Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Mikan

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 8
Rejestracja: 15 gru 2015, 20:36

Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: Mikan » 04 maja 2017, 21:44

Witam po dłuższym czasie~
Ciekawe czy ktoś mnie jeszcze pamięta? xD

No więc teraz do rzeczy.
Dzięki stworzeniu Legendy Legendarnej Pięści zaczęłam się zastanawiać czy da się w makerze zrobić dynamiczną grę,
a dokładniej dynamiczny system walki.
Te od mojego brata są niezłe ale zwykle stoi się w miejcu i męczyprzycisk akcji wybierając skrupulatnie po jednym przeciwniku do pokonania.
Takie trochę szachy. W Legendzie Legendarnej Pięści było niewiele lepiej. Toteż natchnęło mnie by pokonać tu mojego brata i opracować prawdziwie dynamiczny system walki.
Tak powstał pomysł na "Boginię Wojny" prawdziwie dynamiczna rąbanka w samurajskiej Japonii.
Fabuła (w demie) jest prosta - Armie dawnego tyrana powstają z martwych by dokonać zemsty a naszym zadaniem jest je powstrzymać.
Luźno wpotłam w to historyczne postacie i nawiązałam do wydarzeń. Z czasem miało się zrobić ciekawiej ale dopiero później więc nie ma tego
w wersji demo :(
A dlaczego wydaję to jako demo skoro (chyba) ma to szansę być czymś fajnym?
Cóż. Żenujący powód: Brak czasu. Projekt powstaje powoli już od miesięcy a powinien cały powstać w maksymalnie kilka tygodni :(
Więc w obawie że moja ambitna próba (pokonania brata na polu ABSów xD) zalegnie zakurzona na półce "do ukończenia później" postanowiłam wydać to co już zrobiłam w formie dema.
No i chyba starczy tego wywodu :p

Co tutaj mamy?
- Dynamiczny (oby) ABS w którym możemy tłuc kilku wrogów na raz,
to nie szachy że mozolnie wybieramy sobie przeciwnika
- Dwa ataki specjalne (tak jak w Legendzie Legendarnej Pięści)
- Skuteczny muszkiet (wystarczy jeden strzał a pocisk przechodzi przez kilku przeciwników jeśli stoją w rzędzie)
- Powerupy (o ile mogę to tak nazwać), czyli czasem z przeciwnika "wypadnie" czy to odnowienie części HP czy to pocisk do muszkietu czy wybuchająca beczka.
- Kilku różnych przeciwników i jednego bossa (to jest jeszcze do dopracowania w pełnej wersji)
- Ładną bohaterkę (a jakże :p)

Screeny (całe 5!):
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Link: (Gra działa bez potrzeby posiadania RTP)
http://www.mediafire.com/file/h9z04722t ... yMikan.zip

Życzę miłej zabawy i czekam na opinie! Zastanawiam się czy udało mi się osiągnąć to co zamierzałam.
Pozdrawiam, Sio... Mikan.
Jestem znana również jako "Siostra Ska'cia" ale nie radzę mnie tak nazywać :p
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1666
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: GameBoy » 05 maja 2017, 12:41

Przeszedłem 3 plansze, fajny system, tylko wrogowie nie są zbyt wymagający przez co trochę szybko się nuży. Jakby mieli jeszcze ataki specjalne jak bohaterka (najlepiej te cięcie w biegu) albo chociaż częściej używali zwykłego ataku to byłoby naprawdę super. Ale chyba to jeden z lepszych ABSów jakie widziałem, aczkolwiek trochę czasu minęło odkąd grałem w makerówkę tego typu więc ciężko porównać. xd

Podobają mi się też takie szczegóły jak dymki nad charsetami pokazujące kto mówi dany dialog.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 562
Rejestracja: 11 kwie 2016, 17:16
Kontakt:

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: EnterVPL » 05 maja 2017, 12:59

Czuć na początku taki klimat starych gier, a potem siup bum, tratatatata, napier.... :-) Trochę ta muzyka mnie nakręciła, a potem :-(
Obrazek

No i smuteczek. Nie chce mówić, że grę przeszedłem, bo nie przeszedłem. Wybrałem pierwsze pole bitwy i tak oto ten błąd się wyświetlił po wejściu w to coś czerwonego.

Tak mam RTP.
Moje projekty:
Najnowszy utwór na kanale: (Synthesia) Gothic 1 - Old Camp
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: Jazzwhisky » 05 maja 2017, 13:53

EnterVPL pisze:Tak mam RTP.

Prawdopodobnie masz jedno z angielskich RTP, wersja RM z Twierdzy (przy użyciu której powstała gra - polski komunikat błędu) ma nieco inne, trzebaby pouzupełniać pliki.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 562
Rejestracja: 11 kwie 2016, 17:16
Kontakt:

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: EnterVPL » 05 maja 2017, 15:41

Moje projekty:
Najnowszy utwór na kanale: (Synthesia) Gothic 1 - Old Camp
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: X-Tech » 05 maja 2017, 15:58

No nareszcie jakieś granie. Od razu petarda na dzieńdobry - dobra muza, moce, szybka akcja, przede wszystkim naprawdę gra - aniżeli jakiś wrzucony gotowiec z dodanymi etapami. Prawdziwa gra. Czuć od a-z. Gra zrobiona od zera aniżeli zlepek randomów. Gra, którą mogę wrzucić do folderu z grami, do których można wracać i pocisnąć w ramach rozrywki. Kolejna rzecz, która mnie zaskoczyła autentyczną rozgrywką i rozpierduchą na ekranie - dobrze się kosi. Jest klimat i ta muzyka. Ja się jaram szczególnie w kontekście tego co ostatnimi wiekami z rma odpalałem i leciało z dysku po paru chwilach - czyli prawie wszystko. Rób to dalej. Ja się jaram. Od dawna brakowało twoich rzeczy z rm w stylu, który mi się kojarzy z prawdziwą intensywną rozgrywką.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 562
Rejestracja: 11 kwie 2016, 17:16
Kontakt:

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: EnterVPL » 05 maja 2017, 21:53

Wgrałem całe rtp z rpg makera me do gry i hulało bez najmniejszych errorów.
Myślałem że brak muzyki w menu to po prostu było przez niedodanie jej, a tu przez to że rm 2k3 nie umie czytać rtp nie było tego xd.
Póki co przeszedłem 2 pola bitwy. Między pierwszą, a drugą mapą była różnica w walce jeśli chodzi o teren, a tak po za tym dalej siekałem jak leciało.
Tego co mi brakuje w tym demo przygodówki to sklep z różnymi brońmi itd. choć nie wiem jak przypadku bogini wypadałoby kupować, może u swoich boskich znajomych (jakiś stragan w niebie czy cuś, a cena to honor, czy dusze... coś by się wymyśliło w razie potrzeby)?
To demo postaram się przejść i z chęcią coś więcej bym powiedział jako gracz. Ogólnie tego typu (jak do tej pory te 2-3 mapy) naparzanki lubię. Także mam tutaj swojego rodzaju zaparcie żeby dalej kontynuować grę :)
Moje projekty:
Najnowszy utwór na kanale: (Synthesia) Gothic 1 - Old Camp
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: X-Tech » 06 maja 2017, 12:30

GameBoy pisze:Przeszedłem 3 plansze, fajny system, tylko wrogowie nie są zbyt wymagający przez co trochę szybko się nuży. Jakby mieli jeszcze ataki specjalne jak bohaterka (najlepiej te cięcie w biegu) albo chociaż częściej używali zwykłego ataku to byłoby naprawdę super. Ale chyba to jeden z lepszych ABSów jakie widziałem, aczkolwiek trochę czasu minęło odkąd grałem w makerówkę tego typu więc ciężko porównać. xd

Podobają mi się też takie szczegóły jak dymki nad charsetami pokazujące kto mówi dany dialog.


Rozwiązanie jest w dechę. poprzez większe pole obrażeń zadawanych w trakcie lutowania wrogów bazowo - zwiększyła się dynamika akcji i element nieregularności wzgledem wiekszosci gier "akcji" w rm. Dało to ogólnie większy ślinotok w trakcie łupania w porównaniu z poprzednimi siekanami od autorki -Brat pewnie też pomagał. Moce na skutek sporej ich ilości dają radochę aniżeli survivalową konieczność co daje ogólnie większą radochę z samej gry przywodzącą na myśl kształt akcji aniżeli horroru. Podoba mi się ta podstawa, bo to powoduje, że ciężko narzekać na nudę. Rozgrywka akcji zdecydowanie jedna z lepszych w rmie jaką widziałem. Zdecydowanie bije (niemal - z jednym wyjątkiem) każdą rozgrywkę jaką widziałem w RMXP czy VX ACE stylizowaną na czas rzeczywisty czy abs - dla rmxp,vx to wg. mnie fatality, a jesli chodzi o 2k 2k3 to jedna z lepszych rozgrywek akcji. Przespałem noc i budzę się i co się dzieje - myślę sobie, że znów bym w to chętnie pograł. Jest naprawdę nieźle wg. mnie ;D
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Mikan

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 8
Rejestracja: 15 gru 2015, 20:36

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: Mikan » 07 maja 2017, 10:30

Wychodząc na przeciw waszym sugestiom rozważam dodanie sklepiku (w zamku na mapie zamiast save - ten byłby z normalnego menu).
W sklepiku można by kupic takie przedmioty:
- drzemka - tanie odnowienie hp (tylko tu)
- jedzenie - odnowienie hp podczas walki
- amunicja do muszkietu (juz by sie sama nie odnawiana)
- woda - załadowanie wszystkich ataków specjalnych
- bomba - dystansowy atak z krótkim opóźnieniem
- bomba zamrażającą - chwilowe unieruchomienie wszystkich przeciwników
- talizman Amaterasu - anihilacja wszystkich przeciwników istniejących w danej chwili

Przedmioty używało by się klawiszami cyfr - każdy miałby osobny klawisz.
Przedmioty też byłyby stosunkowo drogie, a fundusze zdobywałoby się pokonując przeciwników lub znajdując je czasem osobno po pokonaniu przeciwnika na mapie walki (i fundusze i przedmioty).
Za to nie odnawiałoby się zdrowie i amunicja po każdej walce.

Co o tym myślicie i czy macie swoje sugestie? :)
Jestem znana również jako "Siostra Ska'cia" ale nie radzę mnie tak nazywać :p
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 562
Rejestracja: 11 kwie 2016, 17:16
Kontakt:

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: EnterVPL » 07 maja 2017, 11:26

Proponuję po każdej walce odnawiać pewien % HP (5%-10%?). Byłoby to takie bardziej naturalne zachowanie boskiej natury ciała. :-)
Moje projekty:
Najnowszy utwór na kanale: (Synthesia) Gothic 1 - Old Camp
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: X-Tech » 07 maja 2017, 12:53

Mikan pisze:Wychodząc na przeciw waszym sugestiom rozważam dodanie sklepiku (w zamku na mapie zamiast save - ten byłby z normalnego menu).
W sklepiku można by kupic takie przedmioty:
- drzemka - tanie odnowienie hp (tylko tu)
- jedzenie - odnowienie hp podczas walki
- amunicja do muszkietu (juz by sie sama nie odnawiana)
- woda - załadowanie wszystkich ataków specjalnych
- bomba - dystansowy atak z krótkim opóźnieniem
- bomba zamrażającą - chwilowe unieruchomienie wszystkich przeciwników
- talizman Amaterasu - anihilacja wszystkich przeciwników istniejących w danej chwili

Przedmioty używało by się klawiszami cyfr - każdy miałby osobny klawisz.
Przedmioty też byłyby stosunkowo drogie, a fundusze zdobywałoby się pokonując przeciwników lub znajdując je czasem osobno po pokonaniu przeciwnika na mapie walki (i fundusze i przedmioty).
Za to nie odnawiałoby się zdrowie i amunicja po każdej walce.

Co o tym myślicie i czy macie swoje sugestie? :)




Bardziej od sklepu jara mnie wizja miejsc/wrogów pojawiających się randomowo - z których można zdobywać dodatkowe bronie i znajdźki.
Wystarczy dorobić jakieś miejsca/wrogów gdzie można zdobywać jakieś dodatkowe bronie zależnie od etapu, ale również w bardzo losowy sposób - nieustalający z góry konkretnych ilości rzeczy do zdobycia - bardziej losowo - pozwalając na spore ilości znajdziek.


Chodzi o to, że wtedy gra nie traci tempa - skupiasz się tylko na akcji i robi jeszcze większy ślinotok. Telemarkety i inne sklepy w takiej grze akcji mogą zabijać tempo. Kupowanie tego co już jest do zdobycia na planszach - w takiej grze będzie zdecydowanie cheatem. Zdecydowanie sklep nie pasuje mi do tej gry. Ta gra im więcej oferuje akcji i rzeczy, które się dzieją na ekranie tym jest szybsza, intensywniejsza i lepsza. Ja bym się jarał bardziej grą gdyby dawał właśnie kolejne rodzaje znajdziek, ale na planszach występujące tylko określonych i w jakiś dodatkowych pomieszczeniach na tych samych planszach dodatkowo. Zdecydowanie nie pasuje sklep w związku z doświadczeniami, które mam z tą grą - z grą bardzo szybką nastawioną na znajdźki na planszy. W sumie jednak jeśli pomyśleć nad jakimś szalonym źródłem hajsu i znów bardzo nieliniowym no to może i taki sklep zadziałałby, ale jednak uważam, że nie - że o wiele ciekawsza będzie randomizacja i relokalizacja dodatkowych źródeł dodatkowych typów znajdziek.


Zastanów sie nad może typem samuraja koksa (bazowi wrogowie) w którego trzeba lutować z 30 razy i co chwila puszcza jakieś płomienne moce dookoła, których trzeba unikać. Niech on wygląda jakby się palił czy coś w ten deseń. Rozwalenie takiego typa mogłoby dawać jakąś randomową ilośc jakiejś super mocy, której inaczej się nie da zdobyć a pozwala np: wykaszać z pół ekranu bydła na raz i można by jej użyć parę razy. Coś w ten deseń xd Taki koks pojawiałby się randomowo co np: 1 minutę jeśli by miał się pojawiać. Będzie jeszcze większa rozpierducha na ekranie. Oczywiście rozwalenie takiego typa nie byłoby warunkiem koniecznym, żeby ukończyć etap - on by miał charakter bonusa i większej zadymy.
Tak samo z innymi koksami, którzy by mogli dawać inne moce. total randomizacja - wariatkowo xd Można by ich ograniczyć tylko do niektórych etapów. W zasadzie wszystko możesz z nimi zrobić.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 932
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: Kleo » 07 maja 2017, 14:21

Nie zaszłam zbyt daleko (dwie plansze ukończyłam, dwie kolejne, że tak powiem, napoczęłam), więc moja opinia niekoniecznie będzie bardzo miarodajna, ale mam wrażenie, że faktycznie, dynamika walki jest dużo wyższa niż w innych tego typu BS-ach. Choć wydaje mi się jednocześnie, że spora w tym zasługa dobrze dobranej muzyki, bo tak w sumie... Tylko biegałam, unikając co większych grup przeciwników i nawalałam w klawisz akcji. Ataków specjalnych używało mi się wielce niewygodnie, więc robiłam to sporadycznie (głównie wtedy, gdy trzeba było uciec ze środka gromady wrogów). No i bardziej zgadzam się z GameBoyem niż X-Techem - dość szybko robi się to nużące, bo trzeba się naprawdę sporo nasiekać, aby ukończyć poziom, a nagroda za to... Hm, poza satysfakcją nie ma żadnej (może właśnie o tym warto w pierwszej kolejności pomyśleć?).
Bardziej niż sklepu w grze brakowało mi fabuły (mocno pretekstowa jest, ale rozumiem, że chodziło raczej o prezentację BS-u niż opowiadanie historii :)), no i jakiegoś małego samouczka, który by mnie poinformował choćby o tym, jak działają ataki specjalne.
Awatar użytkownika
Mikan

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 8
Rejestracja: 15 gru 2015, 20:36

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: Mikan » 07 maja 2017, 20:11

