Strona 1 z 7

[XP] Chaos Element: Climax Redux (DEMO1.3)

: 12 gru 2016, 13:49
autor: Kitabake
Obrazek
ŚCIĄGNIJ: https://www.mediafire.com/file/zg4obdi1 ... O.rar/file
Co to jest: Reimagine "Chaos Element", czyli "Redux" + dodatek "Climax",
RPG Maker: XP, gatunek: jRPG, data ukończenia: P:List 2022, D:Gru 2017
grafiki i udźwiękowienie: podstawowe RTP XP +edity, własne +DLC
etap produkcji: godzinne DEMO 1.2 gotowe, pełniak w produkcji
Więcej info o moich grach na: http://rpgkita.blogspot.com

Obrazek
(Dodatek dziele na dwie części "Redux" i "Climax".
Pierwsza tyczy się podstawki i dodatku, a druga dodatku)

->w "Redux":
-kompletne przebudowanie gry, nowa fabuła i zdarzenia bazujące na starym CE ale w nowej jakości,
-własne menu, biografie bohaterów, bestiariusz, dziennik zadań, osiągnięcia, ustawienia dźwięku, tworzenie przedmiotów,
-zbieranie magii w celu otrzymania punktów rozwoju do wykorzystania w alternatywnym systemie rozwoju - "szachownica",
-bardziej dynamiczne i trudniejsze walki w niestandardowym ATB(wait) i lokacje z wbudowanymi zagadkami,
->w "Climax":
-wybór pomiędzy dwoma frakcjami: Twierdzą Reptilian, i Miasteczkiem Nowocześniejszym
i pomoc w wojnie, która toczy się pomiędzy nimi + budowa i rozwijanie Twierdzy lub Miasteczka,
-podróżowanie po świecie za pomocą statku, zbieranie załogi i trzymanie na nim pamiątek z przygód,
-przynajmniej 9 nowych zbiorów lokacji do eksplorowania i plądrowania za pomocą 8 osobowej drużyny,

Obrazek
1.DEMO gotowe, pracuję nad mapkami do Pełniaka.
2.Zagłosujcie w sondzie poniżej - bardzo proszę :-P

Obrazek
>>> https://strawpoll.com/76sa1a2 <<<

Obrazek
Spoiler:
Obrazek
Spoiler:
Obrazek
http://rpgkita.blogspot.com/2018/02/ce-skrypty.html

Obrazek
REDUX:
1.Postacie 76%
2.Zdolności 90%
3.Wyposażenie 88%
4.Przeciwnicy 6%
5.Statusy 95%
6.Scenariusz 50%
7.Progres: 12%
a)mapy 97%
c)realizacja scenariusza 13%
d)zadania dodatkowe 0%
8.System i Zdarzenia globalne 68%
9.Grafiki 90%
10.Gotowa Gra 60%
CLIMAX:
1.Mapy 76%
(wyszczególnione większe regiony)
Kontynent 2 100%
Biegun Północny 100%
Kontynent 3 100%
Kontynent 1+ 100%
Ziemia 100%
Światło 0% <<<PRACUJE
Lód 100%
Energia 100%
Wiatr 0%
Ciemność 0% <<<PRACUJE
Ogień 100%
Woda 0%
2.Progres 50%

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 12 gru 2016, 19:51
autor: Amelanduil
Ciąg dalszy mody na odświeżone wersje gier, huh.
Wybacz ignorancję ale pierwszy słyszę o czymś takim jak Chaos Element, czym to było wcześniej?

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 12 gru 2016, 19:57
autor: Dragon Kamillo
Tym: http://tsukuru.pl/forum/?co=gry&typ=rev&id=chaoselement
Mi to przypomina moje pierwsze gry jakie odpaliłem z RMa, fajnie. Do tej konkretnie zraziła mnie zbyt częste występowanie losowych walk, planujesz jakoś to rozwiązać? Same walki też były monotonne, czar leczenia tak słaby że nie opłacało sie z niego korzystać. Nie wiem też na ile wpływa tutaj wybór bohatera, ja grałem żywiołem ziemi - przy okazji dziwna animacja XD.

Chciałbym by ta gierka została w takim samym klimacie, tych pierwszych produkcji z pod RMXP, nie skażonych jeszcze inspiracjami kopiowanymi żywcem z crpg, w których potem zakopał się RMXP i stracił swój klimacik.

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 12 gru 2016, 20:41
autor: Yoroiookami
Zapowiedź w porządku. Filmik trochę bebe, bo bardziej pokazuje mapy niż cokolwiek innego. A w mapy nikt nie gra. :L

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 13 gru 2016, 08:41
autor: Kitabake
Amelanduil pisze:Wybacz ignorancję ale pierwszy słyszę o czymś takim jak Chaos Element, czym to było wcześniej?
Wybaczam.
Dragon Kamillo pisze:Do tej konkretnie zraziła mnie zbyt częste występowanie losowych walk, planujesz jakoś to rozwiązać?
Częstotliwość walk będzie ogólnie mniejsza. Na mapach z portalami demonów będzie można wejść w interakcje z portalem, by go zamknąć w wyniku czego zmniejszy się częstotliwość występowania walk na mapie.
Dragon Kamillo pisze:Same walki też były monotonne, czar leczenia tak słaby że nie opłacało sie z niego korzystać.
System walki pozostaje taki sam ale nastąpi kompletny redesign skilli i balans wszystkiego związanego z walką.
Dragon Kamillo pisze:Nie wiem też na ile wpływa tutaj wybór bohatera, ja grałem żywiołem ziemi - przy okazji dziwna animacja XD.
Wybór postaci miał wpływ tylko na wygląd bohatera i animacje. W Climax Redux dodam interakcje/rozmowy z otoczeniem unikalną dla każdej postaci.
Dragon Kamillo pisze:Chciałbym by ta gierka została w takim samym klimacie, tych pierwszych produkcji z pod RMXP, nie skażonych jeszcze inspiracjami kopiowanymi żywcem z crpg, w których potem zakopał się RMXP i stracił swój klimacik.
Będzie w starym klimacie wzbogacone o kilka mechanik, które będą "gold sink"-ami. Nie kopiuje żadnych gier, bardziej inspiruje się pewnymi grami i mechanikami przekładam to na język RPG Makera. To trochę taka zabawa - chce zobaczyć, czy pewne rzeczy da się tu zrobić :-D . Wszystko co na razie wymyśliłem teoretycznie powinno zadziałać w RM.
Co dokładnie dzieje się z tymi CRPG Makerowymi grami? Chodzi o ABS? Czy Otwarte światy?
Yoroiookami pisze:A w mapy nikt nie gra.
Trailery i wiadomości pojawiające się na ekranie też nikt nie gra. Nie zawsze trailer to gameplay footage. Proponuje zobaczyć "PROMETHEUS Trailer 2012 - Official" na youtube. To co zobaczyłem na zapowiedzi było zupełnie czymś innym, niż to co przeżyłem w kinie. A obydwie rzeczy mi się podobały. Nie mówię, że mój trailer musi się podobać. Gra też nie musi być dobra. Ale zapowiedź to nie gra ;p
Dzięki za konstruktywne komentarze :wink:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 13 gru 2016, 10:57
autor: Yoroiookami
Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:A w mapy nikt nie gra.
Trillery i wiadomości pojawiające się na ekranie też nikt nie gra. Nie zawsze triller to gameplay footage. Proponuje zobaczyć "PROMETHEUS Trailer 2012 - Official" na youtube. To co zobaczyłem na zapowiedzi było zupełnie czymś innym, niż to co przeżyłem w kinie. A obydwie rzeczy mi się podobały. Nie mówię, że mój triller musi się podobać. Gra też nie musi być dobra. Ale zapowiedź to nie gra ;p
Akurat w przypadku gry jest to zwykle negatyw. Chyba, że gra jest symulatorem zwiedzania map. Chociaż w drugiej połowie trailera jest już lepiej. Co do zapowiedzi filmów, to chyba nie ma niczego gorszego, niż zmyślone sceny których nigdy w filmie nie zobaczymy. :|

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 13 gru 2016, 14:08
autor: Kitabake
Yoroiookami pisze:
Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:A w mapy nikt nie gra.
Trailery i wiadomości pojawiające się na ekranie też nikt nie gra. Nie zawsze trailer to gameplay footage. Proponuje zobaczyć "PROMETHEUS Trailer 2012 - Official" na youtube. To co zobaczyłem na zapowiedzi było zupełnie czymś innym, niż to co przeżyłem w kinie. A obydwie rzeczy mi się podobały. Nie mówię, że mój trailer musi się podobać. Gra też nie musi być dobra. Ale zapowiedź to nie gra ;p
Akurat w przypadku gry jest to zwykle negatyw. Chyba, że gra jest symulatorem zwiedzania map. Chociaż w drugiej połowie trailera jest już lepiej. Co do zapowiedzi filmów, to chyba nie ma niczego gorszego, niż zmyślone sceny których nigdy w filmie nie zobaczymy. :|
Nie ma to jak trailer, który pokaże nam cały film. No ale każdy ma swój gust co do tego.
Co do zmyślonych scen - zakładam, że to sugestia. Czy ja mam jakąś przeszłość, gdzie obiecałem, że coś będzie w projekcie, a nie było? Czy to tylko taka spekulacja?
Z tego co wiem jest duży ból wewnętrzny community jeżeli chodzi o mapki. Żeby było jasno, na tych mapkach będzie więcej i co gorsza, będzie ich więcej! Poczekajcie z tą generalizacją :-P . Tak w ogóle to jest trailer z projektu na etapie "Zapowiedź". To nie jest pełna wersja, ani nawet demo.
Jakbym kiedyś robił traller to będę pamiętał, żeby robić go na pustych mapach i pokazywać same mechaniki albo lepiej na tym podstawowym lesie z XP :-D Tyberium storm incoming :lol: edit:poprawiłem trillery na trailery :roll:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 13 gru 2016, 16:41
autor: Yoroiookami
Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:
Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:A w mapy nikt nie gra.
Trillery i wiadomości pojawiające się na ekranie też nikt nie gra. Nie zawsze triller to gameplay footage. Proponuje zobaczyć "PROMETHEUS Trailer 2012 - Official" na youtube. To co zobaczyłem na zapowiedzi było zupełnie czymś innym, niż to co przeżyłem w kinie. A obydwie rzeczy mi się podobały. Nie mówię, że mój triller musi się podobać. Gra też nie musi być dobra. Ale zapowiedź to nie gra ;p
Akurat w przypadku gry jest to zwykle negatyw. Chyba, że gra jest symulatorem zwiedzania map. Chociaż w drugiej połowie trailera jest już lepiej. Co do zapowiedzi filmów, to chyba nie ma niczego gorszego, niż zmyślone sceny których nigdy w filmie nie zobaczymy. :|
Nie ma to jak triller, który pokaże nam cały film. No ale każdy ma swój gust co do tego.
Co do zmyślonych scen - zakładam, że to sugestia. Czy ja mam jakąś przeszłość, gdzie obiecałem, że coś będzie w projekcie, a nie było? Czy to tylko taka spekulacja?
Z tego co wiem jest duży ból wewnętrzny community jeżeli chodzi o mapki. Żeby było jasno, na tych mapkach będzie więcej i co gorsza, będzie ich więcej! Poczekajcie z tą generalizacją :-P . Tak w ogóle to jest triller z projektu na etapie "Zapowiedź". To nie jest pełna wersja, ani nawet demo.
Jakbym kiedyś robił triller to będę pamiętał, żeby robić go na pustych mapach i pokazywać same mechaniki albo lepiej na tym podstawowym lesie z XP :-D Tyberium storm incoming :lol:
No najlepiej. Na pewno by zachęciło więcej osób. Podstawowy las z XP jest śliczny. :wink:
Nie mogę się doczekać 'trillerów' z projektu na etapie "Demo", "Wersja Beta" i "Pełna Wersja". Chociaż to na 'triller' etapu "Dodatek" liczę najbardziej. :>

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 13 gru 2016, 17:02
autor: Kitabake
Yoroiookami pisze:
Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:
Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:A w mapy nikt nie gra.
Trillery i wiadomości pojawiające się na ekranie też nikt nie gra. Nie zawsze trailler to gameplay footage. Proponuje zobaczyć "PROMETHEUS Trailer 2012 - Official" na youtube. To co zobaczyłem na zapowiedzi było zupełnie czymś innym, niż to co przeżyłem w kinie. A obydwie rzeczy mi się podobały. Nie mówię, że mój trailler musi się podobać. Gra też nie musi być dobra. Ale zapowiedź to nie gra ;p
Akurat w przypadku gry jest to zwykle negatyw. Chyba, że gra jest symulatorem zwiedzania map. Chociaż w drugiej połowie trailera jest już lepiej. Co do zapowiedzi filmów, to chyba nie ma niczego gorszego, niż zmyślone sceny których nigdy w filmie nie zobaczymy. :|
Nie ma to jak trailler, który pokaże nam cały film. No ale każdy ma swój gust co do tego.
Co do zmyślonych scen - zakładam, że to sugestia. Czy ja mam jakąś przeszłość, gdzie obiecałem, że coś będzie w projekcie, a nie było? Czy to tylko taka spekulacja?
Z tego co wiem jest duży ból wewnętrzny community jeżeli chodzi o mapki. Żeby było jasno, na tych mapkach będzie więcej i co gorsza, będzie ich więcej! Poczekajcie z tą generalizacją :-P . Tak w ogóle to jest trailler z projektu na etapie "Zapowiedź". To nie jest pełna wersja, ani nawet demo.
Jakbym kiedyś robił trailler to będę pamiętał, żeby robić go na pustych mapach i pokazywać same mechaniki albo lepiej na tym podstawowym lesie z XP :-D Tyberium storm incoming :lol:
No najlepiej. Na pewno by zachęciło więcej osób. Podstawowy las z XP jest śliczny. :wink:
Nie mogę się doczekać 'trillerów' z projektu na etapie "Demo", "Wersja Beta" i "Pełna Wersja". Chociaż to na 'triller' etapu "Dodatek" liczę najbardziej. :>
Teraz jest trailler etapu "dodatek", czyli "zapowiedź dodatku". Future is now :mrgreen:. lub "trailer zapowiedzi dodatku" 8)

edit:spostrzegłem trillery i je poprawiłem na trailery :oops:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 05 lut 2017, 20:02
autor: Kitabake
Jaki jest wasz ulubiony element :?:
:arrow: Oto screeny z wyboru postaci:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 05 lut 2017, 20:16
autor: Yoroiookami
Energia to Plazma? :L
Ja najbardziej ogólnie lubię Wiatr. I nie do końca rozumiem, dlaczego Ciemność ma największą szybkość. :lol:
No i fajnie by było gdyby te charsety żywiołów czymś się różniły, oprócz kolorów. Mówię głównie o Ziemia - Światło, itp. :>

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 05 lut 2017, 20:44
autor: Kitabake
Yoroiookami pisze:Energia to Plazma? :L
Ja najbardziej ogólnie lubię Wiatr. I nie do końca rozumiem, dlaczego ciemność ma największą szybkość. :lol:
No i fajnie by było gdyby te charsety żywiołów czymś się różniły, oprócz kolorów. Mówię głównie o Ziemia - Światło, itp. :>
Robię re-balans postaci, tak by wybór miał jakieś znaczenie. Na razie ciemność miała być takim SZKLANYM DZIAŁEM.
No Ziemia - Światło to poważny problem :D, Chce, żeby każda postać miała :-D re-kolor :mrgreen: ale ta Ziemia się tak słabo barwi. Może zamienię Ziemię z Ciemnością... no ale w grze jest jeszcze trzeci charset o tym samym modelu - tylko fioletowy, a ta pierdzielona ziemia albo barwi się na brąz albo na fiolet dobrze. Jeszcze będę musiał to dopracować.
:oops: Na razie walczę ze skryptami i wygrałem z nimi wszystkie bitwy (choć nie było łatwo :lol: ). No i projektuje rozwój postaci, czary i rangi item-ów. Tym razem wszystko będzie trochę bardziej przemyślane. Jak ogarnę wszystkie skrypty, to wrzucę parę screenów jeszcze i później jakiś feature filmik jeszcze jeden. Na razie ostro pracuje nad projektem.

ps: Jak zacznę testy to chyba wyjdzie na to, że ciemność jest OP, już to czuję 8)

edit:energia to błyskawica. Jak najlepiej nazwać element pioruna? :?

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 05 lut 2017, 20:56
autor: Yoroiookami
Kitabake pisze: edit:energia to błyskawica. Jak najlepiej nazwać element pioruna? :?
A z Błyskawicą możesz zrobić co wolisz, chociaż większość gier które znam ma ją zawartą w elemencie Powietrza lub Ognia. Dziwnie tak mieć ją osobno. :> No chyba że bawisz się też w lód, drewno itp.

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 06 lut 2017, 08:59
autor: Kitabake
Yoroiookami pisze:
Kitabake pisze: edit:energia to błyskawica. Jak najlepiej nazwać element pioruna? :?
A z Błyskawicą możesz zrobić co wolisz, chociaż większość gier które znam ma ją zawartą w elemencie Powietrza lub Ognia. Dziwnie tak mieć ją osobno. :> No chyba że bawisz się też w lód, drewno itp.
W RMXP podstawowej bazie (dołączonej do polskiej wersji) wszystkie te elementy, których użyłem, były od początku. Nie jestem pewien co do światła i ciemności ale chyba też zawierała je baza.
Ymmm, Suikoden? W serii Suikoden był wiatr, ogień i piorun. Taki podział wydawał mi się całkiem naturalny, bo do takiego byłem przyzwyczajony. No ale wiadomo, wszystko zależy jaką konwencję się przyjmie. No i wiatr to mój ulubiony element
Dzięki Yoroiookami, na twój konstruktywny komentarz i wymianę opinii zawsze można liczyć :-D

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

: 06 lut 2017, 12:23
autor: Zodiac
Chaos Element to jedna z pierwszych gier na RM jakie ograłem, z chęcią zobaczę co wyjdzie z tej poprawionej edycji. Na ten moment zapowiada się
całkiem ciekawie :D
Mam nadzieję, że pomiędzy graniem poszczególnymi żywiołami będzie odczuwalna różnica. Mój ulubiony to ciemność, a zaraz za nią wiatr :D
A co do trailera to moim zdaniem przydałoby się dodać trochę gameplayu :P
Powodzenia w tworzeniu :D