Komnata [download]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kiksi

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 3)
Posty: 361
Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02

Re: Komnata

Post autor: Kiksi »

Kiedy Komnata 2? :D
Gra świetna :]
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Re: Komnata

Post autor: Sobriquet Gaido »

Kontynuacje są dobre tylko wtedy kiedy nie są złe. Póki ludzie jarają się jedynką, lepiej do tworzenia kolejnej części podejść z dystansem...

...a absolutnie bez żadnego dystansu, a z równie wielkim rozmachem zająć się produkcją kolejnej równie pomysłowej gry :) Przynajmniej ja tak sądze (czytaj: koleś który ma za sobą trzy kontynuacje jednej gry :P)
Awatar użytkownika
Flaque
Posty: 400
Rejestracja: 28 paź 2007, 21:11
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Komnata

Post autor: Flaque »

Gaido, TRZY?! :O:O:O
A tak w ogóle, to gra się przyjemnie, ale jakoś nie chce mi się kończyć.
Dwójka to byłaby już komerchaaaaa ;x
Obrazek
Awatar użytkownika
Deathwing

GF2022 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 1); Liga Mapperów Sezon I (msc. 1) Sezon II (msc. 2) Sezon IV (msc. 3) Sezon V (msc. 1) Sezon VI (msc. 2); TASC 2 (msc. 1)(msc. 3); TASC 3 (msc. 1); TASC 4 (msc. 1)(msc. 1)(msc. 1)
Posty: 305
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Re: Komnata

Post autor: Deathwing »

Naprawdę świetna gra. Podchodziłem do niej kilka razy zanim w końcu udało mi się ją przejść, a wszystko przez wszechobecną losowość. Jednak nie wyobrażam sobie innego sposobu wykonania tej gry, losowe walki idealnie wpasowują się w klimat. Poza tym Komnata jest trudna właściwie tylko na początku, po znalezieniu paru zwojów i czerwonego kamienia jest dużo lepiej, może nawet zbyt łatwo :p W każdym razie warto ją przejść, bo zakończenia są naprawdę ciekawe, zwłaszcza trzecie (domyślam się, że to właśnie jest ten sekretny sekret) :]
Mimo wszystko wydaje mi się, że nie rozwiązałem wszystkich zagadek, np. nie mam pojęcia jak i czy w ogóle da się dojść do pomieszczenia, które znajduje się pomiędzy dwoma mapami? Albo czy można jakoś wykorzystać ząb smoka? Chociaż zwykle kombinuję bardziej niż to potrzebne, więc pewnie okaże się, że nie ma takich możliwości :p
turn up the silence
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: Komnata

Post autor: Akwarelek »

Podzielisz się z nami wiedzą BeVoo? Chciałbym wiedzieć, jak zmieniłeś wygląd menu wczytywania gry.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Komnata

Post autor: Jazzwhisky »

Akwarelek pisze:Podzielisz się z nami wiedzą BeVoo? Chciałbym wiedzieć, jak zmieniłeś wygląd menu wczytywania gry.
Ha ha :D
Sry, ale muszę ^^, przecież to (bezczelnie!) proste, RM2000, żadnych patchów, główkuj albo obadaj pliki graficzne gry :}
Btw, dałeś radę z muzyką?

@Kalash - mapka pikna, wszystko co najlepsze (herbata!).

-edit (dół)-
pfahahahah :D
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: Komnata

Post autor: BeVoo »

Co do wczytywania: ano zastosowalem maly hack. Edytowalem plik wykonywalny exe, w ktorym wrzucilem skrypt z rpg makera xp. Oczywiscie uprzednio dostosowalem do wymogow rm2000. Troche roboty bylo, ale chyba sie oplacalo :) Tak samo zrobilem z title.
Niestety pozniej okazalo sie ze niepotrzebnie mieszalem w kodzie, bo mozna bylo duzo latwiej to zrobic. Wystarczylo przgotowac odpowiednie grafiki.
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: Komnata

Post autor: Akwarelek »

Dobra, już łapię, te "Wczytaj" i "Zapisz" to są twarze bohaterów. Lol, w końcu na to wpadłem (nawet plik w Face'ach się tak nazywa)

Edit: Wpadłem na to przed 22:33.
Awatar użytkownika
Dharoo777
Posty: 29
Rejestracja: 04 lis 2007, 22:04

Przeszedlem Gre :D

Post autor: Dharoo777 »

Witam,
Dolączam do grona tych co ukonczyli Komnate [siema chlopaki ;P]. No coz nie pozostaje mi powiedziec ze gra wywolala na mnie bardzo pozytywne wrazenia. Produkt bardzo udany - rewelacyjnie klimatyczny i grywalny.
_______________________
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Komnata [download]

Post autor: X-Tech »

Moje osobiste odczucia: Bohater powinien być zwykłym chłopakiem z mieczem w ręku, a nie rycerzem w zbroji (rycerze rzecz dobra, ale osaczenie czuć mniejsze, bo kojarzy nam się z umiejętnościami walki) Zapisy. Szkoda, że nie ma opcji ciągłego zapisu, albo save pointów. Nie wiadomo jak zapisy sobie rozłożyć, aby je dobrze wykorzystać (W sumie jest w tym doza ekscytacji, ale trochę to flustruje. Z drugiej jednak strony to odważne rozwiązanie jednocześnie hardkorowe). Pewnie jeszcze z raz tu wpadnę jak przejdę całą grę.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Komnata [download]

Post autor: Mertruve »

Takie rzeczy to tylko w Shirenie :) Daj BeVoo realizować swoją wizję, w końcu nawet nie powiedział, że chodzi mu o poczucie osaczenia ;)
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: Komnata [download]

Post autor: BeVoo »

Glownym bohaterem mial byc zwykly chlopaczyna, byl nawet juz gotowy charset, ale po konsultacji pozostal rycerzyk :) Jak zauwazylem, roznie ludzie gre odbieraja - jedni czuja w niej konkretny klimat, inni widza zwykla gierke z troche zawyzonym pozomem trudnosci (chociaz powtarzam juz po raz kolejny: tak mialo byc). Milo mi ze jeszcze ktos w nia gra i powodzenia w przejsciu :)
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Komnata [download]

Post autor: FEI »

A mi się ten rycerz kojarzy z jakimś starym brodatym dziadem XD... nie wiem , czy to przyłbica, czy kołnierz, czy broda siwa.

No i gry nie przeszedłem ostatecznie i nie przejdę. za trudnaaa!!!
ewribadi dałn!
sebex
Posty: 43
Rejestracja: 11 paź 2008, 10:43

Re: Komnata [download]

Post autor: sebex »

Po screenach widze że gra suuuuuupcioooooooo , niedługo może ściągne :wink: a kiedy zobaczyłem w jakiej wersji RM to prawie spadłem z krzesła . Nie wiedziałem że w 2k da sie coś takiego zrobić .
Obrazek Precz z Internet Explorer !!!
(chyba że się podlepszy)
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 501
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Komnata [download]

Post autor: Ska'ciu »

w 2k/2k3 sporo rzeczy można zrobić. Nie tylko XP od "bajerów" :p
A co do komnaty, próbuję choć ta losowość mnie męczy, jakby za mały wpływ gracza na akcję ale i tak wciąga. Jeszcze kilka razy spróbuję i albo przejdę albo zostanę "kościami kolejnego śmiałka" xD
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
ODPOWIEDZ