Rodzaj: Karcianka
Wersja RM: 2000
Data premiery: 4.07.2008
W grze występują trzy rodzaje kart:
1) Karty wojowników (wystawia się je na trzech polach po lewej, to one zadają obrażenia przeciwnikowi)
2) Karty wspomagające (karty tego samego koloru co leżący na stole wojownik zwiększają jego HP o początkową wartość. Maksymalnie można dołożyć dwie takie karty do każdego wojownika.) Karty wspomagające czerwonego i żółtego koloru dodatkowo można położyć na wolnym polu jako obronę, dzięki czemu obrażenia z jednego ataku przeciwnika można zredukować o połowę.
3) Karty przemiany (każda z trzech rodzajów kart przemiany kolejno przemienia kartę leżącego na stole wojownika w ->zieloną->czerwoną->żółtą.)
Wszystkie aspekty rozgrywki i instrukcję dostaniecie w pliku PDF razem z grą (dlatego tak oficjalnie, bo zamierzam z grą uderzyć również na scenie M&A). Dlaczego RM 2000? Proste - żeby użyć CharExpand Patcha (wielkie dzięki Cherry!). Dzięki temu zaoszczędziłem tygodnie pracy (serio!). AI jest już praktycznie zrobione. Komputer może nie będzie diablo inteligentny, ale na pewno diablo skuteczny!
No właśnie, M&A. Gra jest utrzymana w takiej konwencji, żeby zachęcić jak najwięcej osób do zagrania w nią (poza tym jestem wielkim fanem japońskiej kreski ~~). Dodatkowo dochodzi przyjemność z samego grania postaciami z różnych anime =].
Przykładowe karty: