Podziemia: Człowiek [XP]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Podziemia: Człowiek [XP]
Gra nie chce mi się uruchomić... Wyskakuje błąd program game.exe przestał działać, system windows wykrył problem i wyłączył program...
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Podziemia: Człowiek [XP]
Mam to samo. Gra w ogóle się nie odpala. Błędu żadnego jednak nie ma.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Podziemia: Człowiek [XP]
@X-Tech właśnie przez przypadek odpaliłem tą grę bez błędów! Hehe... Wszedłem na Ultimę i szukałem skryptów do RPG Makera XP i zaciekawił mnie jeden, mianowicie dziennik zdarzenia ''Thieffer's QuestLog'' pobrałem go by wypróbować jak działa :) Otóż nie udało mi się włączyć, przyczyną było brak RGSów no więc wgrałem wszystkie cztery, które miałem w innej grze. Odpalam ale brak grafiki oraz muzyki w dalszym ciągu uniemożliwił mi podejrzenie skryptu w grze. Nie wiem czemu ale od pewnego czasu nie mogę odpalać gier z rpg makera xp nie mając w nich wszystkich podstawowych grafik i muzyki. Przypomniałem sobie, że właściwie ta gra, którą nie możemy uruchomić, ma wszystkie niezbędne grafiki i zasoby, więc skopiowałem z Podziemia: Człowiek XP zasoby i wgrałem do 'Thieffer's QuestLog'. Uruchomiła się gra, ku mojemu zdziwieniu... nie prezentacja skryptu jakim miał być dziennik zadań ;) Może To wam pomoże w włączeniu tej gry ;) U mnie zadziałało;)
http://forum.ultimateam.pl/Thread-XP-Th ... -Quest-log
http://forum.ultimateam.pl/Thread-XP-Th ... -Quest-log
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Podziemia: Człowiek [XP]
Dzisiaj zakończyłem grę w 6,5 godziny. No cóż mogę napisać... gra ewidentnie przerosła twórcę. Gra bowiem cierpi na masę i tu podkreślę dużą masę błędów raz mało znaczących, a raz naprawdę śmiesznych które dawały o sobie znać z minuty na minutę. Mam nie jasne wrażenie że Podziemia: Człowiek nie miał testerów, a jak miał to nikt nie testował (widzisz Goblin a ty tak narzekałeś TESTUJ TERROR!!!). Najciekawszy błąd to był ciągła zmiana wyglądu naszego bohatera. Raz mieliśmy normalną postać z którą zaczynaliśmy grę, a raz mieliśmy postać bez twarzy którą widzieliśmy w menu głównym. Zduplikowana treść zadania Pokuta, mieliśmy ją dwa razy w dzienniku, dwa razy dostałem pusty przedmiot który nic nie robił, nawet nie mogłem go sprzedać. Czasami zmieniający się wygląd okienka dialogowego, lagi w niektórych lokacjach, lub problem z lodowym wężem którego mogliśmy ogłuszyć, by dostać się do czterech skrzynek. Problem w tym że kiedy naciskałem Q to gra mi to zaliczała jako błąd. Pamiętam ten skrypt również w 23 Sekundy podczas nagrywania JEDNO_ODCINKOWCA i tam też był podobny błąd. Jeżeli chodzi o naciskanie guzików na czas. Ze strzałkami było wszystko cacy ale jak już przechodziło się do liter no to zaczynały się problemy. Przez co musiałem obejść się smakiem jeżeli chodzi o te skrzynki, bo tego lodowego węża można tylko ogłuszyć, nie można z nim walczyć. Oprócz tego masa błędów z źle ustawionymi kafelkami przez co biegałem po ścianie, literówki, błędy pokroju że jeden z naszych towarzyszy twierdzi że główny bohater jest prawdopodobnie jego bratem bo nie zna nikogo innego o zielonych włosach, mimo iż niż bohater miał brązowe włosy, tudzież białe (zależy od błędu ze przypadkową zmianą wyglądu postaci). W końcowych walkach mój główny bohater miał ciągle nałożoną animację ugryzień bestii (nie wiem czy to od jakiegoś przedmiotu czy po prostu zwykły błąd. Lub ta zagadka z liczbami którą pokazywałem na discordzie Pod względem tego co widziało się w wersji demo, szkoda że gra została okrojona z wyboru klasy postaci, systemu talentu (podobnego do tego z Krwi Zdrajcy) lub prologu w postaci tego szkolenia o którym dużo było mowa.
Gra miała też swoje plusy... system craftingu, mapping, pomysł na świat który kojarzy mi się z gry Arx Fatalis (co jest dużym plusem), system pieśni i żywiołów, możliwość oswajania zwierzątek, które i tak padały dość szybko, ale było to duża pomoc w ciężkich walkach. Gra miała też swoje zwroty akcji (fabularnie było naprawdę dobrze). zadania poboczne nie wnosiły zbyt dużo, ale stanowiły miłą odskocznię. System walki dobrze zrobiony. A co do dialogów o których była taka olbrzymia drama... nie są jakoś specjalnie długie i nudne dobrze się je czytało.
Co do zakończenia, jest mocne i cholera musi gra się kończyć akurat w takim momencie? W rezultacie Podziemia: Człowiek to pierwszy mi znany przypadek na Polskiej Scenie RPG Makera, w której oczekiwano naprawdę dobrej gry, a otrzymaliśmy pełnego błędów średniaka. Doceniam że Adrap i Kryzz połączyli siły w tworzeniu nowego tytułu jakim jest Amarok, ale jak był miał wybierać, to jednak wolał bym by zajęli się oni już aktualnymi (zapowiedzianymi projektami), a nie szperać w czymś zupełnie nowym (prawie jak Gotrym ), przez co na poprawioną lub drugą część Podziemi będziemy musieli dość długo poczekać. No chyba że Adrap nas zaskoczy. Czego mu gorąco życzę
Gra miała też swoje plusy... system craftingu, mapping, pomysł na świat który kojarzy mi się z gry Arx Fatalis (co jest dużym plusem), system pieśni i żywiołów, możliwość oswajania zwierzątek, które i tak padały dość szybko, ale było to duża pomoc w ciężkich walkach. Gra miała też swoje zwroty akcji (fabularnie było naprawdę dobrze). zadania poboczne nie wnosiły zbyt dużo, ale stanowiły miłą odskocznię. System walki dobrze zrobiony. A co do dialogów o których była taka olbrzymia drama... nie są jakoś specjalnie długie i nudne dobrze się je czytało.
Co do zakończenia, jest mocne i cholera musi gra się kończyć akurat w takim momencie? W rezultacie Podziemia: Człowiek to pierwszy mi znany przypadek na Polskiej Scenie RPG Makera, w której oczekiwano naprawdę dobrej gry, a otrzymaliśmy pełnego błędów średniaka. Doceniam że Adrap i Kryzz połączyli siły w tworzeniu nowego tytułu jakim jest Amarok, ale jak był miał wybierać, to jednak wolał bym by zajęli się oni już aktualnymi (zapowiedzianymi projektami), a nie szperać w czymś zupełnie nowym (prawie jak Gotrym ), przez co na poprawioną lub drugą część Podziemi będziemy musieli dość długo poczekać. No chyba że Adrap nas zaskoczy. Czego mu gorąco życzę
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką