Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux
: 15 cze 2017, 16:10
Tylko taka prośba, byś się nie śpieszył z projektem, bo pośpiech zabija projekt.Kitabake
Tylko taka prośba, byś się nie śpieszył z projektem, bo pośpiech zabija projekt.Kitabake
Okej, właśnie staram się lepiej zrozumieć silnik XP i w którejś przyszłej wersji dema będzie lepiej.Kleo pisze:błyskawicznie się nudzą, bo zwyczajnie - jest ich za dużo, a do tego lecą spokojnie na enter
Nawet chciałem dać zapis w menu, nawet skrzynie z losowymi nagrodami zaprojektowałem tak,Kleo pisze:zapisać grę można, hm, nigdzie. To pierwsza rzecz do zmiany, jak dla mnie, najchętniej
zobaczyłabym po prostu zapis z menu, a jeśli zupełnie nie da rady, to chociaż więcej tych kryształków,
przy których się zapisuje (a tak przy okazji - naprawdę to musi tak długo trwać?). A poza tym, hm, myślę
sobie, że nie zaszkodziłyby mniejsze mapki i mniej walk na nich, bo kurde, ileż można..?
Właściwie chciałem, żeby było wolno aby dał się poczuć klimat wioski. Mirodia będzie ciekawym miejscem,Yoroiookami pisze:Chyba mam ADHD bo wszystko w tej grze wydaje mi się strasznie powolne.
Przynajmniej na początku, bo daleko nie zaszedłem. Mam tu na myśli ogromną mapę, niepotrzebny 'loading
screen', dłużące się walki do przeklikania (nie mam umiejętności, a gram żywiołakiem wody) i dużo tłumaczenia.
Z jednej strony fajnie, bo pewnie bym się sam pogubił, a z drugiej chciałbym przejść do gry. Trzydzieści minut
na tutorial to troszkę dużo moim zdaniem. :II
Jeszcze pogram, to podoba mi się klimat i te wszystkie pomysły które tam wpakowałeś.
Chyba po prostu nie lubię tutoriali. :<
Miłe słowa równie ważne są dla mnie co konstruktywna krytyka. Jedno mi pomaga, a drugie motywuje <3Yoroiookami pisze:P.S. Ładnie robisz wnętrza. :>