Niebieski Wieloryb [XP]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: Marvile »

Obrazek
U wybrzeży Afryki podróżnik, fascynat nurkowania, dr Bob Williams – Naukowiec Ishval'skiego pochodzenia! Ekspert, odkrywca i popularyzator wiedzy na temat podwodnego świata wielorybów, odkrywa dziwne zachowanie u przybrzeżnych ryb. A potem wydarzenia następują jedno po drugim: wieloryby i delfiny atakują łodzie z pasażerami, zatapiają statki na wszystkich morzach świata. Gryzące delfiny atakują ludzi i ryby. Na Obrazek w tym czasie emitują live słynnego youtubera i 90% populacji nie wie że czeka ich zagłada z wody. Miliardy ślimaków wychodzą z morza Śródziemnomorskiego od strony południowego wschodu francji i zjadają mieszkańców miast. Na południu paryża ludzie walczą. I wreszcie połowa Europy zostaje rozstrzelana bombami przez rosyjskie biuro oświaty morskiej. Dr. Bob Williams w tym czasie przeprowadza rozmowę z pr. Martyną, pracująca nad filtracją wody i studiującą wiedze o wodnych roślinach w tym pasjonuje się glonami. Dochodzi między nimi do przełomu, mikroskop laboratoryjny potwierdza teorię dr. Bob'a Williams'a i zostaje wyjaśnione, że w wodzie znajduje się coś w rodzaju grzyba(?!), nieodkryty organizm pasożytniczy atakujący rośliny i ryby, wpływając na ich świadomośc. Konfrontacja ludzie kontra ocean kończy się niemal zagładą Ziemi. Wobec globalnego zagrożenia wcielamy się w postać dr. Bob'a Williams'a który domyśla się że kataklizmami na ziemi odpowiada inteligentna istota z kosmosu. Aby uratować świat, trzeba zabić wszystkie żyjące zainfekowane wodne organizmy. Czy ludzie będą w stanie się tego podjąć?

Screeny:
Obrazek
Spoiler:
Zabijaj podwodne olbrzymy i zbieraj skarby które pozostawiają po sobie! Pod żadnym pozorem nie daj się zabić krwiożerczym Delfinom. Za zdobyte pieniądze, odkrywaj nowe podwodne krainy!

Download: https://gamejolt.com/games/Blue-whale/277821

Kilka słów od autora:
Spoiler:
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: Amelanduil »

Chryste panie... płetwal. Płetwal Błękitny.
Niebieski Wieloryb triggeruje mnie bardziej, niż wymawianie "Paladyn" przez dwa "L" >_>
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: Marvile »

Siemka mordy :mrgreen: Żeby nie wprowadzać już nikogo w błąd, ten post jest o nowej wersji niebieskiej rybeczki. Ale że leniuchuje, tak więc w najbliższym czasie nie będę kontynuował mojego nowego projektu (NW2) bo teraz skupie się na LENISTWIE i poksach a wy możecie potestować co tam naskrobałem hyhy. Mam "zaszczyt" :P zaprezentować wam coś co nawet nie jest demem gry ale ktoś kto interesuje się indie game to może sprawdzić co stworzyłem, jak zawsze, wszystko to sam narysowałam w pancie co zajęło mi mega sporo czasu i napisałem całą dotychczasową mechanikę ale to 10% tego co planuje stworzyć. Żeby wejść w mapkę z "grywalnym" gameplayem trzeba zmaszować jedną z tych dwóch kotwic co zaznaczylem na screenie w spojlerze - to glicz dla "połapanych" bo wiadomo że w finalej wersji będą punkty na tej różowej mapce =p aktualna wersja jest tworzona głównie z myślą o mobilnej platformie i dobrze gdyby na niej odbyły się testy. ale jak ktoś chcę na kompie przetestować to też może combo to: Z + X + Shift. A Fatality uruchamiamy wpływająć w guzik F nad rybką :)
Spoiler:
Obrazek

OSTRZA SPUSTOSZENIA: A + B + C = combo slasher. Guzik "F" nad rybą to fatlity K.O.

Tym razem wcielimy się w bagienną maczuke, ktora po krótkim urlopie sprawowania opieki nad ziemią, wraca z wakacji, by zrobić porządek z chaosem, który powstał przez czas jej nieobecności na planecie. System dnia i nocy jak w realu - Obchodzenie rybich świąt, takich jak np: Palenie dziada (wodnym ogniem) =p każda mapka to będzie jakaś osobna historia która będzie kończyć się bossem.

Bagienne maczuki są trochę wredne w przeciwieństwie do swoich kosmicznych braci i sióstr =P

Tempo rozgrywki będzie wyglądać mniej-więcej tak: txt, walka, zagadka, 3ksploracja = x3 = Boss = Nagroda (jakaś nowa Machnika).

Czerwone rybki się leczą a chinskie sumy dashują i walą kataną. Następnym przeciwnikiem i mam już jego sprite charset - będą płaszczki które hmm chyb będą posionować lub paraliżować. W planach są też rekiny z kałąsznikowymi/uzi ale to po nowym roku pewnie wejdzie w fazę twórczą.

PS. Pr. BOB WILLIAMS wystąpi jako ziomeczek co mieszka w wielorybie :P bo teraz ziemia jest cala zalana gufnem ale właśnie w N.wielorybie będzie miasto ludzi_grzybów - teraz to wymyslilem.
Chciałbym by ktoś że sceny (mam już wypatrzoną (wypatroszoną :P) persone bo tylko jej głos się do tego nada do tej roli ale nie wiem czy wyrazi zgodę na współpracę - pewnie to będa 5-6 zdań do powiedzenia max 12) Użyczył głosu pr. bobowi. JEST beka =P


Jak wejdziesz w czerwony kamień to teleportuje cie do bossa co nie skończyłem go i wymaga on optymalizacji, paski hp nad jego głową i mackami które naparzają mocno w ziemie że ona aż się rozwala :P Będę to udoskonalał. Jak popłyniesz dalej to w lewym górnym rogu gdy uderzysz w kotwicę na łańcuchu to ona spadnie na kamień i otworzysz wejście do kolejnego levelu gdzie są chińskie sumy co mają Special z kataną lol. Ogólnie trzeba poroskminiać trochę tą mechanikę A sama sobie gierka ma się skupić na prostych zagadkach, eksploracji i zbieraniu skarbów + Ozdobienie akwarium, czyli kolekcjonerka rybek i glonów :) ale narazie tworzę cały czas mechanikę walki i dopiero jak ją skończę to zacznę robić itemy, fabułę i menu etc. Grubo!!! bez nieprzespanych noc3k si3 Nie obejdzie mam nadzieję że finalnie chociaż gierka trafi na kanał tvgry hehehe no ale nie wiem czy dam radę zrobić castelvanie czy coś pokroju metroida =P. Teraz marzę i Nie wiem czy skończę tą gierc3 ale raczej tak fajnie jak by ktoś mi pomógł przy niej ale i bez niczyjej pomocy dam sobie radę =] dobrze się bawię przy tej produkcji i szkoda było by sie nie pochwalić tym co stworzylem (250h+) po ostatniej twórczej przerwie, zwłaszcza że w końcu zacząłem tworzyć gry jak trzeba (moje zdanie ale wiem ze jeszcze dużo pracy przede mną).

Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 lis 2018, 15:44 przez Marvile, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: X-Tech »

Okej odpaliłem i postanowiłem napisać parę słów. Przedstawiłeś w grze fabułę w postaci ściany - jednej ściany tekstu. Mamy do czynienia z prostą zręcznościówką, ale zbyt prostą....i zrobioną w sposób do bólu naciągany...zdecydowanie jako efekt lenistwa...W ile powstała całość 2-3 godziny ?

Okej fabuła - tajemniczy grzyb zainfekował świat podwodny - stworzenia atakują ludzi - ślimaki i inne przyjazne wodne żyjątka...o tym się dowiedziałem z ściany tekstu - W grze wcielamy się w postać doktora, który wygląda jak 20 letni łysek/anorektyk. Nie wiem jak i kiedy zrobił ten doktorat ,ale nieważne. Jedynym rozwiązaniem na jakie wpadł to w pojedynkę w stroju nurka i strzelając za pomocą bombelków pod wodą zlikwidować wodne żyjątka, bo przecież ludzie z świata zewnętrznego nie dali sobie rady z prawdziwą bronią - przeciwko ślimakom i innym wodnym żyjątkom no i zaczyna się gra. Od razu zostajemy wrzuceni na miniplanszę pod wodą w stroju nurka.

Jesteśmy wrzuceni w statyczną lokację z obrazkiem ryby i latającą kulką z kolcami. Za każdym razem kiedy strzelając bombelkami ubijesz rybę - (przeskakują na niej punkty, w które masz uderzać) masz szansę na zdobycie ze skrzynki od 0-2 pieniążków. Aby móc wejść na następną lokację musisz powtarzać do bólu ten sam ekran i zdobyć 25 pieniążków. Problem w tym, że często będziesz dostawał 0 - a więc tę samą mini rundę - planszę będziesz powtarzać jakieś 50 razy....aby w końcu móc udać się na planszę z większą rybą - oczywiście będącą w bezruchu i z latającą kulka z kolcami, aby móc teraz zacząć zbierać po 0-3 pieniążków, aż uzyskasz 50 aby móc odpalić kolejną planszę i ją do bólu powtarzać...co tym razem będzie wymagało jakieś 75 powtórzeń....ufff.....

Zaraz na myśl przychodzą mi te niby gierki na telefon gdzie bezmyślnie klikasz w ekran, aby łapać exp i zdobywać leevele - aby móc iść dalej. Ta gra jest monotonna i zdecydowanie powstała, aby po prostu zrobić jakąś prostą minigrę - jak dla mnie przez ten chamski wymóg powtarzania tego samego do bólu i w zasadzie brak jakichkolwiek urozmaiceń - gra jest zdecydowanie bardzo słabą produkcją i szybko popadającą w rutynę i nudę - sam bazowy pomysł na rozgrywkę również pozostawia do życzenia jeśli chodzi o wykonanie - jest słaby - statyczny obrazek ryby na statycznym ekranie i wal w tę rybę odradzające się licząc, że może wpadnie więcej kasy z skrzynek...póki co jest bardzo słaboo....nie dałem się nabrać na tę grę...tu trzeba sporo pracy dołożyć a co najmniej na starcie zaaranżować całość w bardziej zróżnicowany sposób...aby zrobić z tego coś bardziej mającego ręce i nogi...no i sama fabuła....doktor, a nie może wynaleźć broni dla wszystkich ludzi ? sam w stroju nurka popitala pod wodą strzelając bombelkami...nie no przegiąłeś...mam wrażenie, że albo masz ludzi za debili, że się na to naciągną, albo po prostu chciałeś wrzucić cokolwiek....Dla mnie ta gra ma wartość niemal prowokacyjną...coś podchodzącego pod trolling graczy wszelakich...coś co sam zrobiłem kiedyś dla śmiechu na konkurs ultimy i kazałem w grze, którą zrobiłem w jakieś pół godziny przez 2 godziny trzeskać w enter. Tu jest bardzo podobnie. Takie troche obrażanie graczy na siłę.






@ dół : dałeś link do innej gry. nie oszukuj.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2018, 13:24 przez X-Tech, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: Marvile »

Hehehe zapomniałem link dać https://gamejolt.com/games/Aquatest/361330

Link do gry o której pisałem powyżej (czyli do NW2 :) Tym razem wcielamy się w bagienną maczukę, a pr. bob williams będzie ziomeczkiem co mieszka w n. wielorybie :P). Wyluzuj. Przecież to co piszę powyżej wo-gulę się nie łączy z gierką z tematu. Zrozum że nie chce mi się zakładać nowego tematu bo nie mam jeszcze żadnej fabuły itp. Daje ci możliwość zagrania w coś, co jeszcze nie jest nawet demem, tylko zalążkiem mechaniki. A co do pierwszej części NW, to faktycznie szybko ją zrobiłem. W NW2, czyli co teraz robię, będzie wyjaśnione czemu bob williams pływa bez maski - Bo jak się okazuje on wynalazł serum które pozwala oddychać pod wodą hehehe =p.

Srry że cię w błąd wprowadziłem ale zwyczajnie tak się skupiłem na pisaniu posta że zapomniałem link dać do tej gierki hehehe ale śmiesznie wyszło w sumie xD

=P

@ dół : Jest spoiler w poscie a w nim png jak dostać się na mapki =). (są dwie ale jedna to level z zagadką a druga to tylko efekciarska mapka -panoramiczna klimatowa i wszystkie mapki chcę by się zaczynały właśnie od takiej planszy która ma na celu "wywołać u gracza poczucie podziwu" LOL ale to zabrzmiało no ale nie wiem jak to napisać heh ale to ma po prostu pomóc graczowi wczuć się w klimat lokacji którą będzie eksplorował :P.

Xtech
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 01 lis 2018, 15:30 przez Marvile, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: X-Tech »

Nie wprowadziłeś mnie w błąd. Komentowałem grę z tytułu tematu.Apropo kolejnej części gry - na to powinien być osobny temat. Co do NW1 uważam , że to słaba gra - obiektywnie. Wszystko opisałem post wyżej. A to demo mechaniki NW2 w ogóle nie działa. Da się tylko skakać między grafikami. To, że gość pływa bez maski jakoś średnio mi przeszkadzało przy katastrofalnie bezsensownych rzeczach, które już opisałem.
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: Marvile »

Działa tylko ty wejść nie potrafisz albo nie chcesz =p ale to dobrze, rozbuduje to troche to moze zagrasz i wtedy cos napiszesz hyhy.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: X-Tech »

To jeszcze zrób instrukcje jak to odpalić. Po kliknięciu new game można kliknąć na skrzynkę, która znika po czym kompletnie nic się nie dzieje. Można też kliknąć coś na kształt globusa i klikać w losowe miejsca, ale gra się w ogóle nie zaczyna. NIe ma żadnych napisów w właściwej grze. Znów chcesz wprowadzić w błąd ? Czy może tak wygląda rozgrywka ? Jeśli tak to definitywny skok jakościowy w dół względem crapowego NW1.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: McLaren »

Marvile pograłem trochę w Twoją grę ''Niebieski Wieloryb'' i uważam, że jest to świetna innowacyjna gra wyróżniająca się spośród projektów stworzonych w rpgmakerach, ale niestety jest nie dopracowana...
-Mianowicie, jeżeli chodzi o przedstawienie fabuły gry czytaną prze ivonę, brzmiącą jak pani Krystyna Czubówna (chyba,że to jest ta pani;)) za to wielki plus :) Klimacik ;) Obok niestety stoi słabo wyraźna postać dość śmiało ubranej kobiety, przydał by się obrys tej postaci i animacja ruchu ust, to dałoby bardzo fajny efekt.
-Włączamy grę, no bajeczka jestem płetwonurkiem i strzelam do wyznaczonych miejsc w skażonego wieloryba, niestety jak przepływam, czasem nie wiem w którą stronę strzelę więc przydałaby się animacja postaci płynącej w górę i w dół. Bądź też zrobić by postać strzelała cały czas do góry o ile nie musi strzelać na boki...
-To w zasadzie powinno być na samym początku bo chodzi tu o sam początek, gdy odpalamy grę, wielki plus za filmik z akwarium tylko ja bym wykonał to w taki sposób. -Gracz odpala grę, automatycznie powiększa nam się na cały ekran, pojawia się niebieskie tło i nazwa, logo firmy, po tym automatycznie przeskakuje na widok akwarium jest muzyczka spokojna itp totalny relaks ale po chwili pojawia się coś czarnego w akwarium jest straszna muzyka krzyk, wyłącza się filmik i pojawia się start screen. Podczas gdy gramy ponownie w tą grę musi być opcja ''esc'' ominięcia tych filmików.

Uważam grę za świetny innowacyjny projekt i mam wielką nadzieję na to, że autor ją usprawni biorąc pod uwagę wskazówki forumowiczów czyli graczy;) By gra była ''dopięta pod samą szyję''.

PS.Marvile nie mogę odpalić ta drugą gierkę mam to samo co X-Tech.
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: Marvile »

Thx czytam takie coś to od razu się tworzyć chcę i człowiek lepiej się czuje hihi :P Ale nie piszmy o nw1 bo mnie ta gra wo-gulę nie obchodzi ja nawet nie pamiętam dorbze jak ona wygląda a ogólnie to podoba mi się jej recenzja na gońcu fajna sprawa coś takiego przeczytać tak jak post wyżej. Prosuje!
NW2 -Dobra Przesunąłem te kotwicę w globusie - tymczasowe glicze pozwalające dostać się do prototypów mapek. ta po lewej to Tortuga i tam coś się dzieje. Po eksportujcie trochę mapkę to coś tam znajdziecie, ale szczerze - no nie ma tam narazi er żadnych skarbów tylko można pobawić się ostrzami chaosu na łańcuchach i rozrywać rybki fatality k.o. Na mapkach są Czerwone rybki co się leczą, pierwszy boss jakieś 30% (to demon - macki = wzdech ksutulu czy jakoś tak, to taki ziomeczek metalowiec powiedział mi że ten boss to jest ktsutulu z jakiejś tam mitoloi tak go nazwał po zagraniu na fonce że to jest wzdech ktsutulu, demona czy coś takiego lol ale wykorzystam to w fabule tylko zglebię się w tym motywie i zbiorę informacje o nim) są jeszcze chińskie sumy, znajdziecie je jak trochę zgłębicie się w mapce ale no ogólnie muszę pracować nad mapkingiem bo narazie to jest trochę chaotycznie no i ogólnie nic nie ma a mają być płapki, monety, beczki do rozwalania ale wracając do sumów to one daszują z katanami i mogą przyfasolić mocno jak się nie ucieknie (ładują special to uciekaj jak najdalej bo jak walną z katany to mogą guza nabić) no i zagadka tam jest hehe prościzna :d,
Taa głos Ivony robi robotę, dlatego użyłem podobnego głosu do postaci bagiennej maczukii powiem wam że uwielbiam jak ona mówi "co za natrętny śledź". Usłyszycie to może skumacie że beka się zapowiada z tej gierki :P tylko mega mega dużo pracy nie wiem czy uda mi się skończyć ją hehe no bo ja skupiam się też na grafice a wykonanie takiej grafy, heh nie będą was oszukiwał ale zajmuje sporo czasu co również wiąże się z wydaną kasiorą.



CHWILA!@ bo coś lew kotwic anie działa a tam jest robota do zrobienia zaraz zrobię update lul tileset był na X oznaczony hyh.
Dobra działa! :P najlepiej na telefonie zagrać ale jak macie wł. opcję oszczędzania baterii to trzeba ją wył. na czas testów.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: X-Tech »

McLaren pisze:Marvile pograłem trochę w Twoją grę ''Niebieski Wieloryb'' i uważam, że jest to świetna innowacyjna gra wyróżniająca się spośród projektów stworzonych w rpgmakerach, ale niestety jest nie dopracowana...


Uważam grę za świetny innowacyjny projekt i mam wielką nadzieję na to, że autor ją usprawni biorąc pod uwagę wskazówki forumowiczów czyli graczy;) By gra była ''dopięta pod samą szyję''.

PS.Marvile nie mogę odpalić ta drugą gierkę mam to samo co X-Tech.
Polecam pograć w tę grę dłużej niż 1 minutę (choć 5-10). Sam pomysł inny bazowo niż 99% gier w rmie nie koniecznie zrobi robotę. Ten pomysł powinien na dłuższą metę się sprawdzić. Napisz swoją opinię jak dotrzesz do 2 mapy - czyli powtórzysz pierwszy etap jakieś 50 razy - od nowa w kółko praktycznie za każdym razem tak samo i ZAROBISZ na 2 etap. Napisz swoją opinię po dojściu do trzeciego. :D jestem bardzo ciekawy opinii wtedy...Ja tyle nie wytrzymam.To nie jest to samo co 99% pozostałych projektów RM, ale co z tego skoro zrobione traktujac gracza jak głupka, który łyknie wszystko lub do takiego właśnie to skierowane. ;D Kto szanując gracza ustawia jako przymus powtarzanie jednej mini rundy 50 razy by w nagrode moc powtarzac te sama runde tylko troche wieksza z napisem 2 (udającą 2 rundę) - jakos 75 razy ? :D Jest w tym szlalentwo, ale tu trzeba duuuuuuuzo podziałać, aby nie wygladalo ze traktuje grajacego jak debila. Tak naprawdę gdyby nie to, że gra każe powtarzać te mikro rundy dziesiątki razy do bólu - skończyła by się pewnie po 2-3 minutach...takze wcale nie jest rewelacyjnie - jest wlasnie bardzo leniwie i prowokacyjnie. ;D Oczywiscie pomysł też jest ,ale zarazem plucie na gracza. pISAŁEM wyżej ;D


@Autor: Nie rozumiem co ty chcesz wskórać wrzucając inną grę w ten sam temat - ZAMIAST zrobić osobny temat.
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: Niebieski Wieloryb 2 [RMMV]

Post autor: Marvile »

Inny temat? NiE! Czem? Bo mam takie widzimisię. =P A Ty dalej skupiasz się na czymś co nie jest ważne i wałkujesz to OMG. Mogę zmienić nazwę tego tematu i jego treść jak ci to tak przeszkadza, heh.....

Xtech
Spoiler:
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: X-Tech »

@Marvel:
Spoiler:
piszac o braku szacunku mam na mysli to jak traktujesz graczy swoja gra - tortury i jawna kpina - wymuszajac powtarzanie tego samego dziesiatki razy. nie mam zamknietego umyslu mam otwarty az nadto dzieki czemu dostales obszerna opinie o twojej grze z przyczynami jej stanu. ty z reszta sam dobrze wiesz co zrobiles... gdybym sie bal nowosci nie komentowal bym gier z działu (szczególnie z 1 strony tematu) i nie szukal w nich prawdziwej rozrywki. jeśli coś będzie dobrą zabawą od a-z na pewno to docenię.
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: Niebieski Wieloryb [XP]

Post autor: Marvile »

OmG =c co ty chcesz wskurac pisząc cały czas o tej gierkę z przed roku =P no ale Spoczko to teraz możesz napisać coś o moim nowym projekcie ciekaw jestem czy w twoich oczach zrobiłem postęp w porównaniu do pierwszej części ale mniej cały czas na uwadze że to 10% tego co planuje stworzyć.

Aha i mój Nick to Marvile =P (jest to nazwa korporacji w mentalmetal zajmująca się produkcja dość podłej technologi).

Zamknięty, oryginalny wątek porzucony, ciąg dalszy ew. dyskusji o innych projektach wyłącznie w nowym temacie spełniającym zasady działu.
Zablokowany