TASC2: Prezentacja tematów i prace

Piąta edycja konkursu.

Moderator: Deathwing

Zablokowany
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

TASC2: Prezentacja tematów i prace

Post autor: Jazzwhisky »

Jedziemy dalej. Spore zainteresowanie drugą edycją TASC sprawia, że drugi etap konkursu obejmuje ostatecznie dwie kategorie - Sprite RTP oraz Sprite Tall.

Tematy Prac: (do wyboru jedna lub dwie* z przedstawionych postaci)

1. Dudley (Street Fighter III)
2. Zola (Blue Dragon)
3. Hanzo Hattori (Samurai Shodown series)
4. Natalia Luzu Kimuelasca-Lanvaldear (Tales of the Abyss)
5. Kite (.hack series)

Prace winny być wykonane zgodnie z przyjętym tematem, tj. prezentować jedną z powyższych postaci (wybrana dowolnie, nie informujecie nikogo o wyborze), aczkolwiek nie musi zawierać wszystkich jej elementów (innymi słowy - wszystko w miarę możliwości). Grafika przedstawiać ma pojedynczy sprite w widoku od przodu. Każdy ma prawo udziału w obu kategoriach konkursowych, pod warunkiem, że każda ze zgłoszonych grafik będzie przedstawiała inną postać. Oddawanie prac i późniejsza prezentacja pod głosowanie odbędą się anonimowo, nie zdradzajcie zatem żadnych informacji ani podejrzeń na temat autorstwa poszczególnych sprite'ów.
Zwróćcie szczególną uwagę na zasady techniczne, bowiem prace, które nie będą spełniać wymogów, nie zostaną poddane głosowaniu!
Jazzwhisky pisze: Warunki techniczne prac:
- pixelart
- praca zapisana w rozszerzeniu .png
- maksymalna szerokość: 24 piksele
- wysokość dla Sprite RTP: 24-26 pikseli (co najmniej 24, nie więcej niż 26!)
- wysokość dla Sprite Tall: 29-32 piksele (co najmniej 29, nie więcej niż 32!)
- maksymalna liczba użytych kolorów: 256
- jednolita barwa tła
Gotowe prace wysyłacie do mnie za pośrednictwem PM na forum. Piksle będą przyjmowane do dnia 22 lipca włącznie. Następnego dnia rozpocznie się głosowanie. Gdyby ktokolwiek miał jakieś wątpliwości, albo o czymś zapomniałem - nie wahajcie się pytać.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Foxer

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 3); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 2); TA Code-Off Edycja V (zwycięstwo)
Posty: 492
Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
Lokalizacja: Poznań

Re: TASC2: Prezentacja tematów i prace

Post autor: Foxer »

Mam nadzieję, że prace będą prezentowane dodatkowo w jakimś powiększeniu. Trudno chyba by było oceniać takie małe 'cosie' :P
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: TASC2: Prezentacja tematów i prace

Post autor: Kalashnikov »

No przecież zawsze możesz sobie zrobić zooma w przeglądarce, albo zapisać plik i przybliżyć go IrfanView.
Awatar użytkownika
Foxer

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 3); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 2); TA Code-Off Edycja V (zwycięstwo)
Posty: 492
Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
Lokalizacja: Poznań

Re: TASC2: Prezentacja tematów i prace

Post autor: Foxer »

Ale po co się tak męczyc? :p
Nie lepiej, żeby wszystko było od razu ładnie pokazane?
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: TASC2: Prezentacja tematów i prace

Post autor: Jazzwhisky »

Prace będą prawdopodobnie zaprezentowane tak jak w TASC1 ze skalą x1 x2 i x3 jednocześnie - tak jak tu: http://tsukuru.pl/inne/Tokei5/strony/tas.htm (na tym samym kolorze tła).

Przy okazji rozwiewam kilka zasłyszanych wątpliwości:
- nie, prace w kategorii Sprite RTP nie muszą mieć stylu RTP RPG Makera, styl jest dowolny
- tak, można korzystać z pliku template, proszę jednak zaznaczyć jego wykorzystanie przy nadsyłaniu pracy
- wszystkie podane rozmiary dotyczą sprite'ów, nie wielkości całego pliku (a ten najlepiej gdyby był w rozmiarach 24x32px), proszę zwrócić szczególną uwagę na minimalne wysokości grafik w obu kategoriach!
- paleta obrazka może pozostać w 24bit, ważna jest jedynie ta symboliczna liczba użytych kolorów (max 256) :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Harven
Posty: 27
Rejestracja: 08 paź 2008, 18:38

Re: TASC2: Prezentacja tematów i prace

Post autor: Harven »

Ja już wysłałem swoją pracę :mrgreen:
Kiedy ujrzałem co mam narysować to się przeraziłem, ale chyba źle mi nie wyszło xD
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 758
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City

Re: TASC2: Prezentacja tematów i prace

Post autor: Preki »

Już? Nie spieszyłbym się na twoim miejscu. Masz czas do 22 lipca, to sporo, jak na dopracowanie obrazu o wymiarach 24 x 26 pikseli.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2009, 23:30 przez Preki, łącznie zmieniany 1 raz.
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
Flaque
Posty: 400
Rejestracja: 28 paź 2007, 21:11
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: TASC2: Prezentacja tematów i prace

Post autor: Flaque »

Jak za osiem lat będziecie robili TASC3, to zróbcie kategorię gif :)
Obrazek
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40

Re: TASC2: Prezentacja tematów i prace

Post autor: LasTTurN »

Kiepsko to widzę. Od jutra do 23 będę na urlopie. ^^'
Pokrak
Posty: 152
Rejestracja: 13 cze 2009, 03:05
Lokalizacja: twoja lodówka

Re: TASC2: Prezentacja tematów i prace

Post autor: Pokrak »

Dla mnie mógłby się nawet jutro skończyć - prace już do Jazza poleciały.
Przez ten konkurs nic innego pokazać teraz nie mogę >:r
Road roller da! WRYYYYYYYYYYYYYY!
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: TASC2: Prezentacja tematów i prace

Post autor: Jazzwhisky »

Oczywiście - przypominajka.

Dotychczas otrzymałem 21 prac (12 RTP + 9 Tall); do końca czasu pozostała nieco ponad doba, zatem jeśli ktoś się zagapił - wciąż pozostało trochę czasu!
W razie wątpliwości - prace będą odbierane do końca dnia jutrzejszego.

Ah, zapomniałem - oczekujcie potwierdzenia wszelkich zgłoszeń via PM, gdyby ktoś takowego nie otrzymał - proszę koniecznie skontaktować się ponownie!
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Zablokowany