Strona 5 z 5

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 31 sie 2017, 16:29
autor: goblin!!!
Siemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma!
Ogłoszenia parafialne:
-znalazłem kogoś kto się zgodził zrobić muzykę do Venore :) Cud. ,,Czasem trzeba iść w najciemniejsze czeluści internetu..." ja, prywatny czat. I tak znalazłem tą osobę.
-prace idą, co jest dobrą wiadomością.

Z gry:
Spoiler:
tępo prac spadnie przez szkołę.
Nie wiem o ile, ale spadnie.
Jak o czymś zapomniałem, to napiszcie XD
Przyszłość mnie oceni, a przede wszystkim pracę.
Czekajcie na wieści.

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 13 wrz 2017, 21:35
autor: goblin!!!
Witajcie...
Tu powinienem dać jakiś długi i nudny opis dlaczego daje, to co teraz daje, ale nie chce mi się takiego pisać, więc wstawcie go sobie Sami :lol:
W każdym razie, taka mała ankieta na temat tego projektu. Klik. Poprawiony link.
W zasadzie tyle.
Niedługo nowe zrzutki i inne takie.
Pa.

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 13 wrz 2017, 21:46
autor: Usunięty
Przez przypadek dałeś link do edytowania ankiety i przez przypadek zmieniłem pierwsze pytanie. Dalej nic nie klikałem.

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 14 wrz 2017, 15:26
autor: goblin!!!
EnterVPL pisze:Przez przypadek dałeś link do edytowania ankiety i przez przypadek zmieniłem pierwsze pytanie. Dalej nic nie klikałem.
Serio? To dziwne.
Zaraz poprawie.
Powinno być ok.

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 16 wrz 2017, 18:29
autor: Usunięty
Działa! ;-)

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 16 wrz 2017, 20:52
autor: goblin!!!
EnterVPL pisze:Działa! ;-)
...
Spoiler:
XD

A tak poza tym, dziś skromnie, bo dwa skriny
Spoiler:
A tak poza tym, z planów:
-zamierzam miesiąc po wypuszczeniu pełnej wersji opublikować poradnik, który już teraz tworze.
-wypuścić betę dla paru (na razie tak mniej-więcej 4 osoby, ale nie wiem ile będzie finalnie) wybrańców zdatną do grania do końca października (ale nie obiecuje, że do końca tego miesiąca!)
-zrobić alfę pre testerską do 26 września tylko dla mnie.
-pójść na kebaba w październiku
edit1
-zmienię zapowiedź na ,lepszą"
edit2:
-już jest inna, ale nie wiem czy lepsza
-i jak coś mi się jeszcze przypomni to dodam.

Tak na szybko. Kombinuje z walką. Teraz bronie mogą być ,,ogniste" i zadawać dodatkowe obrażenia od ognia. Ten bonus nigdy nie zmniejsza obrażeń. Ogólne bardziej rozbudowuje ekwipunek. Np. będą buty, które włączają sprint nie zużywający energii i bardzo szybki (turbo mode XD).
I inne takie.
Ostatnio próbuje naprawić błąd, związany z typowym zdarzeniem które jakby nie wykrywa warunku. Dla ciekawskich powiem, że jest uruchamiane na przełączniku a warunek wykrywa czy bohater ma wyposażenie. Ostatnio zaistniał też śmieszny błąd z leczeniem wrogów :lol:. Polegał na tym, że zapomniałem o tym, że minus i minus daje plus, i jeżeli potwór miał więcej obrony niż my ataku leczyliśmy go, oczywiście naprawiłem to. W sumie tyle.

W sumie tyle. Pozdrawiam, goblin.

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 04 paź 2017, 21:42
autor: goblin!!!
Wiadomości... jak dawno tego nie było...

Znalazłem kogoś, kto zgodził się robić od czasu do czasu grafikę do KK:AiDe.
W sumie przez przypadek... ale nie narzekam. I tak mam piękno skórkę okna:
Spoiler:
Oczywiście trzeba to jeszcze edytować do standardu eReMa, ale tym już ja się zajmę.
Co jeszcze... może w grze pojawi się moja autorska muzyka, ale nie obiecuje.
Wersja pre testerska została pomyślnie przetestowana. Ruszam z produkcjo zamkniętej bety.
Chyba na razie tyle.

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 06 paź 2017, 11:50
autor: Gotrym
Skóra okna bardzo ładnie wygląda jestem ciekawy jak będzie pasowała do twojej gry.

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 16 paź 2017, 16:11
autor: goblin!!!
Mam smutną wiadomość.
Tempo produkcji w ostatnich dniach spada. Jest temu winna (trochę) szkoła, brak czasu i brak weny.
Nie wiem kiedy będzie rosnąć. Ale możecie być pewni, że raczej przynajmniej 5 dni. Tyle.

***

Projekt nie umarł, i tempo produkcji wzrasta! Jest to bardzo pozytywna wiadomość. Przy okazji pragnę powiedzieć, iż pracuję nad drugą grą, ale to inny temat, i go ogłoszę gdy będzie wiadomo, że na 120% wyjdzie.
Co do Kronik:
Spoiler:
Chyba tyle.
Pozdrawiam!

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 31 sty 2018, 20:16
autor: goblin!!!
Czas idzie, a niusy trza wstawić...
Spoiler:
Tak z grubsza :p.

Pozdrawiam.

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 01 lut 2018, 09:01
autor: Kitabake
Ten moment kiedy poboczny wątek zaczyna żyć własnym życiem i jest lepszy, niż główna oś fabularna.
Wtedy taki wątek decyduje się przenieść do kanałów i rozszerzać się w nieskończoność.
Tak powstają gildie złodziei, zabójców i smaczny budyń.

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 22 kwie 2018, 17:55
autor: goblin!!!
A na dziś...
Zmiany, zmiany, zmiany!
Spoiler:
W sumie z ważniejszych tyle... produkcja idzie

KK Aide

: 12 cze 2018, 21:23
autor: goblin!!!
Na dziś szkriny... bo w sumie ostatnio nic innego niż mapy nie robię xd.
Spoiler:
Wiem, że pusto ale się naprawi.

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 31 paź 2018, 09:02
autor: X-Tech
Apropo gry widzę lenistwo. Po prostu bez niczego wrzucasz gracza w las. Nie wiadomo kim jest ta osoba - skąd się wzięła. Po co jest w lesie ? W jakim jest teraz stanie ? Po prostu zaczynasz iść gościem, który wygląda jak Will z pararell worlds. Co robić ? Dokąd iśc i po co ? nie wiadomo. Coś się pojawi coś zniknie - Nie wiadomo gdzie. Po prostu chodzi się losowo tu i tam - może coś się znów pojawi - na tej zamkniętej pierwszej lokacji lasu z niewidzialnymi ściankami i odciętymi drogami ? Żadnej rozgrywki na dzień-dobry czy to jakiegoś minimalnego wprowadzenia - abym wiedział kim jestem/jaki mam cel w grze - lub aby faktycznie skosztować rozgrywki na start. Gra mnie nie przekonała, aby spędzić z nią dłużej niż 3 minuty...Uważam, że jest efektem lenistwa = Takie odniosłem wrażenie. Takie pozostało dlatego nie spędziłem z nią więcej czasu niż chwilę....jeśli można mówić o ubogości gier rpg - to to jest ubogość gry jakiejkolwiek...nie znalazłem tu żadnego punktu zaczepienia, aby grać dalej. Gra mnie zniechęciła do siebie ledwo się zaczęła. Kto wie może dalej robi się dobra ? Niestety początek mnie odrzucił. Kompletnie nie ogarniam. Widzę, że są osoby, które czekają na grę z niecierpliwością (?) (ja przyznaję od razu że ani trochę po tym co uświadczyłem natychmiast po rozpoczęciu) (na czym się bazowaliście ?) może niech one się wypowiedzą - i zachęcą... Może warto autorze się zastanowić i zrobić jakiś bardziej uzmysławiający początek gry, aby zachęciła do dalszego sprawdzenia ? Póki co - kompletnie nie. Totalna bieda. Jeśli tak jest dalej to ja spasuje.

Re: [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy

: 31 paź 2018, 19:11
autor: goblin!!!
X-Tech pisze:Apropo gry widzę lenistwo. Po prostu bez niczego wrzucasz gracza w las. Nie wiadomo kim jest ta osoba - skąd się wzięła. Po co jest w lesie ? W jakim jest teraz stanie ? Po prostu zaczynasz iść gościem, który wygląda jak Will z pararell worlds. Co robić ? Dokąd iśc i po co ? nie wiadomo. Coś się pojawi coś zniknie - Nie wiadomo gdzie. Po prostu chodzi się losowo tu i tam - może coś się znów pojawi - na tej zamkniętej pierwszej lokacji lasu z niewidzialnymi ściankami i odciętymi drogami ? Żadnej rozgrywki na dzień-dobry czy to jakiegoś minimalnego wprowadzenia - abym wiedział kim jestem/jaki mam cel w grze - lub aby faktycznie skosztować rozgrywki na start. Gra mnie nie przekonała, aby spędzić z nią dłużej niż 3 minuty...Uważam, że jest efektem lenistwa = Takie odniosłem wrażenie. Takie pozostało dlatego nie spędziłem z nią więcej czasu niż chwilę....jeśli można mówić o ubogości gier rpg - to to jest ubogość gry jakiejkolwiek...nie znalazłem tu żadnego punktu zaczepienia, aby grać dalej. Gra mnie zniechęciła do siebie ledwo się zaczęła. Kto wie może dalej robi się dobra ? Niestety początek mnie odrzucił. Kompletnie nie ogarniam. Widzę, że są osoby, które czekają na grę z niecierpliwością (?) (ja przyznaję od razu że ani trochę po tym co uświadczyłem natychmiast po rozpoczęciu) (na czym się bazowaliście ?) może niech one się wypowiedzą - i zachęcą... Może warto autorze się zastanowić i zrobić jakiś bardziej uzmysławiający początek gry, aby zachęciła do dalszego sprawdzenia ? Póki co - kompletnie nie. Totalna bieda. Jeśli tak jest dalej to ja spasuje.
Powiem tak, gdyby mi się nie chciało robić tej gry, to by jej nie było xd choć fakt faktem - leniem też jestem.
Teraz tempo produkcji... właściwie go nie ma. Nie wiem, czy nie przesadziłem z planami. Pewnie tak, znając mnie xd. Ale ja tą grę skończę kurcze, choćbym musiał własnoręcznie iść do Rosji i przekonać go, że wojna z zachodem to zły pomysł xd.
PRĘDZEJ SKISNĘ W SŁOIKU NIŻ PORZUCĘ TĄ GRĘ!
Amen