[VX ACE] SpaceSave

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Karrmel21
Posty: 20
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Postautor: Karrmel21 » 09 mar 2018, 00:20

X-Tech pisze:ekhm. Sprawdź dla pewności jeszcze raz te linki, które podałeś ;p


Dzięki za cynk. Już naprawione. Na szczęście - tylko link w nowym poście nie działał. Ten w pierwszym poście był bez zarzutu.
Dziwactwa, które zrobiłem:
SpaceSave(Skończone)
Jakieś dziwne roboty(T.B.A.)
Obrazek
Awatar użytkownika
Vodun
Posty: 53
Rejestracja: 19 kwie 2010, 22:08

Re: [VX ACE] SpaceSave

Postautor: Vodun » 03 maja 2018, 19:55

15:39:00 +/-, tyle zajęło mi ukończenie SpaceSave. Otrzymując zakończenie A', które było w satysfakcjonujące gorzkie.

Gra bardzo dobra, była warta poświęconego na nią czasu. Świat bogaty w znajdźki, zadania, ciekawe postacie, humor oraz zagadki zachęca do gry, co prawda dość spore lokacje mogą trochę zniechęcić.

Grałem w wersję pierwszą (pre 1.2) i nie natrafiłem na błędy które zniechęcałyby/przerwałyby rozgrywkę. Były natomiast braki, brak dziennika zadań bywał momentami bardzo problematyczny, plus brak możliwości wyłączenia tych dżumowatych mimików.

Walki, są dość fajne (głównie dzięki ciekawym modelom wrogów i naszych kompanionów) i nie sprawiają problemów, zawsze dało się uciec więc nie było problemów, szczególnie gdy w pobliżu był pomocnik który sejwował i leczył. Był krytycyzm że umiejętności zabierają dużo SP ale wydaje mi się że jest to dobrze obliczone, wiele z tych skillów jest dość potężnych.

Największy problem jaki miałbym z walkami, sprzęt naszej drużyny. Jest multum broni a część z nich w ogóle nie trafi w nasze łapki bo mamy lepszy sprzęt, przydałoby się może ich mniej ale dających więcej bonusów. Trochę mniejszy to itemy leczące, wolę jednak gdy liczbowo nam mówią ile odnawiają hp i sp.

Zagadki...część bywała dość problematyczna (te 15h nie wzięło się znikąd / co prawda było także dużo eksploracji każdego dnia) ale przy dostatecznej ilości prób i błędów dało się je rozwiązać (te z *opcjonalnej lokacji* potrafią napsuć krwi). Miła odmiana do wszechobecnych walk.

Gra jest także inspirująca dla sceny polskiego RM, warto ją sprawdzić i wykorzystać w swojej grze elementy/rozwiązania jakie ona zawiera.

To chyba tyle, warto było zagrać, GG ;]
Awatar użytkownika
Karrmel21
Posty: 20
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Postautor: Karrmel21 » 04 maja 2018, 20:22

Vodun pisze:15:39:00 +/-, tyle zajęło mi ukończenie SpaceSave. Otrzymując zakończenie A', które było w satysfakcjonujące gorzkie.

Gra bardzo dobra, była warta poświęconego na nią czasu. Świat bogaty w znajdźki, zadania, ciekawe postacie, humor oraz zagadki zachęca do gry, co prawda dość spore lokacje mogą trochę zniechęcić.

Grałem w wersję pierwszą (pre 1.2) i nie natrafiłem na błędy które zniechęcałyby/przerwałyby rozgrywkę. Były natomiast braki, brak dziennika zadań bywał momentami bardzo problematyczny, plus brak możliwości wyłączenia tych dżumowatych mimików.

Walki, są dość fajne (głównie dzięki ciekawym modelom wrogów i naszych kompanionów) i nie sprawiają problemów, zawsze dało się uciec więc nie było problemów, szczególnie gdy w pobliżu był pomocnik który sejwował i leczył. Był krytycyzm że umiejętności zabierają dużo SP ale wydaje mi się że jest to dobrze obliczone, wiele z tych skillów jest dość potężnych.

Największy problem jaki miałbym z walkami, sprzęt naszej drużyny. Jest multum broni a część z nich w ogóle nie trafi w nasze łapki bo mamy lepszy sprzęt, przydałoby się może ich mniej ale dających więcej bonusów. Trochę mniejszy to itemy leczące, wolę jednak gdy liczbowo nam mówią ile odnawiają hp i sp.

Zagadki...część bywała dość problematyczna (te 15h nie wzięło się znikąd / co prawda było także dużo eksploracji każdego dnia) ale przy dostatecznej ilości prób i błędów dało się je rozwiązać (te z *opcjonalnej lokacji* potrafią napsuć krwi). Miła odmiana do wszechobecnych walk.

Gra jest także inspirująca dla sceny polskiego RM, warto ją sprawdzić i wykorzystać w swojej grze elementy/rozwiązania jakie ona zawiera.

To chyba tyle, warto było zagrać, GG ;]


Dzięki za spisanie wrażeń(chociaż znałem Twoją opinię na temat tej gry już wcześniej : P )!
Dziennik zadań(i sporo nowinek) już się robi i powinien się znaleźć w następnej wersji. Mimiki natomiast zostają : P.

Aha, i dodałem "nowy" proponowany czas przejścia gry, będący średnią wszystkich czasów graczy, które otrzymałem.
Dziwactwa, które zrobiłem:
SpaceSave(Skończone)
Jakieś dziwne roboty(T.B.A.)
Obrazek
Awatar użytkownika
Karrmel21
Posty: 20
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Postautor: Karrmel21 » 08 gru 2018, 11:16

Po jakichś 9 miesiącach pracy - wersja 1.3 jest już dostępna! W skrócie: do gry dodałem dziennik zadań, 4 nowe dłuższe zadania poboczne(w tym nową szkolną frakcję) oraz poprawiłem lekko grafikę. Instrukcja także została napisana(w jakichś 80%) na nowo. Poniżej tradycyjny spis zmian(uwaga na możliwe spoilery) i linki do pobrania:

- Zaimplementowano poprawki graficzne:

= Dodano więcej wariacji ludzi w mieście

= Tilesety zostały lekko poprawione

= Naprawiono mały graficzny błąd w tilesetcie miasta

= Ojciec Gary'ego(wersja w teraźniejszości) otrzymał mały redesign

= Dodano nową wariację przeciwnika "Delinquent"

= Zmieniono ikony statusów

= Przerysowano niektórych rozmazanych battlerów

= Jako bonus - dodano więcej wariacji kolorystycznych psów w widoku eksploracyjnym

= Dodano małe efekty graficzne

- NOWA ZAWARTOŚĆ została dodana:

= Dodaną nową frakcję szkolną - Lożę - z ich zadaniami

= Dodano trzy nowe, dłuższe zadania poboczne

= Dodano dwa nowe typy przeciwników: "Yoyoslinger"(4 warianty) i "Punk"(2 warianty)

- Dodano nowy przedmiot - Mobile Phone - który można włączyć klawiszem "Q" (domyślnie) lub z Ekwipunku (O ile gracz go posiada). Funkcjonalności telefonu:

= Sprawdź Cel Główny

= Sprawdź wszystkie aktywne Zadania Poboczne

= Ustaw tapetę telefonu z siedmiu dostępnych wariacji

- Opcjonalny dungeon: dodano opcję pominięcia, otrzymując przy tym scenki fabularne z tego miejsca - za opłatą - działa w Dniu 3 i 4

- Opcjonalny dungeon: blokada jest teraz automatycznie zwalniania po rozwiązaniu zagadki - nie trzeba już ponownie używać komputera z zagadką

- Zmiana balansu: Podniesiono limit poziomów do 15

- Zmiana balansu : Umiejętności POTĘGI Gary'ego kosztują teraz więcej SP

- Zmiana balansu: "Frickin' Serenade" Ollie'ego przywraca teraz mniej HP HP(50) i wymaga mniej SP(40), natomiast "Flockin' Serenade" przywraca więcej HP(150)

- Dodano nową lokację w mieście - drugi blok mieszkalny - dostępny do eksploracji od Dnia 1

- Naprawiono bug, który uniemożliwiał rozpoczecie zadania w chińskiej restauracji w Dniu 2

- Naprawiono dialog Świętego Psa podczas zadania w chińskiej restauracji w Dniu 2, który wyświetlał dialog z Dnia 1

- Naprawiono bug, który zadawał drużynie gracza 50 obrażeń, kiedy w walce z Jenkinsem pojawia się Magnificent Manuel

- Zaaktualizowano scenkę w domu ojca Gary'ego w Dniu 3 - teraz Święty Pies nazywa sie inaczej, jeżeli gracz nie spotkał go wcześniej

- (większość) scenek, gdzie duża część ekranu jest zasłonięta przez okienko dialogowe - ma teraz przyciemnione okienka

- Dodano powiadomienie w pewnym miejscu, aby sprawdzić je później

- Tajemniczy człowiek powtarza teraz czego potrzebuje przy kolejnej rozmowie z nim

- Naprawiono imię Strepha w finałowej scenie w Zakończeniu A

- Naprawioną Czyjąś animację w Pewnej scenie - teraz wyświetla się prawidłowo

- Poprawiono battlera Butcha - teraz posiada on szramę, która widoczna była w widoku eksploracyjnym a nie było jej w ekranie walki

- Naprawiono złe imiona Osiłków(Bullies) w jednym zadaniu frakcji szkolnej

- Podzielono umiejętności na zwykłe umiejętności i umiejętności POTĘGI

- Drobne poprawki interfejsu

- Dodano nowe imiona w liście płac

- Dodano nowe przedmioty i ekwipunek, powiązane z nowymi zadaniami

- "Liqour" jest teraz tańszy, gdyż gracz mógł zdobyć dużo pieniedzy sprzedając go

- Wyłączono sprint w dużej hali w fabryce w dniu 2(mini-dungeon)

- Naprawiono drobne błędy


Linki do pobrania:

Wersja 1.3 z RTP:
https://rpgmaker.net/games/10222/downloads/10350/ (419,5 MB)

Wersja(1.3) bez RTP:
https://mega.nz/#!8UpTAYoA!Shlrz9QYJAyE ... bs1bEviqtE (213 MB)

UWAGA! Stare zapisy NIE BĘDĄ działać na tej wersji!




No i to tyle ode mnie. Dobrej zabawy!
Ostatnio zmieniony 08 gru 2018, 11:47 przez Karrmel21, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziwactwa, które zrobiłem:
SpaceSave(Skończone)
Jakieś dziwne roboty(T.B.A.)
Obrazek
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 593
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [VX ACE] SpaceSave

Postautor: Yoroiookami » 08 gru 2018, 11:40

Bardzo fajnie, że jest nowa wersja. Tylko chyba źle wkleiłeś link do wersji bez RTP. :L
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Karrmel21
Posty: 20
Rejestracja: 09 gru 2017, 13:18
Kontakt:

Re: [VX ACE] SpaceSave

Postautor: Karrmel21 » 08 gru 2018, 11:48

Yoroiookami pisze:(...)Tylko chyba źle wkleiłeś link do wersji bez RTP. :L


Cholera, drugi raz popełniłem ten sam błąd xD

Już poprawione.
Dziwactwa, które zrobiłem:
SpaceSave(Skończone)
Jakieś dziwne roboty(T.B.A.)
Obrazek

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości