

Po kilku latach przerwy, mogę śmiało ogłosić, że wracam na scenę RPG Makera, nie tylko, jako komentator, ale również twórca. Czasem tracimy iskrę, do czegoś, co dawało nam sporo radości w przeszłości. Wtedy trzeba skończyć zmuszać siebie, do robienia tego, czego nie chcemy i poczekać na odpowiedni moment. Dla mnie to jest właśnie ten moment. Ostatnia Łza, jak niektórzy pamiętają to tytuł mojego pierwszego projektu, który ujrzał światło dzienne poza czeluści mojego dysku twardego i to pewnego rodzaju hołd dla tamtego tytułu. Gra z gatunku rpg, gdzie stawiam głównie na walkę i przerwniki fabularne między nimi. Tworzona w programie RPG Maker 2k3 v1.11

Gra ewoluowała kilkakrotnie, ostatecznie przybierając formę połączenia gry rpg z jrpg. Walki stanowią kluczową rolę gameplayu. Fabuła składa się z kilku oddzielnych kampanii. W każdej z nich, śledzimy różne losy, różnych bohaterów. Pozwoli to na uniknięcie zapychaczy fabularnych i utrzymanie w miarę dynamicznego tempa. W wersji demonstracyjnej dostajemy możliwość zagrania jednej z nich, śledząc losy łowcy o imieniu Kyle, który dostaje propozycje eskortowania jednej z członkiń Zakonu Czarodziejek. Nie mógł przypuszczać, że stał się częścią większej intrygi.


http://tsukuru.pl/index.php?link=gra&ti ... nialza&i=1
(v1.03)