KoSmos 2017 [2k3][download]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

KoSmos 2017 [2k3][download]

Postautor: Ska'ciu » 05 cze 2016, 18:04

Witam po sporej przerwie!
Ubolewając nad faktem że tworzenie ostatnimi czasy idzie mi topornie przeglądałem swoje stare lub niedokończone projekty w poszukiwaniu weny.
I postanowiłem zrobić mały eksperyment. Pod innym szyldem wydać krótką serię mini-gierek robionych bardzo łatwo i szybko.
Na pierwszy ogień trafił KoSmos - gra-skrypt zrobiona przeze mnie na TACO5.
Przerobiłem nieco rozgrywkę, zmodyfikowałem fabułę mając na celu uzyskanie czegoś w starym, dobrym klimacie gier arcade
i powstał ten oto KoSmos 2017!

Streszczenie:
W roku Gwiedznym 2017 Sojusz Gwiezdny spotkał się z poważnym problemem i wysyła specjalną jednostkę by się tym zajęła.
Rozgrywka:
Typowo jak w grach Arcade lecimy w jedną stronę ekranu i niszczymy wszystko co nadleci w naszą stronę.
Screeny:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

DOWNLOAD:
http://www.mediafire.com/download/pg97i ... os2017.zip

Gra nie wymaga posiadania RTP (stąd jej zwiększona waga)
Miłej zabawy! Jeśli projekt będzie miał pozytywny odbiór spodziewajcie się w najbliższym czasie kolejnych mini-gierek!
Ostatnio zmieniony 05 cze 2016, 19:17 przez Ska'ciu, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1666
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: KoSmos 2017 [2k3][download]

Postautor: GameBoy » 05 cze 2016, 18:56

Kłamiesz, mi wywala błąd, że RTP do Tsukuru 2003 PL jest niepoprawnie zainstalowane. :P
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 741
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: KoSmos 2017 [2k3][download]

Postautor: Preki » 05 cze 2016, 19:04

Ska'ciu pewnie zapomniał zmienić FullPackageFlag na 1 w RPG_RT.ini
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: KoSmos 2017 [2k3][download]

Postautor: Ska'ciu » 05 cze 2016, 19:18

Teraz powinno wszystko działać jak należy niezależnie czy RTP mamy czy nie ;)
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: KoSmos 2017 [2k3][download]

Postautor: Charlie Vermin » 06 cze 2016, 15:54

Ale wiesz że żeby gra działała bez RTP nie potrzeba dodawać RTP...
...ani zasobów które nie są wykorzystywane ani w RTP ani w grze...
W przypadku paru ośmiobitowych obrazków to mała różnica, ale dziwi mnie to kiedy twórcom nie chce się takich rzeczy usuwać. Ale bywają tacy co w folderach ukończonego projektu mają pięć razy tyle zasobów co używane, więc nie jest z tobą tak źle. Ja bym zebrał wszystkie grafiki do jednego charsetu, wywalił wszystkie dźwięki oprócz bling i bum, itd. ale jak kto woli.

Nawet nie pochwalisz się swoją inspiracją, a to wielka gra jest. Twoja trochę mniej rozbudowana niż oryginał, ale można spędzić dwie minuty.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
MisterRedFire15
Posty: 10
Rejestracja: 23 cze 2014, 20:53
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: KoSmos 2017 [2k3][download]

Postautor: MisterRedFire15 » 11 cze 2016, 00:02

Czy grę można przejśc ? :P
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 741
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: KoSmos 2017 [2k3][download]

Postautor: Preki » 11 cze 2016, 00:18

Jak masz nadludzką zręczność i będziesz w stanie pokonać co chwilę respawnujące się NINDŻE to pewnie tak :P
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
MisterRedFire15
Posty: 10
Rejestracja: 23 cze 2014, 20:53
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: KoSmos 2017 [2k3][download]

Postautor: MisterRedFire15 » 11 cze 2016, 00:39

Grałem przez 1h ale nie wiem czy dalej grac mi się opłaca. Także oczekuję odpowiedzi od autora ,,czy grę można ukończyc?'' :)
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: KoSmos 2017 [2k3][download]

Postautor: Charlie Vermin » 11 cze 2016, 13:57

Biorąc pod uwagę że gra jest wzorowana na Hong Kong '97 to raczej nie, i za zakończenie można chyba uznać pokonanie nowego typu przeciwnika.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
MisterRedFire15
Posty: 10
Rejestracja: 23 cze 2014, 20:53
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: KoSmos 2017 [2k3][download]

Postautor: MisterRedFire15 » 11 cze 2016, 14:19

Gry chyba przejśc się nie da bo w końcu za ponad 100 podejściem udało mi się dojśc do momentu gdy gra się zapętla i wszystko od nowa ;)

Charlie Vermin pisze:Biorąc pod uwagę że gra jest wzorowana na Hong Kong '97 to raczej nie, i za zakończenie można chyba uznać pokonanie nowego typu przeciwnika.


Zapewne chodzi ci o to czerwone latające losowo i zawracające pierdólstwo :D
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: KoSmos 2017 [2k3][download]

Postautor: Ska'ciu » 11 cze 2016, 16:07

Potwierdzam - jako że to makerowa parodia HK97 (w zasadzie sam HK to parodia gry XD) to tak samo jak w pierwowzorze gra się zapętla.
Poznać po tym że w pewnym momencie cały ekran jest pełny przeciwników a zwłoki jakiegoś NINDŻY respawnują się co pół sekundy a jakiś czas potem spotykamy pojedyncze j****e czerwone samolociki. Tak więc gramy do porzygu. Możemy uznać że przeszliśmy grę gdy widzieliśmy już wszelkie możliwe tła a zwłoki jakiegoś NINDŻY rozwalamy hurtowo bez problemów.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości