[MV] Move That Box! (Early Access)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: [MV] Move That Box!
Przeszłam grę w trybie fabuły i na tyle mi się spodobała, że trochę się też pobawiłam w wyzwania (głównie te na kroki, granie w cokolwiek na czas to niekoniecznie moja bajka). No i zasadniczo podzielam zdanie przedmówców, jest fajnie, relaksująco i składnie. Nawet lasery mnie nie odstraszyły, bo ich pojawianie się jest na tyle zsynchronizowane, że w zasadzie to nadal gra logiczna, która wymaga dodatkowo odrobiny refleksu (grałam po poprawkach, więc nie wiem, jak było wcześniej). Mnie akurat muzyka lekko drażniła, choć uważam, że zasadniczo pasuje, po lekkim przyciszeniu było już ok.
Gdzieś by się przydała (w grze, znaczy - chyba że jest, a przeoczyłam?) informacja o tym, że "tab" pokazuje całą mapę, kompletnie o tym zapomniałam, a na niektórych poziomach byłoby pomocne.
A, intro jest cudne. :)
Gdzieś by się przydała (w grze, znaczy - chyba że jest, a przeoczyłam?) informacja o tym, że "tab" pokazuje całą mapę, kompletnie o tym zapomniałam, a na niektórych poziomach byłoby pomocne.
A, intro jest cudne. :)
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box!
Oops, nie przeoczylas. To calkowicie moja wina. Dodalem nowa funkcje, a zupelnie zapomnialem o niej wspomniec w grze.
Laserki wczesniej byly dosc uciazliwe, poniewaz przez blad w kodzie "strzelaly" dosc losowo. Robiac poprawki zauwazylem, ze nie wylaczylem jednego przelacznika przy teleporcie z poziomu do poziomu i powodowalo to ich desynchronizacje. Teraz dzialaja ladnie.
Ciesze sie bardzo, ze zagralas i milo spedzilas czas! <3
edit: Zuploadowałem nowe linki. Jedyna zmiana to dodanie wzmianki o tabie :)
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Przyjemnie się grało, startowe poziomy są łatwe, ale przy kilku musiałem się chwilę zastanowić. Podoba mi się, że mechaniki można samemu odkryć i niepotrzebne są do tego tutoriale poza klawiszologią. Scenka w intro jest nieźle zrobiona.
Nie jestem natomiast pewien, czy bomby, które tak szybko wybuchają to dobry pomysł, chyba lepiej byłoby ich detonację ustawić na krok gracza.
Lasery były trochę upierdliwe, przydałaby się im jakaś grafika "startowa" pokazywana chwilę przed strzałem.
Brakuje mi tu też dźwięków, gdzie odgłosy kroków, szurania skrzynek, laserów?
Pomyślałbym też nad zmniejszeniem input laga między kolejnymi krokami,tutaj chyba warto byłoby też pomyśleć nad buforowaniem klawiszy? Wtedy jeśli wcisnęlibyśmy strzałkę zanim postać skończy swój ruch to gra wiedziałaby że trzeba zaraz zrobić kolejny. To powinno dać płynne poruszanie się.
W ogóle w kwestii skokowego (heh) poruszania się po kratkach warto przestudiować stareńkiego Froggera na PSX -> https://www.youtube.com/watch?v=3h350TRO3Q4
EDIT: A jednak bufor jest, ale chyba można poeksperymentować jeszcze z jego timingami.
Nie jestem natomiast pewien, czy bomby, które tak szybko wybuchają to dobry pomysł, chyba lepiej byłoby ich detonację ustawić na krok gracza.
Lasery były trochę upierdliwe, przydałaby się im jakaś grafika "startowa" pokazywana chwilę przed strzałem.
Brakuje mi tu też dźwięków, gdzie odgłosy kroków, szurania skrzynek, laserów?
Pomyślałbym też nad zmniejszeniem input laga między kolejnymi krokami,
W ogóle w kwestii skokowego (heh) poruszania się po kratkach warto przestudiować stareńkiego Froggera na PSX -> https://www.youtube.com/watch?v=3h350TRO3Q4
EDIT: A jednak bufor jest, ale chyba można poeksperymentować jeszcze z jego timingami.
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Witam, chciałem tylko poinformować, że parę dni temu wystartowałem z kickstarterem, który ma na celu rozpromować trochę grę.
Zebrałem jak na razie 42$ z planowanych 180$.
https://www.kickstarter.com/projects/cr ... e-that-box
Jeżeli macie jakieś konto w social mediach i moglibyście udostępnić to byłbym bardzo wdzięczny. Dodam, że jeżeli uda się osiągnąć te skromne 180$ (jak na standardy kickstartera, gdzie zbiórki są w dziesiątkach tysięcy xdd) to gra pojawi się w pełnej wersji na steamie.
Tak dla jasności, bo pewnie zaraz pojawia sie osoby, które zaczną krzyczeć, że wyłudzam pieniądze od forumowiczów. Nie oczkuje żadnego wsparcia finansowego, a jedynie proszę o wsparcie medialne w postaci udostepnienia, bo o to mi glownie chodzi. Kickstarter jako forma reklamy i pokazania sie szerszemu gronu graczy. :)
Z góry dziękuję za wsparcie czy to w postaci udostępnienia czy to poświęcenia czasu, aby zagrać w moją grę. Wiele to dla mnie znaczy.
Zebrałem jak na razie 42$ z planowanych 180$.
https://www.kickstarter.com/projects/cr ... e-that-box
Jeżeli macie jakieś konto w social mediach i moglibyście udostępnić to byłbym bardzo wdzięczny. Dodam, że jeżeli uda się osiągnąć te skromne 180$ (jak na standardy kickstartera, gdzie zbiórki są w dziesiątkach tysięcy xdd) to gra pojawi się w pełnej wersji na steamie.
Tak dla jasności, bo pewnie zaraz pojawia sie osoby, które zaczną krzyczeć, że wyłudzam pieniądze od forumowiczów. Nie oczkuje żadnego wsparcia finansowego, a jedynie proszę o wsparcie medialne w postaci udostepnienia, bo o to mi glownie chodzi. Kickstarter jako forma reklamy i pokazania sie szerszemu gronu graczy. :)
Z góry dziękuję za wsparcie czy to w postaci udostępnienia czy to poświęcenia czasu, aby zagrać w moją grę. Wiele to dla mnie znaczy.
- Surusek
- Posty: 87
- Rejestracja: 02 gru 2017, 11:32
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Nie musisz się wstydzić, że zbierasz fundusze na ukończenie projektu. Tak samo, jak nie rozumiem, czemu sugerujesz, że ludzie będą krzyczeć, że wyłudzasz pieniądze. Sporo gamedevowych projektów - w tym tych zrobionych w Makerze - otrzymuje wsparcie na platformach do crowdfundingu, i to nie jest jakiś nadzwyczajny widok. Poza tym, masz przewagę nad wieloma twórcami - przynajmniej w kręgach tego czegoś, co ludzie nazywają "sceną" - społeczność jest w stanie łatwiej ci uwierzyć, że grę dokończysz i że pieniądze pójdą na promocję gry u szerszego odbiorcy, a nie na żadne uchiechy.Crashykk pisze: ↑27 lip 2021, 19:12Tak dla jasności, bo pewnie zaraz pojawia sie osoby, które zaczną krzyczeć, że wyłudzam pieniądze od forumowiczów. Nie oczkuje żadnego wsparcia finansowego, a jedynie proszę o wsparcie medialne w postaci udostepnienia, bo o to mi glownie chodzi. Kickstarter jako forma reklamy i pokazania sie szerszemu gronu graczy. :)
I żeby nie było, że pustosłowie - przelałem ci już małe co-nieco.
...line of code that the developer can write the fastest, the line of code that developer can maintain the cheapest, and the line of code that never breaks to the user is the line of code that developer never had to write - Steve Jobs
Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
Previously known as almostnoruby/anrgames
[twitter] [youtube]
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Z przyjemnością informuję, że udało mi się osiągnąć 102% w kampanii crowdfundingowej na kickstarterze, a co za tym idzie, dzięki wszystkim tym wspaniałym ludziom gra zostanie wydana również na steamie! Prawdopodobnie będzie płatna, ale dla forumówiczów zorganizuję wersję darmową. Ewentualnie ogarnę kilka kodów. Spokojnie.
Gdy tylko pieniążki zostaną do mnie wysłane od razu zajmę się opłaceniem konta deweloperskiego na Steam oraz przygotowaniem strony gry na owej platformie.
Gdy tylko pieniążki zostaną do mnie wysłane od razu zajmę się opłaceniem konta deweloperskiego na Steam oraz przygotowaniem strony gry na owej platformie.
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Ooo ciekawe, ile tak miej więcej będzie kosztować gra i jaki jest jej czas na ukończenie? Serdecznie gratuluję i oby gra odniosła spory sukces
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Kosztować pewnie będzie z 5-10$, ale to zależy od tego ile uda mi się w nią wpompować kontentu. Czasu na ukończenie nie podam, bo to gra logiczna, więc wszystko zależy od tego jak kto do gry podejdzie. Demo ludzie przechodzili w 20 minut, a byli tacy co maksowali wszystko i schodziło im 2h.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Mnie osobiście odepchnęło intro. Wydało się pozbawione sensu, ale jest wyraźnie zrobione ze staraniem w przedstawieniu AKCJI W SPOSÓB, który w rmie nie pozwala na nudę czyli brak statyczności. Opowiadanie ruchomymi obrazkami jest spoko w takich scenkach. Co mi się w intro nie spodobało to nie jego wygląd, ale fabularny brak sensu. Sama gra wydała mi się początkowo okropnie nudna - taki zwyczajny dość uproszczony klon Sokobana, ale okazałoi się, że kolejne plansze muszę przyznać zostały zrobione z głową. Gra nie powoduje opadu szczęki, nie porywa, ale jak się okazuje zaliczanie kolejnych plansz daje satysfakcje choć z pozoru gra na początku wydaje się trochę żartem to jak się okazuje zaliczanie kolejnych plansz daje jakąś tam satysfakcję. Muzyka momentami jest irytująca, ale sama gra jest niezła. Taka mini gierka. Chcesz za nią kasę ? Nie wiem czy ta gra jest na tyle atrakcyjna, że zapłaciłbym za tę produkcję, ale przecież można próbować. Na jej obecnym stanie nie zapłaciłbym za grę, ale można pograć i nie jest to źle spędzony czas. Ogólne odczucia - mnigierka - niezła. Przed odpaleniem wyobrażałem sobie grę inaczej, ale jest nieźle.
Nie wiem czy to nie jest najlepsza z twoich dotychczasowych gier, ale uważam, że Historia Zaginionej Marchewki ma duży potencjał. Próbuj robić kolejny horror. Nie poddawaj się. Dużo czytaj i działaj wyobraźnią i się uda. Wiem, że zabierałeś się też za horrorki.
Nie wiem czy to nie jest najlepsza z twoich dotychczasowych gier, ale uważam, że Historia Zaginionej Marchewki ma duży potencjał. Próbuj robić kolejny horror. Nie poddawaj się. Dużo czytaj i działaj wyobraźnią i się uda. Wiem, że zabierałeś się też za horrorki.
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Płatna będzie pełna wersja. To co masz tutaj to tylko i wyłącznie małe demo, które miało pokazać mechaniki.
No i jak pisałem. Forumowiecze dostaną grę za darmo.
No i jak pisałem. Forumowiecze dostaną grę za darmo.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Spoko w takim razie pracuj dalej. Układy pokojów mają potencjał. Więcej zawartości do tej gry i może coś z tego bedzie. Czemu nie.
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Strona Move That Box na steamie została oficjalnie opublikowana! Grę może na już dodać do wishlisty!
https://store.steampowered.com/app/1769360/
https://store.steampowered.com/app/1769360/
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
No to myk na listę życzeń i czekamy na premierę pełnej wersji
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Ponad 100 osób zdecydowało, iż moja gra jest na tyle interesująca, że znajdzie swoje miejsce na ich liście życzeń. Jestem niesamowicie szczęśliwy i wdzięczny!
Chciałbym wykorzystać ten moment, aby poinformować, iż Move That Box! wystartuje z wczesnym dostępem już 1 marca 2022.
Już teraz możecie pobrać i zagrać w demo tutaj: https://store.steampowered.com/app/1769 ... _That_Box/
Chciałbym wykorzystać ten moment, aby poinformować, iż Move That Box! wystartuje z wczesnym dostępem już 1 marca 2022.
Już teraz możecie pobrać i zagrać w demo tutaj: https://store.steampowered.com/app/1769 ... _That_Box/
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [MV] Move That Box! (Demo)
Z okazji nadchodzącego Steam Next Fest postanowiłem updatedować demo dostępne na steamie. Gra nie posiada dodatkowych poziomów. Raczej skupiłem się na poprawie tego co jest. Bardzo chciałbym podziękować Axerowi, bo bez niego nie udałoby mi się poprawić poruszania. Magik odwalił naprawdę kawał dobrej roboty z buforem.
Pełna lista zmian:
Pełna lista zmian:
Spoiler: