[RM2k3] Grimorum

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Red-Cube
Posty: 5
Rejestracja: 29 kwie 2018, 02:40

[RM2k3] Grimorum

Post autor: Red-Cube »

Obrazek
!!!The game is available in English and German!!!


Wstęp:
Dawno temu w 2009, w złotej erze tworzenia w RM (przynajmniej w Niemczech), społeczność została zalana przez 'fantasy rpg' które miały kilka unikalnych rzeczy, ale głównie grało się w nie wszystkie tak samo. Moją intencją było stworzenie czegoś innego, a głównie chciałem sprowokować grą, robiąc ją mało poprawną politycznie. Zgromadziłem dużo pomysłów z seriali kryminalnych (których mamy o wiele za dużo w Niemczech) i z kilku dziwnych anime. Grałem także w serię "Dooms" od MR BIG T, której zawdzięczam dużą część inspiracji. Ostatecznie wpływ na moją twórczość miała gra o nazwie "Lemtingas Metas", która była w porządku ale nie postarzała się zbyt dobrze. Po tym jak ktoś poprosił o Let's Play, zdecydowałem się zmienić i poprawić kilka rzeczy i skończyłem z kompletnym remake'iem oryginalnej gry.


Fabuła:
Niemcy, 26 Kwietnia 1998
Zahartowany detektyw Jonas Stark jest na tropie brutalnego mordercy, który podlega sekretnej organizacji zwanej "Okręgiem". Jednak nie ważne jak daleko zajdzie ze śledztwem, Okrąg zawsze wydaje się być jeden krok do przodu. Po tym jak Jonas traci wszystko, decyduje się rozwiązać sprawę na własną rękę i powstrzymać Okrąg przed zrealizowaniem ich straszliwego planu. Ale... czy mu się uda?


Screenshoty:
Spoiler:
Features:
-A dark and sinister story about a cop trying to do what's right, no matter what.
-Explore huge areas, filled with unknown dangers and some secrets.
-Six deadly weapons to fight your foes.
-The free decision to sneak past your enemies or to face them in combat.
-Visual novel segments.


Trailer:



Na zakończenie:
Niech nie zwiedzie was moje gadanie o 2009 roku. Ten projekt to remake od podstaw w porównaniu z oryginałem. Ukończenie projektu zajęło mi wiele dni i niezliczone godziny, ale pozwoliło mi też na eksperymentowanie z nowymi technikami i pomysłami.

Download: Cheers everyone. ;)
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2018, 22:58 przez Red-Cube, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: X-Tech »

I like action in your fight system. Very fast.
Red-Cube
Posty: 5
Rejestracja: 29 kwie 2018, 02:40

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: Red-Cube »

Thanks man.
Of course, you can try to slip through unnoticed most of the time too.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: PInroz »

I download and play without thinking because everything looks very interesting, until you want to play. I will try to pass the game, if I succeed, I will certainly write reviews on GoniecRM :wink:
Spoiler:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: Yoroiookami »

Przetłumaczyłem dla mniej angielskich. :I
Nie wiem czy wszyscy tutaj rozumieją, ani czy był sens, ale chciałem być miły.
Jeżeli komuś pomogło, to można mnie pogłaskać.

W ogóle dziwnie mieć angielski temat na Cukuru. Chyba że już się kiedyś zdarzało. :IIII
Red-Cube pisze:Obrazek


Wstęp:
Dawno temu w 2009, w złotej erze tworzenia w RM (przynajmniej w Niemczech), społeczność została zalana przez 'fantasy rpg' które miały kilka unikalnych rzeczy, ale głównie grało się w nie wszystkie tak samo. Moją intencją było stworzenie czegoś innego, a głównie chciałem sprowokować grą, robiąc ją mało poprawną politycznie. Zgromadziłem dużo pomysłów z seriali kryminalnych (których mamy o wiele za dużo w Niemczech) i z kilku dziwnych anime. Grałem także w serię "Dooms" od MR BIG T, której zawdzięczam dużą część inspiracji. Ostatecznie wpływ na moją twórczość miała gra o nazwie "Lemtingas Metas", która była w porządku ale nie postarzała się zbyt dobrze. Po tym jak ktoś poprosił o Let's Play, zdecydowałem się zmienić i poprawić kilka rzeczy i skończyłem z kompletnym remake'iem oryginalnej gry.


Fabuła:
Niemcy, 26 Kwietnia 1998
Zahartowany detektyw Jonas Stark jest na tropie brutalnego mordercy, który podlega sekretnej organizacji zwanej "Okręgiem". Jednak nie ważne jak daleko zajdzie ze śledztwem, Okrąg zawsze wydaje się być jeden krok do przodu. Po tym jak Jonas traci wszystko, decyduje się rozwiązać sprawę na własną rękę i powstrzymać Okrąg przed zrealizowaniem ich straszliwego planu. Ale... czy mu się uda?

Screenshoty:
Spoiler:
Cechy Charekterystyczne/Features/Ficzersy:
-Mroczna i złowroga opowieść o policjancie próbującym zrobić to co słuszne, nie bacząc na konsekwencje.
-Możliwość eksplorowania ogromnych miejsc, przepełnionych nieznanymi niebezpieczeństwami i sekretami.
-Sześć śmiertelnie groźnych broni do walki z wrogami.
-Możliwość skradania się i ominięcia wrogów, lub stoczenia z nimi walki.
-Fragmenty visual novel.


Trailer:



Na zakończenie:
Niech nie zwiedzie was moje gadanie o 2009 roku. Ten projekt to remake od podstaw w porównaniu z oryginałem. Ukończenie projektu zajęło mi wiele dni i niezliczone godziny, ale pozwoliło mi też na eksperymentowanie z nowymi technikami i pomysłami.

Download:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: Jazzwhisky »

This remake looks like a real carnage, reminds me of our Necare by Foxer. I remember some german games from that time, not only fantasy rpgs, it was truly a golden age. :)

Nice to see you here, btw. :D
Yoroiookami pisze:W ogóle dziwnie mieć angielski temat na Cukuru. Chyba że już się kiedyś zdarzało. :IIII
Zdarzało się, chociaż rzeczywiście dawno, z pamięci, np. - viewtopic.php?f=1&t=2943 czy wątki, które zakładał Cherry. Poza tym chciałem dodać, że - gdyby ktoś miał wątpliwości, czuł się niepewnie, czy coś - takie publikacje możecie spokojnie komentować wyłącznie po polsku, absolutnie nic nie stoi na przeszkodzie.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Red-Cube
Posty: 5
Rejestracja: 29 kwie 2018, 02:40

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: Red-Cube »

I download and play without thinking because everything looks very interesting, until you want to play. I will try to pass the game, if I succeed, I will certainly write reviews on GoniecRM :wink:
Awsome dude! I'm looking forward to see this.

@Yoroiookami:
You did a translation? Now that's really nice.
I think I'm going to use it for the main presentation. Thank you very much. ;)
This remake looks like a real carnage, reminds me of our Necare by Foxer. I remember some german games from that time, not only fantasy rpgs, it was truly a golden age. :)

Nice to see you here, btw. :D
Thanks!
Well, let me tell you that, it's a rough ride and not for everyone.^^
Yes, there was some huge enthusiasm for game making back in 2009. I kind of miss those old days.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: PInroz »

While playing, I came across a problem. During the second fight with my father Marie, I was out of ammunition. After all, it would be better if the knife was indestructible, because as it attacks with a knife, it is destroyed and at the least expected moment I am defenseless. Especially in this fight with Dieter, where I gave him a whole magazine, without any shots, and he is still alive. Maybe some extra ammunition is hidden somewhere in his house, if so where?
Spoiler:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Red-Cube
Posty: 5
Rejestracja: 29 kwie 2018, 02:40

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: Red-Cube »

Haha, you have plenty of ammo in your inventory but you have to reload to use it. :D
Press shift to do so.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: PInroz »

I did not think about it, or I did not read it :oops:
Spoiler:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Mikisi

Golden Forki 2020 - Dema (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3)
Posty: 319
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: Mikisi »

Oh, two weeks ago I spent entire night to finish that game. Really good use of that fighting system, every level was challenging, but none of them was too hard, so I think that you did good job balancing your game (well, maybe with exception of that level in past, while playing as nazi, that was fricking hard, escpecially beacuse I got lost in building a few times)

@Co do anglojęzycznych tytułów, to pamiętam, że Deacon kiedyś wstawił na Tsukuru swoją cudowną Antiarcticę, jakby to kogoś interesowało :#
Obrazek ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: Kryzz333 »

Alright, I finished the game today, and I have to say, that you did a good job. I am writing a review for our zin "Goniec RM" right now, but I will share my thoughts here as well.

Story was pretty good. More so because of it's skillful direction - plot themes were pretty cliche, but OK. Some moments were pretty rememberable, and audio, and visuals did good job in creating the atmosphere. Moments of brutality were pretty strong at the beginning, but in my opinion they became pretty grotesque and numb later on. And those anime pictures did not really worked for me. I would prefare game without them at all.

I enjoyed the game's mechanics, shooting is really satisfying, even if so simple. On the other hand, I did not really liked the stealth mechanics. As introduction for the mayhem, there were pretty good, but alone, they require too much perfectionism, and the way that enemies detect player does not helps. I think it would be much better, if guards would be less numerous, and did not had instant reaction. Instead, they could be little bit better at shooting, maybe had shorter line of sight, but one also including sides.
And if you would make a patch, I would strongly recommend adding auto-save on beginning of every level, and more vests in later stages.

And that's really it. Thanks for the game.

Oh - and my mark for the game is 4 out of 6.

P.S:

I also found several bugs:
Spoiler:
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [RM2k3] Grimorum

Post autor: PInroz »

PInroz pisze:I will certainly write reviews on GoniecRM
Kryzz333 pisze:I am writing a review for our zin "Goniec RM" right now, but I will share my thoughts here as well.
I've already written this review and sent it to ravenone, so you do not have to write anymore :roll:
Spoiler:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
ODPOWIEDZ