Analizując wasze wypowiedzi rozważam zrobienie czegoś takiego:
Czasem z pokonanego przeciwnika wypadnie jeden z powyżej opisanych przedmiotów które będzie można gromadzić w nieskończoność
tak że będzie można mnieć albo mnóstwo amunicji do muszkietu, albo dużo jedzenia odnawiającego zdrowie albo przy pechu - nic.
Bossowie czy raczej sub-bossiwie to świetny pomysł jak i większa różnorodność przeciwników - spróbuję to zrobić.
Zmniejszę też ilość wymaganych przeciwników do pokonania by przejść dane pole bitwy ;)
Co wy na taki... Kompromisik? :>
Jestem znana również jako "Siostra Ska'cia" ale nie radzę mnie tak nazywać :p
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: X-Tech » 08 maja 2017, 14:20

Mikan zrób jak uważasz. Jak dla mnie i tak zamiotłaś grywalnością większość gier, które od wieków odpalałem. Do tego jeszcze kobieta XDD


Bossowie to jest jakiś pomysł, ale ja zaproponowałem przeciwników bazowo - twardych jak skała pojawiających się randomowo tu i tam jako źródło znajdziek nietypowych w ogromnych ilościach. Przeciwników rzadkich pojedynczych, ale wymagających kilkudziesięciu uderzeń i puszczających jakieś moce wielkie. Za rozwalenie takiego koksa otrzymanie randomowej ilości jakiejś super mocy nietypowej to jest to - np: mocy o wielkiej sile razenia i zasiegu. Oczywiście moc limitowana do kilku użyć.


Zmniejszenie ilości wrogów do pokonania etapów jak dla mnie to nie jest żadna metoda. Dobra jest taka rozpierducha jak teraz jest. Im więcej tych szajbusów biega po planszy to lepiej. xd

Zauważyłem, że z wrogów ogólnie wypadają zapasy różnych mocy - amunicji itp.


Dodam jeszcze, że w grze podobają mi się te areny walk. Początkowa jest np: obok chatki na otwartych polanach. To ma klimat. Następna już funkcjonuje inaczej i jest naturalna z ziemi wyrastają jakieś gigantyczne badyle, które stanowią przeszkodę itd. Podoba mi się takie kombinowanie. Można jeszcze pomyśleć o tym, aby elementy otoczenia zależnie od planszy wpływały jakoś na grę może raniły , albo przemieszczały nas gdzieś itd.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 484
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Bogini Wojny DEMO [2k3][Download]

Postautor: Yoroiookami » 11 maja 2017, 19:20

Pograłem mniej więcej tyle co Kleo i również uważam, że trochę szybko się robi nudnawo. Umiejętności mi się spodobały, chociaż zastosowania dla broni palnej zbytnio nie znalazłem. Pomysł z bossami mi bardzo pasuje, bo to chyba pierwsze o czym pomyślałem. Przydałyby się też jakieś bonusy, typu "nieskończone używanie umiejętności" na jakiś czas, które wypadałyby bardzo rzadko z wrogów. Urozmaiciło by to trochę rozgrywkę. Do tej pory napotkałem tylko cuś wybuchowego.
Tak tylko przejrzałem temat i gdyby z wrogów wypadało złoto do użycia w sklepiku pomiędzy poziomami, to od razu przyjemniej by się ich ciachało. Miło by było też zobaczyć jakieś ulepszanie ekwipunku, tak żeby było ciekawiej. Chociaż przy ograniczonej liczbie bitew (map) i przeciwników, nie wiem czy jest sens. Każdy w końcu skończy z identyczną ilością złota. :>
A skoro idziemy z mitami i mamy np. Amulet Amaterasu, to można też dodać inne fajne przedmioty takie jak Maska/Skrzydła Tengu, albo te kocie maski które nie wiem jak się nazywają. Jeżeli przyjąłby się pomysł kupowaniem nowego ekwipunku, to w mitologii masz nawet kilku fajnych kandydatów. (np. Kusanagi no Tsurugi, Masamune, Muramasa)
Tak luźna sugestia.

No i ten, trzymam kciuki. <3

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości