Strona 1 z 2

Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

: 30 gru 2018, 17:23
autor: Gotrym
Witam mam dla was dzisiaj grę o handlowaniu i biciu potworów. Gra jest w fazie beta alfa itp :)
Co gra oferuje:

Spoiler:



Historia Wersji:

Spoiler:



Zdjęcia z gry:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Link do pobrania WERSJI 0.1.1

https://drive.google.com/file/d/16BuI1hdISujaUyFZiczVUZF3qmhfEv5D/view?usp=sharing

Link do pobrania WERSJI 0.1.2
http://www.mediafire.com/file/qe7h15azng5301x/Handl%C3%B3wka+0.1.2.exe

Link do pobrania Wersji 0.1.3
http://www.mediafire.com/file/5ccm48qz67mnfh1/Handl%25C3%25B3wka_0.1.3.exe/file

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

: 30 gru 2018, 22:21
autor: Keibi
Po krótkiej rozgrywce mogę stwierdzić, że pomysł jest naprawdę fajny i z chęcią zagrałbym w pełną wersję, jednak mam kilka drobnych uwag :
- Szkoda, że nie można zwiedzać miast, tylko wszystkie interakcje z miastem się wykonuje za pomocą menu miasta, które swoją drogą trochę estetyką bije po oczach. :shock: Osobiście wolałbym przejść postacią do karczmarza, mijając np. targowisko ze sprzedawcą sprzedającym nieznane tutejszym substancje (za które jacyś magowie w trudno dostępnym miejscu zapłaciliby duże ilości pieniędzy) lub zauważając zakapturzonego łotra sprzedającego nielegalne w danym miejscu towary, które legalne są gdzie indziej i posiadane moglibyśmy mu drogo sprzedać. :twisted:
- Brakuje mi także większej ilości możliwych sposobów wytwarzania jakiegoś towaru prócz tych wymienionych w twoim poście (ale myślę, że w pełnej wersji to będzie :-) np. rolnictwo, rybołówstwo, itp.)
- Trochę mnie zniechęciły walki - gdyż zaczynając grę w pobliżu miast początkowych można się natknąć na przeciwników, którzy zabijają nas bez problemu, nawet po kupieniu uzbrojenia ze sklepu. :? Moim zdaniem lepszym pomysłem byłoby jedno miasto startowe dla wszystkich klas, ale za to z łatwiejszymi przeciwnikami w jego pobliżu, a im dalej tego miasta, tym trudniejsi rywale.
- Jeszcze mam jedną uwagę co do interfejsu miast - zamiast bohatera chodzącego po menu, jeśli nie chcesz robić map miast, to lepiej wyglądałby jakiś wskaźnik, którego grafikę przyjmowałby bohater podczas przebywania w mieście.
- Brak fabuły, przez co nie da się poznać trochę tego świata od strony fabularnej - jakaś historia postaci, krainy by się przydała.
Mimo tych kilku niedogodności, myślę, że jeśli będziesz dalej rozwijał tą grę, to może z niej wyjść naprawdę całkiem niezła gra. W każdym razie, czekam na pełną wersję z nowymi funkcjami i nawet liniową fabułą. :-D

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

: 30 gru 2018, 22:26
autor: Gotrym
Keibi wielkie dzięki za ocenę i postaram się aby gra w następnych wersjach była co raz lepsza.
Co do map miast myślę że będą dwie opcje tak jak w Warbandzie czyli możliwość chodzenia po miescie oraz samo menu.
Co do walk będą One bardziej zbalansowane w pobliżu dużych miast.
Gra jest na razie w fazie beta więc każda opinia i pomysł jest dla mnie bardzo ważna.

Pozdrawiam

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

: 01 sty 2019, 11:31
autor: bedziu98
Generalnie bardzo przyjemna jednak nie wyważona walka wszystko psuje, praktycznie po jednej walce można szybko zginąć, w sumie co do tego mam tylko ta uwagę xd

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

: 06 sty 2019, 10:56
autor: Witcherek01
No cóż.... Mamy tutaj super produkcję! Świetne będzie urozmaicenie chodzenia po miastach jak w Mount and Blade. Czekam na kolejne wersje :)

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

: 13 sty 2019, 21:51
autor: Gotrym
Zapowiedź wersji 0.1.2 pojawi się na początku lutego

*poprawa poziomu trudności
*dodanie kilka map miast (w tej wersji chyba jeszcze nie wszystkie będą miały osobne mapy)
*dodanie kilku przedmiotów oraz przeciwników

Re: Handlówka 0.1.1 (RPG MAKER VX ACE)

: 28 cze 2019, 19:55
autor: McLaren
@Gotrym wpadłeś na świetny pomysł tylko wykonanie jest bardzo słabe, warto byłoby popracować nad szatą graficzną.
Tak jak piszą powyżej, zmień w menu bohatera na strzałkę (wyświetlana z lewej strony kulki a nie na niej lub podświetlenie kamienia podczas wyboru) po za tym fajnie by było gdybyś zrobił teleport, by strzałka przesuwała się z góry na dół i na odwrót.
Kamienne kule zastąpiłbym ikonkami np. szyld sklepu, karczmy itp ;)
Uważam, że gra ma potencjał, więc przyłóż się do niej ;)
Pozdrawiam
McLaren

Re: Handlówka 0.1.2 (RPG MAKER VX ACE)

: 07 lip 2019, 20:44
autor: Gotrym
Witam chciałbym wam dzisiaj zaprezentować nową wersję Handlówki:

Wersj 0.1.2 (07 Lipca 2019)
-W rejonach miast\wiosek nie ma walk (4-5 klatek)
- Dodane zbroje:
*Skórzana Zbroja
*Utwardzona Skórzana Zbroja
*Hełm Skórzany
-Dodano Pierścienie:
*Obrony
*Zręczności
*Życia
*Magi
-Dodano nowego przeciwnika:
*Warg
*Ogromnny Szczur
-Dodano Dom Edwarda gdzie można kupować
pierścienia.
-Dodano Legowisko Warga
-Zmniejszono ilość zasadzek
-Poprawione literówki
-Zmieniony interfejs głownych ekranów miasta
-Dodanie możliwości łowienia ryb w Halmar i Port Balom.


Zdjęcia:
Obrazek

Link do pobrania:
http://www.mediafire.com/file/qe7h15azng5301x/Handl%25C3%25B3wka_0.1.2.exe/file

Re: Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

: 10 lip 2019, 23:49
autor: Gotrym
Witam kolejna wersja.
Wersja 0.1.3 (10.07.2019)
-Poprawione Błędy
*Brak kułka teleportacyjnego u Domu Edwarda
*Poprawa kułka teleportacyjnego w mieście Erbor (można na niego wejść)
*Dodana muzyka w obozach drwali oraz wiosce Jolma
*Dodane ikonki kapturowi, skórzany hełm oraz husta piratów
*Łowienie ryb oraz wydobywanie surowców zabiera HP.

-Dodanie łowienia ryb w wiosce Jolma
-Dodane Wyspe Zimową
-Dodane nowe potwory:
*Zimowy Wilk
*Zimowy Warg
*Lodowy Troll
-Dodano Legowisko Lodowego Trolla
-Dodano Tawerny na mapie świata w której można kupić mikstury oraz wynająć pokój.
-Dodano wieże obserwacyjne w której można wynająć pokój.
-Dodano nowy typ przedmiotu Amulety:
*Amulet Ataku
*Amulet Obronny
-Dodane 2 Osiągnięcia
-Dodany system szybkiego powrotu w miastach do wyjścia (jeśli w ekranie głównym miasta pójdziesz w prawo lub lewo
teleportujesz się na pozycje startową w mieście).


http://www.mediafire.com/file/5ccm48qz67mnfh1/Handl%25C3%25B3wka_0.1.3.exe/file

Re: Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

: 11 lip 2019, 10:32
autor: Witcherek01
Kolejna wersja? Oczywiście sprawdzę bo handlówka to świetny pomysł i projekt. Tylko ja bym dodał trochę mrocznego klimatu. Bo póki co taka RTPówka mocna. Może dodać jakąś znikomą fabułę? Bitwy morskie?

Re: Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

: 11 lip 2019, 12:02
autor: Gotrym
Drogi Wichterku01 fabuła będzie wraz z nowym wyglądem miast w wersji 0.1.5 oczywiscie w wersji okrojonej, bardziej to bedzie zarys histori danej postaci oraz jej planow na przyszłość.
Wraz z dalszym rozwojem gry pojawia sie jakies bitwy morskie i inne potyczki, ale to plany na inne wersje.
Dzieki za opinie , pozdrawiam.

Re: Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

: 25 lip 2019, 22:44
autor: Witcherek01
No w porządku. Ale jedna zasadnicza sprawa - proszę nie kaleczyć mojego nicku, WiTCHerek01 a nie WiCHTerek01, oczywiście nic się nie stało ale na przyszłość :D

Re: Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

: 29 lip 2019, 16:11
autor: Gotrym
Witam, już niedługo pojawi się nowa wersja Handlówki



W niej pojawi się dużo nowości takie jak:



-Wędrowni Handlarze

-Mapy Miast

- Królowie i inni generałowie poszczególnych frakcji

-Możliwość pracowania na polu, w kopalni lub na kutrze.

Obrazek

Re: Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

: 30 lip 2019, 09:39
autor: McLaren
Zapowiada się coraz lepiej :)

Re: Handlówka 0.1.3 (RPG MAKER VX ACE)

: 30 lip 2019, 14:56
autor: X-Tech
McLaren grałeś w to w ogóle czy znów komentujesz obrazki nawet kiedy masz możliwość odpalenia pełniaka ? XD
W Frozen World z RPGMAKERA 2k też się chodzi postacią po menu i jest to ciekawe rozwiązanie. Mam wrażenie, że znów się wypowiedziałeś tylko po to, żeby zaistnieć w temacie, ale bez odpalania gry XD Zastanów się więc z tego powodu czy twoja opinia ma jakąkolwiek wartość...




Tytuł mnie zniechęcił od kiedy go przeczytałem. Jest totalnie bezosobowy i wydaje się mało opisowy. Pobieram i zagram, ale tytuł odrzuca. Dla mnie brzmi na równi jak nazwanie gry z wykorzystaniem bazowego systemu walki - machanka albo siekanka - totalna demózgoza. Rozpiszę się w końcu bo pomijam tę grę przez jej nazwę od tygodni.

add: myślę, że gra jest zobrazowaniem wielu współczesnych osób tworzących w rmie ... odnosząc się do tekstu który napisał Reptile....nie ma w tym za bardzo zycia i realnych inspiracji...a przez to poczucia klimatu i prawdziwej przygody....to wywnioskowałem po tytule, ale przyjrzę się samej grze - może się mylę...

Plusem jest pomysł na skompresowanie miast przypomina Front Mission. Sama gra nie ma jasnych celów. Nie wiadomo kim gramy i jakie są nasze cele w tej grze. Kupiłem drewno, ale w miejscu gdzie niby miałem mozliwość jego sprzedaży - kupiec zdawał się w ogóle nie widzieć 10 sztuk kupionego drewna. Brakuje mi w tej grze jasnego celu, jasnych postaci i jakieś prowadzącej fabuły. To może być niezła gra na razie jest jak suche rusztowanie, które nie wiadomo w jakim kierunku zmierza. Nie mogę powiedzieć, że pomysł jest zły...ale warto byłoby nadać tej grze więcej życia i klimatu i jakiś kierunek i cele. W grze są pomysły, ale trzeba wykazywać się cierpliwością żeby je dostrzegać. Brakuje tego poczucia, że grę prowadzą jakieś jasne cele. Postaci zdają się też w ogóle nie istnieć.


Czy warto dalej nad tym pracować ? Uczyń tę grę przygodą z jasnymi celami-wyzwaniami i postaciami i pewnie będzie dobrze. Na razie jest jakoś pusto i bezoosobowo tak jak w tytule. Kiedy mam na myśli postaci chodzi mi o postaci, którymi gramy. Nie istnieją. To tylko inne grafiki.

Jak na razie jest nieco nudno, ale zarazem interesująco.

Myślę, że grze klimatu doda uspójnienie grafiki. Zamiast teł zdjęć użyj wszystkiego co sam zrobisz w edytorze map. To naprawdę poprawi klimat gry. System nocy z zaciemnionymi miejscami i rozjasnionymi wygląda wg. mnie okropnie w ttakiej grafice. Już lepiej by było mieć alternatywne wersje tileseta z zmienionymi kolorami na odcienie ciemnego niebieskiego/fioletu - na noce. Jakoś ten poziom brzydoty z zaciemnianymi miejscami wg. mnie pasuje do horrorów, ale do gier gdzie jest jasny pomysł niezwiązany z samym działaniem światła - to w ogóle nie pasuję. W każdym razie to szczegół...zrób jak chcesz.

Chyba najbardziej mnie tu zniechęciło właśnie to, że to ledwo zaczęty pomysł na grę, ale nie stworzony z pełnym skupieniem by dać masę ciekawej rozgrywki i jasnych celów przez określony czas gry. Takie to wszystko nie wiadomo dokąd zmierza z tego powodu pewnie szybko zapomnę o tym projekcie....szkoda

Ogólnie nie polecam. Mało wyrazista nuda.