[VxAce]Merkury

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Vodun
Posty: 34
Rejestracja: 19 kwie 2010, 22:08

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: Vodun » 14 mar 2017, 20:50

Amelanduil pisze:Wybacz Vodun, nie wstrzeliłem się w twoją grupę docelową ._.


Zdarza się, rozumiem twój ból. Też miałbym duży problem z takimi problemami matematycznymi w grze. Kleo ciągle mi mówiła że zagadki są łatwe i wszelkie problemy z nimi wynikały tylko z mojej nieumiejętności korzystania z kalkulatora :roll: Teraz widzę że dla innych to też problem.

Co do błędów,
Spoiler:


Kleo pisze:No i ja też uważam, że "tajny" etap mógłby być mniej tajny

MrAdamskyy pisze:Ja także uważam, że 'tajny etap' mógłby być bez problemu dołączony do gry.


Pomyślę nad tym, na razie pierwszym pomysłem jest zwiększenie szansy, może zamiast 1 na 10 to 1 na 5. Mimo wszystko to daje nam to 2 zakończenia które różnią się dialogiem końcowym. Ale wezmę to pod uwagę podczas liftingu. Może zwiększe szansę na wejście w tajny etap im więcej gracz będziej jeździł windą po tym konkretnym etapie.

MrAdamskyy pisze:Zastanawiam się też...

Spoiler:


Dziękuje za więcej opinii, dzięki wam wersja 2.0 będzie jeszcze lepsza. Co prawda zagadki matematyczne w takiej formie jakiej są zostają więc jakaś ogromna zmiana to nie będzie xD
We must dissent.
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 382
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: Amelanduil » 14 mar 2017, 22:32

Spoiler:
kurde, dużo w spoilerach się w tym temacie pisze, tajemniczo tak :P
Obrazek
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 117
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: INRE » 22 kwie 2017, 14:31

Ukończyłem gierkę.
O ile nie przepadam za kosmicznymi klimatami, robocikami itd., o tyle w tym przypadku była to dla mnie bardzo ciekawa i wciągająca produkcja.
Gra nie jest długa (i to dla mnie dobrze), dzięki temu jest bardzo dopracowana. Rozgrywka, fabuła, klimat... Tu było dla mnie wszystko bardzo spójne. Fabuła była lekka, a zagadki i wszystkie mechaniki przemyślane, całą rozgrywkę przyjemnie popychało się naprzód, bez zbędnego przeciągania, nie miałem też ani razu uczucia nudy podczas gry. Muzyka i dźwięki dobrze dopasowane. Do grafiki też nie mam się co przyczepić.
Czekam na kontynuację. Chętnie zobaczyłbym chociaż lekką zmianę kliamtu/otoczenia, jakieś nowe pomysły na rozgrywkę, kolejne ciekawe mechaniki, żeby to nie było tylko powielanie tego co zobaczyliśmy tutaj.
Gra jest bardzo dobra, polecam tym, którzy jeszcze nie grali albo zwlekają z zagraniem tak jak ja długo zwlekałem :-D
Awatar użytkownika
Vodun
Posty: 34
Rejestracja: 19 kwie 2010, 22:08

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: Vodun » 24 kwie 2017, 22:10

Podziękowania za kolejną pozytywną opinię :mrgreen:

Druga część powstanie? Może, potrzebowałbym jednak (jak pewnie wspomniałem) nowych grafik postaci bowiem te użyte w grze były dobre na mały projekt ale Merkury II powinien być większym i dłuższym projektem! :wink:

Na razie powoli i powoli męczę się nad Merkury 2.0, będzie miał poprawkę dialogów, błędów które jeszcze są, nowe interakcje, może nowe zagadki i poprawę poprzednich oraz wersję ENG.

Może jeszcze na boku powstanie projekt w bardziej klasycznych klimatach i mechanikach, kto wie?

Podziękowania dla wszystkich którzy przeszli, poświęcili czas mojej grze i dla tych co dopiero zamierzają sprawdzić :mrgreen:
We must dissent.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: Jazzwhisky » 28 kwie 2017, 21:52

Trochę głupio się przyznać, ale - mimo bardzo zachęcającego opisu i komentarzy - jeszcze nie grałem, w tym momencie optymalne jest przeczekanie do wersji 2.0, czy to jednak kwestia dłuższego czasu?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Vodun
Posty: 34
Rejestracja: 19 kwie 2010, 22:08

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: Vodun » 28 kwie 2017, 22:32

Będąc szczerym do bólu, nie.

