F(o)RESIGHT [2k3]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

F(o)RESIGHT [2k3]

Postautor: Charlie Vermin » 09 cze 2016, 21:12

Obrazek


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Gra oferuje:

- rozgrywka wykorzystująca dźwięk (dźwięk stereo wymagany w podstawowym trybie gry
- prosta mechanika pamięciowo-zręcznościowa
- wszystko bardzo programistycznie i nie-tsukurowo, zero chipsetów, zero charsetów, zero tekstu.
- styl graficzny
- fabuła nawiązująca do NYE'14, z mniejszą ilością tekstu i niewiele mniej enigmatyczna.

DOWNLOAD
Ostatnio zmieniony 14 cze 2016, 11:54 przez Charlie Vermin, łącznie zmieniany 2 razy.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Speed of Sound [2k3]

Postautor: Charlie Vermin » 10 cze 2016, 21:19

Premiera prełożona na następne jutro bo nie zdążę wszystkiego przetestować, niemniej dosłownie wszystko jest już gotowe.
Obrazek Obrazek
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 207
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: Speed of Sound [2k3]

Postautor: lorak » 11 cze 2016, 10:21

O, rozbudowanie fabuły z NYE. Trochę Mao tych skrinów, ale wyglądają spoko.
Awatar użytkownika
Keibi
Posty: 52
Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41

Re: F(o)RESIGHT [2k3]

Postautor: Keibi » 12 cze 2016, 16:03

Zagrałem. Fajna minigierka, a zwłaszcza ten pomysł z wykorzystaniem dźwięku po różnych stronach :-P
Kontakt : keibigames@gmail.com
Aktualnie pracuję nad grą : WKRÓTCE SIĘ DOWIESZ...
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4126
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: F(o)RESIGHT [2k3]

Postautor: Jazzwhisky » 12 cze 2016, 20:20

Też mi się podobało, pogram jeszcze później, chociaż nie liczę, źe uda mi się przejść. Przypomniała mi się trochę Rozpierdziawa kalafiora, bardzo prosty pomysł, ale i solidna robota.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: F(o)RESIGHT [2k3]

Postautor: Charlie Vermin » 12 cze 2016, 21:10

Nawet z wbudowanymi cheatami/modyfikacjami by się nie udało?
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 207
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: F(o)RESIGHT [2k3]

Postautor: lorak » 12 cze 2016, 22:06

Właśnie przeszedłem. Podobało mi się, fajnie daje się odczuć dynamika całości.
Będę musiał chyba spróbować jeszcze raz, bo z fabułą nie nadążyłem. Według mnie przydałoby się trochę więcej klatek pośrednich w scenkach.
Przerażająca trochę ta liczba zer na liczniku :)
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: F(o)RESIGHT [2k3]

Postautor: Charlie Vermin » 13 cze 2016, 11:58

Już raz przedłużałem scenki bo były za szybkie. Może powinienem zamienić całe czekanie na kontynuacje po przyciśnięciu?

Licznik specjalnie wolałem zrobić na wyrost, mój rekord to jakieś 150 odbić. Poziom trudności też można ustalić na 2000 jak ma się cierpliwość i odbijać 2000 pocisków pod rząd. a potem teoretycznie jeszcze więcej aż do 3350 bo raczej nie ustawiłem żadnego twardego ograniczenia. Może ktoś z tych ludzi którzy przeszli bez oszukiwania ratowanie dziecka w Stanley Parable byłby zainteresowany takim wyzwaniem.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4126
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: F(o)RESIGHT [2k3]

Postautor: Jazzwhisky » 13 cze 2016, 12:38

Charlie Vermin pisze:Nawet z wbudowanymi cheatami/modyfikacjami by się nie udało?

Tu raczej chodzi o liczby, ten pasek narasta tak powoli, że to chyba czasowo ponad moje siły. :)
Ale nie myślę o tym jak o wadzie rozgrywki, ten brak ograniczenia jest nawet ok.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Deathwing

Liga Mapperów Sezon I (miejsce 1) Sezon II (miejsce 2) Sezon IV (miejsce 3) Sezon V (miejsce 1); TA Sprite Contest 3 (miejsce 1); TA Sprite Contest 2 (miejsce 1)(miejsce3);
Posty: 223
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Lokalizacja: Babilon
Kontakt:

Re: F(o)RESIGHT [2k3]

Postautor: Deathwing » 13 cze 2016, 16:05

Jazzwhisky pisze:ten pasek narasta tak powoli, że to chyba czasowo ponad moje siły. :)
Na szczęście nie chodzi o zapełnienie paska, gra się kończy po udanej serii 50 odbić, czyli zdaje się po 3 czy 4 rundzie.
Bardzo mi się to podobało. Krótkie i przyjemne, a do tego na tyle łatwe, że nawet taki antyzręcznościowiec jak ja dał sobie radę bez korzystania z modyfikacji :P Może dlatego, że gra polega bardziej na zapamiętywaniu serii niż refleksie. Fabuły co prawda nie skumałem, ale urzekł mnie motyw z układanką i sam sposób przedstawienia historii. Więcej takich giereczek poproszę :)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4126
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: F(o)RESIGHT [2k3]

Postautor: Jazzwhisky » 13 cze 2016, 17:14

No to na tym się zatrzymałem, popatrzyłem na 50, popatrzyłem na pasek i po dwóch próbach dałem spokój. :)
Można by to jakoś zaznaczyć, np. w readme.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości