23 sekundy [XP]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: 23 sekundy [XP]
Udało mi się dostać to A, więc bardzo się cieszę. :>
Motyw ze zwierzątkami i innym światem bardzo skojarzył mi się z Bohaterem. Mam nadzieję, że kiedyś też uda mi się zrobić coś tak kreatywnego. Wielkie brawa.
Przy okazji, rozmowa z wężem ma kilka literówek.
Motyw ze zwierzątkami i innym światem bardzo skojarzył mi się z Bohaterem. Mam nadzieję, że kiedyś też uda mi się zrobić coś tak kreatywnego. Wielkie brawa.
Przy okazji, rozmowa z wężem ma kilka literówek.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: 23 sekundy [XP]
Yeah, zagrałem od nowa i przeszedłem przed chwilą na raz!
Świetna, mała pozycja dla dzieciaków, co prawda nie trwa to 23 sekundy, tylko bardziej 20-30 minut (pun intended!), trochę dwa pierwsze etapy odstają, niektóre opisy są nadal nieco niejednoznaczne (w tym np. światło albo możliwości powtórzenia treningu z Tygrysem, kliknąłem coś odruchowo i poszłoooo), ale poza tym jest bardzo fajnie, szczególnie ten klimat. Tylko tak sobie myślę, że jeśli ktoś się sfrustrował elementami zręcznościowymi czy tym światłem to musiał mieć zgrzyt, zaskoczył mnie też finał, aż boję się myśleć co siedzi w zakończeniach B i C, no i na ile jest to osobista produkcja. :)
Ogólnie dziękuję i zdecydowanie polecam, jak Wiesław Wszywka.
Świetna, mała pozycja dla dzieciaków, co prawda nie trwa to 23 sekundy, tylko bardziej 20-30 minut (pun intended!), trochę dwa pierwsze etapy odstają, niektóre opisy są nadal nieco niejednoznaczne (w tym np. światło albo możliwości powtórzenia treningu z Tygrysem, kliknąłem coś odruchowo i poszłoooo), ale poza tym jest bardzo fajnie, szczególnie ten klimat. Tylko tak sobie myślę, że jeśli ktoś się sfrustrował elementami zręcznościowymi czy tym światłem to musiał mieć zgrzyt, zaskoczył mnie też finał, aż boję się myśleć co siedzi w zakończeniach B i C, no i na ile jest to osobista produkcja. :)
Ogólnie dziękuję i zdecydowanie polecam, jak Wiesław Wszywka.
No jednak nie, nigdy, nigdzie, blisko. xdGrentos pisze:drogi kolego
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: 23 sekundy [XP]
Polemizowałbym. W gruncie rzeczy to taki Bohater w wersji lite. Nie ma w tym aż tak odczuwalnej... nie wiem czy intertekstualność to dobre słowo... inaczej, kiedy znasz kontekst sytuacji, wszystkie te niezrozumiałe dialogi w Bohaterze mają sens, gdy podchodzisz do nich drugi raz. Tutaj... no, niekoniecznie.Grentos pisze:Gra opowiada świetną, dobrze poprowadzoną historię co podkreślałam i podkreślał będę.
Nie wiem, czy zaczynanie od wstępu w Sekundach to dobry pomysł, bo to dodaje nam kontekst. Kontekst, który w innym przypadku byłby brakującym elementem układanki.
Ale patenty na zagadki ciekawe. Nietoperz był fajny, tylko ciężko się rozróżniało górę z dołem.
No, a po drodze zdążyłem popsuć ostatnią zagadkę xD ale to na bieżąco zdawałem Adrapowi raport, bo akurat z nim gadałem wtedy.
Glico☆Magic?
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: 23 sekundy [XP]
Gra ta wygląda naprawdę ciekawie Jestem tylko ciekaw kiedy nasz Adrap w końcu powie coś ciekawego na temat Bukaniera i Podziemi
W tą grę chętnie zagram, lecz na razie nie mogę Jednak jak pobiorę i zagram to nie długo opiszę swoje wrażenia z tej gry
W tą grę chętnie zagram, lecz na razie nie mogę Jednak jak pobiorę i zagram to nie długo opiszę swoje wrażenia z tej gry
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: 23 sekundy [XP]
Niech literówki zamieni na "sss" i będzie git :DYoroiookami pisze: Przy okazji, rozmowa z wężem ma kilka literówek.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: 23 sekundy [XP]
A to literówką nie było "sss"?Kitabake pisze: Niech literówki zamieni na "sss" i będzie git :D
NiedługoPInroz pisze:kiedynaszAdrap w końcu powie coś ciekawego na tematBukaniera iPodziemi
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: 23 sekundy [XP]
Ha! Miałem a za pierwszym razem
Chyba jest jakiś margines błędu, bo nie dałem rady przy nietoperze.
Chyba jest jakiś margines błędu, bo nie dałem rady przy nietoperze.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: 23 sekundy [XP]
Gratuluję :DKitabake pisze:Ha! Miałem a za pierwszym razem
Chyba jest jakiś margines błędu, bo nie dałem rady przy nietoperze.
Tak, jest margines błędu
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)