Zajmie to trochę, oprócz wersji 2.0 planuje także wersję ENG. Plus to co wspomniałem wyżej.

Nie mówiąc o tym że niedawno ulepszyłem Peceta i mam sporo gier do nadrobienia : P
We must dissent.
Awatar użytkownika
RavenInvazion
Posty: 25
Rejestracja: 07 cze 2016, 00:27
Kontakt:

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: RavenInvazion » 17 maja 2017, 14:39

Gra zajęła niecałą godzinkę wraz z szukaniem wszelakich smaczków itp. Naprawdę interesująca gra, kudos za wybranie gatunku sci-fi (nareszcie). Minimalistyczny projekt poziomów, ale może to nawet plus za przejrzystość? Zagadki były sprawiedliwe, może dodałbym inne drogi poruszania się podczas hakowania, by wyminąć jakoś tych strażników. Tajny etap mógłby być (jak wspomniane wcześniej) mniej tajny i dłuższy. I czekam na wersję 2.0 gdzie można zwiedzić resztę pokładów!
Obrazek
"Nie znam się na iniekcji transmetylonianu interpolarnego."
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: Jazzwhisky » 11 cze 2017, 14:01

Przeszedłem przed chwilą i chyba będę narzekał najbardziej, bo mimo wszystko, może to kwestia wpisów w temacie (i mojego nastawienia w związku z nimi), ale gra pozostawiła mi po sobie przede wszystkim poczucie rozczarowania, wynudziłem się po prostu. :P
O matematycznych zagadkach i łamaniu zabezpieczeń już było, ale mnie przede wszystkim nie kupiły fabuła i dialogi. Widać było, że podejście jest ambitniejsze, no ale właśnie, chyba z tego powodu zbyt było to wszystko podane na tacy, trochę zanadto czułem się karmiony wyjaśnieniami na poziomie zero, i to łopatą. Stąd, razem z resztą i paroma lukami, dawało mi to poczucie, że jednak rozgrywce, historii i narracji zabrakło spójności. No i strasznie było krótkie, myślałem, że właśnie się rozkręca, a tu koniec, pewnie ten dodatkowy etap zrobiłby swoje. :)

Sumując, ah jak bardzo skoczył poziom oczekiwań w tym wymiarze, bardzo fajnie byłoby oglądać więcej podejść do takich gier! Dobrze, że szykuje się sporo poprawek przed wydaniem wersji ENG, traktowałbym to na tym etapie nawet jako szerokie testy, zdecydowanie jest sporo komentarzy, z których można wyciągać wnioski. Dzięki za szansę na spróbowanie.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 642
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: Kryzz333 » 23 lip 2017, 18:13

Hej, jak tam idą prace nad wersją 2.0?
Są tacy co czekają :wink:
Spoiler:
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 561
Rejestracja: 11 kwie 2016, 17:16
Kontakt:

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: EnterVPL » 23 lip 2017, 23:39

Mnie też ciekawi. Jakieś screeny czy coś? Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek info :-)
Moje projekty:
Najnowszy utwór na kanale: (Synthesia) Gothic 1 - Old Camp
Awatar użytkownika
Vodun
Posty: 34
Rejestracja: 19 kwie 2010, 22:08

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: Vodun » 24 lip 2017, 15:19

Muszę powiedzieć że niestety życie i rodzinne obowiązki powodują że niewiele czasu zostaje na remaster :-(

Cieszy mnie że są osoby które czekają, mogę wam powiedzieć że prace idą powoli do przodu i dużo zostało już poprawione oraz wiele rzeczy dodanych ale niestety jeszcze trzeba poczekać. W tym miesiącu raczej nie skończę ale do końca przyszłego już na 100% uda się :)

Na pocieszenie, parę screenów z różnych momentów gry:

1#
Spoiler:


2#
Spoiler:


3#
Spoiler:


4#
Spoiler:


Wersja 2.0 wyjdzie, nie ma innego wyboru :wink:
We must dissent.
Awatar użytkownika
MrAdamskyy
Posty: 33
Rejestracja: 09 sty 2016, 15:05

Re: [VxAce]Merkury

Postautor: MrAdamskyy » 24 lip 2017, 21:06

Jeśli mógłbym mieć prośbę to byłoby nią 'jak najmniej walk'. Natomiast bardzo cieszę się z tego powodu, że ulepszasz hackowanie, bo przez jego prostotę i w pewnym stopniu też losowość potrafiło być frustrujące i cieszyłem się, że było go tak mało. Z nowymi mechanikami może go być więcej i może się okazać najlepszym elementem gry :-)

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości