Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 256
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: HGS » 17 cze 2016, 00:36

Obrazek

Pogromca II: Złodziej Kamienia

DEMO JUŻ DOSTĘPNE!

=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
TYTUŁ: Pogromca II: Złodziej Kamienia
SILNIK: Rpg Maker XP
WERSJA: 2.0
JĘZYK: PL
TECHNOLOGIE: Gimp, Paint, Imperator I (Game systems)

Zwiastun demo:

Screeny
Spoiler:

Obrazek


Zawieszam temat mojej gry na tym forum. Poprzednia treść, która tu była została zarchiwizowana. To co pozostawiam, to jedynie niezbędne minimum, by nie było kompletnej pustki. Jako, że nie można skasować własnych tematów, chcę by to uszanowano i nie przywracano poprzedniej treści tego tematu. Gra się będzie nadal rozwijała, jednak zmieniam miejsca publikacji moich projektów. Nie pojawią się również tutaj żadne nowinki związane z moimi projektami. Miło było, ale się skończyło.
STATUS PROJEKTU: W trakcie realizacji
STATUS TEMATU NA FORUM: ZAWIESZONY
Ostatnio zmieniony 22 sty 2018, 05:26 przez HGS, łącznie zmieniany 55 razy.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Grentos

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 3)
Posty: 54
Rejestracja: 06 sty 2014, 20:00

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: Grentos » 17 cze 2016, 00:39

Wow. Zapowiada się genialnie. Nie mogę się doczekać !
Awatar użytkownika
Filipus Magnus
Posty: 10
Rejestracja: 28 maja 2016, 23:48

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: Filipus Magnus » 17 cze 2016, 00:41

Prezentuje się zacnie, bardzo oryginalne sprity postaci ;)
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 403
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: Amelanduil » 17 cze 2016, 02:19

Tej... ale ten Patronite to jest jakiś bardzo nieśmieszny żart, prawda?
Bo... no poważnie, kto w taki sposób zbiera na proces tworzenia gry?
EN LIVSTID I KRIG
Obrazek
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 277
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: Kitabake » 17 cze 2016, 10:07

Wszystko wygląda dosyć obiecująco. Graficznie prezentuje się lepiej, niż pierwsza część ;)
Trzymaj tak dalej ^^.
Trailery/Facebookowe Strony - proste rzeczy a budują fajną otoczkę.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 933
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: Gedharm » 17 cze 2016, 10:30

Pierwsza część zgodnie z moimi oczekiwaniami okazała się być słabą próbą stworzenia klona Titan Questa z naleciałościami z Wiedźmina i paru innych erpegów. Za to Pogromca Rustki 2 przynajmniej fabularnie wydaje się być dużo ciekawszy od jedynki, ale mimo wszystko mam spore obawy o mechanikę i te wszystkie bajery w stylu czasu liczonego w godzinach, latach oraz pór roku (Matko Boska), czy tych wszystkich umiejętności (szyderstwo i cwaniactwo? wut). + fakt, że
Moja wróżba: za dużo mechanicznych zapychaczy i za mało elementów wykonanych porządnie. Chyba, że naprawdę wszystkie najpoważniejsze bolączki poprzedniej części zostaną poprawione.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 256
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: HGS » 17 cze 2016, 10:36

Możecie być spokojni. Mechanika gry już jest gotowa. Wszystko co miało być pierwotnie w grze już jest. Teraz tylko powstają przedmioty, jest tworzony balans ekonomiczny i można zaczynać z linią fabularną. Co do większej ilości szczegółów i to ulegnie zmianie, gdyż za dużo było rozdanych informacji o tytule pierwszym i dlatego zainteresowanie również nie było takie jak zakładałem. Spodziewajcie się godnego następcy, który pójdzie o dwa kroki dalej.

Pozdrawiam
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 797
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: PInroz » 17 cze 2016, 17:22

Zapowiada się nawet ciekawie. Co tu dużo gadać czekam z niecierpliwością :mrgreen:

Gedharm pisze:Pogromca Rustki 2


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 197
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: Prometherion » 18 cze 2016, 17:54

Pierwszą część przeszedłem, nie powiem, że z wielkim entuzjazmem, ale z dobrymi przypuszczeniami na przyszłość. W dwójkę zagram, liczę tylko na znaczny progres w kwestii dialogów i zadań, oraz usprawnionego menu.
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 256
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: HGS » 19 cze 2016, 01:32

Prometherion - Niezmiernie mnie to cieszy, że dotrwałeś do końca :)

Korzystając z okazji, czy macie pomysł jak zapełnić pustynię? Wiem dość niestosowne pytanie, ale patrząc na mapę świata w rejonach, w których porusza się postać nie było w starożytności dosłownie nic, tylko piasek. Pod ziemią coś będzie, ale co dać na powierzchni. Pomysły? Burza mózgów :D
Obrazek
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Deathwing

Liga Mapperów Sezon I (miejsce 1) Sezon II (miejsce 2) Sezon IV (miejsce 3) Sezon V (miejsce 1); TA Sprite Contest 3 (miejsce 1); TA Sprite Contest 2 (miejsce 1)(miejsce3);
Posty: 232
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: Deathwing » 19 cze 2016, 10:36

Zależy co masz na myśli pod pojęciem starożytności, bo to w cholerę długi okres. Nie wiem też na jakie mapy patrzyłeś, ale w czasach Imperium Rzymskiego było sporo miast w Afryce Północnej, głównie oczywiście na wybrzeżu. Tu masz dobrą mapę, którą możesz się posiłkować: http://www.ancient.eu/map_pelagios/ Gorzej ze Skandynawią, bo tam raczej nie znajdziesz rozwiniętej cywilizacji. Na pewno nie masz co liczyć na osady Wikingów ;) Kolejny pomocny link: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kultura_nordyjska Tyle co do faktów. Tak naprawdę możesz wrzucić na te tereny cokolwiek i nikt się nie przyczepi, biorąc pod uwagę, że Twój projekt to bardziej fantasy niż odwzorowanie rzeczywistości.
Awatar użytkownika
RavenInvazion
Posty: 25
Rejestracja: 07 cze 2016, 00:27
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: RavenInvazion » 19 cze 2016, 13:41

Ta część zapowiada się w mym mniemaniu o niebo lepiej... Mam nadzieję, że interfejs będzie bardziej przejrzysty, gdyż mapy już widzę się poprawiły.

Co do map... Rozumiem, że gra dzieje się w 'fantasy quasi-mitologicznej' starożytności, to jednak historycznie Rzymianie nigdy nie dotarli na półwysep Skandynawski... Będziesz musiał naprawdę wymyślić powód, oraz co tam ma się znajdować. A pustynię możesz ograniczyć do traktów pomiędzy wioskami, umieszczając wejścia do podziemi gdzieś obok... A w innym końcu jaskini zrobić wyjście na powierzchnię prowadzącym do odległej oazy pełnej... czegokolwiek zapragniesz.
Obrazek
"Nie znam się na iniekcji transmetylonianu interpolarnego."
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4187
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: Jazzwhisky » 19 cze 2016, 13:50

Popieram, może odpuść tym pustynnym terenom, a skup się na dokładnym opracowaniu wybrzeża, tam na tym zestawieniu brakuje zaznaczenia map w miejscach, gdzie właśnie mogłyby być najciekawsze lokacje.

Poza tym w tych wielkich piachach można napotykać karawany, oazy, dzikie ludy ew. już jakieś bardziej fantastyczne twory, w stylu gigantycznych skorpionów (i masy innych świństw), prehistorycznych budowli (quasi-piramidy) czy siedlisk nomadów.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 256
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: HGS » 21 cze 2016, 20:30

Odpowiadając komuś wyżej na komentarz
A kto powiedział, że Rzymianie będą na pustyni, czy północnych terenach? :D
Rzymianie pojawią się jedynie tam gdzie Syrakuzy, a reszta to Kartagina i plemiona barbarzyńskie



Przy okazji. Jak oceniacie przekaz informacji w tym wydarzeniu?
Każdy rozumie o co chodzi?

https://youtu.be/EtZDMBSE-ls

Muzyka w grze to autorstwo mojego nowego partnera.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 959
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: Kleo » 21 cze 2016, 22:07

HaxoTV pisze:Każdy rozumie o co chodzi?
Czy każdy, to nie mam pojęcia. Ja to rozumiem tak: bohater przychodzi do knajpy po zlecenie, po czym okazuje się, że wezwała go stara znajoma, której zebrało się wspominki. W trakcie tychże on zauważa, siedzących przy stoliku obok, dwóch podejrzanych, obcych typów. Za chwilę jeden z nich urywa drugiemu łeb, a bohater ni stąd, ni zowąd czuje się zobowiązany poprowadzić w tej sprawie śledztwo, więc porzuca znajomą i rusza pobawić się w detektywa. Literki w dialogach są niemożliwie małe i ciężko się je czyta, więc możliwe, że coś mi umknęło.

Dialogi są kiepsko napisane, już w pierwszej części takie były i to drugi z zasadniczych powodów, dla których jej nie ukończyłam (pierwszy to BS, a trzeci to menu). Naprawdę, dobrze by grze zrobiło, gdyby w ekipie zagościł ktoś, dla kogo oczywiste jest m.in. to, że: http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/b-b-mn ... ;5375.html

Muzyka jest w porządku, podoba mi się.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości