[VX Ace] Projekt Cebula

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Kris Stonoga
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2019, 19:50
Kontakt:

[VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: Kris Stonoga » 03 lut 2019, 22:34

Obrazek

Tytuł: Projekt Cebula
Wersja RM: RPG Maker VX Ace
Przewidywana data premiery pełnej wersji: 9 marca 2019 (Edit: Data przesunięta z przyczyn ode mnie niezależnych - przeczytaj ostatni post)
Strona gry: https://www.projektcebula.pl/
Zwiastun:
Spoiler:




Projekt Cebula to gra RPG oparta na popularnym memie. Pozwala ona wcielić się w Janusza, Grażynę, Pjotera, Karynę, Sebixa i innych Nosaczy w dwunastu rozdziałach pełnych humoru, akcji i cebuli. Dialogi i fabuła stworzone są z naciskiem na humor godny typowych Januszy, dlatego warto wziąć ją z przymrużeniem oka :wink:

Co możesz robić w tej grze? Na przykład kupować żarcie na promocji. Albo kraść karpie z rynkowych straganów, w międzyczasie walcząc z somsiadem złodziejem. Albo pójść na ustawkę z ziomkami spod klatki. Albo pojechać na koncert słynnej gwiazdy dysko polo ze swoją laską. Albo wybrać się całą rodziną na grzyby. Albo polować na promocyjne zabawki w pobliskim dyskoncie. Albo urządzić gryla na balkonie ze znajomymi. Możliwości jest wiele - a sekretów i nawiązań jeszcze więcej!

W pełnej grze znajdzie się:
  • 116 różnych przedmiotów (nie tylko leczących i wzmacniających), zaczynając od tych najprostszych jak Piwo i Wódka, przez Mrożoną Pitcę, Karpie i Pomidorową, a kończąc na Bułkach z chlebem, Srajtaśmach i Serkach Miejskich
  • 69 rodzajów broni - zarówno tych dla typowego Nosacza, jak Pas czy Laczki, ale też arcydzieła sztuki ulicznej - Sztacheta, Pała bejsbolowa, Maczeta Szacunku - czy rzadkie Giwery ze złota i Kryształowe Dilda.
  • 51 różnych nakryć głowy, ubrań i butów - w tym klasyczny kapelusz, skarpety i sandały dla prawdziwego cebulaka oraz Adasie Odwagi i Kołczan Prawilności dla Seby spod siódemki.
  • 48 unikalnych dodatków, zmieniających styl gry każdej postaci - pożądane Mini Świeżaczki, ordery Virtuti Cebulari, Różdzki Ulicznego Druida no i Złote Cebule
  • Po dziesięć zdolności do odblokowania dla każdego bohatera, wliczając w to Spaliny Pasata, Szyberdach w podłodze, I cyk dwujeczka...
  • Niespotykane wcześniej stany bohaterów
  • Dziesiątki przeciwników do pokonania
  • Klimatyczna muzyka...
z czego część jest już dostępna w demie :-D

Kilka screenshotów:
Spoiler:

Lista użytych tilesetów i plików dźwiękowych znajduje się w pliku tekstowym dołączonym jest do dema.
W wersji demonstracyjnej nie zostały użyte żadne skrypty zewnętrzne.
Szacowany czas ukończenia dema: 10-20 minut

Bezpośredni link do pobrania dema: https://www.projektcebula.pl/wp/wp-content/uploads/2019/02/ProjectOnionDemo.zip
Do wersji demo dołączone jest już RTP.

Gra "Projekt Cebula" powstała wyłącznie w celach humorystycznych i nie ma na celu nikogo urazić. Wszelkie podobieństwo do osób żywych bądź martwych jest przypadkowe.
Ostatnio zmieniony 04 mar 2019, 19:48 przez Kris Stonoga, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 743
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: Kryzz333 » 04 lut 2019, 17:09

Może być ciekawe przy dobrym wykonaniu. Dobrze, że premiera tak szybko, bo memy jednak mogą nie wytrzymać zbyt długo :lol:
W produkcji:


Obrazek


"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3204
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: X-Tech » 06 lut 2019, 15:09

Nareszcie coś szalonego i całkiem kreatywnego. Czy w końcu z pełną mocą i szaleństwem ? Oby się udało tutaj. Oby nie zabrakło mocy. Niemal prawdziwe fantasy - bez ksera tolkiena, ale z własnym światem. Szkoda, że na czymś oparte, ale może będzie w końcu dużo zapasu autorskiej kreatywności i unikalności. Same screeny ilustrujące grę dają mi nadzieję na to, że jest tu dobra moc. W najgorszym razie humor nie zrekompensuje i nie wypełni, a ja to wyrzucę do śmieci.A może rozgrywka będzie dobra ? Zobaczymy XD
Awatar użytkownika
Kris Stonoga
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2019, 19:50
Kontakt:

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: Kris Stonoga » 06 lut 2019, 22:34

Dodałem zwiastun do głównego posta. Miłego oglądania :wink:

Kryzz333 pisze:Może być ciekawe przy dobrym wykonaniu. Dobrze, że premiera tak szybko, bo memy jednak mogą nie wytrzymać zbyt długo :lol:

Memy z Nosaczami dość długo się trzymają, ale w każdej chwili mogą zniknąć. Miejmy nadzieję, że jeszcze trochę wytrzymają :lol:

X-Tech pisze:Nareszcie coś szalonego i całkiem kreatywnego. Czy w końcu z pełną mocą i szaleństwem ? Oby się udało tutaj. Oby nie zabrakło mocy. Niemal prawdziwe fantasy - bez ksera tolkiena, ale z własnym światem. Szkoda, że na czymś oparte, ale może będzie w końcu dużo zapasu autorskiej kreatywności i unikalności. Same screeny ilustrujące grę dają mi nadzieję na to, że jest tu dobra moc. W najgorszym razie humor nie zrekompensuje i nie wypełni, a ja to wyrzucę do śmieci.A może rozgrywka będzie dobra ? Zobaczymy XD

Dzięki za motywujące słowa, postaram się nie zawieść oczekiwań :-D
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3204
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: X-Tech » 07 lut 2019, 15:19

No cóż może się mylę, ale to chyba póki co kolejna gra z cyklu. wpadłem na pomysł zrobię grę w 10 minut....



na początku demo jest informacja, że podobieństwo do osób wszelakich jest przypadkowe....na podobnej zasadzie
ja napiszę opinię...przypadkowe jest podobieństwo do osób wszelakich w mojej opinii o demie...

mam wrażenie, że dostałem grę zrobioną od dzieci dla dzieci na bazie pomysłu - "pośmieję się po szkole z typowego klijenta bierdy.
mam pomysł - zrobię grę o wypadzie do biedronki w związku z promocją, która w niej aktualnie występuje...ok i co dalej ? "


Co dostałem w demo ?


NIC ? Nie do końca.


garść ładnych utworów muzycznych. jak to genialnie pasuje do grafiki z rpgmakera - to chyba muza z rtp. szczerze jest naprawdę dobra.

miasto, w którym poza paroma typowymi sklepami nie ma nic - dla odmiany jest kościół.

Fabuły praktycznie brak. Filmik z trailera opisuje całą fabułę, którą dostajesz w demie.

Garść bezsensownych walk w sklepie, do którego dotrzemy po 30 sekundach gry.

Walki z warzywami - które przecież są na półkach w sklepie. W fabule nie ma nic o inwazji/ ataku warzyw. Sklep jest otwarty jak niby nic.
Pieniądze nabijasz tłukąc warzywa w sklepie. Tak bardzo to sensowne. Walka z produktami z półki, za które musisz obok zapłacić.
W bierdzie nie ma nawet kasy i zliczania zakupionych towarów. Fajnie gdyby choć takie coś było.

Jeśli chodzi o walki więcej sensu miała by walka z klijentami o produkty z promocji itd.

Moim zdaniem gra jest totalnie bez sensu. Nie wykorzystany pomysł bazowy. Totalnie pusto jeśli chodzi o rozgrywkę czy ciekawe przygody.
Sam pomysł na walki nie ma kompletnie żądnego sensu i usprawiedliwienia. Koniec dema znajduje się w sklepie.

Póki co dostałem zalążek mało sensownej gry, która nic mi nie mówi i fabuły praktycznie nie ma tak jak przygód.
To linia walk w drodze do sklepu, w którym jedne drzwi są końcem dema.


Totalnie nie. Brak sensu i poczucia przygody. Pomysły bazowe są, ale gra z tego jak dla mnie żadna. Kasuję to z dysku. Szkoda mi czasu.

Plusy ?

Sam pomysł na to, aby tak bardzo zróżnicować przeciwników pod względem imion i wizualnych cech mimo, że należą do jednego typu.
Miasto wygląda dość schludnie jak w klasycznych współczesnych jrpgach. Dość proste i w miarę przekonywująco zaplanowane drogi do budynków. Czuję namiastki tego, że jestem w mieście.
Świetna muzyka z RTP.
Zaciekawienie jakie zastosowanie mogą mieć niektóre absurdalne przedmioty ? Jak np: gówno z cebulą ?
Sporo własnego humoru...więcej go.
momentami czuć klimat bazowej idei gry.

Początkowy pomysł...które przeradza się w nic.

Minusy ?
Cała reszta.
Brak przygody. Brak postaci. Brak ciekawej rozgrywki itd. Brak rozwoju fabuły. Brak dialogów itd. Brak sensu w samej idei walk. Brak sensu dema. Moim zdaniem raczej słabizna totalna. Urok gry gaśnie szybko.. po chwili dostrzegam, że jest wypełniona samymi lokacjami i brakami pomysłów na to jak poprowadzić grę i uczynić ją ciekawą...Tego typu idea i serwujesz tylko serie walk z warzwami w sklepie i nic poza tym ? Gdzie wyobraźnia i zaskakujace pomysły co krok ? wielka szkoda....bo mogło być mega śmiesznie. Ten pomysł ma potencjał, ale demo pokazuje, że wyszło jak to zwykle w grach wymyślonych w 2 minuty.


Moje rady:

Wyjaśnij fabularnie sens walk z warzywami.
Wypełnij tę grę ciekawymi pomysłami co krok - a może być świetna.


Ogólnie trzymam kciuki i czekam na pełniaka. Jestem ciekaw jak rozwiniesz tę grę. Pomimo niedopracowanego dema jestem ciekaw pełnej wersji.

Jaka będzie pełna wersja ?
Awatar użytkownika
Kris Stonoga
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2019, 19:50
Kontakt:

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: Kris Stonoga » 08 lut 2019, 00:15

Przeczytałem i widzę, że faktycznie mogłem się lepiej postarać. Przez weekend spróbuję dopracować demo :wink:

X-Tech pisze:No cóż może się mylę, ale to chyba póki co kolejna gra z cyklu. wpadłem na pomysł zrobię grę w 10 minut....

Rzeczywiście uderzę się w pierś i przyznam, że demo było robione "na szybko".

X-Tech pisze:garść ładnych utworów muzycznych. jak to genialnie pasuje do grafiki z rpgmakera - to chyba muza z rtp. szczerze jest naprawdę dobra.

miasto, w którym poza paroma typowymi sklepami nie ma nic - dla odmiany jest kościół.

Fabuły praktycznie brak. Filmik z trailera opisuje całą fabułę, którą dostajesz w demie.

Garść bezsensownych walk w sklepie, do którego dotrzemy po 30 sekundach gry.

Delikatnie zmieniona muzyka z rtp, w pełnej wersji będzie więcej muzyki spoza niego.

Mogę dodać kilka domów/bloków. Sklepów na razie wystarczy.

Fabuła rzeczywiście trochę kuleje. Rozwinę ją.

Mam pewien pomysł co do wyjaśnienia sensu tych walk, ale wymaga jeszcze dopracowania :wink:

X-Tech pisze:W bierdzie nie ma nawet kasy i zliczania zakupionych towarów. Fajnie gdyby choć takie coś było.
Jeśli chodzi o walki więcej sensu miała by walka z klijentami o produkty z promocji itd.


Dobry pomysł, mogę coś takiego zrobić. Mechanika brania i odstawiania na półkę... ciekawa idea.
A klienci jako silniejsi przeciwnicy, broniący pożądanych produktów. Może coś w rodzaju mini-bossa?

X-Tech pisze:Moim zdaniem gra jest totalnie bez sensu. Nie wykorzystany pomysł bazowy. Totalnie pusto jeśli chodzi o rozgrywkę czy ciekawe przygody.
Sam pomysł na walki nie ma kompletnie żądnego sensu i usprawiedliwienia. Koniec dema znajduje się w sklepie.
Póki co dostałem zalążek mało sensownej gry, która nic mi nie mówi i fabuły praktycznie nie ma tak jak przygód.
To linia walk w drodze do sklepu, w którym jedne drzwi są końcem dema.
Totalnie nie. Brak sensu i poczucia przygody. Pomysły bazowe są, ale gra z tego jak dla mnie żadna. Kasuję to z dysku. Szkoda mi czasu.


Z mojej perspektywy miało to sens - wyciąłem niewielki fragment gry i przedstawiłem go jako demo. Lecz teraz uświadomiłeś mi, że przecież gracze nie znają jeszcze ogólnego zamysłu i całej historii. Moja wina, za co przepraszam. Rozwinę demo dodając fragmenty sprzed tego, co już zaprezentowałem.

X-Tech pisze:Plusy ?

Sam pomysł na to, aby tak bardzo zróżnicować przeciwników pod względem imion i wizualnych cech mimo, że należą do jednego typu.
Miasto wygląda dość schludnie jak w klasycznych współczesnych jrpgach. Dość proste i w miarę przekonywująco zaplanowane drogi do budynków. Czuję namiastki tego, że jestem w mieście.
Świetna muzyka z RTP.
Zaciekawienie jakie zastosowanie mogą mieć niektóre absurdalne przedmioty ? Jak np: gówno z cebulą ?
Sporo własnego humoru...więcej go.
momentami czuć klimat bazowej idei gry.

Początkowy pomysł...które przeradza się w nic.

Minusy ?
Cała reszta.
Brak przygody. Brak postaci. Brak ciekawej rozgrywki itd. Brak rozwoju fabuły. Brak dialogów itd. Brak sensu w samej idei walk. Brak sensu dema. Moim zdaniem raczej słabizna totalna. Urok gry gaśnie szybko.. po chwili dostrzegam, że jest wypełniona samymi lokacjami i brakami pomysłów na to jak poprowadzić grę i uczynić ją ciekawą...Tego typu idea i serwujesz tylko serie walk z warzwami w sklepie i nic poza tym ? Gdzie wyobraźnia i zaskakujace pomysły co krok ? wielka szkoda....bo mogło być mega śmiesznie. Ten pomysł ma potencjał, ale demo pokazuje, że wyszło jak to zwykle w grach wymyślonych w 2 minuty.


Więcej postaci będzie w pełnej grze. Fabuła i dialogi - dodam je, teraz widzę że jest ich tutaj za mało. To samo z ideą walki. Jak mówiłem - dopracuję przez weekend i puszczę jako nowe demo.

X-Tech pisze:Moje rady:
Wyjaśnij fabularnie sens walk z warzywami.
Wypełnij tę grę ciekawymi pomysłami co krok - a może być świetna.

Ogólnie trzymam kciuki i czekam na pełniaka. Jestem ciekaw jak rozwiniesz tę grę. Pomimo niedopracowanego dema jestem ciekaw pełnej wersji.
Jaka będzie pełna wersja ?


Na pewno będzie lepiej dopracowana :mrgreen:
Dziękuję za ten kubeł zimnej wody, obiecuję wyciągnąć wnioski na przyszłość i skorzystać z twoich rad :-)

Pozostaje mi tylko zapowiedzieć demo 2.0 i czekać na kolejne opinie jak już będzie dostępne.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3204
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: X-Tech » 08 lut 2019, 06:57

zagram w nowe demo. co do miasta chodzi o to ze w nim sie nic nie zadzialo ciekawego. sekcje mieszkalne jak chcesz mozesz dorobic np jako boczne mapy jesli beda miec zastosowanie. sama lokalizacja i tylko skupienie na tych budynkack ktore zastosowales nie stanowi problemu. jak wspomnialem nic ciekawego sie nie dzieje w trakcie dema w miescie. poprawiaj rob wieksze demo.

p. s. apropo pomyslu na klijentow jako bossow pilnujacych towarow z promocji to ma on sesns jesli sa silniejsi od pozostalych typowych klijentow sklepu walczacych o towar. promocja w sklepie a w srodku tylko bohsterowie gry? gdzie tu sens i wyjasnienie pustki sklepu. gra o robieniu zakupow moze byc mega poki co tu jeszcze pusto i dziko. dzialaj
Awatar użytkownika
Kris Stonoga
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2019, 19:50
Kontakt:

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: Kris Stonoga » 12 lut 2019, 17:52

Z powodów ode mnie niezależnych zajęło mi to trochę więcej czasu, niż się spodziewałem. Ale nareszcie nowe demo jest dostępne - link pozostaje ten sam.

X-Tech pisze:zagram w nowe demo. co do miasta chodzi o to ze w nim sie nic nie zadzialo ciekawego. sekcje mieszkalne jak chcesz mozesz dorobic np jako boczne mapy jesli beda miec zastosowanie. sama lokalizacja i tylko skupienie na tych budynkack ktore zastosowales nie stanowi problemu. jak wspomnialem nic ciekawego sie nie dzieje w trakcie dema w miescie. poprawiaj rob wieksze demo.

p. s. apropo pomyslu na klijentow jako bossow pilnujacych towarow z promocji to ma on sesns jesli sa silniejsi od pozostalych typowych klijentow sklepu walczacych o towar. promocja w sklepie a w srodku tylko bohsterowie gry? gdzie tu sens i wyjasnienie pustki sklepu. gra o robieniu zakupow moze byc mega poki co tu jeszcze pusto i dziko. dzialaj

Teraz w mieście i sklepach jest kilka NPC (więcej będzie w pełnej wersji - w miarę postępu będą się one zmieniać, żeby nie wiało nudą i monotonią jak w poprzednim demie); nie dodawałem żadnych nowych map, bo właściwie nic ciekawego by się tam nie działo :-)

Zmieniłem też zasadę działania sklepu i przeciwników w nim występujących - wywaliłem Świeżych (tak nazywały się te warzywa - dlaczego tak, można przeczytać w spoilerze poniżej), wstawiłem Klijentów, z czego jeden jest minibossem silniejszym od pozostałych. Do tego przedmioty wkładane są do koszyka i kupowane w kasie (ale i tak można wrócić do sklepu po zrobieniu zakupów, gdyby się o czymś zapomniało).

Co jeszcze... A, nowa postać (Stachu) i kilka poprawek - głównie animacje, drobne zmiany mapy oraz małe easter eggi,
Spoiler:

Mam nadzieję, że teraz jest lepiej. Bo gorzej chyba już nie będzie, prawda? :-D


Dla ciekawskich trochę historii, czemu poprzednie demo miało w sobie te dziwne warzywa.
Spoiler:
BH Daimaouji
Posty: 496
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: BH Daimaouji » 15 lut 2019, 17:53

Kris Stonoga pisze:Obrazek


Szacun za projekt, ale, nie nazwał bym wódki tak ładnie, wiem że alkohol jest dla ludzi ale wódka to zło
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3204
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: X-Tech » 15 lut 2019, 20:37

Kolejne demo mówi wiele o podejściu autorów do klijentów sklepu bierda.
Osoby (NPC) które nie są klijentami biedry mają styl avatarów mangowy. Klijenci biedry mają avatary małp. Okej, ale może trzymaj się tego, że skoro dajesz mangowe facesety to niech te małpy też są mangowe, albo wice wersa - skoro małpy to zdięcia - reszta postaci też bardziej - mogła by spójniej działać jako zdięcia.
Ta gra ma za zadanie tylko hejtować klijentów bierdy i uważać ich za podludzi ? Póki co tak to wygląda. Ja osobiście nie wrzuciłbym takich npc, ale trzymał się tego, że wszyscy ludzie w tym świecie to takie dziwaczne postaci jak te absurdalne postaci ludzi z avatarami małp to o wiele ciekawsze.


Skoro dajesz tym klijentom bierdy osobowość małp - cała resszta NPC robi się nijaka i nie pasują stylem do gry - wymieszanie koloorwych facestów, które w ogóle nie mają osobowości, a tyle kolorów - więcej mają te małpiszony i w tym to jest najdziwniejsze. Moim zdaniem zapychający NPC niewiele wnoszą, ale przyjrzę się temu więcej bo odpaliłem dosłownie na 3 minuty i takie odniosłem wrażenie.
Przez uczynienie miasta ciekawym miałem na myśli, aby w trakcie gry
coś się działo w tym mieście niespodziewanego - wrzucenie czegokolwiek na siłę nie zrobi rooboty.. NPC raczej tego nie zrobią - nie jeśli będą stać w miejscu i mówić to samo i będą byle jacy. Najlepsze co można zrobić to właśnie zaskakiwanie. Stojący NPC niezależnie od tego co się dzieje - to przeważnie nuda - zależy jaką funkcję mają pełnić - jeśli nie pełnią to moim zdaniem zanudzają. Pogram więcej to coś dodam tymczasem ja sam pracuję nad własnym projektem. Może jeszcze dziś dodam parę groszy. Nie poddawaj się, bo ogólnie czekam na pełniaka. Doceniam kreatywne gry - ta z pewnością do nich należy, bo nie jest klonem klonów - stara się być oryginalna.
Awatar użytkownika
Kris Stonoga
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2019, 19:50
Kontakt:

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: Kris Stonoga » 15 lut 2019, 21:01

BH Daimaouji pisze:Szacun za projekt, ale, nie nazwał bym wódki tak ładnie, wiem że alkohol jest dla ludzi ale wódka to zło

Kilka osób z mojego otoczenia tak nazywało wódkę, więc tak też opisałem ją w grze. Osobiście nie lubię alkoholu i również twierdzę, że wódka to zło.


X-Tech pisze:Kolejne demo mówi wiele o podejściu autorów do klijentów sklepu bierda.
Osoby (NPC) które nie są klijentami biedry mają styl avatarów mangowy. Klijenci biedry mają avatary małp. Okej, ale może trzymaj się tego, że skoro dajesz mangowe facesety to niech te małpy też są mangowe, albo wice wersa - skoro małpy to zdięcia - reszta postaci też bardziej - mogła by spójniej działać jako zdięcia.
Ta gra ma za zadanie tylko hejtować klijentów bierdy i uważać ich za podludzi ? Póki co tak to wygląda. Ja osobiście nie wrzuciłbym takich npc, ale trzymał się tego, że wszyscy ludzie w tym świecie to takie dziwaczne postaci jak te absurdalne postaci ludzi z avatarami małp to o wiele ciekawsze.

Nie chcę nikogo urazić, a jedynie żartować ze stereotypów - bohaterowie gry sami też tacy są. Przy czym cała gra nie mówi tylko o bierdzie - a jedynie jej fragment, który tak się złożyło, że został demem.
Co do awatarów małp - czemu sam na to wcześniej nie wpadłem :shock:
W pełnej wersji wszystkie postacie będą małpami (chyba że przez gapiostwo coś przeoczę :| )


X-Tech pisze:Skoro dajesz tym klijentom bierdy osobowość małp - cała resszta NPC robi się nijaka i nie pasują stylem do gry - wymieszanie koloorwych facestów, które w ogóle nie mają osobowości, a tyle kolorów - więcej mają te małpiszony i w tym to jest najdziwniejsze. Moim zdaniem zapychający NPC niewiele wnoszą, ale przyjrzę się temu więcej bo odpaliłem dosłownie na 3 minuty i takie odniosłem wrażenie.
Przez uczynienie miasta ciekawym miałem na myśli, aby w trakcie gry
coś się działo w tym mieście niespodziewanego - wrzucenie czegokolwiek na siłę nie zrobi rooboty.. NPC raczej tego nie zrobią - nie jeśli będą stać w miejscu i mówić to samo i będą byle jacy. Najlepsze co można zrobić to właśnie zaskakiwanie. Stojący NPC niezależnie od tego co się dzieje - to przeważnie nuda - zależy jaką funkcję mają pełnić - jeśli nie pełnią to moim zdaniem zanudzają. Pogram więcej to coś dodam tymczasem ja sam pracuję nad własnym projektem. Może jeszcze dziś dodam parę groszy. Nie poddawaj się, bo ogólnie czekam na pełniaka. Doceniam kreatywne gry - ta z pewnością do nich należy, bo nie jest klonem klonów - stara się być oryginalna.

Coś niespodziewanego... pomyślę nad tym, może wpadnę na jakiś dobry pomysł. Ale raczej nie będzie to coś rodu "inwazja obcych" :mrgreen:
NPC mogą wydawać się zapychaczem, jakoś tchnę w nich życie. Albo przynajmniej zaskoczę jakoś gracza, który spodziewa się stojącego NPC-zapychacza. Coś wykombinuję

Od siebie dodam jeszcze, że dzięki za wiarę mimo słabego początku :-D
I powodzenia z własnym projektem :wink:

Aha, jeszcze jedno. O ile w demie nie będzie krytycznych błędów, to raczej nie będę wypuszczać już kolejnego - chcę skupić się na pełnej wersji, bo premiera już niedługo. Tak dużo już zrobione, a jednocześnie tak wiele do zrobienia...
BH Daimaouji
Posty: 496
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: BH Daimaouji » 16 lut 2019, 06:46

Kris Stonoga pisze:
BH Daimaouji pisze:Szacun za projekt, ale, nie nazwał bym wódki tak ładnie, wiem że alkohol jest dla ludzi ale wódka to zło

Kilka osób z mojego otoczenia tak nazywało wódkę, więc tak też opisałem ją w grze. Osobiście nie lubię alkoholu i również twierdzę, że wódka to zło.


Aha, no to powodzenia nad projektem
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7
Awatar użytkownika
Kris Stonoga
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2019, 19:50
Kontakt:

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: Kris Stonoga » 04 mar 2019, 19:46

Niestety, mam złą wiadomość. Data premiery Projektu Cebula zostaje przesunięta. Padł mi dysk, na którym trzymałem wszystkie dane. :cry:

Dobra wiadomość jest taka, że mam kopię zapasową - niestety, z dnia 29 stycznia - i dlatego 4 ostatnie rozdziały przepadły. Nie wspominając już o np. Bierdzie z systemem koszyka. Nową datę premiery podam wkrótce, przewiduję że będzie to końcówka marca/początek kwietnia.

Rozumiem wasze rozczarowanie, ale musicie sobie wyobrazić moje wkurzenie, gdy cały miesiąc ciężkiej pracy poszedł się tak po prostu walić. Jest mi z tego powodu strasznie przykro, bo wiem, że czekacie na premierę pełnej wersji.
Jeszcze raz przepraszam, ale również proszę o wyrozumiałość. :-(
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3204
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: X-Tech » 04 mar 2019, 23:59

ja czekam po prostu na szaloną i zabawną grę. w tym widze potencjał na cos szalonego.
BH Daimaouji
Posty: 496
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: [VX Ace] Projekt Cebula

Postautor: BH Daimaouji » 05 mar 2019, 17:21

Kris Stonoga pisze:Padł mi dysk, na którym trzymałem wszystkie dane. :cry:


(Daję ci wielkiego przytulaka)
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości