Story Of the Survivor [VX Ace] [STEAM]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
bartu13
Posty: 3
Rejestracja: 16 kwie 2016, 18:45

Story Of the Survivor [VX Ace] [STEAM]

Post autor: bartu13 »

Obrazek
Na wstępie serdecznie witam wszystkich!
Chciałbym wam przedstawić grę którą ukończyliśmy wspólnie wraz z kolegą. Gra miała swoją premierę w lutym na platformie STEAM.

O grze
Co zrobisz gdy świat wywróci się do góry nogami a zombie będą pukać do twoich drzwi?
W Story Of The Survivor będziesz mógł odpowiedzieć sobie na to pytanie. Gra przedstawia historie Thomasa, zwykłego chłopaka który po prostu znalazł się podczas apokalipsy zombie. Twoim zadaniem jest sprostać sytuacjom napotkanym po drodze czyli po prostu przetrwać. Z pomocą przyjdzie ci możliwość wytwarzania własnych przedmiotów oraz bohaterowie których spotkasz w czasie podróży.
Trailer
Spoiler:
Screeny
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Twórcy, Info, Kontakt
STEAM
http://store.steampowered.com/app/440950
FANPAGE
https://www.facebook.com/animakemugames/?fref=ts
https://www.facebook.com/Story-of-the-S ... 4/?fref=ts
ANIMAKEMU GAMES
http://animakemugames.eu/

Zapraszam do polubienia naszych fanpage'ów, będą się tam pojawiały informacje na temat updateów gry, konkursów oraz przyszłych projektów.
PS. Wkrótce pojawi się konkurs związany z naszą grą oraz który będzie skierowany do użytkowników tego forum. Więcej informacji niebawem.
Zapraszam do dyskusji.
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Story Of the Survivor [VX Ace] [STEAM]

Post autor: Kryzz333 »

Wow, gratuluje przebicia się do steamowej sprzedaży.

O grze trudno mi powiedzieć coś, szczerze mówiąc informacje podane są skromne, a trailer też nie zdradza nic.
Wygląda porządnie, ale też dosyć typowo.

Na kupno się nie skuszę jednak. Jest jeszcze dużo dobrych rmówek w które nie grałem/przeszedłem, a 5 euro ulicą nie chodzi.

Nie mniej gratki z sukcesu, szanuję.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Story Of the Survivor [VX Ace] [STEAM]

Post autor: Jazzwhisky »

Zastanawiałem się, czy temat się pojawi i miałem nawet pomysł, by rzucić groszem, choćby na potrzeby screenów/newsa, ale problem w tym, że gra to zupełnie nie moja bajka, początkowe zainteresowanie tytułem też było raczej niewielkie. Niemniej pewnie kiedyś się skuszę, na plus działa też to, że pojawiają się poprawki.

Poki co - gratulacje z okazji publikacji, bardzo fajnie byłoby widzieć więcej polskich tytułów spod RM w cyfrowej, komercyjnej dystrybucji.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Story Of the Survivor [VX Ace] [STEAM]

Post autor: GameBoy »

Pograłem trochę i myślę, że gra jest całkiem niezła. Miejscami jest klimatycznie, mimo że zombiaki nie sprawiają jakiegoś większego zagrożenia (przynajmniej póki co, może później się to zmieni). System walki mimo prostoty jest satysfakcjonujący, zwłaszcza jak ma się drugą osobę w drużynie. Fajnie, że każda broń ma swoją animację ataku, a odgłosy walenia zombiaków kijem golfowym przez łeb są odpowiednio mięsiste. =)
Jest system craftingu, ale póki co nie musiałem z niego korzystać.
O fabule można powiedzieć, że jest, nie ma tu nic nowego względem masy innych pozycji (nie tylko gier) z zombiakami w tle. Angielski miejscami leży (ale nie na tyle by to odrzucało), dobrze by było gdyby skrypt przeczytał ktoś kto lepiej zna się na języku i wprowadził parę poprawek. =)

Trochę wkurzające jest zbieranie przedmiotów, mam wrażenie, że za każdym razem znajduję coś zupełnie nowego. xd IMO lepiej by było dać np. zamiast paru przedmiotów typu sok jabłkowy/pomarańczowy/winogronowy po prostu jeden sok i tyle. Nie pomaga też fakt, że sporo nieużywalnych przedmiotów jest oznaczonych jako zużywalne. Brak sortowania albo podziału na kategorie też nie pomaga przy takim natłoku przedmiotów.

Jeszcze tradycyjnie przyczepię się do zbyt ciemnej nocy, ale przynajmniej wtedy zombiaki mogą nas niemiło zaskoczyć no i mamy różne źródła światła (fajny skrypt na oświetlenie został zastosowany), które pozwalają nam coś jednak widzieć.

Poki co - gratulacje z okazji publikacji, bardzo fajnie byłoby widzieć więcej polskich tytułów spod RM w cyfrowej, komercyjnej dystrybucji.
Mnie ten projekt bardzo zainspirował do kroczenia tą ścieżką. =)
ODPOWIEDZ