[VX] Project2
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VX] Project2
Dziwne, bo całą muzykę wrzucałem od nowa - usunąłem wszystkie komendy.
Na wszelki wypadek sprawdziłem to jeszcze dwa razy, ale wszystko w tym
etapie wygląda nadzwyczaj klarownie. Nie pomaga też fakt że jest to ostatni
etap który stworzyłem, więc najlepiej pamiętam co gdzie ma być.
Jeśli nie sprawi ci to problemów, mógłbyś wysłać mi
swój save abym mógł mu się bliżej przyjrzeć?
Na wszelki wypadek sprawdziłem to jeszcze dwa razy, ale wszystko w tym
etapie wygląda nadzwyczaj klarownie. Nie pomaga też fakt że jest to ostatni
etap który stworzyłem, więc najlepiej pamiętam co gdzie ma być.
Jeśli nie sprawi ci to problemów, mógłbyś wysłać mi
swój save abym mógł mu się bliżej przyjrzeć?
Re: [VX] Project2
Jasne. Jeśli ma to pomóc. Zobacz PW :)Revlis pisze:Dziwne, bo całą muzykę wrzucałem od nowa - usunąłem wszystkie komendy.
Na wszelki wypadek sprawdziłem to jeszcze dwa razy, ale wszystko w tym
etapie wygląda nadzwyczaj klarownie. Nie pomaga też fakt że jest to ostatni
etap który stworzyłem, więc najlepiej pamiętam co gdzie ma być.
Jeśli nie sprawi ci to problemów, mógłbyś wysłać mi
swój save abym mógł mu się bliżej przyjrzeć?
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VX] Project2
Sprawdziłem w obu wersjach i faktycznie powtarza się błąd mówiący o braku pliku mp3.
Mimo tego że taki plik nie istnieje.
Mimo tego że wewnątrz gry taka komenda nie istnieje.
Mimo tego że z przekładaniem save'ów nigdy nie było problemów.
Aby upewnić się czy przypadkiem nie jest coś nie tak z plikami gry,
przeszedłem ją jeszcze raz od początku do końca do tego samego momentu i...
Nic. Wszystko działa jak należy. W obu wersjach.
Jedyna możliwość jest taka że po zmianie muzyki nie można już podmieniać save'ów
i liczyć, że po drodze nie wyskoczy nam po drodze żaden błąd. Szkoda że na samym końcu...
Przykro mi, ale nie mogę ci pomóc w dokończeniu tych 5 -10 min.
Mimo tego że taki plik nie istnieje.
Mimo tego że wewnątrz gry taka komenda nie istnieje.
Mimo tego że z przekładaniem save'ów nigdy nie było problemów.
Aby upewnić się czy przypadkiem nie jest coś nie tak z plikami gry,
przeszedłem ją jeszcze raz od początku do końca do tego samego momentu i...
Nic. Wszystko działa jak należy. W obu wersjach.
Jedyna możliwość jest taka że po zmianie muzyki nie można już podmieniać save'ów
i liczyć, że po drodze nie wyskoczy nam po drodze żaden błąd. Szkoda że na samym końcu...
Przykro mi, ale nie mogę ci pomóc w dokończeniu tych 5 -10 min.
Re: [VX] Project2
A co sie stanie gdy przełoze zapis na wersje bez muzyki?
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VX] Project2
Niestety to samo. Sprawdzałem.
Mimo iż w wersji bez muzyki "nie ma muzyki" to znajdują się
w niej ścieżki i komendy wywołujące "puste" dźwięki. Chmm...
Skoro nawet mimo wprowadzonych zmian komendy w save'ie
pozostały takie same, być może dałoby się po prostu wrzucić
brakujące mp3 do folderu z grą. Co prawda będzie to wersja
nieskompresowana, ale jest szansa że zadziała.
Link do brakującego mp3:
http://www.mediafire.com/file/9vwff0ly4 ... C3%AAl.mp3
Jeśli to nie zadziała, niestety nic już nie poradzę
Mimo iż w wersji bez muzyki "nie ma muzyki" to znajdują się
w niej ścieżki i komendy wywołujące "puste" dźwięki. Chmm...
Skoro nawet mimo wprowadzonych zmian komendy w save'ie
pozostały takie same, być może dałoby się po prostu wrzucić
brakujące mp3 do folderu z grą. Co prawda będzie to wersja
nieskompresowana, ale jest szansa że zadziała.
Link do brakującego mp3:
http://www.mediafire.com/file/9vwff0ly4 ... C3%AAl.mp3
Jeśli to nie zadziała, niestety nic już nie poradzę
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [VX] Project2
Nie wiem jak ustawiałeś to MP3, ale możliwe że jego nazwa zapisuje się w pliku save, temu zawsze gra go szuka.
Revlis a nie możesz po prostu przejść gry do momentu w którym Enter się zaciął, zapisać i przesłać mu savea?
Revlis a nie możesz po prostu przejść gry do momentu w którym Enter się zaciął, zapisać i przesłać mu savea?
- Herion10
- Posty: 84
- Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
- Lokalizacja: Terdania
Re: [VX] Project2
To dlatego, gdyż w pliku ".sav" zapisują się wszystkie zdarzenia z mapy na której jesteśmy. Gdybyśmy wyszli z jednej mapy na drugą, zapisali, zrobili coś w edytorze z pierwszą mapą, a potem w grze weszli z drugiej na pierwszą muzyka będzie działać. Jednak gdy nie wyjdziemy z pierwszej mapy na drugą wszystkie zdarzenia nie zmieniają się tylko wczytają się przez zapis. Mapa jest zapisana w pliku ".sav" i wątpię, żeby była do uratowania.Dragon Kamillo pisze:Nie wiem jak ustawiałeś to MP3, ale możliwe że jego nazwa zapisuje się w pliku save, temu zawsze gra go szuka.
Tyle, że on nie wie jakie wybory były wybrane.Dragon Kamillo pisze:Revlis a nie możesz po prostu przejść gry do momentu w którym Enter się zaciął, zapisać i przesłać mu savea?
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VX] Project2
No niestety :/
Ale dziękuję za wyjaśnienie. Nie miałem pojęcia że tak to działa.
Ale dziękuję za wyjaśnienie. Nie miałem pojęcia że tak to działa.
Re: [VX] Project2
Zobaczę jak działa to z tym przesłanym MP3. Jeśli będzie nadal ten błąd, to zagram od nowa. W zasadzie pamiętam co wybierałem, więc nie będę miał problemu, żeby dojść do tego samego miejsca :)
Re: [VX] Project2
Ok. Muzyka się wczytuje i:
Spoiler:
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VX] Project2
Hehe, to błąd z wersji 0.96/0.97
Nie bardzo wiem dlaczego tam jest, ale jeśli poszperam
w twoim save'ie to zapewne się dowiem.
*Edit - Ok, wygląda na to że to ten sam błąd na który natknął się Ravenone
podczas przechodzenia gry. Przez błąd etykiety musiał wtedy powtarzać
etap od nowa, przy okazji nadpisując swoje postępy
w trakcie autozapisu, przez co błąd powtarzał się nawet gdy został już
naprawiony. Bez wątpienia przyczyna twoich problemów jest taka sama.
Aby etap był możliwy do ukończenia, wystarczyło nadpisać wszystkie znajdujące
się wewnątrz etykiety - to samo zrobiłem dla ciebie. Wersja 1.12 powinna więc
działać dla ciebie bez problemu. Na wypadek gdyby ktoś jeszcze natknął się na błąd z
muzyką, umieściłem brakujący plik mp3 w opcji downloadu (szansa jest mała, ale
jeśli ktoś przerzucał save'y sprzed 1.0 wciąż istnieje).
Pobierz nową wersję (obojętnie którą) przerzuć do niej swój save oraz plik mp3.
Nie bardzo wiem dlaczego tam jest, ale jeśli poszperam
w twoim save'ie to zapewne się dowiem.
*Edit - Ok, wygląda na to że to ten sam błąd na który natknął się Ravenone
podczas przechodzenia gry. Przez błąd etykiety musiał wtedy powtarzać
etap od nowa, przy okazji nadpisując swoje postępy
w trakcie autozapisu, przez co błąd powtarzał się nawet gdy został już
naprawiony. Bez wątpienia przyczyna twoich problemów jest taka sama.
Aby etap był możliwy do ukończenia, wystarczyło nadpisać wszystkie znajdujące
się wewnątrz etykiety - to samo zrobiłem dla ciebie. Wersja 1.12 powinna więc
działać dla ciebie bez problemu. Na wypadek gdyby ktoś jeszcze natknął się na błąd z
muzyką, umieściłem brakujący plik mp3 w opcji downloadu (szansa jest mała, ale
jeśli ktoś przerzucał save'y sprzed 1.0 wciąż istnieje).
Pobierz nową wersję (obojętnie którą) przerzuć do niej swój save oraz plik mp3.
Re: [VX] Project2
Troszkę się już pogubiłem, ale zobaczyłem czy save działa na wersji 1.12. Niestety znowu mi ten sam etap powtarza.
@EDIT
Stworzyłem drugi zapis i gra już działa :)
@EDIT 2
Grę ukończyłem:
Fajna gra - chciałbym więcej takich, bo nie pamiętam kiedy tak przyjemnie mi się czytało i nie pamiętam kiedy ostatnio tak dobrze bawiłem się przy kompie :D
@EDIT
Stworzyłem drugi zapis i gra już działa :)
@EDIT 2
Grę ukończyłem:
Spoiler:
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 09 lis 2016, 18:09
Re: [VX] Project2
Witam, gdy próbuję odpalić grę pojawia się następujący błąd: "Nie można odnaleźć RGSS202E.dll."
Re: [VX] Project2
Wklejasz do folderu z grą: http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2026
@Edit
Źle przeczytałem nazwę pliku:
https://www.dll-files.com/rgss202e.dll.html
Tam niżej jest download. Musisz wypakować plik z archiwum i wkleić do folderu z grą.
@Edit
Źle przeczytałem nazwę pliku:
https://www.dll-files.com/rgss202e.dll.html
Tam niżej jest download. Musisz wypakować plik z archiwum i wkleić do folderu z grą.
- Revlis
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
- Lokalizacja: Kraina RM
Re: [VX] Project2
Dziwnie tak odświeżać. Z okazji zbliżającego się końca roku, postanowiłem ujawnić wszystkie dziewięć zakończeń
możliwych do zdobycia w grze. Każdy może sprawdzić ile z nich udało mu się otrzymać, oraz co stałoby się gdyby
postąpił inaczej bądź postanowił współpracować z innymi bohaterami. Do tego ujawniam także kod, który
odblokowuje wszystkie obrazki w galerii (2463):
Zakończenie Praworządne Dobre:
Zakończenie Neutralne Dobre:
Zakończenie Chaotyczne Dobre:
Zakończenie Praworządne Neutralne:
Zakończenie Prawdziwie Neutralne:
Zakończenie Chaotyczne Neutralne
Zakończenie Praworządne Złe
Zakończenie Neutralne Złe
Zakończenie Chaotyczne Złe
Dla ciekawych, kod (2463) to liczby znajdujące się przed zamkiem w Upadku Ultimy.
Dziękuję wszystkim, którzy do tej pory spędzili w tej grze choć chwilę czasu. Pozdrawiam - Revlis
możliwych do zdobycia w grze. Każdy może sprawdzić ile z nich udało mu się otrzymać, oraz co stałoby się gdyby
postąpił inaczej bądź postanowił współpracować z innymi bohaterami. Do tego ujawniam także kod, który
odblokowuje wszystkie obrazki w galerii (2463):
Zakończenie Praworządne Dobre:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Dziękuję wszystkim, którzy do tej pory spędzili w tej grze choć chwilę czasu. Pozdrawiam - Revlis