[VX] Kruk

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 124
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

[VX] Kruk

Postautor: INRE » 18 sie 2012, 13:13

Kruk


Informacje Ogólne:
Wersja RM: RPG Maker VX
Gatunek: Przygodowa gra akcji z elementami RPG
Przewidywany czas gry: 2h
Postęp projektu: 100%
Termin ukończenia: 29.08.2012

Realia:
W grze opowiedziane zostaną wydarzenia sprzed tych z ZRS.
Akcja rozegra się w tajemniczym księstwie Lothwarrd położonym na jednej z
wsyp podlegających pod Vermilion (kraina w której rozgrywa się akcja ZRS).
Poszukiwacze odnajdują tutaj mnóstwo wysoko cenionych, pradawnych
artefaktów i relikwii, nierzadko przynoszących różnego rodzaju nieszczęścia.
Poszukiwaczami tymi często bywają właśnie Kruki - ludzie szkoleni od
najmłodszych lat w magii, boju i wielu innych tajemnych sztukach do walki z
demonami.

Fabuła:
Ciężko w tych czasach jest się utrzymać i chyba nikt już nie pamięta czy
kiedyś było lepiej…
Nie ma z czego żyć, dlatego właśnie bohater wyruszył w podróż – za
pieniądzem. Mimo, że szkolony był do walki z demonami, zmuszony sytuacją
finansową, postanowił brać każde nadarzające się zlecenie. Pewnego razu
dostaje od losu szansę. Na poszukiwanie nieznanego do końca artefaktu
wyrusza ekspedycja, którą zlecił książę. Bohater chwycił więc okazję i dołączył
do poszukiwaczy, nie zważając na czyhające po drodze niebezpieczeństwa oraz
przestrogi o fatum krążącym nad tymi, którzy taki artefakt odnajdą…

Bohater:
Imię: Enialis
Wiek: ok. 20 lat
Klasa: Kruk
Charakter: Neutralny
Opis:
Pyskaty, cwany, pewny siebie i perfidny do bólu mężczyzna, wyszkolony na
Kruka. Jeden z najbardziej utalentowanych uczniów swojego Kruczego Gniazda.
Jest zręczny, świetnie włada mieczem i szybko poznaje nowe czary. Wyrusza
na najbardziej niebezpieczną misję swojego życia będąc przekonanym, że i
tak nie ma niczego do stracenia.

Rozgrywka:
W grze (jak zdążyliście zapewne zauważyć po ilości opisanych bohaterów)
sterujemy tylko jedną postacią. Walka rozgrywa się w czasie rzeczywistym i
wydaje mi się, że zastosowałem dość ciekawy i dynamiczny system walki.
Nasz bohater będzie potrafił skakać, a później także używać hak do zaczepiania
się o drewno w niedostępnych miejscach oraz do przyciągania przeciwników.
Zaimplementowane są też minigry np. do otwierania zamków, czy trafienia do
celu. Natkniecie się też na jakieś zagadki - raczej proste ale będą.
Ważne jest też to, że w grze nie będzie zmiany ekwipunku, ale za to
będzie ulepszanie broni i pancerza oraz rozwijanie postaci o punkty.

Skrypty:
PR ABS 2 by Coders
PlayerPlus by SojaBird
Ultimate shadow remover - http://rmvx.gameclover.com
Requiem Upgrade by Requiem
Recover HP/MP/States when Level Up by Woratana
Credits by MiDas Mike - poprawka by Zazombik
Wybór Wielkości Ekranu
Animacja ikony złota w Menu by Ayene
SHOW THE MAP NAME - REVOLUTION MODE – by Ramiro (Holy_wyvern, ramiazul)
Onidsouza Jump System by Onidsouza
Menu Jednoosobowe by Matheus2
NMS - Neo Message System 3.0 Beta by Woratana
Hookshot by OriginalWij
Digioso Weapon Upgrades by Digioso
Chest Item Pop-Up by OriginalWij
Zmiana czcionki domyślnej by TagTeam
Minigame Input Match by Shanghai
Minigame Button Mash by Shanghai
Minigame Bull's Eye by Shanghai
Nowy ekran tytułowy by Parasite
Fog by Moghunter
Dynamic Lighting v1.5 by Marc
Player Vignette v1.0 by Marc

Muzyka i dźwięki:
Baldur’s Gate
Baldur’s Gate: Dark Alliance
Baldur’s Gate II – Shadows Of Amn
Arcanum
The Elder Scrolls III: Morrowind
Gothic II
Shadow Man
Dungeon Hunter
Wiedźmin
Dungeon Siege
World of Goo
Fable: The Lost Chapters
Dragon Ball Z: Legacy of Goku 2
Golden Sun
The Elder Scrolls II: Daggerfall
Chrono Cross

Grafiki:
Enterbrain
Angius
Celianna
Ayene
Inquisitor
Mack
Blizzard
Aindra
Materials Samurai Add-on

Screeny:
Spoiler:


Testerzy Beta:
Finwe
Zazombik
Itan


Czytaj!!!
Spoiler:


Solucja:
http://goniecrm.pl/poradniki/kruk_solucja.html

Linki:
KRUK V1.2
VX_RTP
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2016, 13:22 przez INRE, łącznie zmieniany 17 razy.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Kruk [VX]

Postautor: Fear » 18 sie 2012, 18:15

Po screenach wygląda dość ciekawie, niektóre skrypty też zapowiadają się nieźle, chociaż itak najwięcej zależy od fabuły ;D Tym bardziej cieszy, że zrobiono już 70% projektu. ;) I bardzo dobrze zrobiona zapowiedź, wszystko schludnie, prosto, a zarazem przejrzyście. Jak wyjdzie, to zapewne zagram.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Szczypior
Posty: 33
Rejestracja: 16 sie 2012, 04:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Kruk [VX]

Postautor: Szczypior » 19 sie 2012, 15:30

Wygląda epicko :D
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: Kruk [VX]

Postautor: matikun » 22 sie 2012, 14:26

Mam nadzieję, że będzie można pograć bez posiadania programu, bo bardzo bym chciał.
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 124
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Kruk [VX]

Postautor: INRE » 22 sie 2012, 16:35

Postaram się zrobić dwie wersje.
Z RTP i bez RTP, więc osoby bez RMVX też będą mogły zagrać, tyle, że będą mieli parę Mega więcej do pobrania.
Awatar użytkownika
Wexx
Posty: 172
Rejestracja: 15 lis 2009, 20:16
Lokalizacja: SanOK

Re: Kruk [VX]

Postautor: Wexx » 22 sie 2012, 16:49

Ogólnie zapowiada się świetnie, mam tylko zastrzeżenie co do świateł - trochę z nimi przesadziłeś :?
Mniej intensywności i wszystko będzie spoko! :wink:
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Leafman pisze: Nie jestem newbie!
Jestem n00bem!


Czytam większość tematów na tym cholernym forum, ale jestem zbyt leniwy, żeby odpisać...
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 124
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Kruk [VX]

Postautor: INRE » 23 sie 2012, 22:05

Mogę dać większą przezroczystość. Ale w grze i tak wygląda to wszystko trochę inaczej niż na screenach. Przede wszystkim na screenach fog jest przekłamany, bo właściwie prawie go nie widać.


EDIT. 25.08.12
Dziś ukończyłem cały projekt i poprawiłem błędy wyłapane przeze mnie podczas testów. Teraz pozostało mi wysłać projekt do testerów. :-D
Tak więc może do końca miesiąca się wyrobię.

EDIT. 28.08.12
Kruk V1.0 ukończony w 100%, po beta-testach, najgorsze błędy wyłapane.
Jutro postaram się wrzucić grę i edytnąć pierwszego posta.
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 124
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Kruk [VX]

Postautor: INRE » 29 sie 2012, 14:09

Gra została udostępniona.
Czekam na opinie i rady co zmienić w kolejnych wersjach.


Proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3143
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Kruk [VX]

Postautor: X-Tech » 29 sie 2012, 18:02

Dobre to wciąga mnie dialogiem, przygodą, ale jest całkiem spokojne. Dobrze zrobione walki - walki trwają sekund 5 i walczymy w ramach przygód - system jest jak standardowy zmieniony w zręcznościowy. Dobra grafa i uzyskany klimat. Fajne dialogi - takie nieprzewidywalne są zachowania spotkanych ludzi i kierunki, które nam wskazują ;p
Ciągle coś jest do roboty i jest ciekawość ;p Jest dobry klimat, bo gra ma taki konwent całkiem przygodowy ;p


Jak na razie jest spoko - nie spodziewałem się tego. Naprawdę.
Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.

Prawdziwe gry potrafią swoją autentycznością rmową, intymnością rozkoszować każdą linijką.
Przesyt odpycha. Genialność przyciąga.

Jestem tu dla siebie. Lubie szalone gry robione z pasja.
wiadomosci itp. https://discord.gg/azBmp6H
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: Kruk [VX]

Postautor: matikun » 31 sie 2012, 21:11

Mam problem. Jestem w katakumbach kaplicy i nie wiem co robić. Rozwaliłem parę trupów i jestem tam gdzie jest dużo grobów. Skrzyń przy wejściu za posągami, nie mogę otworzyć(bo zapewne potrzebny jest wytrych, jeśli o to chodzi, by przejść dalej, to gdzie mogę je nabyć?).
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: Kruk [VX]

Postautor: matikun » 31 sie 2012, 21:27

Sorry za double post, już nie potrzebuję pomocy.
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 198
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Kruk [VX]

Postautor: Prometherion » 03 wrz 2012, 18:02

Pobrałem i przeszedłem. Oto moje spostrzeżenia.
Sama rozgrywka jest w porządku, trochę zagadek, trochę skakania. Walka mi odpowiada (chociaż sam preferuję turową), nie irytuje a zmusza do rozmyślnego klikania. Jeżeli chodzi o mapping to jest na przyzwoitym poziomie, staranny. Muzyka standard, klimat jest.
Niestety najgorzej sprawa ma się pod względem fabularnym, jednym słowem mizeria. Nie wspomnę już o początku gry żywcem wyjętym z Wiedźmina, muzyka The Dike, podgrodzie, kapłan, wiedźma i glejt do miasta. Nuda! Dalej niestety też nie jest lepiej, sztampa i oklepane motywy. Gdyby gra trwała dłużej niż te 2 godziny z pewnością bym ją wyłączył. Sama mechanika, zwłaszcza w RPG, jest na drugim miejscu. Opowiadana historia jest najważniejsza, twoja mnie w ogóle nie zainteresowała.

- Mechanika, mapping, muzyka zostają.
- Fabuła i niektóre dialogi do wymiany.

Życzę powodzenia z przyszłymi projektami.
Modyfikuj wiadomość
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 960
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Kruk [VX]

Postautor: Kleo » 04 wrz 2012, 18:49

Może i sztampa, ale zacnie zrobiona. W każdym razie do momentu, w którym jestem. Bo właśnie włażę do domku w górnym lewym rogu miasteczka i trafiam na kurczaki (???), które w sekund kilka rozwalają mnie niezależnie od tego, co robię. Pomocy, jak to świństwo pokonać? Bo chcę wiedzieć, co dalej będzie. A że KRUK to ktoś w rodzaju wiedźmina to po wstępie wiadomo, więc nie ma się co ciskać chyba?
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 933
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kruk [VX]

Postautor: Gedharm » 04 wrz 2012, 19:06

Lubię głównego bohatera. True badass
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: Kruk [VX]

Postautor: matikun » 06 wrz 2012, 22:16

Ja również, strasznie pyskaty :lol:
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość