The Terrific Menace of the Invaders from Audiogalaxy

PC, konsole i nie tylko...
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

The Terrific Menace of the Invaders from Audiogalaxy

Postautor: Mertruve » 03 kwie 2007, 19:25

http://www.genereavventura.com/eng/index.asp

Oldskul XD!

Naprawdę świetna rzecz, wystarczy flash i przeglądarka, żeby się zatracić ^_^ Szkoda, że długie XDDD

Ponieważ jednak ma ponad 50MB, można też ją od razu ściagnąć:
http://genereavventura.marcolago.com/exe/ttm.zip
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Postautor: Jazzwhisky » 04 kwie 2007, 03:14

Dobre dobre, sciagam i przejde sobie w wolnej chwili :)
Brak save doskwiera...
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 04 kwie 2007, 16:50

Save jest, w każdym razie u mnie działa ;>
Blessed Warrior
Posty: 57
Rejestracja: 28 mar 2007, 08:37
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postautor: Blessed Warrior » 04 kwie 2007, 17:46

Fajna giera... trochę brechowa... te "alieny" mnie dobijają xD.

Warto zagrać... Polecam... I życzę wszystkim Wesołego Jajka i mokrego poniedziałku! :D
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Postautor: Jazzwhisky » 05 kwie 2007, 04:42

Nom, w wersji offline na szczescie jest zapis wiec nie ma bata - do roboty! ;D
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 09 kwie 2007, 23:02

Cholerstwo morduje ;D Moje ulubione momenty to jak na razie komentarze do plakatu z Guybrushem Threepwoodem i "metalhead" dający wycisk używając combos z MK ("Teleport and Punch! (D + F + PK)" "Argh!") XDDD


//add: PRZESZEDŁEM CAŁOŚĆ :DDD Genialne i szlus damnit x]
Awatar użytkownika
Gokufan
Posty: 306
Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: Gokufan » 22 kwie 2007, 10:35

Dziś przeszedłem całe :DD Gierka roksi :D Najlepszy był event z Jacksonem xDDD
"WHITE!?!?"
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 22 kwie 2007, 13:13

Mnie zniszczył motyw pod koniec, kiedy po znokautowaniu św. Mikołaja śnieżką rozległ się Unrealowy głos "HEADSHOT!" =D

Wróć do „Gry/Emulacja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości