Strona 7 z 9

Re: [VX] Kejbyl V

: 08 paź 2017, 19:15
autor: Yoroiookami
Kabelek ma tradycyjne opóźnienie, które powoli przekształci się w lunaterowe. Oczywiście żartujem, bo gra nadal ukaże się w tym roku. Nie wiem tylko kiedy dokładnie. :I

Z początku chciałem dodać drzewko umiejętności dla głupkowatego gagu, ale w końcu postanowiłem że najlepiej wykorzystać ten pomysł dając graczowi trochę więcej radochy i urozmaicenia. Jest więc już funkcjonalne dżewko, które ma przyzwoitą liczbę opcji. :>
Obrazek
Większość z nich to pasywy, ale niektóre zapewniają nowe umiejętności.
W drugim drzewku, część opcji można odblokować wykonując zadania od mistrzów. Na przykład mistrz drzewka od wugulstwa (na screenie jest zablokowane) wymaga od nas wykradnięcia niekompletnego bestiariusza. :L

Obrazek
Tutaj bonusowy screenshot. W Kabelku V nagle zrobiło się dużo 'zagadek'. Mam nadzieję, że nikomu nie będzie to przeszkadzało. Nie są niemożliwe do wykonania, ale mogą zająć kilka minut.

No i pozdrawiam. Nadal ciężko pracuję. <3

Re: [VX] Kejbyl V

: 08 paź 2017, 22:01
autor: Kryzz333
Oczywiście żartujem, bo gra nadal ukaże się w tym roku. Nie wiem tylko kiedy dokładnie. :I
Szkoda, że będzie w innej kategorii na GFach (choć patrząc na tegoroczną posuchę, może jest nadzieja) - konkurowałbym.
Z początku chciałem dodać drzewko umiejętności dla głupkowatego gagu, ale w końcu postanowiłem że najlepiej wykorzystać ten pomysł dając graczowi trochę więcej radochy i urozmaicenia. Jest więc już funkcjonalne dżewko, które ma przyzwoitą liczbę opcji. :>
Fajnie, dla mnie drzewka w rpgach to niemal świętość.
Tutaj bonusowy screenshot. W Kabelku V nagle zrobiło się dużo 'zagadek'. Mam nadzieję, że nikomu nie będzie to przeszkadzało. Nie są niemożliwe do wykonania, ale mogą zająć kilka minut.
Dobra droga, zagadki zawsze witam z otwartymi ramionami o ile są co najmniej dobre + dobrze urozmaicają gry...

Wgl. nie pamiętam czy kiedykolwiek odzywałem się w tematach z Kejbylami, jeszcze nie przeszedłem żadnej gry z serii, więc bardzo chętnie skorzystam z okazji i przejdę tą część.

Re: [VX] Kejbyl V

: 08 paź 2017, 22:44
autor: Diablo
Za TAKIEGO Kabla walczyłem! Nie ukrywam, że ostatnio dość zauważalna jest moja nieobecność na scenie (i jutubach), ale to jest wywołane głównie problemami życia codziennego osoby zdającej maturę. Oczywiście dla Kabelka na pewno wrócę! Może nagram coś, jeżeli bozia pozwoli (bardziej dlatego że kocham nagrywać kabelki niż *szuru-buru* WIELKI POWRÓT *cheeki-breeki*).

Yoroi, czymiem kciuki za twoje Kable! Jestem wrogiem bezprzewodowych myszek! :lol:

Re: [VX] Kejbyl V

: 08 paź 2017, 22:50
autor: PInroz
Diablo pisze:czymiem kciuki
Ja też trzymam kciuki :mrgreen: I za kabelka i za to by nasz Vladzio powrócił na jutuba, bo aż serduszko się raduje kiedy widzi się że Vlad jednak ŻYJE :lol:

Re: [VX] Kejbyl V

: 28 paź 2017, 19:21
autor: Yoroiookami
Podpisuję się pod PInrozem, bo tęsknię za vladziowymi filmikami na youtubie. :I

A oto lista zmian w Kejbyl V od ostatniego posta:
- 6 Walk z Bossami gotowa, a mam tu na myśli walki 'na mapie' jak z SaE w Kejbyl III. Każda taka walka ma nieco inną mechanikę.
- Przedmioty które pomogą nam podczas walk z Bossami, takie jak Beczka Drachusia.
- Ukończony wątek główny, czyli grę można spokojnie przejść od początku do końca.
- Unikalne uzbrojenie zależnie od frakcji i rangi, nie żeby były tak dobrze zrobione jak np. w Gothicu.
- Część zadań na dołączenie do frakcji jest gotowa.
- Wszyscy 'zwykli' przeciwnicy mają szansę na wydropienie przedmiotów.
- Dwie dodatkowe minigierki poza karcianką, tyle że o wiele mniej złożone.
- Dialogi zależne od towarzysza są skończone, przynajmniej jeżeli chodzi o walkę.
- HUD podczas walk z Bossami i w niektórych częściach gry.
- Wydajność gry na poziomie dzieł Ubisoftu.

Jedna z powyższych rzeczy jest kłamstwem, ale nigdy nie dowiecie się, która. :>
No i ten... proszę wszystkich o cierpliwość. <3

Obrazek

Re: [VX] Kejbyl V

: 28 paź 2017, 19:57
autor: PInroz
Yoroiookami pisze:Podpisuję się pod PInrozem, bo tęsknię za vladziowymi filmikami na youtubie. :I
Będzie już dobry 3 miesiąc od ostatniego filmiku :roll: rozumiem matura i te sprawy, ja sam będę ją pisał, lecz bez przesady by zawalać kanał tylko dlatego bo za 8 miesięcy pisze się maturę :roll: Moim zdaniem to wystarczająco długo na naukę, A GDZIE MIEJSCE DLA PRZYJEMNOŚCI :?: :roll:

A i czekam na Kabelka V, bo nie mówię że nie :mrgreen:

Re: [VX] Kejbyl V

: 04 lis 2017, 10:56
autor: Yoroiookami
Gdyby ktoś chciał pomóc w testowaniu Kabelka, to proszę o wysłanie wiadomości do mojej skrzynki na forum. Niedługo powinienem mieć wersję gry zdatną do testów. Bardzo mi zależy, żeby testy nie trwały więcej niż 1-2 tygodnie. Pamiętam że miałem ochotników, ale w mojej skrzynce jest straszny bałagan i niestety zapomniałem kto. Z góry przepraszam te osoby. :-?

Przy okazji, dema raczej nie będzie. A jeżeli już to krótkie i nie związane z głównym wątkiem.

Jedna czy dwie osoby wystarczą. Obiecuję miejsce w creditsach i głaskanie po głowie. Pozdruwiam. :>

EDIT: Mam dwie osóbki. <3

Re: [VX] Kejbyl V

: 04 lis 2017, 20:19
autor: Usunięty
Przepadła mi szansa, ale może z drugiej strony to i lepiej? Nie będę miał większych spoilerów.
Z niecierpliwością czekam na pełniaka :-D

Re: [VX] Kejbyl V

: 24 gru 2017, 10:40
autor: Yoroiookami
DEMO Kable V 1.1 (46MB)
https://mega.nz/#!F8k0xSxA!XPfzb1qeW1x_ ... Of2ZzCky20

Pełna wersja ukaże się zapewne gdzieś na początku roku 2018.
Ale wiecie jak to jest z moimi przewidywaniami. :lol:

Re: [VX] Kejbyl V

: 24 gru 2017, 10:54
autor: Adrap
Miałem wielką nadzieję, że skończysz pełną wersję na te GFy, ale póki co - pobieram.

Re: [VX] Kejbyl V

: 24 gru 2017, 13:12
autor: Sefiro
Fajna ta randka z Kleo :D No i ta mini gierka z gotowaniem <3
Udało mi się odblokować true ending, ale ten zły w domu Kleo też był niezły xD
Jak zwykle genialny humor xD Szkoda że to było takie krótkie. Czekam na pełniaka.

Edit.
Mnie też wywaliło z gry, ale tylko przy pierwszej próbie zapisu, potem już było ok.

Re: [VX] Kejbyl V

: 24 gru 2017, 14:44
autor: Jazzwhisky
Tak na szybko - u mnie też pojawił się bug przy pierwszym zapisie. To nie dlatego, że brakuje folderu Saves (tworzy się automatycznie po pierwszej próbie, potem jest już ok)?

Re: [VX] Kejbyl V

: 24 gru 2017, 16:09
autor: Amelanduil
God damnit, Yoro. xd
Spodobała mi się ta minigierka, daje dobre prognozy na resztę gry, ale no mogłoby być ciut więcej jak na demo. Tak czy inaczej, czekam na dalszy rozwój :P

Re: [VX] Kejbyl V

: 24 gru 2017, 17:41
autor: Viuu
Demko świetne, Bad Ending w domu Kleo był genialny xD
Minigierka też super, choć udało mi się ją popsuć (po włożeniu do piekarnika można w jednej chwili od niego odbiec).
Wyczekuje pełniaka z całej siły <3

Ach i ile tak w sumie jest endingów? Bo udało mi się zrobić dwa Bad Endingi i True Ending. Coś mnie ominęło? :I

Tak chyba nie miało być?
Spoiler:

Re: [VX] Kejbyl V

: 24 gru 2017, 17:59
autor: Yoroiookami
Dziękuję wszystkim. Zgadzam się z tobą Amel, ale robiłem to dwa dni. :I
Może gdybym szybciej przewidział że nie zdążę z pełną wersją gry... <\3

Pewnie masz rację, Jazz. Musiał zaginąć podczas kompresji i nie zauważyłem. Postaram się zrobić update jak tylko skończą się imprezy. :L

A co do zakończeń, to są trzy (bad, true, good). Z tym że to ostatnie wymaga sporo PK.
Spoiler:
No i życzę wszystkim wesołych świąt. :>