Wersja RM: RPG Maker VX
Gatunek: Przygodowa gra akcji z elementami RPG
Przewidywany czas gry: 2h
Postęp projektu: 100%
Termin ukończenia: 29.08.2012
Realia:
W grze opowiedziane zostaną wydarzenia sprzed tych z ZRS.
Akcja rozegra się w tajemniczym księstwie Lothwarrd położonym na jednej z
wsyp podlegających pod Vermilion (kraina w której rozgrywa się akcja ZRS).
Poszukiwacze odnajdują tutaj mnóstwo wysoko cenionych, pradawnych
artefaktów i relikwii, nierzadko przynoszących różnego rodzaju nieszczęścia.
Poszukiwaczami tymi często bywają właśnie Kruki - ludzie szkoleni od
najmłodszych lat w magii, boju i wielu innych tajemnych sztukach do walki z
demonami.
Fabuła:
Ciężko w tych czasach jest się utrzymać i chyba nikt już nie pamięta czy
kiedyś było lepiej…
Nie ma z czego żyć, dlatego właśnie bohater wyruszył w podróż – za
pieniądzem. Mimo, że szkolony był do walki z demonami, zmuszony sytuacją
finansową, postanowił brać każde nadarzające się zlecenie. Pewnego razu
dostaje od losu szansę. Na poszukiwanie nieznanego do końca artefaktu
wyrusza ekspedycja, którą zlecił książę. Bohater chwycił więc okazję i dołączył
do poszukiwaczy, nie zważając na czyhające po drodze niebezpieczeństwa oraz
przestrogi o fatum krążącym nad tymi, którzy taki artefakt odnajdą…
Bohater:
Imię: Enialis
Wiek: ok. 20 lat
Klasa: Kruk
Charakter: Neutralny
Opis:
Pyskaty, cwany, pewny siebie i perfidny do bólu mężczyzna, wyszkolony na
Kruka. Jeden z najbardziej utalentowanych uczniów swojego Kruczego Gniazda.
Jest zręczny, świetnie włada mieczem i szybko poznaje nowe czary. Wyrusza
na najbardziej niebezpieczną misję swojego życia będąc przekonanym, że i
tak nie ma niczego do stracenia.
Rozgrywka:
W grze (jak zdążyliście zapewne zauważyć po ilości opisanych bohaterów)
sterujemy tylko jedną postacią. Walka rozgrywa się w czasie rzeczywistym i
wydaje mi się, że zastosowałem dość ciekawy i dynamiczny system walki.
Nasz bohater będzie potrafił skakać, a później także używać hak do zaczepiania
się o drewno w niedostępnych miejscach oraz do przyciągania przeciwników.
Zaimplementowane są też minigry np. do otwierania zamków, czy trafienia do
celu. Natkniecie się też na jakieś zagadki - raczej proste ale będą.
Ważne jest też to, że w grze nie będzie zmiany ekwipunku, ale za to
będzie ulepszanie broni i pancerza oraz rozwijanie postaci o punkty.
Skrypty:
PR ABS 2 by Coders
PlayerPlus by SojaBird
Ultimate shadow remover - http://rmvx.gameclover.com
Requiem Upgrade by Requiem
Recover HP/MP/States when Level Up by Woratana
Credits by MiDas Mike - poprawka by Zazombik
Wybór Wielkości Ekranu
Animacja ikony złota w Menu by Ayene
SHOW THE MAP NAME - REVOLUTION MODE – by Ramiro (Holy_wyvern, ramiazul)
Onidsouza Jump System by Onidsouza
Menu Jednoosobowe by Matheus2
NMS - Neo Message System 3.0 Beta by Woratana
Hookshot by OriginalWij
Digioso Weapon Upgrades by Digioso
Chest Item Pop-Up by OriginalWij
Zmiana czcionki domyślnej by TagTeam
Minigame Input Match by Shanghai
Minigame Button Mash by Shanghai
Minigame Bull's Eye by Shanghai
Nowy ekran tytułowy by Parasite
Fog by Moghunter
Dynamic Lighting v1.5 by Marc
Player Vignette v1.0 by Marc
Muzyka i dźwięki:
Baldur’s Gate
Baldur’s Gate: Dark Alliance
Baldur’s Gate II – Shadows Of Amn
Arcanum
The Elder Scrolls III: Morrowind
Gothic II
Shadow Man
Dungeon Hunter
Wiedźmin
Dungeon Siege
World of Goo
Fable: The Lost Chapters
Dragon Ball Z: Legacy of Goku 2
Golden Sun
The Elder Scrolls II: Daggerfall
Chrono Cross
Grafiki:
Enterbrain
Angius
Celianna
Ayene
Inquisitor
Mack
Blizzard
Aindra
Materials Samurai Add-on
Screeny:
Finwe
Zazombik
Itan
Czytaj!!!
http://goniecrm.pl/poradniki/kruk_solucja.html
Linki:
KRUK V1.2
VX_RTP