The Gnomes!

PC, konsole i nie tylko...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
raiden

TA Sprite Contest (miejsce 2)
Posty: 46
Rejestracja: 14 sty 2007, 12:32

The Gnomes!

Post autor: raiden »

Witam chcialbym przedstawic wam projekt...

Obrazek

Obrazek

Technologia - to slowo ktore najlepiej opisuje male skrzaty, ktore od lat zamieszkują ten świat. Dlaczego? Pomysłowe Gnomy sa bardzo rozwiniętey technicznie. Ich wynalazki ogarniaja niemal cały świat - to one pierwsze wymyslily bron palna, to one pierwsze wymyslily wszelkie narzedzia do budowy urzadzen mechanicznych. To one wymyslily srubki i gwozdzie. Wreszcie to one wybudowaly pierwsze fabryki. Dlaczego wiec nie rozwinac ich miasta jeszcze bardziej? Dlaczego nie zbudowac dajmy na to stacji radiowej? Wlasnie! Taki plan ma pomyslowy starzec w Gnomesville - Ugi. Zanim jednak Ugi zbuduje swoja wymarzona Stacje potrzebowac bedzie bardzo rzadkich skladnikow. Starzec jednak nie jest w stanie samemu wybrac sie w wyprawe. Dlaczego nie znalezc na ulicy pierwszego lepszego frajera, ktory stawi czola najstraszniejszym wyzwaniom za pare miedziakow? Ugi wlasnie tak zrobil. Do pracy zaciagnal Oda - miejscowego glupka. Od zgodzil sie na prace za smiesznie niska cene - bynajmniej nie dlatego by przelamac stereotyp "Przyglupiego odrzutka Oda", nie byl ambitny. Zgodzil sie bo byl glupi. Nalezy dodac ze Gnomy sa dosyc nierozgarniete. Jesli czegos nie wymyslaja to napewno siedza pod ziemia kopiac tunele. Zawsze cos tam zostawiaja. Nic wiec dziwnego ze Od czesto bedzie musial schodzic pod ziemie aby wykopac bardzo nieznane mineraly, lub po prostu poszukac czegos co pewien gnom zostawil przed laty w starym opuszczonym tunelu.

Gnomy to nie jedyne istoty zyjace w tym swiecie. Oprocz nich spotkac mozemy krwiozercze trole podziemne, lub wredne gobliny. Gnomy maja wielu wrogow, ktorzy tylko czekaja aby polozyc swe lapy na wspanialych wynalazkach gnomow.

Oczywiscie nie bedzie to kolejna gra z cyklu - pojdz zabij smoka i przynies. Fabula bedzie znaaaaacznie bardziej rozwinieta, mysle ze jej nietypowosc widac na pierwszy rzut oka dzieki nietypowej scenerii i realiach.

Nie chce zebyscie mysleli ze to swiat terazniejszy, albo bron Boże przyszłościowy. Jest to bardziej prymitywny świat. Coś na miarę World of Warcraft - jesli ktos wie o co chodzi.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tittle. Musze zainstalowac skrypty ale ogolnie to widac szate graficzna.

Obrazek

Grafike robie sam wiec prosze nie wrzeszczec :P

Zapraszam do komentowania - zachecam do pytan!
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Post autor: Sobriquet Gaido »

Dobra gra nie jest zła. Ta natomiast z pewnością będzie oryginalna. Nie ma to jak klimacik.
Tak trzymaj,
Awatar użytkownika
Kiksi

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 3)
Posty: 361
Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02

Post autor: Kiksi »

Faajna grafa :] troche denerwujące są te czarne miejsca na dole, nie można by ich zastąpić jakąś ziemią z kamyszkami albo czymś? Poza tym, robi sie tu cos innego oprócz chodzenia w prawo? xD j/k
Awatar użytkownika
Lloyd
Posty: 119
Rejestracja: 27 gru 2007, 21:59

Post autor: Lloyd »

Pewnie się jakieś
krwiozercze trole podziemne, lub wredne gobliny
tłucze... Mam nadzieję że będą jakieś nierówności terenu itp. :D

Grafika jest bardzo klimatyczna, szkoda tylko że te gnomkowe chary z poprzedniej wersji zastąpiłeś takimi... no, cukierkowatymi XD I co tam robi ten paskudny cień pod gnomkiem (wrzeszczę)?
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Post autor: Inq »

No, grafa naprawde bardzo fajna.
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Super Vegeta »

Platforma? RMXP czy kod?
Awatar użytkownika
raiden

TA Sprite Contest (miejsce 2)
Posty: 46
Rejestracja: 14 sty 2007, 12:32

Post autor: raiden »

z powodu choroby troszke zaniedbalem robote. Jednak teraz troszke wyzdrowialem i zabralem sie za tworzenie Podziemi. Mam nadzieje ze sie wam podoba.

Jak narazie sama ziemia + panoramka :) Dojda jeszcze belki podtrzymujace "sufit" i parę innych według mnie ciekawych rzeczy :)

Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Podsumowując: ŚWIETNY klimat. Choć chciałbym wreszcie zobaczyć coś więcej z platformówki i tego zachwalanego scenariusza (sic!).
Albo jakiegoś przeciwnika, jabłuszko, coś gotowego - bo ciągle widzimy tylko piękne półprodukty. ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Post autor: Kalashnikov »

No wyglada to bardzo ladnie, jedynie zyczyc sobie, zeby rownie pieknie cala gra hulala.

Polprodukty, bo gra pewnie w fazie przygotowan jest. W sumie ciekawy pomysl na tworzenie, najpierw zrobic sobie wszystkie panoramy, potem np. potwory, jabluszka i inne cukierki, na koniec to oskryptowac i posklejac do kupy.
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 765
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Post autor: kvachu »

Platforma? RMXP czy kod?
???
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Post autor: Sobriquet Gaido »

Pytają się ludzie czy grę robisz w RPG makerze, Game Makerze czy piszesz program z użyciem biblioteki graficznej jak SDL, DirectX, OpenGl ewentualnie kodzisz w trybie 13h albo co innego...
Awatar użytkownika
YoH
Posty: 165
Rejestracja: 11 lip 2007, 15:31
Lokalizacja: Płock

Post autor: YoH »

No przecież pisał Mr. Raiden, że The Gnomes jest robieone w XP. W galerii dał screen z gry i tam napisał.... no chyba że coś popieprzyłem :D
Awatar użytkownika
raiden

TA Sprite Contest (miejsce 2)
Posty: 46
Rejestracja: 14 sty 2007, 12:32

Post autor: raiden »

Calkiem duzo skonczone. Troszke elementow pododaje jeszcze ale ogolnie to mniej wiecej tak to sie bedzie prezentowac :)

Obrazek

Owszem gra pod XP :)
Awatar użytkownika
raiden

TA Sprite Contest (miejsce 2)
Posty: 46
Rejestracja: 14 sty 2007, 12:32

Post autor: raiden »

Spory news. Sorry za Double ale nikt by nie zauwazyl.

3 nowe screeny wlasciwie - przedstawienie nowych panoram ale jak dla mnie sa na tyle rozne aby zaliczyc je do roznych screenow.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

-@Edit/ Dorzucam parę sampli z gry od Mertruve!

http://chomikuj.pl/Mertruve/koszmartheme.mp3 - Koshmar!

http://chomikuj.pl/Mertruve/forest.mp3 - In Forest!


-@Edit2/ Chciałbym zauważyć, że lekko urozmaiciłem logo :P

Obrazek

PS: Na 2 screenach jest ta sama mapka - chodzi mi tylko o panoramki. Narazie gnomki jako "gra nie istnieja" a to dlatego ze narazie musze skompletowac na tyle duzo grafik aby zaczac z pompa projekt. Skonczone sa prawie wszystkie skrypty + jakies 20% grafiki. Nie oznacza to jednak ze nic nie jest gotowe a to co tu przedstawiam jest tylko suchymi mapkami. Pare map jest juz skonczonych. Po prostu roznica pomiedzy RTPowymi grami a tymi z wlasnymi zasobami jest prosta - wklad pracy jest 100x wiekszy co rowniez wydluza prace, a tworzenie map z sensem rowniez zajmuje troche czasu.

Pozdrawiam!
ODPOWIEDZ