[XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 117
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 21 mar 2017, 20:32

Informacje:
Główny wątek fabularny jest gotowy, tworze jeszcze ,,główny wątek poboczny", który będzie opcjonalnym wydłużeniem gry.
Z planów:
Spoiler:



Walka gotowa, walka będzie na mapie, na zdarzeniach. Dość toporny:
Spoiler:


Musze go jeszcze zoptymalizować.
Ale działa. Jest i tak zoptymalizowany, bo były jeszcze dwie zmienne, na obronę bohatera.
Macie pomysły, jak zoptymalizować tego potworka?
Ostatnio zmieniony 31 mar 2017, 16:52 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
dużogr
taki ogr tylko że na duż
Jest kapitalizm, jest komunizm i jest Polska ~ ja
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 117
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 31 mar 2017, 17:09

Nowokości!

Mana, bardzo tradycyjna, została zamieniona na energie. Teraz by użyć sprintu, trzeba mieć energie .
Jeszcze coś lepszego, żeby zadawać ciosy, potrzebna będzie energia. Jest to coś, co sprawi że mikstury na energie będą bardziej potrzebne. I walka
będzie trudniejsza. Energia będzie do paru podstawowych czarów, ale ogólnie do czarów będzie życie. :twisted: :mrgreen: :twisted: .
Ale spokojnie, energia się odnawia.
Tyle.
dużogr
taki ogr tylko że na duż
Jest kapitalizm, jest komunizm i jest Polska ~ ja
Awatar użytkownika
Danceloth
Posty: 15
Rejestracja: 02 maja 2015, 15:18

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: Danceloth » 31 mar 2017, 18:38

Pomysł fajny, ale jeśli większość czarów będzie kosztowała życie, to mogą zachodzić sytuacje w których gracz będzie zbyt szybko umierał :O
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 117
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 01 kwie 2017, 15:04

Danceloth pisze:(..) gracz będzie zbyt szybko umierał :O


Szczerze? O to chodzi, by życie było bardziej cenne, a magia nie przekokszona.

Mam dobro wiadomość!
Skończyłem pisać GWP [główny wątek poboczny], teraz zostało mi tworzenie. Mam 3 notatki na telefonie poświęcone tej jednej grze. 1 to GMF [główny motyw fabularny] , druga to ,Inne', czyli takie rzeczy jak mechanika, magia i czary czy geografia i historia świata, bardziej dla mnie niż dla gracze, i jeszcze właśnie GWP.
Nie do zwątpienia jest to że to jest moja największa gra. Data premiery : Może do gwiazdki się urobię.
Plany:
Spoiler:



To są rzeczy pewne, jeżeli macie pomysły do PTL, piszcie.

Straciłem motywacje twórczą do gry PTL. Muszę chwile od niej odpocząć.
Ostatnio motywacje twórczą, i wenę poświęcam pewnej wiki na fandomie, gdzie też jest pełna wersja słów z podpisu:
,,Gloria! Victoria! Bohaterom!
Chwała! Zwycięstwo! Bohaterom!"
Produkcja znów ma wartość dodatnią. Powoli szybkość rośnie! Sin idzie w górę!
Ale puki co jestem przy zmiennej rzeczywistej równej 0.5. Więc zanim osiągnę 1.57 to trochę potrwa, a potem znów szybkość w duł... no cóż, nic nie poradzę z to moją chęcią do życia...
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 15:37 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 5 razy.
dużogr
taki ogr tylko że na duż
Jest kapitalizm, jest komunizm i jest Polska ~ ja
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 117
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Wieści

Postautor: goblin!!! » 14 maja 2017, 16:13

Kurcze.... to tak musi być? :P
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 15:38 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 3 razy.
dużogr
taki ogr tylko że na duż
Jest kapitalizm, jest komunizm i jest Polska ~ ja
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 382
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: Amelanduil » 14 maja 2017, 20:18

Jestem fanem kompozycji poprzedniego postu :P
Obrazek
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 117
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 24 maja 2017, 18:22

Uwaga, uwaga!
Mam parę wieści!
Miasto Keln, składa się już z (przynajmniej) 20 map! Nie jest to liczba przeogromna (ani trochę), ale dla mnie już jest osiągnięciem.
Więc:
Osiągnięcie_miasto_przynajmniej_na_20_map.png
Acziwment get!
Osiągnięcie_miasto_przynajmniej_na_20_map.png (856 Bajtów) Przejrzano 830 razy

Spoiler:

Mała ciekawostka:
osobowość bohatera (jak ja go ukształtowałem, i tak go sobie wyobrażam) to: Animator.
Uzupełniłem teks z jego perspektywy.
W zasadzie tyle.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2017, 20:42 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
dużogr
taki ogr tylko że na duż
Jest kapitalizm, jest komunizm i jest Polska ~ ja
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 117
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 27 maja 2017, 20:53

Mam parę wieści:
W grze wystąpi (przynajmniej) jedno słowo "zdabinguwane"

Jest też parę 'skrinów' z robienia miasta:
https://imgur.com/a/SIHUG
Zwiększa się też ilość podziękowań, i czas gry. Zmienia się w ogóle całokształt gry, miała być to krótka przygoda, a wyszedł jakiś moloch.
To jest coś innego, niż zamierzałem. Ale tak to jest...
Dobra, tyle, alleluja i do przodu!
dużogr
taki ogr tylko że na duż
Jest kapitalizm, jest komunizm i jest Polska ~ ja
XGrubyX
Posty: 14
Rejestracja: 19 mar 2017, 14:30
Kontakt:

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: XGrubyX » 30 maja 2017, 21:03

Szybkie pytanie do autora:
Czy w głównym poście jest link do downloadu aktualnej wersji gry?
Va faill 'Gvynbleid!
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 117
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 31 maja 2017, 15:00

XGrubyX pisze:Szybkie pytanie do autora:
Czy w głównym poście jest link do downloadu aktualnej wersji gry?


Gra jest jeszcze robiona, ale jest demo. Więc jest link.
dużogr
taki ogr tylko że na duż
Jest kapitalizm, jest komunizm i jest Polska ~ ja
XGrubyX
Posty: 14
Rejestracja: 19 mar 2017, 14:30
Kontakt:

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: XGrubyX » 31 maja 2017, 17:35

goblin!!! pisze:
Gra jest jeszcze robiona, ale jest demo. Więc jest link.


Chodzi o to, czy ten link zawiera najnowszą wersję tego dema...
Va faill 'Gvynbleid!
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 117
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 31 maja 2017, 18:03

XGrubyX pisze:
goblin!!! pisze:
Gra jest jeszcze robiona, ale jest demo. Więc jest link.


Chodzi o to, czy ten link zawiera najnowszą wersję tego dema...


A... XD Ja i mój pomyślunek.
To najnowsza wersja dema.
Bynajmniej nie dawałem nowszych.
dużogr
taki ogr tylko że na duż
Jest kapitalizm, jest komunizm i jest Polska ~ ja
XGrubyX
Posty: 14
Rejestracja: 19 mar 2017, 14:30
Kontakt:

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: XGrubyX » 02 cze 2017, 17:24

Muszę przyznać, że musisz popracować nad dialogami, póki co są strasznie drętwe. Oprócz tego gra jest w porządku. Ok. 6/10 ;)
A, no i jeszcze, nie wiem, czy tylko ja mam ten problem, ale podczas, gdy duch prosił mnie o artefakt z piwnicy, strasznie ciężko było się przeprawić przez pokój ze szkieletami. Jeden z nich poruszał się tak, że nie mogłem się ruszyć.
Va faill 'Gvynbleid!
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 117
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 02 cze 2017, 18:06

XGrubyX pisze:(...)strasznie ciężko było się przeprawić przez pokój ze szkieletami. Jeden z nich poruszał się tak, że nie mogłem się ruszyć.

Spoiler:
dużogr
taki ogr tylko że na duż
Jest kapitalizm, jest komunizm i jest Polska ~ ja
Awatar użytkownika
Danceloth
Posty: 15
Rejestracja: 02 maja 2015, 15:18

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: Danceloth » 03 cze 2017, 13:13

W zasadzie lepiej by było, gdybyś po prostu inaczej porozmieszczał te szkielety. Tj., wiele osób się frustruje w tego typu fragmentach, i niektórzy z nich dają sobie po prostu spokój z grą.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości