Promocje na gry w Biedronce

PC, konsole i nie tylko...
Awatar użytkownika
Lyserg1260
Posty: 159
Rejestracja: 13 sty 2014, 00:03
Lokalizacja: Katowice

Promocje na gry w Biedronce

Postautor: Lyserg1260 » 04 lut 2014, 14:32

Promocja trwa od 10 do 23 Lutego br.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,15395502,Znamy_liste_gier__ktore_trafia_do_Biedronki_w_ramach.html
Myślę, że warto się tym zainteresować. W większości to jakieś śmieci, ale jest kilka niezłych gierek. Ja osobiście zapoluję na Sage Gothic, Riddicka, Shoguna i może Two Worlds. Boli mnie tylko brak Tomb Raider Ultimate Edition (wszystkie części jakie wyszły) na które poluję już długi czas żeby kupić w niskiej cenie.
Awatar użytkownika
Ekhart

Golden Forki 2015 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Dema (miejsce 1)
Posty: 409
Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Carrigtwohill, IE

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: Ekhart » 04 lut 2014, 14:54

Fahrenheit będzie? Cholera, przydałoby się kogoś wysłać do biedronki...
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1962
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: Rave » 04 lut 2014, 15:23

Ja w ostatniej gazetce biedronki widziałem Wormsy (chyba Revolution aczkolwiek nie jestem pewny) za 9.99. Chyba jedyna sensowna pozycja jaka tam była.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 934
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: Kleo » 04 lut 2014, 17:01

Szlag chyba trafi moje skąpe serduszko, jak w Biedronce znajdę taniej Sagę Gothic, którą w zeszłym tygodniu kupiłam na Allegro, słono przepłacając za wysyłkę. ;)
Ekhart, Fahrenheita mogę ci podarować, bo nie wiem czemu, ale nie mogę go na Win7 w ogóle zainstalować, a kompa z winXP mam tak słabego, że nie da się grać. Więc gra już ze trzy lata stoi na półce i zbiera kurz.
Ciekawe, która część Sama&Maxa będzie? Fajnie by było trafić taką, której nie mam, uwielbiam tych kolesi.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: X-Tech » 04 lut 2014, 18:28

Właśnie sprawdzam, które z upatrzonych opłaca się kupić, bo trochę sobie upatrzyłem, ale prawda jest taka, że większość można dorwać za około 2-5zł na allegro XD, więc prawie nic się nie opłaca...Kiedyś dawali mniej gier, ale wiele świetnego stuffu jak np: Amnesia, Unreal Antologia, a nawet FEAR.

W biedronce na wiele z tych gier na liście była już promocja, więc wiele ludzi sprzedaje na allegro za grosze droższe kiedyś oficjalnie tytuły, które udało się dorwać w biedronce za dychę.

Pewnie pójdę po Antologię Penumbry i jeśli nie wpadnę w szał kupowania gier na tym się skończy, ale kusi mnie jeszcze Gothic Antologia i te nieszczęsne Alieny i jakieś przygodówki, strzelanki, rpg itd. itd.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1671
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: GameBoy » 04 lut 2014, 20:24

Outrun Coast to Coast : o

Już nie można nigdzie tej gry kupić w żadnym sklepie typu Steam, ze względu na wygaśnięcie licencji od Ferrari.

Trzeba będzie się chyba wybrać do biedronki po Outruna + do tego Gothic jeszcze.

BTW, Kleo, strasznie dziwne, że nie działa Ci ten Fahrenheit, ja grałem w niego z rok temu na 64 bitowym Windows 7 i nie było żadnych problemów.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 934
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: Kleo » 04 lut 2014, 23:01

Masz rację, GameBoy, sprawdziłam z ciekawości w czym rzecz i okazało się, że to antywirus robił problemy, a nie win7.
Ale ta gra ma tak okropne sterowanie, że nie wiem, czy długo to wytrzymam. Chociaż przyznam, że zaczyna się ciekawie, więc możliwe, że jeszcze chwilkę pogram.
Tak tu sobie miło planujemy zakupy, a w praktyce pewnie okaże się, że do kupienia będzie Symulator Zamiatarki Ulic i nic ponad to. ;)
Awatar użytkownika
Dox
Posty: 19
Rejestracja: 03 paź 2011, 13:01

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: Dox » 05 lut 2014, 17:14

Tyle tego a portfel pusty :/ Może skuszę się na Penumbrę (*-*) i Neverwinter Nights 2. Parę innych tytułów też kusi, choć by Starcraft, Deponia, Warhammer 40k, Spellforce... Moto GP? Kurcze, i F1 też jest :|
"Polak Polakowi nawet klęski zazdrości." ~Bogowie (2014)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: X-Tech » 05 lut 2014, 21:37

Nie martw się większość dorwiesz za 2-5zł na allegro XD
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 934
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: Kleo » 05 lut 2014, 23:55

Ta, X-Tech, świetny plan. Tyle że do tych 2-5 zł musisz dorzucić 10-12 za wysyłkę i cała zabawa traci sens. Chyba że kupujesz hurtem, ale dobrać satysfakcjonujący zestaw jest zwykle dość trudno.

Dox, nie kupuj Deponii, zwłaszcza jeśli nie masz za dużo zbędnych dyszek. Jeśli koniecznie chcesz zainwestować w przygodówkę, to z tego zestawu polecam Ci raczej Gemini Rue, przerasta Deponię o dwie klasy.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: X-Tech » 06 lut 2014, 02:40

Gemini Rue warto kupić. Chcę to mieć w wersji pudełkowej. Nie zauważyłem, że jest na liście.


Obejrzałem jeszcze recenzje Alien Colonial Marines dla pewności po raz kolejny. Raczej tego nie będę kupował nawet jako wielki fan trylogii obcego XD

Co do opłacalności. Widzisz nie pali się. Nic straconego jeśli nie kupi gier w biedronie. W podobnej cenie kupi na allegro. XD

Nie mogę się doczekać ! Ciekawe, które gry są jeszcze warte uwagi. Nie znam wielu z nich.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
BH Daimaouji
Posty: 467
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: BH Daimaouji » 06 lut 2014, 17:48

Ech znowu tylko gry na PC? Czy biedronka nie może dać gier na konsole?
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1962
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: Rave » 06 lut 2014, 20:29

X-Tech, nie kupuj broń boże colonial marines! To naprawdę taki shit jak mówią. Żałuję każdego bita transferu jaki zmarnowałem na ściągnięcie tego shitu i każdego bitu na dysku który zajmował (bo już nie zajmuje). Tylko zmarnujesz kasę.

BTW. Nagle polubiłeś makera XP? Bo grafika z twojego avka nie jest możliwa w 2k3.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: X-Tech » 06 lut 2014, 20:41

Alien Colonial Marines odstraszało mnie już za czasów trailerów kiedy poznałem fabułę szczególnie, że widziałem Aliens kilkadziesiąt razy, ale nie sądziłem, że to będzie aż tak złe. Obawiam się, że pod wpływem magii zakupów jeszcze się zdecyduję XD Mam dwójkę Aliens Vs Predator z 2001 na PC i to chyba najlepsza gra o obcym jaką zrobili. Podobać się jeszcze może Alien 3 na snesa ma też dobry klimat. Też polecam.


Co do avatara nie. To jest z makera 2k3 z 180x180 na 120*120.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Dox
Posty: 19
Rejestracja: 03 paź 2011, 13:01

Re: Promocje na gry w Biedronce

Postautor: Dox » 06 lut 2014, 21:23

Kleo pisze:Dox, nie kupuj Deponii, zwłaszcza jeśli nie masz za dużo zbędnych dyszek. Jeśli koniecznie chcesz zainwestować w przygodówkę, to z tego zestawu polecam Ci raczej Gemini Rue, przerasta Deponię o dwie klasy.
Gemini Rue, powiadasz? Kurcze, nie słyszałem o tym. Już się biorę za sprawdzenie tej gry.
Co do zakupów na "Alledrogo" to odpada. Wersje pudełkowe są dość drogie + przesyłka, a Steam ostatnio mi zbrzydł więc do elektronicznych też mnie nie ciągnie.

Edit:
Pierwsza znaleziona recenzja:
Grafika gry została zaprojektowana w konwencji retro. [...] większość zabawy spędzamy na dokładnym przeszukiwaniu lokacji, zbieraniu przedmiotów, prowadzeniu rozmów i rozwiązywaniu zagadek. Przede wszystkim jednak o sile gry stanowi bardzo rozbudowany i dorosły scenariusz.
Kleo! Utrafiłaś ;) Tytuł trafił na trzecie miejsce w mojej podstawowej liście tuż po Penumbrze i NN2.
"Polak Polakowi nawet klęski zazdrości." ~Bogowie (2014)

Wróć do „Gry/Emulacja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość