Strona 4 z 8

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 01 mar 2017, 14:59
autor: Rykes
Tworzę kolejne mapy oraz zadania. Wciąż czekam na HUD od HGSa :roll:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 01 mar 2017, 16:35
autor: HGS
Troszkę choruję i mam troszku obowiązków, ale damy radę to ogarnąć :)

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 21 mar 2017, 13:10
autor: PInroz
Hej Silver, tak się zastanawiam :roll: Posiadasz kanał YouTube... może wstawisz na nim jakieś gameplay, na którym przedstawiasz rozgrywkę i mechanikę w swojej grze :roll: Tak jak robił to HGS :wink: Zdecydowanie przyciągnie to o wiele więcej osób do twojej gry i zmotywujesz wielu do oceny The Sundered Eternity w Golden Forkach :wink:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 23 mar 2017, 15:57
autor: Rykes
Przepraszam, że nie odpisałem wcześniej :-) . Na razie jestem uziemiony i czekam na spotkanie z Haxo, bo zaczniemy się brać za ekwipunek i ABS. Mogę powiedzieć, że jeśli nadarzy się okazja to oczywiście wstawię jakiś gameplay ale to już pewnie po nowej mechanice na zdarzeniach. W chwili obecnej nie ma nic interesującego do pokazania. Tworzę już mapy do pełnej wersji i gdzie mogę dodaję dubbing. Mam nadzieję, że będziecie cierpliwie czekać na TSE. Obawiam się, że premiera dema będzie się opóźniać ale zapewniam, że wyjdzie na 100% procent. Chcę aby wszystko było dopięte na ostatni guzik.

Pozdrawiam.

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 07 kwie 2017, 22:09
autor: PInroz
Hej Silver jak tam idą pracę nad The Sundered Eternity :?:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 08 kwie 2017, 16:45
autor: Rykes
PInroz pisze:Hej Silver jak tam idą pracę nad The Sundered Eternity :?:
Odpowiadając na twoje pytanie PInroz - buduję od fundamentów miasto kupieckie Tordenn, które zostało wspomniane w zapowiedzi. Mam już skończone jakieś 50% dzielnicy biedoty. Wcześniej zrobiłem podgrodzie, a także obszar dzielący wioskę Parthat i Wschodni Klejnot (Tordenn). Zbieram także ludzi do dubbingu w demie. Dużo już tego nie zostało, Haxo był na tyle miły i pomocny że polecił mi kilka osób. Jeśli ktoś ma sprawny mikrofon i chce pomóc w procesie tworzenia gry to zapraszam na priv. Co tu jeszcze? To chyba tyle.
W razie jakichkolwiek pytań piszcie, chętnie odpowiem.

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 09 kwie 2017, 13:56
autor: Rykes
A oto dowód, że nie próżnuję...
Obrazek
Rozmowa z jednym z uczonych na targowisko przy wejściu do miasta (v1.1)
Obrazek
Plac i karczma "Pod Pijanym Nietoperzem"

Uwierzcie mi na słowo - miasto tętni życiem. Postaram się dodać jeszcze kilka ciekawych postaci, które umilą wam spacery po ulicach Tordenn w pełnej wersji. Miasto będzie podzielone na trzy dzielnice, poczynając od najbiedniejszej a kończąc na najbogatszej. Ponoć Wschodni Klejnot to miejsce spotkań członków gildii kupieckiej i bogate we wszelakie dobra ale także bardzo religijne. Podczas przechadzek po Dzielnicy Klasztornej napotkacie miejsca kultu Jedynego. Mieszkańcy nie są tu tak tolerancyjni wobec nieludzi jak na Północnym Archipelagu, często dochodzi do zamieszek. Porządku pilnują rycerze Inkwizycji, ale w mieście nie wszędzie można czuć się bezpiecznie. Są tam miejsca, gdzie nawet strażnicy miejscy boją się zapuszczać.

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 09 kwie 2017, 15:33
autor: Yoroiookami
Ale to ładnie wygląda. :shock:
Ta szubienica naprzeciwko sklepiku trochę mnie bawi. Z drugiej strony w kinach też sprzedają popcorn.
No i podoba mi się nazwa karczmy. Niestety ta skórka dla tła tekstu już mniej. :>

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 09 kwie 2017, 15:44
autor: Rykes
Yoroiookami pisze:Ale to ładnie wygląda. :shock:
Ta szubienica naprzeciwko sklepiku trochę mnie bawi. Z drugiej strony w kinach też sprzedają popcorn.
No i podoba mi się nazwa karczmy. Niestety ta skórka dla tła tekstu już mniej. :>
Dziękuję. Z tą szubienicą naprzeciwko sklepu zgadzam się. A i skórka... Yoroi odezwę się do ciebie na priv, byś ją troszkę zmodyfikował. Czarna bądź szara wyglądałaby zdecydowanie lepiej :-)

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 29 maja 2017, 18:37
autor: PInroz
Hej Silver jak tam idą pracę nad The Sundered Eternity :?:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 29 maja 2017, 19:02
autor: Rykes
PInroz pisze:Hej Silver jak tam idą pracę nad The Sundered Eternity :?:
Dobrze, dobrze idą PInroz :-) Osób dubbingujących jest coraz więcej i powoli ten aspekt zmierza ku końcowi. Na mechaniki czekam. Wraz z Venomem67 (osobą, która pomaga mi że scenariuszem), któremu serdecznie dziękuję, rozbudowujemy wątek główny Tordenn. Po stworzeniu całego miasta, zabiorę się za okoliczne wsie. Nie chcę już rzucać pustych obietnic...ale jeśli wszystko dobrze pójdzie po mojej myśli to demo ujrzy światło dzienne w wakacje.
Martwi mnie trochę, że tylko ty i Yoroś od czasu do czasu wrzucacie jakiegoś posta typu "Jak idą pracę nad grą?". Do wszystkich zainteresowanych, dajcie znać, że jesteście :-D Pozdrawiam was gorąco i idę się brać za Tordenn, Silver.

P.S. W najbliższym czasie zaaktualizuję pierwszy post ze screenshotami.

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 30 maja 2017, 00:07
autor: Szała
Silver635 pisze:Do wszystkich zainteresowanych, dajcie znać, że jesteście :-D Pozdrawiam was gorąco i idę się brać za Tordenn, Silver.
Daję znać, że jestem :wink: i również Cię serdecznie pozdrawiam.

Oficjalnie trzymam kciuki za Twój projekt Obrazek

Jeśli chcesz to mogę Ci dograć kilka linijek dubbingu, tylko się odezwij na priv.

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

: 04 cze 2017, 16:15
autor: Rykes
Informuję, że udało mi się zaktualizować pierwszy post, ten ze screenami itp. Chętnych odsyłam do niego i życzę miłego dnia :wink:

Re: [XP] The Sundered Eternity

: 09 cze 2017, 17:42
autor: kvachu
Po tym co widzę, po obrazkach, to gra wygląda ciekawie.
Nie mam żadnych zastrzeżeń do mappingu i wygląda spoko, klimatycznie.

ps. Olał bym ten dubbing.

Re: [XP] The Sundered Eternity

: 09 cze 2017, 17:55
autor: Rykes
kvachu pisze:Po tym co widzę, po obrazkach, to gra wygląda ciekawie.
Nie mam żadnych zastrzeżeń do mappingu i wygląda spoko, klimatycznie.

ps. Olał bym ten dubbing.
Dzięki za opinie @kvachu. Staram się jak mogę :wink: A co do dubbingu, to już z nim kończę i biorę się za mechaniki :).