Informacje:
Główny wątek fabularny jest gotowy, tworze jeszcze ,,główny wątek poboczny", który będzie opcjonalnym wydłużeniem gry.
Z planów:
Spoiler:
Pewniaki:
3 gidie do wyboru, magowie, straż miejska i najemnicy.[+ awanse]
Ale każda gildia ma swój test, i każdy można oblać.
Będzie przynajmniej 6 większych miast . [ale tylko w ,GWP']
Parę zakończeń.
I oczywiście, kapustka.
Nie-pewniaki:
Własny system walki. Jest już taki w demo, ale jest fatalnie zrobiony i zbyt losowy.
Piszcie jakieś pomysły, bo puki co mam tylko 4.
Dodatek [ale to po wypuszczeniu pełnej wersji] ,,Granice". Który wydłuży ,GWP'.
Nowe grafiki rozdziałów.
Nowe tło tytułu.
I nawa tło wiadomości.
Data premiery pełnej wersji:
Grudzień tego roku.[2017]
Walka gotowa, walka będzie na mapie, na zdarzeniach. Dość toporny:
Spoiler:
Musze go jeszcze zoptymalizować.
Ale działa. Jest i tak zoptymalizowany, bo były jeszcze dwie zmienne, na obronę bohatera.
Macie pomysły, jak zoptymalizować tego potworka?
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 31 mar 2017, 17:09
autor: goblin!!!
Nowokości!
Mana, bardzo tradycyjna, została zamieniona na energie. Teraz by użyć sprintu, trzeba mieć energie .
Jeszcze coś lepszego, żeby zadawać ciosy, potrzebna będzie energia. Jest to coś, co sprawi że mikstury na energie będą bardziej potrzebne. I walka
będzie trudniejsza. Energia będzie do paru podstawowych czarów, ale ogólnie do czarów będzie życie. .
Ale spokojnie, energia się odnawia.
Tyle.
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 31 mar 2017, 18:38
autor: Danceloth
Pomysł fajny, ale jeśli większość czarów będzie kosztowała życie, to mogą zachodzić sytuacje w których gracz będzie zbyt szybko umierał :O
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 01 kwie 2017, 15:04
autor: goblin!!!
Danceloth pisze:(..) gracz będzie zbyt szybko umierał :O
Szczerze? O to chodzi, by życie było bardziej cenne, a magia nie przekokszona.
Mam dobro wiadomość!
Skończyłem pisać GWP [główny wątek poboczny], teraz zostało mi tworzenie. Mam 3 notatki na telefonie poświęcone tej jednej grze. 1 to GMF [główny motyw fabularny] , druga to ,Inne', czyli takie rzeczy jak mechanika, magia i czary czy geografia i historia świata, bardziej dla mnie niż dla gracze, i jeszcze właśnie GWP.
Nie do zwątpienia jest to że to jest moja największa gra. Data premiery : Może do gwiazdki się urobię.
Plany:
Spoiler:
Rzeczy pewne:
Sześć większych miast
Parę zakończeń
3 gildie + awanse
Kapustka (konspiracyjny algorytm pogodowy utrudniający szczegółowe traktowanie konstrukcji arkanum)
Własny system walki. (abs)
Dodałem kryształy energii (tkz. Energis), można je naładować i odładować w każdej chwili. Można je ładować podczas spokoju, a odładować np. do walki, lub sprintu.
Miksturę regeneracji, którą można wypić w każdym momencie.
Strzały i łuki. Pracuje jeszcze nad mechaniką.
Centrum stolicy, która ma już nazwę: ,,Venore.", nie, nie jest położone na bagnach.
Pracuje nad rysunkiem mapy wyspy Keleńskiej. Ale to trochę zajmie.
Ave Caesar morituri te salutant!"
Oto i najnowsze ,,skriny"
Spoiler:
Taki wycinek z drogi od Venore do Keln.
skrin3.png
I serce Imperium, stolica:
skrin1.png
Jakaś jaskinia:
skrin2.png
I coś się jeszcze wymyśli.
To są rzeczy pewne, jeżeli macie pomysły do PTL, piszcie.
Straciłem motywacje twórczą do gry PTL. Muszę chwile od niej odpocząć.
Ostatnio motywacje twórczą, i wenę poświęcam pewnej wiki na fandomie, gdzie też jest pełna wersja słów z podpisu:
,,Gloria! Victoria! Bohaterom!
Chwała! Zwycięstwo! Bohaterom!"
Produkcja znów ma wartość dodatnią. Powoli szybkość rośnie! Sin idzie w górę!
Ale puki co jestem przy zmiennej rzeczywistej równej 0.5. Więc zanim osiągnę 1.57 to trochę potrwa, a potem znów szybkość w duł... no cóż, nic nie poradzę z to moją chęcią do życia...
Wieści
: 14 maja 2017, 16:13
autor: goblin!!!
Kurcze.... to tak musi być? :P
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 14 maja 2017, 20:18
autor: Amelanduil
Jestem fanem kompozycji poprzedniego postu :P
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 24 maja 2017, 18:22
autor: goblin!!!
Uwaga, uwaga!
Mam parę wieści!
Miasto Keln, składa się już z (przynajmniej) 20 map! Nie jest to liczba przeogromna (ani trochę), ale dla mnie już jest osiągnięciem.
Więc:
Osiągnięcie_miasto_przynajmniej_na_20_map.png
Spoiler:
Trochę zrzutki:
skrinlan.png
skrintu.png
skrinfri.png
Dodatkowo w grze będzie parę własnych zasobów, udostępnię je po premierze.
Mała ciekawostka:
osobowość bohatera (jak ja go ukształtowałem, i tak go sobie wyobrażam) to: Animator.
Uzupełniłem teks z jego perspektywy.
W zasadzie tyle.
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 27 maja 2017, 20:53
autor: goblin!!!
Mam parę wieści:
W grze wystąpi (przynajmniej) jedno słowo "zdabinguwane"
Jest też parę 'skrinów' z robienia miasta: https://imgur.com/a/SIHUG
Zwiększa się też ilość podziękowań, i czas gry. Zmienia się w ogóle całokształt gry, miała być to krótka przygoda, a wyszedł jakiś moloch.
To jest coś innego, niż zamierzałem. Ale tak to jest...
Dobra, tyle, alleluja i do przodu!
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 30 maja 2017, 21:03
autor: XGrubyX
Szybkie pytanie do autora:
Czy w głównym poście jest link do downloadu aktualnej wersji gry?
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 31 maja 2017, 15:00
autor: goblin!!!
XGrubyX pisze:Szybkie pytanie do autora:
Czy w głównym poście jest link do downloadu aktualnej wersji gry?
Gra jest jeszcze robiona, ale jest demo. Więc jest link.
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 31 maja 2017, 17:35
autor: XGrubyX
goblin!!! pisze:
Gra jest jeszcze robiona, ale jest demo. Więc jest link.
Chodzi o to, czy ten link zawiera najnowszą wersję tego dema...
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 31 maja 2017, 18:03
autor: goblin!!!
XGrubyX pisze:
goblin!!! pisze:
Gra jest jeszcze robiona, ale jest demo. Więc jest link.
Chodzi o to, czy ten link zawiera najnowszą wersję tego dema...
A... XD Ja i mój pomyślunek.
To najnowsza wersja dema.
Bynajmniej nie dawałem nowszych.
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 02 cze 2017, 17:24
autor: XGrubyX
Muszę przyznać, że musisz popracować nad dialogami, póki co są strasznie drętwe. Oprócz tego gra jest w porządku. Ok. 6/10 ;)
A, no i jeszcze, nie wiem, czy tylko ja mam ten problem, ale podczas, gdy duch prosił mnie o artefakt z piwnicy, strasznie ciężko było się przeprawić przez pokój ze szkieletami. Jeden z nich poruszał się tak, że nie mogłem się ruszyć.
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 02 cze 2017, 18:06
autor: goblin!!!
XGrubyX pisze:(...)strasznie ciężko było się przeprawić przez pokój ze szkieletami. Jeden z nich poruszał się tak, że nie mogłem się ruszyć.
Spoiler:
Z tymi szkieletami, trzeba mieć cierpliwość. Trzeba je zagnać do jednego pokoju. Po to te zbroje, i ścianki są.
Re: [XP] Problem tajemniczego lasu
: 03 cze 2017, 13:13
autor: Danceloth
W zasadzie lepiej by było, gdybyś po prostu inaczej porozmieszczał te szkielety. Tj., wiele osób się frustruje w tego typu fragmentach, i niektórzy z nich dają sobie po prostu spokój z grą.