Każdy z elementów ma inne statystyki i używa czarów o innym elemencie. Różnica w gameplay-u na pewno będzie pojawiać się gdy będziemy odwiedzać miejsca całkowicie poświęcone pewnym elementom. Płomieniem będzie inaczej grało się w ognistej lokacji i lodowej.Zodiac pisze:Mam nadzieję, że pomiędzy graniem poszczególnymi żywiołami będzie odczuwalna różnica.
Do tego jest system szachownicy z FFXII. Dla każdego ducha będzie ta sama szachownica, lecz będzie ona ogólnorozwojowa i pozwoli dodatkowo popchnąć nieco rozwój postaci w wybraną stronę w zależności od preferencji. Z każdą z 4 statystyk będą powiązane inne bronie, do tego będzie można zdobyć pewne czary albo je ominąć. Płomien np. na 100% dostanie swoje czary ognia ale jeżeli dokonasz pewnych wyborów to nie będzie musiał mieć żadnych czarów.
To będzie koszmar do zbalansowania


Do tego będą warunkowe interakcje w zależności od postaci, którą wybierzemy.
Jak w pełni ogarnę skrypty i zrobię samouczek to wrzucę trailer z unikatowych rzeczy dla gry. Będzie to przeciwieństwo, a zarazem uzupełnienie pierwszego trailer-aZodiac pisze:A co do trailera to moim zdaniem przydałoby się dodać trochę "gamepla"-yu :P