[VX ACE] SpaceSave

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

X-Tech pisze: ekhm. Sprawdź dla pewności jeszcze raz te linki, które podałeś ;p
Dzięki za cynk. Już naprawione. Na szczęście - tylko link w nowym poście nie działał. Ten w pierwszym poście był bez zarzutu.
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
Awatar użytkownika
Vodun
Posty: 73
Rejestracja: 19 kwie 2010, 22:08

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Vodun »

15:39:00 +/-, tyle zajęło mi ukończenie SpaceSave. Otrzymując zakończenie A', które było w satysfakcjonujące gorzkie.

Gra bardzo dobra, była warta poświęconego na nią czasu. Świat bogaty w znajdźki, zadania, ciekawe postacie, humor oraz zagadki zachęca do gry, co prawda dość spore lokacje mogą trochę zniechęcić.

Grałem w wersję pierwszą (pre 1.2) i nie natrafiłem na błędy które zniechęcałyby/przerwałyby rozgrywkę. Były natomiast braki, brak dziennika zadań bywał momentami bardzo problematyczny, plus brak możliwości wyłączenia tych dżumowatych mimików.

Walki, są dość fajne (głównie dzięki ciekawym modelom wrogów i naszych kompanionów) i nie sprawiają problemów, zawsze dało się uciec więc nie było problemów, szczególnie gdy w pobliżu był pomocnik który sejwował i leczył. Był krytycyzm że umiejętności zabierają dużo SP ale wydaje mi się że jest to dobrze obliczone, wiele z tych skillów jest dość potężnych.

Największy problem jaki miałbym z walkami, sprzęt naszej drużyny. Jest multum broni a część z nich w ogóle nie trafi w nasze łapki bo mamy lepszy sprzęt, przydałoby się może ich mniej ale dających więcej bonusów. Trochę mniejszy to itemy leczące, wolę jednak gdy liczbowo nam mówią ile odnawiają hp i sp.

Zagadki...część bywała dość problematyczna (te 15h nie wzięło się znikąd / co prawda było także dużo eksploracji każdego dnia) ale przy dostatecznej ilości prób i błędów dało się je rozwiązać (te z *opcjonalnej lokacji* potrafią napsuć krwi). Miła odmiana do wszechobecnych walk.

Gra jest także inspirująca dla sceny polskiego RM, warto ją sprawdzić i wykorzystać w swojej grze elementy/rozwiązania jakie ona zawiera.

To chyba tyle, warto było zagrać, GG ;]
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

Vodun pisze:15:39:00 +/-, tyle zajęło mi ukończenie SpaceSave. Otrzymując zakończenie A', które było w satysfakcjonujące gorzkie.

Gra bardzo dobra, była warta poświęconego na nią czasu. Świat bogaty w znajdźki, zadania, ciekawe postacie, humor oraz zagadki zachęca do gry, co prawda dość spore lokacje mogą trochę zniechęcić.

Grałem w wersję pierwszą (pre 1.2) i nie natrafiłem na błędy które zniechęcałyby/przerwałyby rozgrywkę. Były natomiast braki, brak dziennika zadań bywał momentami bardzo problematyczny, plus brak możliwości wyłączenia tych dżumowatych mimików.

Walki, są dość fajne (głównie dzięki ciekawym modelom wrogów i naszych kompanionów) i nie sprawiają problemów, zawsze dało się uciec więc nie było problemów, szczególnie gdy w pobliżu był pomocnik który sejwował i leczył. Był krytycyzm że umiejętności zabierają dużo SP ale wydaje mi się że jest to dobrze obliczone, wiele z tych skillów jest dość potężnych.

Największy problem jaki miałbym z walkami, sprzęt naszej drużyny. Jest multum broni a część z nich w ogóle nie trafi w nasze łapki bo mamy lepszy sprzęt, przydałoby się może ich mniej ale dających więcej bonusów. Trochę mniejszy to itemy leczące, wolę jednak gdy liczbowo nam mówią ile odnawiają hp i sp.

Zagadki...część bywała dość problematyczna (te 15h nie wzięło się znikąd / co prawda było także dużo eksploracji każdego dnia) ale przy dostatecznej ilości prób i błędów dało się je rozwiązać (te z *opcjonalnej lokacji* potrafią napsuć krwi). Miła odmiana do wszechobecnych walk.

Gra jest także inspirująca dla sceny polskiego RM, warto ją sprawdzić i wykorzystać w swojej grze elementy/rozwiązania jakie ona zawiera.

To chyba tyle, warto było zagrać, GG ;]
Dzięki za spisanie wrażeń(chociaż znałem Twoją opinię na temat tej gry już wcześniej : P )!
Dziennik zadań(i sporo nowinek) już się robi i powinien się znaleźć w następnej wersji. Mimiki natomiast zostają : P.

Aha, i dodałem "nowy" proponowany czas przejścia gry, będący średnią wszystkich czasów graczy, które otrzymałem.
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

Po jakichś 9 miesiącach pracy - wersja 1.3 jest już dostępna! W skrócie: do gry dodałem dziennik zadań, 4 nowe dłuższe zadania poboczne(w tym nową szkolną frakcję) oraz poprawiłem lekko grafikę. Instrukcja także została napisana(w jakichś 80%) na nowo. Poniżej tradycyjny spis zmian(uwaga na możliwe spoilery) i linki do pobrania:

- Zaimplementowano poprawki graficzne:

= Dodano więcej wariacji ludzi w mieście

= Tilesety zostały lekko poprawione

= Naprawiono mały graficzny błąd w tilesetcie miasta

= Ojciec Gary'ego(wersja w teraźniejszości) otrzymał mały redesign

= Dodano nową wariację przeciwnika "Delinquent"

= Zmieniono ikony statusów

= Przerysowano niektórych rozmazanych battlerów

= Jako bonus - dodano więcej wariacji kolorystycznych psów w widoku eksploracyjnym

= Dodano małe efekty graficzne

- NOWA ZAWARTOŚĆ została dodana:

= Dodaną nową frakcję szkolną - Lożę - z ich zadaniami

= Dodano trzy nowe, dłuższe zadania poboczne

= Dodano dwa nowe typy przeciwników: "Yoyoslinger"(4 warianty) i "Punk"(2 warianty)

- Dodano nowy przedmiot - Mobile Phone - który można włączyć klawiszem "Q" (domyślnie) lub z Ekwipunku (O ile gracz go posiada). Funkcjonalności telefonu:

= Sprawdź Cel Główny

= Sprawdź wszystkie aktywne Zadania Poboczne

= Ustaw tapetę telefonu z siedmiu dostępnych wariacji

- Opcjonalny dungeon: dodano opcję pominięcia, otrzymując przy tym scenki fabularne z tego miejsca - za opłatą - działa w Dniu 3 i 4

- Opcjonalny dungeon: blokada jest teraz automatycznie zwalniania po rozwiązaniu zagadki - nie trzeba już ponownie używać komputera z zagadką

- Zmiana balansu: Podniesiono limit poziomów do 15

- Zmiana balansu : Umiejętności POTĘGI Gary'ego kosztują teraz więcej SP

- Zmiana balansu: "Frickin' Serenade" Ollie'ego przywraca teraz mniej HP HP(50) i wymaga mniej SP(40), natomiast "Flockin' Serenade" przywraca więcej HP(150)

- Dodano nową lokację w mieście - drugi blok mieszkalny - dostępny do eksploracji od Dnia 1

- Naprawiono bug, który uniemożliwiał rozpoczecie zadania w chińskiej restauracji w Dniu 2

- Naprawiono dialog Świętego Psa podczas zadania w chińskiej restauracji w Dniu 2, który wyświetlał dialog z Dnia 1

- Naprawiono bug, który zadawał drużynie gracza 50 obrażeń, kiedy w walce z Jenkinsem pojawia się Magnificent Manuel

- Zaaktualizowano scenkę w domu ojca Gary'ego w Dniu 3 - teraz Święty Pies nazywa sie inaczej, jeżeli gracz nie spotkał go wcześniej

- (większość) scenek, gdzie duża część ekranu jest zasłonięta przez okienko dialogowe - ma teraz przyciemnione okienka

- Dodano powiadomienie w pewnym miejscu, aby sprawdzić je później

- Tajemniczy człowiek powtarza teraz czego potrzebuje przy kolejnej rozmowie z nim

- Naprawiono imię Strepha w finałowej scenie w Zakończeniu A

- Naprawioną Czyjąś animację w Pewnej scenie - teraz wyświetla się prawidłowo

- Poprawiono battlera Butcha - teraz posiada on szramę, która widoczna była w widoku eksploracyjnym a nie było jej w ekranie walki

- Naprawiono złe imiona Osiłków(Bullies) w jednym zadaniu frakcji szkolnej

- Podzielono umiejętności na zwykłe umiejętności i umiejętności POTĘGI

- Drobne poprawki interfejsu

- Dodano nowe imiona w liście płac

- Dodano nowe przedmioty i ekwipunek, powiązane z nowymi zadaniami

- "Liqour" jest teraz tańszy, gdyż gracz mógł zdobyć dużo pieniedzy sprzedając go

- Wyłączono sprint w dużej hali w fabryce w dniu 2(mini-dungeon)

- Naprawiono drobne błędy


Linki do pobrania:

Wersja 1.3 z RTP:
https://rpgmaker.net/games/10222/downloads/10350/ (419,5 MB)

Wersja(1.3) bez RTP:
https://mega.nz/#!8UpTAYoA!Shlrz9QYJAyE ... bs1bEviqtE (213 MB)

UWAGA! Stare zapisy NIE BĘDĄ działać na tej wersji!

No i to tyle ode mnie. Dobrej zabawy!
Ostatnio zmieniony 08 gru 2018, 11:47 przez Karrmel21, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Yoroiookami »

Bardzo fajnie, że jest nowa wersja. Tylko chyba źle wkleiłeś link do wersji bez RTP. :L
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

Yoroiookami pisze:(...)Tylko chyba źle wkleiłeś link do wersji bez RTP. :L
Cholera, drugi raz popełniłem ten sam błąd xD

Już poprawione.
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
Awatar użytkownika
Karrmel21

Golden Forki 2022 - Pełne Wersje (miejsce 1);Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Karrmel21 »

Wersja 1.4 została(no, prawie) wydana. Wstawiam to tu, na parę dni przed światową "premierą", bez jakichś większych powodów. Tak czy inaczej - oto lista zmian(możliwe spoilery):

- Dodano nowe zadanie poboczne, rozpoczynające się w Dniu 1, z kontynuacją w późniejszym dniu

- Dodano parę usprawnień graficznych:

= Poprawiono sprite'y świata i animacje walki Głównego Bohatera, tak aby przypominały jego "dizajn" z materiałów promocyjnych

= Dziewczynka z początku dungeona w dniu 2, ma teraz inną wariację kolorystyczną, aby odróżnić ją od "normalnej" wersji

= Sprite'y kasjera Shorty'ego zostały(w końcu, po dwóch latach) zmienione z wersji beta, do gotowych już dawno, ulepszonych sprite'ów

= Sklepy(i gabinet Doktora) mają teraz więcej szczegółów

= Podniszczone ściany w ostatnim lochu są teraz lepiej widoczne

- Dodano nowy sposób na wydawanie Nic(Nothing)
(Aby uaktywnić - znajdź specjalną postać poboczną w Dniu 1/2, posiadając przynajmniej jedną sztukę Niczego(Nothing))

- Dodano nowy status "Znieczulony"("Sedated"), który można nałożyć na bohatera za pomocą Tabletek("Painkillers"). Sprawia on, że postać pod jego wpływem nie może
używać umiejętności, ale za to nie może być znokautowana

-Zmiana balansu: Stan Depresja("Depression" trwa teraz 5 tur, zamiast 10(czyt. autor odzyskał swoje zmysły)

- Dzień 4: Dodano drugi typ żołnierza, z kamuflarzem miejskim. Teraz, żołnierze w kamuflarzu leśnym mogą używać(i upuszczać) Granatów Zapalających(Incendiary Grenade),
podczas gdy żołnierze w kamuflażu leśnym mają normalne granaty

- Dzień 5, Zakończenie B: Dodano punkt zapisu przed ostatnim bossem

- Poprawiono przedstawienie miasta w Dniu 1

- Kolizje w opcjonalnej "sekcji skradankowej" w Dniu 5 zostały, w końcu, naprawione

- Punkt zapisu w Fabryce, w dniu 2, teraz przy zapisywaniu odnawia HP i SP, tak jak w każdym innym lochu w grze

- Ukonczenie pierwszej części zadania od Kate(Dzień 1, szkoła) teraz nie daje nagrody w EXP, ale automatycznie podnosi poziom gracza o 1

- Dodano małą podpowiedź w zadaniu trzeciej szkolnej frakcji

- Dodano więcej odzywek od towarzyszy, przy dialogach w zadaniach pobocznych

- Część "Kluczowe przedmioty"(Key Items) w ekwipunku, teraz nie będzie zawierała już starych, nieużywanych przedmiotów z wcześniejszych lochów/zadań(z paroma wyjątkami)

- Nowy przedmiot "Heretical Book" został dodany jako nagroda w specjalnym sklepie. Przywraca on znokautowanego członka drużyny do pełni zdrowia.

- Nowy przedmiot "Granat Zapalający"(Incendiary Grenade) został dodany, a normalny typ granatu("Grenade") teraz zadaje więcej obrażeń do wszystkich przeciwników

- Nowe przedmioty "Tabletki"("Painkillers) i "Silne Tabletki"("Potent Painkillers")zostały dodane. Gdy zostaną użyte -
nadają wybranej postaci status "Znieczulony"(Sedated)

- Naprawiono przeoczenie, przez które status "Depresja"(Depression) wciąż umożliwiał korzystanie z umiejętności typu POTĘGI(POWER)

- Naprawiono błąd, który pozwalał graczu zapisywać w szkole, po przedwczesnym wyjściu z dungeona trzeciej szkolnej frakcji

- Naprawiono imię Ollie'go, w Dniu 5, w kanałach

- Zbalansowano większość dźwięków(przynajmniej te, które znalazłem)

- Pomniejsze poprawki błędów i interfejsu

- Pozbyto się efektów dźwięków z niepewną sytuacją w kwestii praw autorskich


Link do pobrania(wersja bez RTP, link do wersji z zaimplementowanym RTP wstawię później do pierwszego posta):

https://drive.google.com/open?id=1zRipd ... 69Wx5bOmXX
Moje gry:
SpaceSave(Skończone - 2017)
Cień w Obiektywie: Wersja Rozszerzona (Skończone - 2020)
Sunset Rain(Skończone - 2022)
sancTis: Dies Irae(T.B.A.)
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: Kitabake »

Dobrze, że jeszcze nie przeszedłem (bo patche pewnie ulepszą feeling z gry) ale jest na mojej liście do ogrania :)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Post autor: PInroz »

Pobrałem sobie grę i trochę sobie pograłem. Powiem w prost gra mnie zaciekawiła, tylko szkoda że nie jest po polsku :-(
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
ODPOWIEDZ