Beyond Eternity.

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Anya
Posty: 20
Rejestracja: 22 lip 2008, 11:20

Beyond Eternity.

Postautor: Anya » 22 lip 2008, 13:48

Hej wam, często się nie udzielam (jeśli wogule ;P) a wasz system zmusił mnie nawet do rejestracji, ale jeśli już to jakby powiedział pewien filozof, z sensem ;D

Od sporego czasu, nie pytajcie jak długo, pracuje nad grą strategiczną na rm2k, pomyślałam że można by ją zaprezentować w końcu, już i tak ubijanie się i trzymanie jej dla siebie tak długo wywołało we mnie nieodwracalne zmiany o podłożu psychologicznym (lub psychicznym? kto to wie.)

Tak więc, na pierwszy ogień rzucam screeny;

Obrazek
Title;

Obrazek
Battle System;

Obrazek
Plansza;

Obrazek
Poruszanie sie;

Obrazek
Atak;

Obrazek
Walka;

Obrazek
Prowadzenie miasta;

Obrazek
Jak wyzej;

Obrazek
Głowny doradca;

Obrazek
Garison;

Obrazek
Jeden z Generałów dostępnych do zwerbowania;

Obrazek
Farma;

Daje również wam filmik, można go ściągnąć ale rapidshare umożliwia również zwykłe oglądanie, waży coś jak 30mb więc radze jednak oglądać ;P

http://files.filefront.com/veggyavi/;11169191;/fil

Na temat gry;

Jest to gra rozgrywająca się w czasie rzeczywistym (z wyłączeniem bitew.) z czasem rozbudowujemy swoje miasto i wypełniamy zadania z danej misji, do wyboru są 2 strony konfliktu;

Przeklęci- Legion prowadzony przez demony naprzeciwko państwom przymierza, nie ulega wpływowi morale, jednak spada produkcja w mieście, jego jednostki są szybkie i tanie, natomiast dość słabe, naprzykład formacja szkieletów posiada jedynie 30 życia, gdy odpowiednik tej formacji u przymierza Soldat, dysponuje 60 punktami, dodatkowo przeklęci mają sporo sposobów radzenia sobie ze złym nastawieniem poddanych (pacyfikacja, głodzenie.)

Przymierze-Dokładna odwrotność Przeklętych, dysponuje silnymi drogimi jednostkami, utrzymanie armii kosztuje krocie, dowódzcy różnią się od siebie znacząco, przymierze nie może używać siły na własnych poddanych, inaczej zwiększa się poziom degeneracji (głupia nazwa :P zaproponujcie coś lepszego) co prowadzi do przechodzenia niektórych dowódców na strone przeklętych itp ;P

To wszystko.. chyba :P

Bardzo chciałabym usłyszeć co sądzicie na temat tej gry, i co chcielibyście w niej zobaczyć.
Aktualny Projekt:

*Beyond Eternity
-Grafika 42%
-Skrypty 20%
-Muzyka 100%
-Fabuła 100%
-Mapy i Rozw. 4%?
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Mertruve » 22 lip 2008, 14:17

Ekrany tytułowe totalnie kontrastują z całą resztą, która jest zrobiona genialnie =D Roxorz koxorz, jak nie wydasz chociaż dema to cię zjem ;p

degeneracja -> upadek morale :)?
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Akwarelek » 22 lip 2008, 14:32

:-o

Szkoda, że po angielsku, ale rozumiem, że chcesz "zaatakować" nie tylko na polskiej scenie.
Bardzo podoba mi się "scenka" walki i wogóle ciekawi mnie jak będzie wyglądał system walki oraz ten cały czas rzeczywisty.

Strona z filmikiem ładuje mi się już od kilku minut. I jeszcze jedno, jak będziesz potrzebowała jakiejś pomoc w skryptach, pisz do mnie na pw.

Aha, rób grę :wink:

EDIT: Już wiem czemu strona nie chodziła, ucięłaś końcówkę linka do strony - http://files.filefront.com/veggyavi/;11 ... einfo.html
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Inq » 22 lip 2008, 14:36

Tileset mapy swietny (GÓRYYY!!!). Ekrany budynkow (doradców?) straszny kicz.
Ogólnie bardzo fajne. Trzymam kciuki.

głupia nazwa :P zaproponujcie coś lepszego

Bunt, przestepczosc, anarchia, niskie morale? :mrgreen:
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto

Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Anya
Posty: 20
Rejestracja: 22 lip 2008, 11:20

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Anya » 22 lip 2008, 14:53

Bunt fajnie brzmi, wybacz Mertruve ;P

Postaram się również wydać polską wersje bo daleko mi do atakowania zagranicznej sceny :D zobaczymy jak się ułoży, demo jest już prawie gotowe, i będzie obejmowało 2 misje przymierza.

Z grafiką jest niewielki problem, ale jakoś sobie radze póki co ;P, ekran strategii rzeczywiście jest kiczowaty i wymagana przerobienia, myślałam o zmianie miasta z widoku z lotu ptaka na skośny, i umożliwieniem stawiania budynków gdzie nam odpowiada.

Ze skryptami mam tylko jeden problem, AI wrogów ;P, póki co szkielety nie wpadają w przeszkody, natomiast kombinują za bardzo jak się przedostać gdy twoja jednostka stoi np za górą, to złośliwy kod, bo jakby nie ustawić etykiet zawsze bedą jakieś problemy ;p nie widać tego na filmiku ale jeśli twoja jednostka stoi za górą to przeciwnik nie obchodzi jej tylko bezmyślnie cofa się i wbiega w mur :D
Aktualny Projekt:

*Beyond Eternity
-Grafika 42%
-Skrypty 20%
-Muzyka 100%
-Fabuła 100%
-Mapy i Rozw. 4%?
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Akwarelek » 22 lip 2008, 15:05

Ok, obejrzałem filmik.

Muzyczka na początku rox.
Co do ekranów "budynkowych": bardzo niepraktyczne jest to, że trzeba kliknąć w pole aby wiedzieć ile mamy koni/żarcia etc. Proponuję ustawić jakąś tabelkę na górze/dole, która wyświetlałaby ile czego mamy. Np. przy budowaniu garnizonu wiemy ile on kosztuje, ale nie wiemy ile mamy. I mamy wtedy się cofnąć do innego menu, by zobaczyć, czy po kupieniu garnizonu będzie nam starczyć na arenę?
Przejdę do walki. Wg. mnie jest troche za wolna, szczególnie, gdy atakujemy wrogów. Zamiast powolnie pojawiającej się sceny i obrazków walczących, proponuję np. żeby ta "scena" wyszła z lewej strony ekranu, koleś szybko uderzył drugiego i fuch na prawą stronę zamiast fade-outu.

To chyba na tyle :-D
Pozdro
Awatar użytkownika
Kiksi

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 3)
Posty: 357
Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Kiksi » 22 lip 2008, 15:27

Noo, świetnie to wygląda :D Ciekawe jest to, że większość (wszystkich?) tych grafik nigdy nie widziałem na żadnym sajcie, aż śmie sądzić że grafe robisz sama? :) Troche przypomniały mi się te boskie gierki turowe na komórke ^^ Powodzenia :]
Awatar użytkownika
Anya
Posty: 20
Rejestracja: 22 lip 2008, 11:20

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Anya » 22 lip 2008, 18:16

Kikut, nie widziałeś bo wszystkie są ripowane przeze mnie ;) oprócz grafiki świata który jest z Charas. Ale niestety nie są moje ;D no chyba że masz na myśli modyfikacje :D

Akwarelek, wiem, :P nie mam zamiaru wogule korzystać z message boxów domyślnych ;P, są po to żeby sprawdzić kod, zebym się nie zaplątała. Problem w stworzeniu tego to brak obrazków, do dyspozycji jest tylko 20 w rm2k, a muszę z niego korzystać ze względu na obsługe myszki, szukam jakiegoś patcha który mógłby zwiększyć tą liczbe do 50 lub 100.

Ok korzystając z okazji oto lista budynków które może budować przymierze;
Nie są jeszcze w grze, i troche chyba zajmie to czasu ;P obok wstawiłam opisy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeszcze magic guild i temple, ale te są skomplikowane toteż nie łatwo ich wyciąć.

Prośba do kogoś z photoshopem, jakby mógł mi przerobić te obrazki.
Zmniejszyć je do wielkości 50% originału. Mój idraw boleśnie je kaleczy :P muszą być mniejsze aby się zmniejszyły w rodzielczości 320x240 rm2k ;[ chyba że ktoś ma jakiś pomysł :P
Aktualny Projekt:

*Beyond Eternity
-Grafika 42%
-Skrypty 20%
-Muzyka 100%
-Fabuła 100%
-Mapy i Rozw. 4%?
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Mertruve » 22 lip 2008, 19:00

Akwarelek, wiem, :P nie mam zamiaru wogule korzystać z message boxów domyślnych ;P, są po to żeby sprawdzić kod, zebym się nie zaplątała. Problem w stworzeniu tego to brak obrazków, do dyspozycji jest tylko 20 w rm2k, a muszę z niego korzystać ze względu na obsługe myszki, szukam jakiegoś patcha który mógłby zwiększyć tą liczbe do 50 lub 100.

Odpalamy program ResourceHacker i nim otwieramy exe nazego makera, ale najpierw robimy kopię EXE RM2000/2003 w zależności od tego, którym się posługujemy.

Otwieramy plik: RCDATA\TFORMEVCMD11110\0 i w nim zmieniamy linijkę MaxValue = 20 (Rm2k) lub MaxValue=50 (Rm2k3) I ZAMIENIAMY 20/50 NA 100000. Robimy to samo z dwiema linijkami MaxValue=100 poniżej. Wtedy klikamy compile script i zapisujemy.

Robimy to samo w plikach RCDATA\TFORMEVCMD11120\0, oraz RCDATA\TFORMEVCMD11130\0
Ale tu zmieniamy tylko "MaxValue = 20"/"MaxValue = 50" i zapisujemy, a następnie zamykamy.
Tadam. Teraz RPG-Maker (edytor) pozwala nam wprowadzać duże wartości i zastosować patch napisany przez Cherry1.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Jazzwhisky » 22 lip 2008, 19:12

Bardzo fajnie się to prezentuje, zwłaszcza mapy, dopisuję się do słów Akwarelka kilka postów niżej, ale może niech gra będzie dokładnie taka, jak sama wymyślisz?
Kilka spraw bardziej technicznych:

1) Ubiegł mnie już Mert, dodam, że myszkę obsługuje także RM2k3 (za pośrednictwem PowerMode np., do ściągnięcia ze strony), tam masz do dyspozycji 50 (lub więcej, po podobnej operacji) picture.
2) Czy Photoshopem czy czymkolwiek, trudno będzie zmniejszyć te obrazki tak, by nie popsuć jakości, proponuję, byś podzieliła sobie ekran na górny pasek z ikonami budynków i dolny z opisami (taki menus z przeskakiwaniem po budynkach) powinno się zmieścić, jeden na jedną stronę.
3) Ten wskaźnik degeneracji to po prostu "niezadowolenie", troszkę trudno by rósł poziom buntu? ;p
4) Please please, wrzucaj grafiki w pełnych rozmiarach, ew. dorzucaj jako załączniki. A filmik na YT! :]

Hmm, czym jest "surowy materiał" na ekranie budynków? Kamień brzmiałby chyba lepiej.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Inq » 22 lip 2008, 20:11

Może to nieugotowana bawełna? :-o

Chcesz jakieś midy Anju, to mów ^^
Chętnie pomogę. (zobacz sobie moje midy w zasobacz)
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto

Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Kalashnikov » 23 lip 2008, 01:17

Aż zakrzyknąłem z zachwytu, po przeczytaniu tematu :) Praktycznie wszystko bardzo mi się podoba i nie mogę się doczekać gry. Wymienię tutaj pare rzeczy, któe mi "nie pasowały", nad którymi bym popracował:

- to co Mertruve napisał w pierwszym poście - ekrany tytułowe + napisy "Twoja tura" itp. są brzydkie. Wyglądają na robione w Paintcie, więc radziłbym pobawić się chwilę w PS (temat dokładnie o tym jest w dziale Pomoc :). Jeżeli to tak prowizorycznie, to oczywiście nie ma w ogóle sprawy.
- mapka prezentowana w części "Battle system" wydawała się troszkę za duża. Wyglądało to tak, jakby te 4 jednostki mogły się gonić bez końca i nigdy się nie spotkać...
- zastanawia mnie, dlaczego używasz RM2k jeżeli obsługa myszki jest również pod RM2k3, skoro ten drugi ma parę opcji więcej (np. wspomniane 50 obrazków). Cóż, teraz już pewnie za późno na "przeprowadzkę".
- dodałbym do każdego słówka typu "Wood", "Food" itd. słowo "Unit" lub coś podobnego. Moim zdaniem "100 Wood units" brzmi lepiej, niż "100 Wood".
- skoro robisz grę po angielsku, to trzymaj się tego ściśle. Podejrzewam, że "Fabryka" i parę innych to również wynik chęci prezentacji budynków, ale piszę to dla przypomnienia i żeby się upewnić, że zwrócisz na to uwagę ;)

Poza tymi uwagami, to tak jak pisałem, cód, miód i orzeszki (animacja ataku przepiękna!). Powodzenia i informuj nas na bierząco :)

PS viewtopic.php?p=8847#p8847 i viewtopic.php?p=9157#p9157
Dave
Posty: 60
Rejestracja: 11 maja 2007, 16:28

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Dave » 23 lip 2008, 08:43

No no, serdecznie Ci gratuluję :) Z tego co zobaczyłem, wnioskuję, że gra jest conajmniej boska ^^ Detale, możliwości, estetyka. To mi sie podoba. Grę na pewno ściągnę, na pewno przykkłuje mnie na dłużej do monitora - no i mam nadzieję, że będzie też wersja polska ( produkcja rodzima w końcu - a nie jakiś choćby Painkiller, który miał angielski dubbing a polskie napisy :P ).
Powodzenia w tworzeniu :)
Awatar użytkownika
Anya
Posty: 20
Rejestracja: 22 lip 2008, 11:20

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Anya » 23 lip 2008, 09:05

Kalashnikov, bo są robione w paincie :D
Photoshopa nie posiadam, a szukanie cracków jest straszne :P

Musi być duża, te 2 postacie to tylko przykład, każda armia może posiadać 4 jednostki, dodatkowo 2 jeśli broni miasto, więc na polu bitwy mogą by 8 lub 10 postaci, w tym wypadku było tylko 4 ;P

No więc power mode jest nieco dla mnie za.. skomplikowany :P

Inq, skorzystałabym ale już całą muzykę mam ;(

Jazzwhisky; Surowy Materiał to nie tylko kamień ale i żelazo, rtęć, itp.

Mertruve; DZIĘKUJE! :D
Aktualny Projekt:

*Beyond Eternity
-Grafika 42%
-Skrypty 20%
-Muzyka 100%
-Fabuła 100%
-Mapy i Rozw. 4%?
Awatar użytkownika
Pantera
Posty: 321
Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27

Re: Beyond Eternity.

Postautor: Pantera » 23 lip 2008, 09:21

Surowy material? Pachnie mi Universe At War :)

Osobiscie jestem pod wrazeniem takich produkcji robionych po RM, moze nie jest to moj ulubiony typ gier, ale z checia zagram, z ogromna checia :)
None ov thy empty gods shall ever stand above me!

transparent avatar thx to Kalashnikov

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości