Fabuła: Detroit lat '50 to zdecydowanie nie przyjemne miejsce nawet dla ich mieszkańców, ciągłe rozboje, kradzieże oraz tajemnicze morderstwa nie dają spać tamtejszym stróżą prawa, taka też będzie fabuła "Noire" Tajemnicza, mroczna i wciągająca z idealnie pasującą tam muzyką jezzową tamtych lat. Pewnie zapytacie o czym będzie to cudo ? A więc pewnej nocy detektyw Cole dostaje zgłoszenie o pewnym morderstwie w nieciekawej dzielnicy, po przybyciu na miejsce sprawa okazuje się bardziej skomplikowana, bowiem na miejscu zbrodni nie ma śladu mordercy. Ofiara sama przyszła do miejsca swojej kaźni nie mając przy sobie nawet dokumentów... Jednak jest coś dziwnego w tej sprawie, sposób morderstwa charakterystyczny dla grup mafijnych... Ale czy na pewno ?
Mechanika: Gra w całości opierać będzie się na szukaniu poszlak, przesłuchiwaniu świadków i wyciąganiu wniosków... Planuje również zaimplementowanie Quick Time Eventów jak sposób na "uakcyjnienie" całości.
Cała gra będzie bardzo liniowa, podzielona na mniej lub bardziej otwarte obszary w zależności od "gęstości" całej akcji.
Grafika i Muzyka: Muzyka to mix kompozycji z L.A Noire oraz Mafii 2 i Klasycznych jezzowych kawałków lat '50, natomiast grafika "pożyczona" od Game Gal (Uratowałeś sytuacje, wiszę flaszkę ) oraz grafik z internetu.
Screeny: