Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux
: 29 gru 2017, 03:19
DEMO 1.2 Dostępne pod tym samym linkiem co wcześniej.
Zmiany:
-Jest trudniej, atrybuty wrogów ustalone są na nowo. Teraz warto zainwestować
w obronę bardziej, niż kiedykolwiek i używać przedmiotów w odpowiednich sytuacjach.
-Dwaj nowi przeciwnicy i dwie nowe unikalne grafiki dla starych potworów (razem 4).
-Od teraz ikona potwora na pasku akcji także jest unikalna.
-Skrócona czas zapisu i wczytywania.
-Dodano 2 dodatkowe kryształy do zapisu gry.
-Przeciwnicy dają troszeczkę więcej złota i okruchów.
-Dla ciemnego lasu: zmniejszono ilość magii leżącej na ziemi i dodano skupiska magii.
Pojawiły się tu także czerwone stalowe skrzynie. Jest więcej sekretnych ścieżek
skracających drogę.
-Współczynnik wzrostu zwinności u 'Ciemności Blair' został zmniejszony z 5, do 4.
A ten odpowiadający za inteligencję zwiększony z 1 do 2. Równowaga została zachowana.
-Kilka różnych błędów usunięto.
A oto zrzut przedstawiający ikony wrogów:
EDIT: To DEMO już jest tym co chciałem, żeby 'CE:CR' było, ale pracuję nad wersją 1.3
i będzie to 'fix' pomniejszych błędów z dodaną mechaniką konwersji okruchów.
Dwa za jeden określony. Robię to dla osób mających wyjątkowego pecha, jeżeli chodzi
o 'RNG' i dostają te, których nie chcą. W sumie to będzie bardziej przydatne w pełnej
wersji i nie ma dużego wpływu na DEMO. Także to takie małe sprawy, więc nie warto
czekać i lepiej już ograć DEMO. Jak zrobię 1.3 to będzie się nadawało do recenzji.
Zmiany:
-Jest trudniej, atrybuty wrogów ustalone są na nowo. Teraz warto zainwestować
w obronę bardziej, niż kiedykolwiek i używać przedmiotów w odpowiednich sytuacjach.
-Dwaj nowi przeciwnicy i dwie nowe unikalne grafiki dla starych potworów (razem 4).
-Od teraz ikona potwora na pasku akcji także jest unikalna.
-Skrócona czas zapisu i wczytywania.
-Dodano 2 dodatkowe kryształy do zapisu gry.
-Przeciwnicy dają troszeczkę więcej złota i okruchów.
-Dla ciemnego lasu: zmniejszono ilość magii leżącej na ziemi i dodano skupiska magii.
Pojawiły się tu także czerwone stalowe skrzynie. Jest więcej sekretnych ścieżek
skracających drogę.
-Współczynnik wzrostu zwinności u 'Ciemności Blair' został zmniejszony z 5, do 4.
A ten odpowiadający za inteligencję zwiększony z 1 do 2. Równowaga została zachowana.
-Kilka różnych błędów usunięto.
A oto zrzut przedstawiający ikony wrogów:
EDIT: To DEMO już jest tym co chciałem, żeby 'CE:CR' było, ale pracuję nad wersją 1.3
i będzie to 'fix' pomniejszych błędów z dodaną mechaniką konwersji okruchów.
Dwa za jeden określony. Robię to dla osób mających wyjątkowego pecha, jeżeli chodzi
o 'RNG' i dostają te, których nie chcą. W sumie to będzie bardziej przydatne w pełnej
wersji i nie ma dużego wpływu na DEMO. Także to takie małe sprawy, więc nie warto
czekać i lepiej już ograć DEMO. Jak zrobię 1.3 to będzie się nadawało do recenzji.