[XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 21 mar 2017, 20:32

Informacje:
Główny wątek fabularny jest gotowy, tworze jeszcze ,,główny wątek poboczny", który będzie opcjonalnym wydłużeniem gry.
Z planów:
Spoiler:



Walka gotowa, walka będzie na mapie, na zdarzeniach. Dość toporny:
Spoiler:


Musze go jeszcze zoptymalizować.
Ale działa. Jest i tak zoptymalizowany, bo były jeszcze dwie zmienne, na obronę bohatera.
Macie pomysły, jak zoptymalizować tego potworka?
Ostatnio zmieniony 31 mar 2017, 16:52 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 31 mar 2017, 17:09

Nowokości!

Mana, bardzo tradycyjna, została zamieniona na energie. Teraz by użyć sprintu, trzeba mieć energie .
Jeszcze coś lepszego, żeby zadawać ciosy, potrzebna będzie energia. Jest to coś, co sprawi że mikstury na energie będą bardziej potrzebne. I walka
będzie trudniejsza. Energia będzie do paru podstawowych czarów, ale ogólnie do czarów będzie życie. :twisted: :mrgreen: :twisted: .
Ale spokojnie, energia się odnawia.
Tyle.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
Danceloth
Posty: 15
Rejestracja: 02 maja 2015, 15:18

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: Danceloth » 31 mar 2017, 18:38

Pomysł fajny, ale jeśli większość czarów będzie kosztowała życie, to mogą zachodzić sytuacje w których gracz będzie zbyt szybko umierał :O
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 01 kwie 2017, 15:04

Danceloth pisze:(..) gracz będzie zbyt szybko umierał :O


Szczerze? O to chodzi, by życie było bardziej cenne, a magia nie przekokszona.

Mam dobro wiadomość!
Skończyłem pisać GWP [główny wątek poboczny], teraz zostało mi tworzenie. Mam 3 notatki na telefonie poświęcone tej jednej grze. 1 to GMF [główny motyw fabularny] , druga to ,Inne', czyli takie rzeczy jak mechanika, magia i czary czy geografia i historia świata, bardziej dla mnie niż dla gracze, i jeszcze właśnie GWP.
Nie do zwątpienia jest to że to jest moja największa gra. Data premiery : Może do gwiazdki się urobię.
Plany:
Spoiler:



To są rzeczy pewne, jeżeli macie pomysły do PTL, piszcie.

Straciłem motywacje twórczą do gry PTL. Muszę chwile od niej odpocząć.
Ostatnio motywacje twórczą, i wenę poświęcam pewnej wiki na fandomie, gdzie też jest pełna wersja słów z podpisu:
,,Gloria! Victoria! Bohaterom!
Chwała! Zwycięstwo! Bohaterom!"
Produkcja znów ma wartość dodatnią. Powoli szybkość rośnie! Sin idzie w górę!
Ale puki co jestem przy zmiennej rzeczywistej równej 0.5. Więc zanim osiągnę 1.57 to trochę potrwa, a potem znów szybkość w duł... no cóż, nic nie poradzę z to moją chęcią do życia...
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 15:37 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 5 razy.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Wieści

Postautor: goblin!!! » 14 maja 2017, 16:13

Kurcze.... to tak musi być? :P
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 15:38 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 3 razy.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 391
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: Amelanduil » 14 maja 2017, 20:18

Jestem fanem kompozycji poprzedniego postu :P
EN LIVSTID I KRIG
Obrazek
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 24 maja 2017, 18:22

Uwaga, uwaga!
Mam parę wieści!
Miasto Keln, składa się już z (przynajmniej) 20 map! Nie jest to liczba przeogromna (ani trochę), ale dla mnie już jest osiągnięciem.
Więc:
Osiągnięcie_miasto_przynajmniej_na_20_map.png
Acziwment get!
Osiągnięcie_miasto_przynajmniej_na_20_map.png (856 Bajtów) Przejrzano 1015 razy

Spoiler:

Mała ciekawostka:
osobowość bohatera (jak ja go ukształtowałem, i tak go sobie wyobrażam) to: Animator.
Uzupełniłem teks z jego perspektywy.
W zasadzie tyle.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2017, 20:42 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 27 maja 2017, 20:53

Mam parę wieści:
W grze wystąpi (przynajmniej) jedno słowo "zdabinguwane"

Jest też parę 'skrinów' z robienia miasta:
https://imgur.com/a/SIHUG
Zwiększa się też ilość podziękowań, i czas gry. Zmienia się w ogóle całokształt gry, miała być to krótka przygoda, a wyszedł jakiś moloch.
To jest coś innego, niż zamierzałem. Ale tak to jest...
Dobra, tyle, alleluja i do przodu!
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
XGrubyX
Posty: 14
Rejestracja: 19 mar 2017, 14:30
Kontakt:

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: XGrubyX » 30 maja 2017, 21:03

Szybkie pytanie do autora:
Czy w głównym poście jest link do downloadu aktualnej wersji gry?
Va faill 'Gvynbleid!
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 31 maja 2017, 15:00

XGrubyX pisze:Szybkie pytanie do autora:
Czy w głównym poście jest link do downloadu aktualnej wersji gry?


Gra jest jeszcze robiona, ale jest demo. Więc jest link.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
XGrubyX
Posty: 14
Rejestracja: 19 mar 2017, 14:30
Kontakt:

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: XGrubyX » 31 maja 2017, 17:35

goblin!!! pisze:
Gra jest jeszcze robiona, ale jest demo. Więc jest link.


Chodzi o to, czy ten link zawiera najnowszą wersję tego dema...
Va faill 'Gvynbleid!
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 31 maja 2017, 18:03

XGrubyX pisze:
goblin!!! pisze:
Gra jest jeszcze robiona, ale jest demo. Więc jest link.


Chodzi o to, czy ten link zawiera najnowszą wersję tego dema...


A... XD Ja i mój pomyślunek.
To najnowsza wersja dema.
Bynajmniej nie dawałem nowszych.
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
XGrubyX
Posty: 14
Rejestracja: 19 mar 2017, 14:30
Kontakt:

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: XGrubyX » 02 cze 2017, 17:24

Muszę przyznać, że musisz popracować nad dialogami, póki co są strasznie drętwe. Oprócz tego gra jest w porządku. Ok. 6/10 ;)
A, no i jeszcze, nie wiem, czy tylko ja mam ten problem, ale podczas, gdy duch prosił mnie o artefakt z piwnicy, strasznie ciężko było się przeprawić przez pokój ze szkieletami. Jeden z nich poruszał się tak, że nie mogłem się ruszyć.
Va faill 'Gvynbleid!
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 124
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: goblin!!! » 02 cze 2017, 18:06

XGrubyX pisze:(...)strasznie ciężko było się przeprawić przez pokój ze szkieletami. Jeden z nich poruszał się tak, że nie mogłem się ruszyć.

Spoiler:
Cisza potrafi więcej mówić od milionów słów, rzucanych codziennie na wiatr, który ledwo je niesie.
Awatar użytkownika
Danceloth
Posty: 15
Rejestracja: 02 maja 2015, 15:18

Re: [XP] Problem tajemniczego lasu

Postautor: Danceloth » 03 cze 2017, 13:13

W zasadzie lepiej by było, gdybyś po prostu inaczej porozmieszczał te szkielety. Tj., wiele osób się frustruje w tego typu fragmentach, i niektórzy z nich dają sobie po prostu spokój z grą.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości