Strona 2 z 2

Re: Legenda Pathory HD (RM VX Ace)

: 28 lip 2018, 00:42
autor: goblin!!!
1. Pytaj się czy chcemy dodatek czy patch.
2. Rób dodatek, nawet nie czekając specjalnie na odpowiedzi, bo i tak jak będzie trzeba zrobisz multi konta i sfałszujesz wybory.
3. PROFIT.

Osobiście jestem najpierw za farmerami patchem, trzeba to dopracować pierw.
Chyba, że to będzie taki patcho-dodatek. To jo.

Pozdrawiam, pionier demokracji w wersji Rosyjskiej, towarzysz Goblin.

Re: Legenda Pathory HD (RM VX Ace)

: 28 lip 2018, 10:49
autor: Gotrym
Jak zawsze goblin w swoim stylu ale w tej wypowiedzi jest 100% prawdy ;) co do patcha lub dodatka to będzie to patcho-dodatek.

Pozdrawiam

Re: Legenda Pathory HD (RM VX Ace)

: 29 lip 2018, 22:38
autor: Kitabake
Jak zrobisz dodatek, ktoś to przetestuje i poprawisz po testach, to ja chętnie zagram w gotowy załatany produkt :)
Nawet jestem ciekaw, co to będzie ^^

Re: Legenda Pathory HD (RM VX Ace)

: 28 paź 2018, 22:36
autor: X-Tech
Gra zaczyna się tak....Zaczyna się ekspedycja ponieważ tajemniczy zły mag musi zostać zlikwidowany. CO ciekawe bohater główny życzy swoim towarzyszom śmierci, bo jak uważa byłoby jemu łatwiej gdyby zginęli (uważa ich za dzieci) xd. Fabuła gry przedstawia mi początkowo (na słowo, które mam uwierzyć), że ARTUR jest doświadczonym i potężnym wojownikiem. Kiedy jednak już staję do walki w gronie towarzyszy wyprawy to wystarczą dwa ciosy wilków, aby powalić ARTURA tak jak całą resztę. Walki ze szczurami pokazują, że szczury to koksy dla każdej z postaci w drużynie xd Jakim sposobem oni chcą (szczególnie ARTUR) walczyć z magiem czy pełnowymiarowymi wojownikami - skoro szczury ich powalają jak mrówki ? ARTUR w żaden szczególny sposób nie wyróżnia się znacząco na tle reszty jeśli chodzi o zdolności bojowe (poza siłą) - szczególnie widać to w wytrzymałości - jego kompani to osoby, które nie mają wiele styczności z walką, a mimo to nie różnią się prawie wcale w walce od ARTURA - to jest dostają bęcki od zwierzaków. Zupełnie jakby wszyscy dopiero zaczynali w walce i mieli siłę - gryzoni....To jest kwestia lokacji czy nieprzemyślanych statsów wrogów/postaci ?


Sama gra jak dla mnie nie prezentuje się oryginalnie na tle wielu innych gier pod każdym względem - fabuły/postaci/świata...znów magowie, elfy, krasnoludy i jakieś zdrady magów...w dodatku wszystko w bardzo skromnej żeby nie napisać okrojonej wersji . Dialogi - czasem są naiwne np: Główna postać boi się starcia z magiem, a oficialnie porównuje całość wyprawy do tortu - natomiast spotkanie z magiem do wisienki xd To znaczy, że jak sobie wyobrazi, że ta wyprawa to deser - to będzie jemu łatwiej ? xd Może w ten sposób chciał pocieszyć kompanów, których uważa za dzieci i wolałby, żeby zginęli jak sam stwierdził ?



Zastanawiałem się tylko czy kiedy drużyna zginie - nie miał się czasem pojawić ekran końca gry ? Kontynuowanie gry z 1HP to zaplanowane działanie na mapach ? Czasem tak mi się właśnie zdarzyło po przegranej walce. Podoba mi się, że już w pierwszych walkach dostaje się duży łomot. Mam prawo podejrzewać że nieźle tu zbalansowałeś ustawki wrogów i nabijanie statów pod sklepy i ich wyposażenie, ale nadal jak w wielu wielu innych grach mam problemy z immersją - nie wierzę do końca w to co się tutaj dzieje. Są tu rzeczy, które gryzą się ze sobą, a sama gra bazowo nie ma dla mnie na tyle mocy i pomysłów, aby mnie przy sobie utrzymać. Odpadam z powodu - małej oryginalności/nieprzekonywujących statystyk bohaterów i mocy zwyczajnych zwierzaków na drodze - co sprawia, że nie mogę uwierzyć, że ARTUR jest koksem o jakim mówią. Sama rozgrywka jest też zwyczajnie standardowa - standardowy system walki bez jakiś szczególnych pomysłów/ustawek. Na pewno zaletą jest trudność i to że choć element balansu walk i wrogów po części ratuje tę grę. Sam fakt rozmów między członkami drużyny od czasu do czasu dodaje grze uroku, ale suma sumarum gra mnie nie przyciąga aż tyle, aby grać w nią dalej...napisałem dlaczego. Czy to jest bardzo zła gra ? Myślę. że na pewno nie...ale to dla mnie za mało, aby chcieć kontynuować i szybko o niej nie zapomnieć. frajda jest najważniejsza w grach, a z tym tu tak co najwyżej w porywach/szczytach średnio...i to nadal przymykając oko na wymienione bezsensowności.

Re: Legenda Pathory HD (RM VX Ace)

: 09 gru 2018, 19:50
autor: Gotrym
Witam, jaki to jest numer postu o Legendzie hm... stawiam że już niezła liczba, ale dzisiaj nie o tym jaki numer postu tylko co sie dzieje na placu boju, a dzieje się.

1.kolejne nowe mapy jest już ich 100 a podstawka miała ich może 50 czyli Tajemnice Magów będą większe od podstawki.

Obrazek
Obrazek

2. Nowy system w grze (faza tworzenia)

O co chodzi? Już wyjaśniam. Każda broń będzie miała jedno miejsce na runę (np. runa ognia, runa zatrucia itp) i dzięki temu broń będzie zadawała obrażenia od ognia, zatrucia lub czym tam jest napakowana. Oczywiście dzięki temu walki w LP będą bardziej strategiczne ponieważ każdy potwór będzie bardziej podatny na ogień a odporny na zatrucie itp.

3. Kilka nowych questów

Typowe fedexy nic odkrywczego, ale są i dzięki nim będzie można bardziej napakować postać.

4.Kilka nowych przedmiotów
5.Nowi przeciwnicy (zombi, mumie)

To wszystko miłego dnia życzy Games Gal i zespół.

P.S.
5. Muzyka na pustyni będzie z Gothica 3 z regionu Varant

Re: Legenda Pathory HD (RM VX Ace)

: 26 gru 2018, 19:57
autor: Gotrym
To tak premiera dema odbędzie się jutro po końcowych testach. Czyli około 20-22.
Zapraszam do zagrania jutro i do ocenienia.

Re: Legenda Pathory HD (RM VX Ace)

: 27 gru 2018, 17:47
autor: Gotrym
Premiera Dodatku.

Oto link, jeśli chcesz wiedzieć o szczegółach dodatku znajdują się one w pierwszym poście w tym temacie.

https://drive.google.com/file/d/1QmTbSoy_oDyriMYrTkzOZCnSFoKjHIBi/view?usp=sharing