Strona 4 z 12

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 25 gru 2016, 12:05
autor: Usunięty
Znalezione na internecie - pierwsze skojarzenie to ta gra.
Spoiler:
Chętnie bym pograł w to co już przygotowałeś dla nas w najnowszym demo, ale czekam na pełniaka, który będzie miał tam najmniej błędów (a przynajmniej tak myślę że będzie) i też będzie miał wszystko. Chciałbym nagrać całą grę, a wiadomo, że ja to wolę robić nie wiedząc co na mnie czeka (choć lekko sobie zepsułem patrząc na spoilery xd). Na razie podziwiam postępy. :-)

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 25 gru 2016, 14:53
autor: Yoroiookami
Znowu pograłem i znowu się zachwyciłem. Fajny nam prezent świąteczny dałeś. Już nie wspomnę o tym, że mapki i strój Mikołaja dodają trochę uroku. :lol:
Tym razem już wypracowania nie będę pisał, bo raczej nikomu się nie chce tego czytać. Mapki są ładne, walki jak zwykle wymagające. Motyw z prototypami X-Techa jest po prostu świetny. To co EnterVPL wyprawiał w tej części gry na stałe umieściło na mojej twarzy głupkowaty uśmieszek i do teraz go mam. :>
Rozczarowała mnie jak zwykle 'ustawiona' walka. Fajny żart, że tylko Pers przeżył wybuch, ale wcześniej tego nie wiedziałem. Brakuje mi opcji żeby pokonać Jazza bez jego pomocy. Po wygranej walce, próbowałem jeszcze raz wygrać używając tym razem Gardy, ale niestety efekt przestaje działać zawsze gdy Jazz jest już pokonany. Czuję się trochę jakby gra mnie okłamała. :lol:

Czekam na następny kawałek. Dawno takiej przygody w grach nie miałem. :>

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 25 gru 2016, 14:58
autor: Kitabake
Ja zagram ale w pełną wersję. Czekam :D

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 25 gru 2016, 15:38
autor: X-Tech
Wg. zasad rozwijania gry przez autora gra się wydłuża, a kolejne rozwinięcia rozszerzają grę o kolejne postaci/wątki - o czas gry, który jest dodawany do całości. W odróżnieniu od innych projektów aktualizacje o kolejne wersje w tym przypadku na pierwszy rzut oka mogą być mylne i nie tyczyć się wydłużania właściwej gry. Jest inaczej - gra ma charakter opowieści, która jest prowadzona co raz dalej w kolejnych updateach. Ja tu widzę raczej tworzenie na spontanie. Jeśli nie gracie już teraz, a przecież gra ma pewien charakter "serialowości" przez wzgląd na przedstawianie nowych postaci i wydłużanie jej o kolejne porcje grania przedstawiającego między innymi nowe postaci to nie wiem czemu tego jeszcze nie robicie. Ta gra się wydłuża o kolejne fragmenty z kolejnymi wersjami - raczej nic NOWEGO w czasie gry, który już został stworzony nie dostajecie (a jeśli to sądząc po podejściu autora niewiele) . Także nie warto zwlekać z graniem - bo w kolejnych wersjach dostaje się nowe fragmenty gry (epizody) aniżeli jakieś rozszerzenia tego co już było.Ten projekt nie jest tworzony w taki sposób w jaki podejrzewacie - robi się głównie co raz dłuższą opowieścią przedstawiającą nowe postaci i wątki aniżeli grą co raz to 'szerszą" - wstecz. Gra się rozwija do przodu - nie do tyłu. Wzorowo jeśli chodzi o update gier wg. mnie - dostajesz co raz więcej grania z kolejnymi wersjami - gra brnie do przodu - aniżeli statystyki na niedokończony zamysł gry. Podoba mi się to.

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 26 gru 2016, 15:59
autor: Revlis
Yoroś - co dokładnie masz na myśli mówiąc o oszukanej walce? Ta przeciwko Kleo, zgadza się, była nie do wygrania. Tutaj
natomiast scenka odgrywa się dopiero gdy pkt. życia przeciwnika spadną do zera. Gracz wygrał
więc fair. Jeśli coś zrobiłem nie tak, będę się starał tego unikać w przyszłości :wink:

X-Tech - większość tego co powiedziałeś się zgadza (etapy przygody bohaterów mają formę epizodów, a poprzednie krainy
systematycznie poprawiam w kwestiach kosmetycznych). Nie tworzę jednak na spontanie - całą fabułę, oraz dokładne
miejsca pojawienia się poszczególnych forumowiczów mam ustalone już od początku gry. Jedyne co wpływa na nanoszone
zmiany to sytuacja na forum (przykładowo, miałem już gotowy battler dla Viuu, ale wywaliłem go i stworzyłem nowy
od podstaw z powodu kilku komentarzy). Fakt, że Enter wznowił pracę nad swoim demem był zupełnym przypadkiem.
Jego postać w projekcie umieściłem jakieś dwa tygodnie przed tymi wydarzeniami (jestem jasnowidzem :lol: ). Mimo
to, myślę że końcowy produkt odzwierciedli moją wizję w jakichś 85-90%. No, chyba że coś spapram po drodze.

Enter - jak już o tobie mowa, to dzięki za pomysł na barwnik.
Obrazek

Następne upki będą miały raczej charakter kosmetyczny. Nie przewiduję większej aktualizacji z nową
krainą aż do końca stycznia. Dziękuję bardzo za pomocne komentarze :wink:

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 26 gru 2016, 16:05
autor: Usunięty
Służę pomocą ;-)
Revlis pisze:Fakt, że Enter wznowił pracę nad swoim demem był zupełnym przypadkiem.
Jeszcze nie zacząłem xD Mam zamiar się tym zająć w najbliższym czasie. :-) Ostatnio zaczęła do mnie wracać wena (może to przez duże ilości cukrów spożyte przez te święta). Póki mam nowe pomysły to będę nad tym pracować :-D

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 26 gru 2016, 16:09
autor: Yoroiookami
Revlis pisze:Yoroś - co dokładnie masz na myśli mówiąc o oszukanej walce? Ta przeciwko Kleo, zgadza się, była nie do wygrania. Tutaj
natomiast scenka odgrywa się dopiero gdy pkt. życia przeciwnika spadną do zera. Gracz wygrał
więc fair. Jeśli coś zrobiłem nie tak, będę się starał tego unikać w przyszłości :wink:
Chodzi mi o to, że za pierwszym razem przegrałem walkę pomimo wygranej, bo umarł mi Pers. Wtedy myślałem, że powinienem użyć Gardy, bo wszystko w grze na to wskazywało, nawet jej opis. Przy drugim podejściu udało mi się już go pokonać, ale przedtem spędziłem dużo czasu na farmienie i pokonanie Prekiego. Tylko że tym razem cutscenka z Persem się odpaliła, bo przeżył. Chciałem więc spróbować jeszcze raz używając Gardy, ale okazuje się że efekt Gardy automatycznie się kończy gdy życie Jazza spada do zera. Trochę się poczułem oszukany. :lol: Miałem nadzieję na jakiś inny tekścik, albo co.

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 26 gru 2016, 16:27
autor: Revlis
No to faktycznie problem, bo wedle moich założeń Pers powinien zostać ożywiony na potrzeby cutscenki
w przypadku gdyby zginął w czasie walki. Dzięki, że to zauważyłeś (muszę to poprawić) :wink:

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 27 gru 2016, 00:30
autor: Kleo
Wszystko, co miałam do powiedzenia o kolejnej odsłonie Amella, napisał już Deathwing, więc tylko dam znać, że resztę najnowszego "odcinka" (trochę zaczęłam o grze myśleć jak o swoistym serialu z RM-światka :D) przeszłam już bez technicznych i jakichkolwiek innych problemów. Dziękuję i czekam na ciąg dalszy - szkoda, że tym razem będzie to tak długo. :(

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 28 gru 2016, 20:58
autor: Revlis
Wziąłem sobie do serca kilka uwag, więc jeszcze przed początkiem nowego roku
postanowiłem prócz kwestii kosmetycznych naprawić wymienione wyżej rzeczy.

Ostatni tegoroczny update (Wersja 0.1.6):

- Muzyka przy walce z pierwszą formą X-Tech'a została
zmieniona. Nie na terrorcore, ale myślę że wystarczy.
- Walka z Jazzwhisky'm nie wymaga już obecności Persa.
- Ceny broni dla Persa uległy niemal trzykrotnemu
zwiększeniu (umiejętności mają swoją cenę...)
- Kilka bossów zyskało bardziej zoptymalizowane
umiejętności (trenerzy z każdej krainy).
- W Rezydencji Tsukuru otwarta została Biblioteka,
w której można przejrzeć wszystkie skity (rozmowy postaci).
- W Rezydencji Tsukuru otwarty został Maraton,w
którym można ponownie walczyć ze spotkanymi bossami.
- Nowy kod do wpisania to NEWYEAR. Bardzo oryginalny.
Spoiler:
Link do demo został już zaktualizowany. Nową
wersję można pobrać z pierwszego posta, lub
bezpośrednio tutaj (88.5 mb):
http://www.mediafire.com/file/1vww3ypfc ... 1.6%29.exe

Nie jest to duży update, więc osobom które już przeszły wszystkie trzy krainy
polecam zajrzeć tylko gdy nie będą miały nic lepszego do roboty, lub po prostu
zaczekać aż dodam kolejną mapę. :wink:

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 28 gru 2016, 22:46
autor: Yoroiookami
Szymkimowi się trafił najlepszy battler w grze. :lol:

Na pewno skomentuję moimi przekleństwami jak już przejdę. <3

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 29 gru 2016, 09:08
autor: Usunięty
O kurdełe! Na Doriona trójsetnego mego padawana najstarszego.
Spoiler:
Walić gameplaye! Walić Let's playe! Stream i long play będzie :!: :!: :!: (a teraz niech każdy narzeka na długość filmów xD)

No tylko nadal pełniaka potrzebuję :>

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 29 gru 2016, 20:52
autor: Deathwing
^ Może najpierw przejdź pierwszą walkę, a potem domagaj się pełniaka.

Fajna sprawa z tymi maratonami. Na razie przeszedłem pierwszy, w drugim zaciąłem się przy ostatniej (tak myślę) walce, a w trzecim przy X-Techu. Teraz już nie mogę się przyczepić muzyki, chociaż i tak czekam na większe ekstrema :) Przy okazji zauważyłem drobnego buga: Adrap używa ataku drewnianą nogą tylko na dwie pierwsze postacie, co wynika pewnie z faktu, że Persa nie było wtedy jeszcze w drużynie. A odnośnie Persa, jego walka z samym sobą to ciekawy motyw z filozoficzno-komediowym potencjałem i mogłoby to zostać jakoś skomentowane (przez któregokolwiek z nich). Swoją drogą, czemu taka kolejność tych lokacji? Nie lepiej ułożyć je poziomem trudności/kolejnością odwiedzania?
I jeszcze jedno pytanie, o którym ostatnio zapomniałem: przy którym apdejcie gra doczeka się title screena? :)

edit: ˅ Chodziło o kolejność zdarzeń. Faktycznie, nie zwróciłem uwagi na odniesienie do pasa. Teraz już jest jasne i w sumie może tak zostać, skoro ma to swoje uzasadnienie.

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 29 gru 2016, 21:09
autor: Revlis
- Skill Adrapa domyślnie atakuje dwóch losowych przeciwników. Fakt, że akurat za cel objął dwie pierwsze postacie, to czysty przypadek.
- W maratonach nie miało być rozmów, ale możliwe że jakieś krótkie komentarze się pojawią (także dzięki za radę).
- Nie jestem pewien czy chodzi ci o kolejność walk, czy o kolejność zdarzeń rozpoczynających maratony:
1. Na chwilę obecną walczyć można tylko z bossami którzy są związani z odpowiednią krainą (wszyscy bossowie
z Ultimy, są możliwi do pokonania tylko w maratonie z Ultimy). Nie oznacza to jednak że nie planuję dodać
specjalnych maratonów z nieco innymi nagrodami:
np. Mistrzowie ognistych mieczy (Kryzz, Athanor, Preki, itp.) albo Kaiju (Dragon Kamillo, Rave, Reptile itp.)
2. Kolejność zdarzeń rozpoczynających maratony (a przynajmniej te pokazujące odblokowane krainy) ma
odzwierciedlać gwiazdki na pasie Amello (by było symetrycznie). W przyszłości i tak pojawi się więcej pomieszczeń.
- Title screen? Chmm... Nad tym jeszcze nie myślałem. Powiedzmy, że oszczędzam miejsce w kliencie gry :lol:

*Enter jak się postara to da radę. Ewentualnie zdradzę mu kod na nieśmiertelność :lol:

Re: [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime

: 29 gru 2016, 21:43
autor: Usunięty
Z tego co wiem, to walka jeszcze bardziej jest ułatwiona, niż na tej wersji co nagrywałem. Wtedy nie tylko ja miałem problem na tej pierwszej walce. :-)