TASC3: Prezentacja tematów, prace

Piąta edycja konkursu.

Moderator: Deathwing

Zablokowany
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

TASC3: Prezentacja tematów, prace

Post autor: Jazzwhisky »

Biłem się z różnymi myślami do ostatniej chwili, ostatecznie ilość zgłoszeń starcza na tyle, by śmiało wystartować z jedną kategorią konkursową, Sprite Tall. Fanów ikonek i tilesetów mogę prosić tylko o cierpliwość, obyście tu byli, gdy w przyszłym roku wystartuje TASC4. A teraz do rzeczy.

Tematy Prac: (do wyboru jedna z postaci, w formie stojącego sprite w widoku od przodu)
1. Aika (dodatkowy rzut postaci) (Skies of Arcadia)
2. Captain Commando (Captain Commando)
3. Jackal (The Last Story)
4. Necrid (SoulCalibur series)
5. Rinoa Heartilly (Final Fantasy VIII)

Prace winny być wykonane zgodnie z przyjętym tematem, tj. prezentować jedną z powyższych postaci (wybrana dowolnie, nie informujecie nikogo o wyborze), aczkolwiek nie musi zawierać wszystkich jej elementów (innymi słowy - wszystko w miarę możliwości). Grafika przedstawiać ma pojedynczy sprite w widoku od przodu. Oddawanie prac i późniejsza prezentacja pod głosowanie odbędą się anonimowo, nie zdradzajcie zatem żadnych informacji ani podejrzeń na temat autorstwa poszczególnych sprite'ów.
Zwróćcie szczególną uwagę na zasady techniczne, bowiem prace, które nie będą spełniać wymogów, nie zostaną poddane głosowaniu!

Warunki techniczne prac:
- pixelart
- praca zapisana w rozszerzeniu .png
- maksymalna szerokość SpriteTall: 24 piksele
- wysokość SpriteTall: 30-32 piksele (co najmniej 30, nie więcej niż 32!)
- jednolita barwa tła (żadnych cieni, pasów, rozświetleń itp.)

Gotowe prace wysyłacie do mnie za pośrednictwem PM na forum. Piksle będą przyjmowane do środy, 30 listopada włącznie, bez opcji przedłużenia tego terminu. Następnego dnia rozpocznie się głosowanie. Gdyby ktokolwiek miał jakieś wątpliwości, albo o czymś zapomniałem - nie wahajcie się pytać.
Jazzwhisky pisze:EDIT: Uwaga, zwróćcie uwagę na opis wymagań i rzućcie okiem na prace z poprzednich edycji, przypominam - grafika ma przedstawiać pojedynczy sprite w widoku od przodu, najlepiej dokładnie tak jak jedna z klatek w charsecie do RM. Nie przysyłajcie przypadkiem prac odwzorowujących ustawienie postaci jak na przedstawionym podglądzie tematów, nie o to chodzi!

I druga sprawa: nie dodawajcie żadnych dodatkowych elementów nieobecnych na przykładowych grafikach tematów!
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
master miller
Posty: 928
Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

Post autor: master miller »

Jazzwhisky pisze: Gotowe prace wysyłacie do mnie za pośrednictwem PM na forum. Piksle będą przyjmowane do środy, 30 listopada włącznie, bez opcji przedłużenia tego terminu. Następnego dnia rozpocznie się głosowanie. Gdyby ktokolwiek miał jakieś wątpliwości, albo o czymś zapomniałem - nie wahajcie się pytać.
Hmm czy jesli by wypadlo ze nie wyrobilbym z oddaniem ZADNEJ pracy do tego terminu to jestem dyskwalifikowany czy jak? :>
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

Post autor: Jazzwhisky »

master miller pisze:
Jazzwhisky pisze: Gotowe prace wysyłacie do mnie za pośrednictwem PM na forum. Piksle będą przyjmowane do środy, 30 listopada włącznie, bez opcji przedłużenia tego terminu. Następnego dnia rozpocznie się głosowanie. Gdyby ktokolwiek miał jakieś wątpliwości, albo o czymś zapomniałem - nie wahajcie się pytać.
Hmm czy jesli by wypadlo ze nie wyrobilbym z oddaniem ZADNEJ pracy do tego terminu to jestem dyskwalifikowany czy jak? :>
Przede wszystkim, możesz oddać JEDNĄ pracę, a jeśli nie dasz rady nadesłać jej przed końcem miesiąca, to po prostu nie będzie ona poddawania głosowaniu (de facto - po prostu nie weźmiesz udziału w konkursie).

Uwaga, zwróćcie uwagę na opis wymagań i rzućcie okiem na prace z poprzednich edycji, przypominam - grafika ma przedstawiać pojedynczy sprite w widoku od przodu, najlepiej dokładnie tak jak jedna z klatek w charsecie do RM (ew. w pozie spoczynkowej). Nie przysyłajcie przypadkiem prac odwzorowujących ustawienie postaci jak na przedstawionym podglądzie tematów, nie o to chodzi!

I druga sprawa: nie dodawajcie żadnych dodatkowych elementów nieobecnych na przykładowych grafikach tematów!
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
master miller
Posty: 928
Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

Post autor: master miller »

Jazzwhisky pisze: I druga sprawa: nie dodawajcie żadnych dodatkowych elementów nieobecnych na przykładowych grafikach tematów!

Zdawalo mi sie, ze gdzies wczesniej pisales, ze nie musi byc identycznie jak na przykladowych grafikach x.x
Awatar użytkownika
Leaf

Golden Forki 2011 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 185
Rejestracja: 16 maja 2011, 16:43
Lokalizacja: Leaf Village

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

Post autor: Leaf »

Geeezz... nigdy w życiu nie robiłem tak małych pixelków...
Nie jestem n00bem.
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1768
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

Post autor: GameBoy »

Zdawalo mi sie, ze gdzies wczesniej pisales, ze nie musi byc identycznie jak na przykladowych grafikach x.x
Jako, że w pixelarcie nie da się często odwzorować małych szczegółów to możesz je pominąć, jednak dodawanie czegoś od siebie odpada - ja tak to rozumiem. :)
Ostatnio zmieniony 26 lis 2011, 14:35 przez GameBoy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: TASC3: Prezentacja tematów, prace

Post autor: Jazzwhisky »

UWAGA, pozostała nieco ponad doba na wysyłanie prac! Przypominam - gotowe grafiki wysyłacie do mnie za pośrednictwem PM na forum. Piksle są przyjmowane do środy, 30 listopada włącznie.

Dotychczas otzymałem 6 grafik zgodnych z wytycznymi, gdyby ktoś przesyłał pracę, a nie dostał potwierdzenia - proszę o kontakt.

Poniżej (wciąż aktualna) poprzednia treść wpisu.
Jazzwhisky pisze:
master miller pisze:
Jazzwhisky pisze: I druga sprawa: nie dodawajcie żadnych dodatkowych elementów nieobecnych na przykładowych grafikach tematów!
Zdawalo mi sie, ze gdzies wczesniej pisales, ze nie musi byc identycznie jak na przykladowych grafikach x.x
Tak jest, ale tylko w jedną stronę:
Jazzwhisky pisze:aczkolwiek nie musi zawierać wszystkich jej elementów (innymi słowy - wszystko w miarę możliwości).
Jak napisał GameBoy, nie dasz rady czegoś wypikslować - spoko, ale nie dodawaj żadnych nieobecnych elementów.

Zwróćcie uwagę na prace z poprzednich edycji (i ew. drobne odstępstwa), chyba pierwszy raz zdarza się, że ktoś nie zrozumiał wytycznych w tym punkcie.

EDIT: Powtarzam dla wszystkich, którzy się zagapili:
Uwaga, zwróćcie uwagę na opis wymagań i rzućcie okiem na prace z poprzednich edycji, przypominam - grafika ma przedstawiać pojedynczy sprite w widoku od przodu, najlepiej dokładnie tak jak jedna z klatek w charsecie do RM (ew. w pozie spoczynkowej). Nie przysyłajcie przypadkiem prac odwzorowujących ustawienie postaci jak na przedstawionym podglądzie tematów, nie o to chodzi!

I druga sprawa: nie dodawajcie żadnych dodatkowych elementów nieobecnych na przykładowych grafikach tematów!
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Zablokowany