, ale w zupełności wystarczy do powalenia Smutnego Janusza i Muchy Luchy.
PS - widzieliście kiedyś w grze spod RM walkę 8vs8?
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Ja nie widziałem takiej walki. Z chęcią bym pograł. Swój klimat, grafika niecodzienna, taka powiem że dziecinna (rysowana w paint'cie?), ciekawe nazwy umiejętności. Mam nadzieję że ta gra będzie miała sens ;)
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
widzieliście kiedyś w grze spod RM walkę 8vs8?
Miasteczko Nowoczesne?
Miasteczko Nowoczesne?
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Stachu_Legionista69
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 mar 2016, 21:51
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Niektóre umiejętności.
Jest opublikowana wersja beta, kliknij tu: https://mega.nz/#!QpRUDboL!YCSSmfbdcR4t ... rlXewq4r-8EnterVPL pisze:Z chęcią bym pograł.
Gra jest teraz lekko inna, staram się zrobić mniej "luźne" dialogi, czyli nie będzie dużo "yo yo ziom"-owania.
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Haha, "Wójek Posejdon"
Zobaczę na betę Też czekam na pełną wersję
Zobaczę na betę Też czekam na pełną wersję
- Stachu_Legionista69
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 mar 2016, 21:51
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Chce się ktoś przejechać?
Do zrobienia mniej niż 10 lokacji. Może uda się do wakacji.[/słabe rymy]
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Tą betę co mi podesłałeś to jest i dobra i zła. Najmniej podobała mi się muzyka w kilku momentach. Np. gdy się wygrywa walkę, albo gdy się umiera. Słychać tą gitarę elektryczną z FLstudio - czasem nawet dźwięki nie trafiają w skalę.. (Jak chcesz to użyj tej muzyki, którą udostępniłem w zasobach. Są tam też kawałki zrobione w FLstudio).
Druga sprawa to walki: są one trudne na swój sposób. Osobiście mnie się podoba to że nie jest za łatwo, ale ten pies co blokuje wejście do domu... da się go pokonać?
Najbardziej podoba mi się pomysł na grę
Druga sprawa to walki: są one trudne na swój sposób. Osobiście mnie się podoba to że nie jest za łatwo, ale ten pies co blokuje wejście do domu... da się go pokonać?
Najbardziej podoba mi się pomysł na grę
- Stachu_Legionista69
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 mar 2016, 21:51
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Ci weganie nigdy się nie nauczą!
W drużynie kolejno Staszek, Mały Timmy, Rokosz, Etker oraz jego zwierzątko domowe.
nieeee chce mi się mapować
- Stachu_Legionista69
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 mar 2016, 21:51
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Nowy windowskin i czcionka, o wiele bardziej staszkowo ;)
Co myślicie?
Tak z aktualności - gra idzie stale do przodu, wolnym, ale stabilnym tempem. Prawdopodobnie pod koniec podrasuję jeszcze wątki poboczne i dodam więcej eksploracji, bo dalsza część gry jest strasznie liniowa. Co nie musi być złe, ale jednak chciałbym dać graczowi trochę wolności.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Zdecydowanie zmiany in plus, stanowczo domagam się kontynuowania prac nad grą. :)))
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Porozmawiajmy o kałuży pod wodą. Czy to część żartów i absurdu?
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
- Stachu_Legionista69
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 mar 2016, 21:51
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
A jak!Kitabake pisze:Porozmawiajmy o kałuży pod wodą. Czy to część żartów i absurdu?
Właśnie znalazłem wolną chwilę i opracowałem taki oto system rozwoju postaci:
Póki co tylko dla Staszka (niektóre ikony się powtarzają - nie martwcie się, jeszcze to poprawię).
System ten pozwala na 3 sposoby rozwoju - ulepszanie posiadanych umiejętności, uczenie się nowych, a także pojawienie się specjalnych pasywnych efektów. Umiejętność będąca na samym dole 'drzewka'(?) będzie naprawdę potężna. Nie wszystkie umiejętności jednak będą dostępne od razu - jedne będą wymagać osiągnięcia określonego poziomu postaci, inne rozwijania innych 'gałęzi drzewka rozwoju'.
Mam pytanie - robić taki system dla wszystkich postaci? Myślicie, że dodałoby to grze głębi i elementu taktycznego? (dodam, że 1 PU zdobywa się za każdy lvl up)
I jeszcze tak z ciekawości - przeszedł ktoś wersję beta? ;]
- Stachu_Legionista69
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 mar 2016, 21:51
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Zrobiłem krótki trailer gry, który pokazuje najważniejsze miejsca i niektóre sytuacje:
https://www.youtube.com/watch?v=rgAa3d1Biew
Zachęcam do zapoznania się z nim, także osobom, które od początku nie były przekonane co do gry lub zniechęciły się przez wersję beta. :)
A jeśli o grę chodzi, to prawie koniec tworzenia wątku fabularnego, potem już tylko poprawki i sidequesty.
https://www.youtube.com/watch?v=rgAa3d1Biew
Zachęcam do zapoznania się z nim, także osobom, które od początku nie były przekonane co do gry lub zniechęciły się przez wersję beta. :)
A jeśli o grę chodzi, to prawie koniec tworzenia wątku fabularnego, potem już tylko poprawki i sidequesty.
- Stachu_Legionista69
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 mar 2016, 21:51
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Ratunkuuuu, pomocyyy!
<jedna z pierwszych lokacji pobocznych, do których mamy dostęp>
- Stachu_Legionista69
- Posty: 33
- Rejestracja: 28 mar 2016, 21:51
Re: [XP] Przygody Staszka III: Problematyczna Guma
Uwaga uwaga, panie i panowie - po wielu miesiącach ciężkiej pracy nareszcie udało mi się dołączyć do tego nielicznego grona osób, które zdołały ukończyć zapowiedziany wcześniej projekt. Tak jest - gra Przygody Staszka III została ukończona!
Jeżeli ktoś lubi cyferki, to gra oferuje:
- ponad 160 map do zwiedzenia
- uzbrojenie, które można spokojnie liczyć w setkach
- niezliczoną ilość przedmiotów
- zróżnicowane i ciekawe umiejętności (wszystkich w grze jest ~350, wliczają się w to zdolności używane tylko przez wrogów)
- kilkanaście grywalnych postaci (8 dojdzie z nami do finiszu)
- ponad 250 przeciwników, każdy z unikalnym zachowaniem i taktyką (no dobra, nie zawsze bardzo unikalnym, ale walki są ciekawe :) )
- sporą ilość eksploracji i zadań pobocznych
- bicie wody! (kto o tym nie marzył?)
- walkę za pomocą włóczni mimo, że w ręku trzymamy miecz
- zabijanie wegan! (nie znoszę drani)
- ponad 300 MB starannie wyselekcjonowanej ścieżki dźwiękowej (wybaczcie, że tak dużo..)
Dialogi oczywiście zostały poprawione, powinny być teraz znośne.
https://mega.nz/#!50ZikZRT!055KkXdv-ihC ... sXvQgYjqLY
Gra nie wymaga posiadania RPG Makera XP.
to uczucie, gdy pracujesz nad grą tak długo, że zauważasz błędy silnika RM... gdy zdejmiesz oszołomienie bohaterowi, ten powtórzy ostatnio wykonany ruch
i sorki za quadruple posta
Jeżeli ktoś lubi cyferki, to gra oferuje:
- ponad 160 map do zwiedzenia
- uzbrojenie, które można spokojnie liczyć w setkach
- niezliczoną ilość przedmiotów
- zróżnicowane i ciekawe umiejętności (wszystkich w grze jest ~350, wliczają się w to zdolności używane tylko przez wrogów)
- kilkanaście grywalnych postaci (8 dojdzie z nami do finiszu)
- ponad 250 przeciwników, każdy z unikalnym zachowaniem i taktyką (no dobra, nie zawsze bardzo unikalnym, ale walki są ciekawe :) )
- sporą ilość eksploracji i zadań pobocznych
- bicie wody! (kto o tym nie marzył?)
- walkę za pomocą włóczni mimo, że w ręku trzymamy miecz
- zabijanie wegan! (nie znoszę drani)
- ponad 300 MB starannie wyselekcjonowanej ścieżki dźwiękowej (wybaczcie, że tak dużo..)
Dialogi oczywiście zostały poprawione, powinny być teraz znośne.
https://mega.nz/#!50ZikZRT!055KkXdv-ihC ... sXvQgYjqLY
Gra nie wymaga posiadania RPG Makera XP.
to uczucie, gdy pracujesz nad grą tak długo, że zauważasz błędy silnika RM... gdy zdejmiesz oszołomienie bohaterowi, ten powtórzy ostatnio wykonany ruch
i sorki za quadruple posta