[VX ACE] SpaceSave

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

[VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

Cześć! Wiem, że może nie wypada, żeby moim pierwszym postem był temat o grze, ale cóż...
Chciałbym Wam zaprezentować moją grę, "owoc" dwuletniej pracy, którą wydałem w końcu wczoraj. Gra jest(jak na razie) tylko po angielsku, ale mam nadzieję, że nikomu to nie przeszkadza. Poniżej opis gry(który pozwoliłem sobie przetłumaczyć na polski z mojego itch.io):
Obrazek
Banner reklamowy wykonany przez : Pequod
Tytuł: SpaceSave
Wersja RM: VX Ace
Data wydania: 08.12.2017
Sugerowany wiek gracza: 16+
Prawdopodobny czas przejścia: 5,5 h - 11 h(w przybliżeniu)

UWAGA! Gra zawiera wiele migających nagle świateł i kolorów. Jeżeli cierpisz na epilepsję i tym podobne choroby - graj tylko na własną odpowiedzialność!

Opis:

Życie młodego chłopca z cichego miasteczka zostaje nagle odwrócone do góry nogami, po odkryciu przez niego tajemniczego kosmity, który jest teraz rozbitkiem na Ziemi. To spotkanie będzie pierwszym z wielu niecodziennych sytuacji, które nadejdą w następnych pięciu dniach, podczas gdy miasto będzie stawało się coraz bardziej szalone...

SpaceSave jest skupionym na historii, turowym RPG, stworzonym w RPG Maker’rze VX ACE. Gra jest nastawiona na eksplorację i interakcję z wieloma postaciami zamieszkującymi miasto. Gra dzieje się w ciągu pięciu dni, podzielonych na sekcje:

Rano: Zwiedzaj okoliczną szkołę, wykonując przysługi zlecane przez uczniów w potrzebie. Jeżeli masz taką ochotę, możesz też wziąć udział w wojnie pomiędzy dwiema szkolnymi frakcjami...

Po szkole: Odkrywaj miasteczko zamieszkiwane przez bohatera, wypełnione sekretami ,znajdźkami, nieoczekiwanymi przeciwnikami i wieloma różnymi mieszkańcami do poznania. Znajdziesz się także w miejscach, które będą wymagać od Ciebie zaprezentowania nie tylko siły fizycznej, ale też umysłowej, aby pokonać ukryte tam wyzwania.

Cechy gry(ficzery):
- Eksploruj miasto, jego obrzeża i pobliski las, wypełniony ekscentrycznymi postaciami do poznania, sekretami do odnalezienia i walkami do odbycia
- Ponad 20 zadań pobocznych i dodatkowej zawartości do wykonania podczas eksploracji. Czasami, mogą one nawet wpłynąć na wydarzenia w głównej historii... uważaj jednak - nie zawsze będzie to pozytywny wpływ
- Historia z wieloma szalonymi doświadczeniami do przeżycia i wyzwaniami do pokonania. Poznaj kosmiczną tajemnicę i uratuj Ludzkość... jeżeli zdołasz.
- Trzy zakończenia(w tym jedno sekretne). Które jest "tym prawdziwym"? Posłuchaj głosu serca i zadecyduj sam/a...
- Dziwaczny świat wypełniony humorem, szaleństwem i niebezpieczeństwami - czasami wszystkimi trzema naraz
- Oryginalna grafika i animacje

Screenshoty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
LINK DO POBRANIA(Wersja 1.4):
https://drive.google.com/open?id=1MxUVE ... HIcpQk2py5 (407 MB)

Paczka zawiera:
- Plik .exe z grą("rozpakowywacz"), RTP jest zaimplementowane
- Plik .txt z README
- Plik .pdf z instrukcją

Wersja(1.4) bez RTP:
https://drive.google.com/open?id=1zRipd ... 69Wx5bOmXX (220 MB)

Jak na razie - to wszystko ode mnie. Mam nadzieję, że gra się Wam spodoba! Jeżeli napotkacie jakieś problemy - poinformujcie mnie - zanotuję je sobie do naprawy w następnym patch'u.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2019, 21:58 przez Karrmel21, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Amelanduil »

Wręcz przeciwnie, wypada jak najbardziej :D
I to nawet nie zapowiedź, prosto z mostu pełna wersja. Chapeau bas! Już się biorę za ogrywanie.
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Adrap »

Ty też byś tak mógł z Viuu >.>
Nomalnie bym nie przeszedł ani zagrał ale że GFy to chxe ograć wszystko, a ta produkcja nie wygląda najgorzej. Wypada wstawiać jak najbardziej, gorzej z klątwą pierwszej gry.
Można tylko prosić o wersję bez RTP (limit GB internetu :( )
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Jazzwhisky »

No, to RTP wydaje się mocno zbędne, zwłaszcza patrząc na tę oryginalną oprawę, opcjonalna wersja bez byłaby fajna. Poza tym prezentuje się zachęcająco, chociaż przyznaję, trochę obawiam się humoru (zwłaszcza z oznaczeniami typu 16+). Ale tak, czy inaczej, 6h to całkiem ładny kawałek gry. :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

Adrapnikram pisze:Ty też byś tak mógł z Viuu >.>
Nomalnie bym nie przeszedł ani zagrał ale że GFy to chxe ograć wszystko, a ta produkcja nie wygląda najgorzej. Wypada wstawiać jak najbardziej, gorzej z klątwą pierwszej gry.
Można tylko prosić o wersję bez RTP (limit GB internetu :( )
Bez RTP jest ok.193 mb.
Może być ze Steam Workshopu'? Moja prędkość upload'u jest dość słaba, a tam już jest wstawione i chyba nie wymaga nie wymaga wtedy RTP. Jeżeli jednak Workshop nie wchodzi w grę to mogę wstawić wersję bez RTP w wersji standalone, ale to może trochę potrwać.
Tak czy inaczej - link do Workshopu: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1224448894
Jazzwhisky pisze:No, to RTP wydaje się mocno zbędne, zwłaszcza patrząc na tę oryginalną oprawę, opcjonalna wersja bez byłaby fajna. Poza tym prezentuje się zachęcająco, chociaż przyznaję, trochę obawiam się humoru (zwłaszcza z oznaczeniami typu 16+). Ale tak, czy inaczej, 6h to całkiem ładny kawałek gry. :)
16+ jest uzasadnione w fabule, a humor raczej nigdy nie wchodzi w ekstremalne terytorium, ale trzeba troszkę pograć by dojść do tego momentu.
(A niech to, chyba się wydałem...)
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

Miałem wydać update 1 stycznia, ale jako że są GF'y - to wydam go tu "przedpremierowo", więc czujcie się wyróżnieni. Będzie jak znalazł na drugie przejście(lol, przecież nikt jeszcze nie przeszedł xD).

Dobra, żarty na bok - oto lista zmian w groźno brzmiącej aktualizacji 1.1(możliwe spoilery):

- Poprawiono okienka dialogowe(na tyle na ile byłem w stanie): zbalansowano ułożenie tekstu, poprawiono błędy gramatyczne i literówki, zmieniono lub napisano od nowa niektóre zdania

- Plik tekstowy z listą muzyki został dodany do folderu z grą

- Wstawiono nazwę i autora poematu, na którym wzorowano inkantację Świętego Psa, do listy płac

- Dodano wskazówkę ściszenia dźwięku systemowego, przed rozpoczęciem gry(do czasu aż to naprawię)

- Naprawiono zdarzenie dla "Rad Girl" po przejściu gry(w grze) "The Legend of Stupidface" - teraz jej nagrody nie można już odebrać więcej niż raz

- Ułatwiono zagadkę poszukiwania kodu do sejfu w Nawiedzonym Domu

- Zmieniono animację przedmiotów do znalezienia w świecie gry

- Lekko zmieniono sprite Świętego Psa - dodano pelerynę, widoczną wcześniej tylko z frontu, w widoku z jego prawej strony

- Poprawiono ikony przedmiotów i statusów - teraz są one w odpowiednim rozmiarze i bez błędów graficznych

- Poprawiono pomniejsze błędy i niedopatrzenia w zdarzeniach

Miałem dodać jeszcze trochę dodatkowej zawartości, ale biorąc pod uwagę jak wiele błędów udało mi się poprawić w kwestii dialogów i ogólnie tekstu - uznałem, żeby lepiej na razie wydać tylko te poprawki, żeby save'y mogły działać. To sobie pozostawię do następnego patcha, gdzie planuję też zoptymalizować trochę zdarzenia i zobaczyć co da się zrobić z tym dźwiękiem.

Tak czy inaczej - poniżej pozostawię linki do pobrania najnowszej wersji(zaktualizuję też zaraz linki widoczne w oryginalnym poście). Jak już wspomniałem - stare save'y powinny działać - życzę więc obecnym i przyszłym graczom dobrej zabawy.

Wersja z RTP(376 MB): https://mega.nz/#!UYwnVAqL!lBQHMvhBnYno ... Of7m4B8_7I

Wersja bez RTP(189 MB): https://mega.nz/#!JEAlkA4D!Hb3AEtilQV0h ... wh5jhgdqcA
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Kitabake »

Gra jest zaskakująco dobra. Podchodziłem do niej sceptycznie, a okazuje się być tak dobra jak gierki komercyjne. Co prawda grałem 2 godziny, ale już poczułem się wciągnięty w wir wydarzeń. Zaciekawiony tym co będzie dalej, mam zamiar kontynuować tę przygodę :-)
Każdemu kto nie spróbował, polecam tę grę. Początek wygląda nudno, ale gra zyskuje z każdym krokiem do przodu.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Yoroiookami »

Przyjemnie mi się grało, choć na razie pograłem tylko około godziny. Początek bardzo przypomina mi ten z Undertale, a chodzi mi tu o tutorial. Tak czy inaczej zamierzam przejść. :>
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

Kitabake pisze:Gra jest zaskakująco dobra. Podchodziłem do niej sceptycznie, a okazuje się być tak dobra jak gierki komercyjne. Co prawda grałem 2 godziny, ale już poczułem się wciągnięty w wir wydarzeń. Zaciekawiony tym co będzie dalej, mam zamiar kontynuować tę przygodę :-)
Każdemu kto nie spróbował, polecam tę grę. Początek wygląda nudno, ale gra zyskuje z każdym krokiem do przodu.
Dzięki.
Początek rzeczywiście jest trochę wolniejszy(zwłaszcza 1 dzień), bo moim zamysłem było żeby gracz miał sporo czasu na zaznajomienie się z miastem i rytmem gry, co jednak wypaliło mi trochę w twarz. Na szczęście - dalsze "rozdziały" będą już ciekawsze, bo i fabuła nabiera rozpędu i ja sam nabierałem umiejętności w "mejkerowaniu" w trakcie.
Yoroiookami pisze:Przyjemnie mi się grało, choć na razie pograłem tylko około godziny. Początek bardzo przypomina mi ten z Undertale, a chodzi mi tu o tutorial. Tak czy inaczej zamierzam przejść. :>
Bardzo możliwe, że tutoriale były podobne(nie grałem w Undertale'a od premiery i nie pamiętam już za dużo w kwestii gameplay'u). Tutaj inspirowałem się BARDZO mocno "OFF" Mortis Ghost'a(widać zwłaszcza w dungeonach i właśnie w tutorialu), które było bardzo popularne w kręgach, w których swego czasu obracał się Toby Fox, więc pewnie stąd te podobieństwa.
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Kleo »

Przeszłam grę i zajęło mi to nieco więcej niż zakładał autor, a mianowicie z grubsza rzecz biorąc jakieś 13 godzin. I zanim zacznę marudzić, co za chwilę nastąpi, nadmienię, że grało mi się bardzo fajnie i w ogóle nie żałuję, że niejako awansem dałam grze punkt w GF. Zagadki, choć proste, są pomysłowe, muzyczka bardzo klimatyczna (zwłaszcza ta ze szkoły <3), grafika też mi przypasowała (battlery postaci super :D), a postacie są ciekawe. Na plus też dużo znajdziek, choć prawdę powiedziawszy, to niewiele z nich do czegokolwiek mi się przydało. Walki są szybkie i łatwe, i tu już pora na pierwsze narzekania - jest ich stanowczo za dużo. Denerwowały mnie zwłaszcza w lokacjach "zagadkowych", gdzie trzeba było sporo się nałazić. W tej kwestii jednakowoż dwa plusy - ucieczka działa bezbłędnie, no i pojedynek z diabłem to jeden z najfajniejszych dla mnie momentów gry.
Co bym jeszcze stanowczo poprawiła, to rozmiar map - z czystą korzyścią dla rozgrywki spokojnie można by je zmniejszyć mniej więcej o połowę.
Jeśli chodzi o fabułę, to hm... Mieszane uczucia mam. Wstawki "nocne" wydały mi się takie trochę na siłę, nie za wiele wnosiły i zazwyczaj były zwyczajnie nudne. Dużo ciekawsze były dni (gra rozkręca się od drugiego, pierwszy to takie zapoznanie się z terenem, więc jak coś, to nie zniechęcajcie się jego wolnym tempem), pełne naprawdę fajnych, pomysłowych i momentami całkiem śmiesznych questów. No i zakończenie, jakie dostałam, hm... Totalne rozczarowanie. Ja rozumiem, że niektórzy mogą mieć potrzebę opowiedzenia kilku historii w jednej, no ale... Niech każdy wariant ma ręce, nogi i puentę, bo inaczej to wygląda, jakby było na siłę, tylko po to, żeby dorzucić kolejny "ending". No i w wypadku tego, na który zapracowałam, tak to właśnie wyglądało, niestety. A szkoda, bo całość naprawdę jest na duży plus, wciąga i daje sporo radochy. Reasumując - gratuluję udanego (pomimo wszelkich zastrzeżeń :)) projektu i czekam na więcej. :)
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

Kleo pisze:Przeszłam grę i zajęło mi to nieco więcej niż zakładał autor, a mianowicie z grubsza rzecz biorąc jakieś 13 godzin. I zanim zacznę marudzić, co za chwilę nastąpi, nadmienię, że grało mi się bardzo fajnie i w ogóle nie żałuję, że niejako awansem dałam grze punkt w GF. Zagadki, choć proste, są pomysłowe, muzyczka bardzo klimatyczna (zwłaszcza ta ze szkoły <3), grafika też mi przypasowała (battlery postaci super :D), a postacie są ciekawe. Na plus też dużo znajdziek, choć prawdę powiedziawszy, to niewiele z nich do czegokolwiek mi się przydało. Walki są szybkie i łatwe, i tu już pora na pierwsze narzekania - jest ich stanowczo za dużo. Denerwowały mnie zwłaszcza w lokacjach "zagadkowych", gdzie trzeba było sporo się nałazić. W tej kwestii jednakowoż dwa plusy - ucieczka działa bezbłędnie, no i pojedynek z diabłem to jeden z najfajniejszych dla mnie momentów gry.
Co bym jeszcze stanowczo poprawiła, to rozmiar map - z czystą korzyścią dla rozgrywki spokojnie można by je zmniejszyć mniej więcej o połowę.
Jeśli chodzi o fabułę, to hm... Mieszane uczucia mam. Wstawki "nocne" wydały mi się takie trochę na siłę, nie za wiele wnosiły i zazwyczaj były zwyczajnie nudne. Dużo ciekawsze były dni (gra rozkręca się od drugiego, pierwszy to takie zapoznanie się z terenem, więc jak coś, to nie zniechęcajcie się jego wolnym tempem), pełne naprawdę fajnych, pomysłowych i momentami całkiem śmiesznych questów. No i zakończenie, jakie dostałam, hm... Totalne rozczarowanie. Ja rozumiem, że niektórzy mogą mieć potrzebę opowiedzenia kilku historii w jednej, no ale... Niech każdy wariant ma ręce, nogi i puentę, bo inaczej to wygląda, jakby było na siłę, tylko po to, żeby dorzucić kolejny "ending". No i w wypadku tego, na który zapracowałam, tak to właśnie wyglądało, niestety. A szkoda, bo całość naprawdę jest na duży plus, wciąga i daje sporo radochy. Reasumując - gratuluję udanego (pomimo wszelkich zastrzeżeń :)) projektu i czekam na więcej. :)
Nie pamiętam czy wspominałem, ale te proponowane 5 h 26 min to takie połączenie mojego pierwszego czasu przejścia gry i czasu, w którym uwinął się mój beta-tester, grając na ślepo, a miał może z 30 minut na liczniku więcej niż ja. Z drugiej strony dostaję informację, że ludzie potrafią nad tym spędzić nawet >10 godzin przy pierwszym przejściu. Nie wiem jak wy to robicie - dla mnie to jakaś magia.

W temacie zakończeń -
Spoiler:
Na razie będę ich bronił, ale chciałbym też usłyszeć co inni o nich myślą.

Co do rozgrywki, to zgadzam się - mój brak doświadczenia jest tu najbardziej widoczny. Postaram się popoprawiać tyle na ile będę mógł w następnych patchach, ale w tym projekcie jest taki bałagan, że bardziej radykalne zmiany wymagałyby chyba zrobienia całości na nowo.

Ogólnie, to wielkie dzięki za granie i dobre słowo(i za pytania). Do następnego projektu może jeszcze dużo wody w Wiśle upłynąć, ale na pewno wykorzystam w nim nabyte doświadczenia i uwagi, które otrzymałem przy tej grze.
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: X-Tech »

Niezwykle interesujaca przygoda sie zapowiada. Klimat z grafik i fabuly bije wg. mnie bardzo spojnie (wg opisu) co jest ogromnym plusem. Pogram w gre wiecej kiedy bede mial wiecej czasu niestety za chwile ide spac, bo rano obowiazki wzywaja. Zapoznajac sie z opisem twojej gry spodziewam sie bardzo ciekawej przygodowki. Szkoda, ze gra nie jest w polskiej wersji jezykowej. Apropo samej gry: Jestem zwolennikiem mozliwosci pomijania tutoriali...Nie jestem w stanie napisac czegos wiecej o projekcie, ale zdecydowanie albo trafisz w moj gust albo i nie - tyle w tej chwili. Klimatowo na pewno trafiles. Ciekawe co z rozgrywka i prowadzeniem fabuly. Zobaczymy...Ja jestem fanem intensywnej akcji w fabule i rozgrywce oraz licznych urozmaicen.
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

Achtung, wszyscy grający!

Doszły mnie słuchy, że wbudowana domyślnie w grę funkcja formacji potrafi zmienić sprite gracza, co może(a raczej na pewno to zrobi) wywołać błędy w scenkach fabularnych i w kilku innych miejscach, gdzie sprite gracza jest normalnie zmieniany poprzez zdarzenia. Funkcja jest do wycięcia, ale do tego czasu - nie używajcie jej, udawajcie że nie istnieje... Proszę?

X-Tech pisze: Apropo samej gry: Jestem zwolennikiem mozliwosci pomijania tutoriali...
Cieszy mnie, że tutorial cię nie zniechęcił i postanowiłeś kontynuować grę. Jak już wspomniałem wcześniej na discordzie - możliwość pominięcia tutoriala będzie dodana do gry w następnym patchu, ale ten planuję wydać jakoś w marcu(optymistycznie założenie).
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

Wersja 1.2 SpaceSave jest już dostępna, pomimo bycia gotową od trzech tygodni. Wszystko dzięki moim doskonałym umiejętnościom w robieniu harmonogramów...

Tak czy inaczej - oto lista zmian:

- Opcja formacji została usunięta z menu pauzy

- Dodano możliwość pominięcia intra. Po wybraniu tej opcji - gra od razu zacznie się w Dniu 1

- Zoptymalizowano większość zdarzeń - optymalizacja gry powinna być teraz lepsza

- Jeżeli zadanie Magnificent Manuela nie zostanie wykonane przed końcem Dnia 1 - gracz będzie miał możliwość znalezienia "Damaged Sombrero" w miejscu normalnego "Violet Sombrero".
Jeżeli gracz znalazł normalne "Violet Sombrero" i nie zwrócił go Magnificent Manuelowi - zostanie ono zmienione na "Damaged Sombrero" po ukończeniu Dnia 1

- Znacznie zmniejszono(a gdzieniegdzie też usunięto całkowicie) częstotliwość losowych potyczek

- Zmiany balansowe: Umiejętności typu POTĘGI(tak, to oficjalna nazwa xD) Gary'ego i "Pen. Whirlwind" głownej postaci stały się potężniejsze, ze zmianami w kwestii kosztu SP

- Zmodyfikowano instrukcję w zadaniu od Czarodzieja - teraz jego rady powinny być bardziej jasne

- Naprawiono bug w zadaniu "Rytuał Psów" - teraz świeczki(Candles) mogą być kupione tylko raz

-Dodano poradę w zadaniu "Rytuał Psów", aby pogadać z Panem Pengiem, po ucieczce z piwnicy

- Poprawiono opisy w zagadce w samouczku i w wyzwaniach od Rad Girl

- Naprawiono obrazek wyświetlający zły dzień, po ukończeniu części szkolnej w Dniu 3

- Naprawiono zdarzenie Ojca Gary'ego w Dniu 3, który mógł pominąć całą konwersację, jeżeli podeszło się do niego od złej strony

- Naprawiono jedyny(?) wybór w grze, który zabijał postać gracza. Teraz gracz zmuszony jest przeczytać dialog zanim wybierze odpowiedź

- Naprawiono wiadomość pojawiącą się w każdym kolejnym Dniu, w pokoju gracza, po ukończeniu gry "Stupidface". Teraz pojawia się ona tylko raz.

- Naprawiono pomniejsze błędy

- Dodano nowe imię do listy płac


Niestety, używanie starych save'ów w tej wersji nie jest rekomendowane(choć wciąż możliwe), gdyż część poprawek może nie działać na grze zapisanej na starej wersji(to przez zmiany w niektórych przełącznikach).

LINK DO POBRANIA(Wersja 1.2):
https://rpgmaker.net/games/10222/downloads/9785/ (394,4 MB)

Wersja(1.2) bez RTP:
https://mega.nz/#!BMoy3ApT!XwxnX6BrHw4Z ... g-EdhEy5WI (189 MB)

To najprawdopodobniej będzie ostatnia aktualizacja do mojej gry w najbliższym czasie(o ile, oczywiście, ktoś nie znajdzie błędu psującego grę). Chciałbym, żeby następna wersja dostała już jakieś dodatki bardziej rozwijające grę i kto wie - może zacznę w końcu tłumaczyć ją na jedyną słuszną mowę. Więc, może minąć do następnej zawartości parę miesięcy(lat).

Oh, dodałem też banner do pierwszego posta, autorstwa mojego dobrego znajomego o ksywce Pequod.
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 09 mar 2018, 00:17 przez Karrmel21, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: X-Tech »

Świetnie. Zabieram się za granie. Czekałem na ten update.

ekhm. Sprawdź dla pewności jeszcze raz te linki, które podałeś ;p
ODPOWIEDZ