Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 222
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: HGS » 06 sty 2017, 10:29

Nie trzeba jej znać, choć znajomość interfejsów z jedynki dużo daje :). Gra jest bardzo skomplikowana i rozbudowana, więc trzeba na początku podejść do niej ostrożnie i na spokojnie obczaić co z czym się je. W walce zalecam używać tarczy ponieważ ona blokuje większość obrażeń :)
Oczywiście trzeba robić to ręcznie i obczaić jak to działa :)
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 572
Rejestracja: 11 kwie 2016, 17:16
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: EnterVPL » 08 lut 2017, 22:34

Tak dzisiaj sobie chwilkę grałem i takie coś się stało. Sam nie wiem skąd to mam, ale czułem się obserwowany przez czas grania i słyszałem dziwne głosy Dawida Tomaszewskiego. Może ja mam jakieś schizy? :oops:
Obrazek
Moje projekty:
Najnowszy utwór na kanale: MusicVPL - Freestyle Acoustic Guitar
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 696
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: PInroz » 08 lut 2017, 23:24

To uczucie, kiedy wstajesz wcześnie rano i od razu włączasz laptopa i grasz. Nagle nie wiadomo skąd, czujesz na karku zimny podmuch, a w twojej głowie słychać mrożący krew w żyłach głos Dawida Tomaszewskiego........TWOJA POSTAĆ JEST SPRAGNIONA!!!
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 222
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: HGS » 12 cze 2017, 23:20

ZWIASTUN DEMO


WITAM!

Dawno nie dawałem żadnych wpisów, więc postanowiłem odświeżyć temat :)
A więc tak oto kilka faktów co do prac nad PP II:

FAKTY:
W ciągu półtora tygodnia / dwóch gra w wersji demo zostanie przetestowana przez kilka osób i po testach zostaną nałożone poprawki po czym oficjalne demo trafi w wasze ręce. Pogromca stoi na silniku RPG Maker XP co wiąże utrudnienia z optymalizacją takiej ilości przetwarzanych obliczeń jakie niosą moje systemy. Został zaimplementowany skrypt na odpalanie gry na bibliotekach RGSS3 i gra chodzi płynnie :)

Co się zmieniło względem jedynki? I czy tym razem się nie zawiodę na grze?
Te pytanie pada dość często i postaram się na nie odpowiedzieć. Ciężko jest mi stwierdzić, czy PP II zaspokoi wasze wszelkie potrzeby, choć nie ukrywam, że byłoby mi miło gdyby tak się stało. Skończyłem z masochistycznym zaspokajaniem każdego na siłę i tworze grę tak jak było to założone w pierwotnych zamiarach. Projekt został dokładnie przeanalizowany i zaplanowany, a opinie względem PP I zebrane i uwzględnione. I nieważne co bym dobrego o projekcie wam tu nie nabazgrolił to uważam, że najlepiej będzie jak sami zobaczycie już niedługo na własne oczy jak gra ma się w rzeczywistości :)

Wersja DEMO będzie oferować prawie wszystkie dostępne aspekty gry co wersja pełna. Oczywiście będzie ograniczona fabularnie, ale myślę, że to co dostaniecie wystarczy do wyrażenia opinii względem ewidentnej całości jaka by powstała.

Zapodaję również klimatycznymi screenami z gry i wyczekujcie zwiastuna lada dzień.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 572
Rejestracja: 11 kwie 2016, 17:16
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: EnterVPL » 13 cze 2017, 01:03

Czekam czekam na demko. Ogólnie chciałbym obadać to co tam dodałeś. Ostatnio mnie wzięło na zabawę w survival także bardziej możliwe jest to że będę rozwijał się w tym kierunku w tej grze (choć tak na prawdę to się zobaczy). Liczę na to, że optymalizacja działa tak jak mówisz. Mam nadzieję że się nie zawiodę ;-)
Moje projekty:
Najnowszy utwór na kanale: MusicVPL - Freestyle Acoustic Guitar
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 222
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: HGS » 10 lip 2017, 14:06

Dzisiaj ruszyły oficjalne testy oficjalnej wersji demo Pogromcy II: Złodziej Kamienia
W skład zespołu testującego wlicza się następujące osoby:

Dragon Kamillo
Ekipa HGS
Entervpl
Grentos
Kitabake
Kleo
PInroz
Ravenone
Silver635
Vlad Arges
Yoroiookami
I inni

Reszta osób musi jeszcze troszeczkę poczekać :)

Obrazek
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 696
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: PInroz » 13 paź 2017, 10:17

Hej HGS jak tam idą prace nad Pogromcą Pustki II :?:
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 222
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: HGS » 14 paź 2017, 21:38

A witam :) No Pogromca jest cały czas testowany. Ostatnio wypuściliśmy oficjalny Soundtrack gry do obiegu, który można sobie posłuchać o tu: . Planujemy dodać kilka innowacji, ale pojawią się one dopiero w pełnej wersji gry. Obecnie przygotowujemy się do wydania demo. W tym miesiącu to nastąpi na 95%
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 696
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: PInroz » 14 paź 2017, 21:46

Już nie mogę się doczekać :mrgreen:
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 222
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: HGS » 25 paź 2017, 03:14

Witam :) Pinroz oczywiście zniecierpliwiony po zobaczeniu działu z zapowiedziami pewnie myśli, że demo już wydałem, ale muszę cię zasmucić kolego :P . Znów będzie przesówka. Obowiązki typu, szkoła, praca itp robią swoje :( .

Na pocieszenie dodam, że zapodaję kilkoma koncept artami wykonanymi przez naszego rysownika. Niektóre już zostały zaimplementowane do gry, a niektóre z nich jeszcze czekają :) Prosiłbym o feedback:

Spoiler:


Aby demo mogło zostać wydane musi zostać przeanalizowane pod kątem, czy wszystko co chcemy, aby zawierało jest już gotowe. Obecnie mogę tylko powiedzieć, że od czasów Pogromcy Pustki ta gra przeszła ogromną metamorfozę. Jeśli ktoś chce, to sam się przekona. Nie mam zamiaru tym razem składać wielkich obietnic jaki to nie super będzie projekt. Pogromca II jest grą, która wymuszać będzie od nas odrobinę zastanowienia. Oczywiście samouczek jest zawarty w grze, ale i tak trudno jest graczowi wszystko dokładnie pokazać i wytłumaczyć jak co działa. Wiele dzisiejszych gier skupia się na konkretnych gatunkach, albo jedynie na namiastce hybrydowości. Odkąd padł pomysł na stworzenie własnej, niezależnej gry zawsze marzyłem, aby połączyć RPG i survival w jedną, spójną całość.

Zanim zaczniesz pisać komentarz w stylu "Nie wychodzi ci to, a Pogromca Puski jest tego dowodem" chciałbym, abyś dowiedział się kilka faktów. Każdy robi jakieś błędy. Małe dziecko rodząc się nie zna języka, ani świata. Uczy się, poznaje i wyciąga wnioski. Tak samo jest tu. Kierunek Pogromcy Pustki był obrany prawidłowo, ale z początku miał być to zwykły RPG. Pierwszy tytuł Pogromcy to: Titan Quest Mobile III, później narodził się: Rome Quest, a dopiero potem, gdy zacząłem zmieniać całkowicie grafikę na własną zmieniłem tytuł na Pogromcę Pustki. Projekt był stopniowo rozwijany, zebrałem zespół, który pomagał mi dobrowolnie. Z czasem projekt zaczął zbierać tak zwany Hype i został dość mocno nagłośniony za co odpowiadam głównie ja. Obiecałem coś fajnego, a wyszło tak średnio. Nie chcę tu wymieniać przyczyn dlaczego się tak stało, że projekt zapowiadał się super, a skończyło się to jak to się skończyło, ale mogę powiedzieć, że pod koniec prac nad PP z ekipy zostałem prawie sam i jedynie nieliczne osoby mi pomagały, aby dokończyć ten projekt.

Zebrałem różne opinie, w tym również wasze i postanowiłem, że zapowiem Pogromcę Pustki II. Stało się to dość szybko po premierze Pogromcy Pustki. Ktoś mógłby teraz napisać, że to nie wypali, że ten gość zrobił coś średniego i znów zabiera się za to samo, odpuść... W tworzeniu gier trzeba umieć wyciągać wnioski i bacznie obserwować, to co się dzieje z grą podczas testów. Nauczyliście mnie jednego, że każdemu nie dogodzę. Jedni lubią zachodnie RPG, a inni coś pokroju Final Fantasy. Jesteśmy inni, każdy ma inny gust i preferencje. Ja jedynie staram się zrobić coś, co będzie dla każdego choć odrobinę fajne. Czy uważam, że Pogromca II to dobra gra? Nie wiem. Ja jako twórca uważam, że jestem w stanie wyciągnąć z tego tytułu więcej. Wiem, że ten tytuł zawsze budził i będzie budzić kontrowersję. Jedyne czego mogę być pewnym, to tego, że wszystko co mogłoby zostać spartolone, raczej już nie będzie, gdyż mechanika jest gotowa i wymaga jedynie obserwacji i drobnych korekt.

Dlaczego zebrałem się na ten dłuuuugi wywód? Po prostu uznałem, że wypadałoby po długiej nieobecności na scenie coś sprostować i wyjaśnić. Niektórych nawet przeprosić, jeśli poczuli się w jakiś sposób urażone moim postępowaniem, ale wynikało to z tego, że każdy chce jak najlepiej dla swojego "dzieła" i nie zawsze każdy widzi to co autor. Zbliżają się powoli kolejne Golden Forki, a Pogromca II powstaje już rok. Bardzo chciałbym ukończyć demo na okres GF, ale zwyczajnie nie jestem pewien, czy to się uda. Nie chcę znów wypuścić na scenę czegoś, co będzie na scenie przedmiotem drwin. Nie takie są założenia tego tytułu.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 696
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: PInroz » 25 paź 2017, 19:20

HGS pisze: Pinroz oczywiście zniecierpliwiony po zobaczeniu działu z zapowiedziami pewnie myśli, że demo już wydałem


To, to było demo, ja myślałem że wczesna Alpha :shock: Całe życie żyłem w kłamstwie :cry: :lol: Swoją drogą wiem co czujesz. Starasz się jak najlepiej wychować swoje dziecko: karmisz je, dbasz o jego florę jelitową, zapewniasz mu odpowiednie wykształcenie, dajesz mu wszystko to co najlepsze i najważniejsze, a na sam koniec i tak wszyscy się z niego śmieją, dokuczają mu i wytykają go palcami bo urodziło się z RUDYMI WŁOSAMI :wink: Ale pod tą rudą czupryną kryje się prawdziwy wojownik zwany również jako POGROMCA PUSTKI :mrgreen:
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 185
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: Prometherion » 26 paź 2017, 22:51

Czekam na grę,
rup, rup :D
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 222
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: HGS » 03 lis 2017, 02:12

Okazuje się, że powinienem wyrobić się na GF z oficjalnym już na 100% demo PII. Co nowego się pojawi, to w sumie zależy od was jak bardzo się w świat wczujecie i jak dacie się wciągnąć w eksplorację :)
Zakończyliśmy pracę nad pewnymi ciekawymi portalami, oraz odbyły się już wszystkie testy całego demo. Powiem tak. Demo pojawi się lada dzień. Niestety nie wszystko się pojawi w demo tak jak planowaliśmy, ale myślę, że gra sama w sobie zawiera i tak dużo elementów, więc raczej nic nie stracicie. Pinroz potrafisz motywować ;) Powinieneś dostać jakieś wyróżnienie na forum moim skromnym zdaniem za dawanie motywacji twórcom :)

Obrazek dla ciekawskich :) Jest tam coś ukryte :)
Obrazek
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 696
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: PInroz » 13 lis 2017, 14:52

HGS pisze:Pinroz potrafisz motywować ;)


Po prostu dziele się moimi motywacjami twórczymi :wink: Szkoda tylko że motywacje w przypadku niektórych RMmowych YouTuberów nie sprawdzają się :cry:
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 222
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]

Postautor: HGS » 13 lis 2017, 15:34

======================
Pogromca II: DEMO
======================

Obrazek


Witajcie moi mili. Od czasu Pogromcy Pustki minęło bardzo dużo czasu. Zapowiedź Pogromcy II na Gospodzie zawitała dnia 17 cze 2016 o godzinie 00:36. Za 5 dni mija już okrągłe 17 miesięcy od tego wydarzenia, dlatego czas najwyższy wystawić DEMO. Ostatnio sporo pracowałem nad tą grą. Zebrane opinie testerów wersji BETA DEMO zostały wzięte pod uwagę i chciałbym wam podziękować za pomoc. Dzięki wam ta gra staje się coraz lepsza. Zanim przejdziemy do soczystego miąższu, czyli samej paczki ZIP z DEMO do pobrania, chciałbym się z wami podzielić tym co jest planowane w pełnej wersji gry. Niektórzy z was zapewne wiedzą, że pierwsza część przechodzi totalną metamorfozę dzięki zaprzyjaźnionemu zespołowi. Kilka ich pomysłów z pierwszej części zostało również zawarte w drugiej co znacząco wpływa i wpłynie na całą wizualność projektu. Przygotowałem więc dla was spis tego jakie nowości są planowane w pełnej wersji gry:

PLANOWANE
01 - Planujemy dodać do gry pełną wizualizację ekwipunku. Wizualizacja będzie tyczyła nie tylko tarcz, ale i tuniki, zbroi, hełmów, uzbrojenia, pierścieni, czy naszyjników
02. - Wiele osób testujących grę narzekało na braki w dostępnym prowiancie, dlatego w pełnej wersji będzie można sadzić rośliny i samemu produkować sobie żywność :)
03. - Planujemy dodać możliwość wędrówek między wymiarami. Jest to o tyle dobra koncepcja, że do rozbudowy naszego namiotu potrzebujemy całej masy surowców. Podróże między wymiarami pozwolą nam nie tylko zyskać trochę grosza i doświadczenia, ale i użytecznych surowców, które będziemy mogli wykorzystać w craftingu.
04. - Planujemy rozbudować dział pomocy o brakujące informacje dotyczące gry
05. - Dodany zostanie interfejs ze wszystkimi statystykami naszej postaci. Będzie to o tyle ciekawa rzecz, że będzie tam można zobaczyć ilu i jakich przeciwników pokonaliśmy, czy ile otworzyliśmy skrzyń w świecie gry :) [Jeśli są tu miłośnicy takich rzeczy, to super]
06. - Nasz zespół wie jak wiele osób miało trudności z ukończeniem fabuły poprzedniej części. Wynikało to z wielu problemów. Mechaniki jak i często trudności w zrozumieniu czytanych tekstów. Dlatego planujemy misję poboczną, która będzie pozwalała nam częściowo przeżyć te wydarzenia jeszcze raz, ale tym razem postaramy się, by fabuła była o wiele ciekawsza i bardziej rozbudowana :). Z góry uspokoję, że półwysep Apeniński i tak jest planowany w Pogromcy II więc będzie to zawsze jakaś ciekawa misja poboczna, która jeszcze bardziej rozbuduje uniwersum.
07. - Nadal będziemy poprawiali czytelność we wszelkim tego słowa znaczeniu
08. - Planujemy dodać do gry NPC, które będą żyły swoim życiem. Będą to postaci niezależne, których zachowanie będzie stosunkowo nieprzewidywalne. Różnica między tymi NPC, które są do tej pory, a tymi o których właśnie mowa będzie polegała na tym, że będą zachowywały się jak gracz. Wstępne testy takich botów zostały pomyślnie odbyte. Pozostała nam tylko kwestia balansu tych postaci, aby gracze mieli szanse je pokonać w razie gdyby okazało się, że skrypt sprawił, że są one wrogie :) Nikt by chyba nie chciał walczyć na pierwszym poziomie z botem na 30 poziomie.
09. - Planujemy stały rozwój gry. Chodzi tu mianowicie o to, że w przypadku premiery pełnej wersji będziecie mogli dalej grać. My będziemy chcieli rozwijać te uniwersum dalej dosyłając kolejne DLC :) Stosowny przycisk "Przeładuj DLC" został już przetestowany i działa znakomicie :)

Dobra dosyć tego pitolenia :) Bawcie się dobrze i koniecznie proszę o feedback :) Jeśli będą jakieś problemy to piszcie, a postaram się udzielić pomocy jak najszybciej :)
DEMO:
https://drive.google.com/open?id=19FI3T_D1GlzNVYwrWRMVH-lnm5vjvKte
EWENTUALNE ŁATKI SĄ TU:
https://drive.google.com/open?id=1anpZSyxoIgoBc10NKyrjK-CN3zQf9hnH

Proszę o przeniesienie tematu do działu: GRY
Ostatnio zmieniony 13 lis 2017, 17:06 przez HGS, łącznie zmieniany 1 raz.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości