Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Oddaję głosy z zastrzeżeniem, że mogę je zmienić jeszcze jutro wieczorem, jeżeli znajdę czas na zagranie w gierki po raz trzeci.
Czego nie widać
3C
Rozpiszę się po wynikach, bo tu niczego sugerować w żaden sposób.
Czego nie widać
3C
Rozpiszę się po wynikach, bo tu niczego sugerować w żaden sposób.
- Preki
- Posty: 758
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
- Lokalizacja: Siedlce City
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
"Zachęcony" opisem Micha na GG
... głos oddaję na Wojny Miast. Powód: fajny pomysł, miasta obrzucające się różnym shitem
. Innych nie ściągałem, bo narobiłbym bratu lagów w jego wesołej pikselozie 



http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Ok, ja głosuję na KPN Ultimate 5k - najlepszy pomysł z całej konkurencji, ale brakuje paru rzeczy. Myślałem nad drugim kandydatem, ale za cholerę żadna inna gra mi się nie przypodobała, żebym na nią głosował, tak więc daję tylko jeden głos.
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 mar 2009, 19:23
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Głosuję na Ultime i Wojny miast
Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 20:25 przez nickexile, łącznie zmieniany 1 raz.
Fight fire with fire.
Fight gayness with... oł szit
Fight gayness with... oł szit
- Michu
- Posty: 1181
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Czas na mnie zatem, po kolei:
3C - duzo roboty, niezly pomysl i przyjemny gameplay
Czego nie widac - sama koncepcja i wykonanie miodne, ale te umiejetnosci sprawiaja, ze gra wydaje sie nieco przekombinowana
Lamiglowka - co prawda wykorzystuje narzucona mechanike, ale w znikomym stopniu. Niemniej plus za prace calkowicie inna od pozostalych
Mech Assault - wprowadzenie niezle i klimacik niezly. Niestety nie przepadam za taka konwencja
Papier Kamień Nożyce - fajna oprawa, ale oczekiwalem czegos wiecej niz tekstowa walka
Papier Kamień Nożyce Ultimate 5000 - strasznie niedopracowane, ale jednoczesnie masakrycznie przyjemne. Miod.
Shin Getter Robo - calkowite zaskoczenie. Troche przytlaczajace, ale pokazuje, co mozna zrobic na bazie tego systemu
Ultima - sama walka lekko skapa, choc zrobiona ladnie i z pomyslem. Patos, ktory, gdyby byl czescia jakiegos wiekszego jRPG, stalby sie jednym z najlepszych na RM.
Wojny Miast - jak w przypadku PKN, niestety male urozmaicenia systemowe.
Prace w tej edycji prezentowaly swietny poziom, a po dlugim namysle oddaje glosy na 2, moim zdaniem, najbardziej klimatyczne produkcje - Papier Kamień Nożyce Ultimate 5000 i Shin Getter Robo
3C - duzo roboty, niezly pomysl i przyjemny gameplay
Czego nie widac - sama koncepcja i wykonanie miodne, ale te umiejetnosci sprawiaja, ze gra wydaje sie nieco przekombinowana
Lamiglowka - co prawda wykorzystuje narzucona mechanike, ale w znikomym stopniu. Niemniej plus za prace calkowicie inna od pozostalych
Mech Assault - wprowadzenie niezle i klimacik niezly. Niestety nie przepadam za taka konwencja
Papier Kamień Nożyce - fajna oprawa, ale oczekiwalem czegos wiecej niz tekstowa walka
Papier Kamień Nożyce Ultimate 5000 - strasznie niedopracowane, ale jednoczesnie masakrycznie przyjemne. Miod.
Shin Getter Robo - calkowite zaskoczenie. Troche przytlaczajace, ale pokazuje, co mozna zrobic na bazie tego systemu
Ultima - sama walka lekko skapa, choc zrobiona ladnie i z pomyslem. Patos, ktory, gdyby byl czescia jakiegos wiekszego jRPG, stalby sie jednym z najlepszych na RM.
Wojny Miast - jak w przypadku PKN, niestety male urozmaicenia systemowe.
Prace w tej edycji prezentowaly swietny poziom, a po dlugim namysle oddaje glosy na 2, moim zdaniem, najbardziej klimatyczne produkcje - Papier Kamień Nożyce Ultimate 5000 i Shin Getter Robo
- Foxer
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
- Lokalizacja: Poznań
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Jestem wybredny, niedużo rzeczy mi się spodobało. Najlepiej wypadło Czego nie widać (fajna zabawa, choć nie wiem czemu zdarzały mi się bugi - potworek tworzył się nie tego koloru, co powinien) oraz Mech Assault (proste, ale fajny klimat).
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Michu ładnie poprosił o ocenianie, więc przemogłem się, pobrałem i głosuję.
Ultima - Za wykonanie, które wymiotło mnie z kapci i zrzuciło z krzesła.
Czego nie widać - Za ciekawy pomysł.
Pozostałe projekty:
Mech Assault - Dobry pomysł, ale miałem nadzieję, że wyjdzie ciekawiej.
Wojny Miast - Przykro mi to mówić, ale zero efektywności.
Papier Kamień Nożyce - Fajny klimat, ale po dwóch przegranych walkach z pierwszym ziomkiem dałem sobie spokój.
PKMU5k - Dobry pomysł, ale mechanizm gry powoduje, że rozgrywka jest trochę za długa.
Shin Getter Robo - Trudność. Wiem, że mam refleks szachisty, mimo to lubię wyzwania - ale tu poległem. :p
Łamigłówka, 3C - Co tu dużo mówić... Chyba jestem za głupi, by zrozumieć mechanikę tych dwu. :(
Ultima - Za wykonanie, które wymiotło mnie z kapci i zrzuciło z krzesła.
Czego nie widać - Za ciekawy pomysł.
Pozostałe projekty:
Mech Assault - Dobry pomysł, ale miałem nadzieję, że wyjdzie ciekawiej.
Wojny Miast - Przykro mi to mówić, ale zero efektywności.
Papier Kamień Nożyce - Fajny klimat, ale po dwóch przegranych walkach z pierwszym ziomkiem dałem sobie spokój.
PKMU5k - Dobry pomysł, ale mechanizm gry powoduje, że rozgrywka jest trochę za długa.
Shin Getter Robo - Trudność. Wiem, że mam refleks szachisty, mimo to lubię wyzwania - ale tu poległem. :p
Łamigłówka, 3C - Co tu dużo mówić... Chyba jestem za głupi, by zrozumieć mechanikę tych dwu. :(
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20
-
- Posty: 196
- Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Naprawdę wysoki poziom projektów, gratuluję wszystkim uczestnikom!
Głosy:
Ultima - Wykonanie, klimacik, ... musiałem to przejść.
Mech Assault - Wydało mi się najgrywalniejsze z całej reszty.
Pozostałe:
Czego nie widać - Bardzo rozbudowana, przemyślana, jednak większej przyjemności nie zaznałem więc za długo nie pograłem.
Wojny Miast - Pomysł ciekawy, jednak brak mi tu urozmaiceń.
PKN - Miło się grało, miałem nawet dość szczęścia aby ukońcyć. ;)
PKMU5k - Zgrabna i przyjemna gierka.
Shin Getter Robo - Fajne i przyjemne, jednak odrobinę za trudne jak dla mnie.
3C - Odrobinę mnie zmuliła, ale dopracowanie i mechanika powala. Wszystko super, tylko szybko nudzi.
Łamigłówka - Powiem otwarcie, mimo szczerych chęci nie zczaiłem o co biega. Ale wykonanie i oskryptowanie jest niezłe.
Pozdrawiam.
Głosy:
Ultima - Wykonanie, klimacik, ... musiałem to przejść.
Mech Assault - Wydało mi się najgrywalniejsze z całej reszty.
Pozostałe:
Czego nie widać - Bardzo rozbudowana, przemyślana, jednak większej przyjemności nie zaznałem więc za długo nie pograłem.
Wojny Miast - Pomysł ciekawy, jednak brak mi tu urozmaiceń.
PKN - Miło się grało, miałem nawet dość szczęścia aby ukońcyć. ;)
PKMU5k - Zgrabna i przyjemna gierka.
Shin Getter Robo - Fajne i przyjemne, jednak odrobinę za trudne jak dla mnie.
3C - Odrobinę mnie zmuliła, ale dopracowanie i mechanika powala. Wszystko super, tylko szybko nudzi.
Łamigłówka - Powiem otwarcie, mimo szczerych chęci nie zczaiłem o co biega. Ale wykonanie i oskryptowanie jest niezłe.
Pozdrawiam.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 lis 2006, 19:39
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
No to jeszcze ja. Z wyróżniających (niekoniecznie pozytywnie) się projektów:
3C- Bardzo nice, nawet szkoda że takie krótkie i że brakuje konkretnego celu.
Czego nie widać- Chyba najbardziej rozbudowana i najlepsza produkcja.
Łamigłówka- wtf?
Mech Assault- Noł łej, dlaczego angielski? Nie żebym miał problemy ze zrozumieniem, no ale po co O_o?
Ultima- przyjemne dla oka.
Głos: za system- Czego nie widać; za oprawę- Ultima
3C- Bardzo nice, nawet szkoda że takie krótkie i że brakuje konkretnego celu.
Czego nie widać- Chyba najbardziej rozbudowana i najlepsza produkcja.
Łamigłówka- wtf?
Mech Assault- Noł łej, dlaczego angielski? Nie żebym miał problemy ze zrozumieniem, no ale po co O_o?
Ultima- przyjemne dla oka.
Głos: za system- Czego nie widać; za oprawę- Ultima
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Hmm.. Czyli jednak grafika...
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
- UqiSylune
- Posty: 22
- Rejestracja: 22 gru 2008, 15:08
- Lokalizacja: Chełm
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Czego Nie Widać i Ultima :d
Pierwsze, bo jest fajne, a drugie, bo zrzyna z tego co ja w MT.
Pierwsze, bo jest fajne, a drugie, bo zrzyna z tego co ja w MT.
- Gamer2002
- Posty: 225
- Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Jest już po północy więc czas na podsumowanie. Moje :P
Shin Getter Robo – to moja gra. I godzinę po oddaniu projektu zauważyłem buga :P Przeciwnik który miał nas lekko drasnąć zadawał duże obrażenia i ten który miał zadać duże obrażenia tylko nas drasnął. Ale przyznam się, że sam tego nie potrafię przejść :D. Jutro mogę dać tu poprawioną wersję bez buga lub Michu może to zrobić. Potem może zrobię lepszą wersję z możliwością zbierania lecących po mapie żyć i z atakiem który czyści mapę (STOOONEEER SUUUNNSHINEEEEE jak ktoś wie o co chodzi).
Aha, taka ciekawostką z której pewnie nikt nie zdaje sobie sprawy. Jeżeli wytrzyma się 5 minut pojawi się nowy przeciwnik – Shin Dragon, który jest gdzieś tak 4 razy większy od wszystkiego. Jego pojawienie zmienia muzyczkę z Heats na Storm. A jego ataki nawalają w 1/5 czy 1/4 miejsca gdzie możemy być (ale obrażenia te same co w wypadku zwykłego zderzenia). No i oczywiście losowo zmienia się w trzy różne formy. Poziomy pasek to jego pasek życia =D.
Dość o mnie, trza o reszcie.
3C – gra podobna do mojej, tylko że nie można tam zginąć i zawsze można wygrać. Jedyną wadą o której zapomniałem wspomnieć jest to, że nieco trudno się połapać jakie kulki dają jaki punkt (trza było żywiołowo).
Czego nie widać – mój drugi laureat. Przyjemny innowacyjny pomysł nic więcej do dodania nie mam.
Łamigłówka – Przekombinowane dla mnie ;P Właściwie Michu ma rację, ustalona mechanika była tu na doczepkę.
PKN – nudne te walki tekstowo-losowe. Nic szczególnego także w wykonaniu skryptowym.
Mech Assault – niby to samo co powyżej ale przyjemniejsze.
PKNU5000 – tu już lepiej i ciekawiej zastosowano, te suwane znaczki, ale mimo wszystko gra się wolno.
Wojny Miast – Niezbyt efektowne i w ogóle losówka z jedyną innowacją taką, że można się bronić a nie tylko atakować. I czy to naprawdę potrzebne by zerkanie na status musiało kończyć naszą turę?
Ultima – taka ślicznie wyglądająca losówka z fajną fabułką... Ale my tu jesteśmy od oceniania skryptów a nie innych rzeczy. Graficznie fajerweki pewnie wymagały pracy przy skryptowaniu, za co plusik.
Shin Getter Robo – to moja gra. I godzinę po oddaniu projektu zauważyłem buga :P Przeciwnik który miał nas lekko drasnąć zadawał duże obrażenia i ten który miał zadać duże obrażenia tylko nas drasnął. Ale przyznam się, że sam tego nie potrafię przejść :D. Jutro mogę dać tu poprawioną wersję bez buga lub Michu może to zrobić. Potem może zrobię lepszą wersję z możliwością zbierania lecących po mapie żyć i z atakiem który czyści mapę (STOOONEEER SUUUNNSHINEEEEE jak ktoś wie o co chodzi).
Aha, taka ciekawostką z której pewnie nikt nie zdaje sobie sprawy. Jeżeli wytrzyma się 5 minut pojawi się nowy przeciwnik – Shin Dragon, który jest gdzieś tak 4 razy większy od wszystkiego. Jego pojawienie zmienia muzyczkę z Heats na Storm. A jego ataki nawalają w 1/5 czy 1/4 miejsca gdzie możemy być (ale obrażenia te same co w wypadku zwykłego zderzenia). No i oczywiście losowo zmienia się w trzy różne formy. Poziomy pasek to jego pasek życia =D.
Dość o mnie, trza o reszcie.
3C – gra podobna do mojej, tylko że nie można tam zginąć i zawsze można wygrać. Jedyną wadą o której zapomniałem wspomnieć jest to, że nieco trudno się połapać jakie kulki dają jaki punkt (trza było żywiołowo).
Czego nie widać – mój drugi laureat. Przyjemny innowacyjny pomysł nic więcej do dodania nie mam.
Łamigłówka – Przekombinowane dla mnie ;P Właściwie Michu ma rację, ustalona mechanika była tu na doczepkę.
PKN – nudne te walki tekstowo-losowe. Nic szczególnego także w wykonaniu skryptowym.
Mech Assault – niby to samo co powyżej ale przyjemniejsze.
PKNU5000 – tu już lepiej i ciekawiej zastosowano, te suwane znaczki, ale mimo wszystko gra się wolno.
Wojny Miast – Niezbyt efektowne i w ogóle losówka z jedyną innowacją taką, że można się bronić a nie tylko atakować. I czy to naprawdę potrzebne by zerkanie na status musiało kończyć naszą turę?
Ultima – taka ślicznie wyglądająca losówka z fajną fabułką... Ale my tu jesteśmy od oceniania skryptów a nie innych rzeczy. Graficznie fajerweki pewnie wymagały pracy przy skryptowaniu, za co plusik.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Dla mnie bezdyskusyjnie najbardziej niedoceniona praca spośród dziewiątki. Szkoda, że nie zaczyna się delikatniej, pewnie zebrałaby więcej głosów. =]Gamer2002 pisze:Shin Getter Robo – to moja gra.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Gamer2002
- Posty: 225
- Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14
Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce
Uznałem, że zwrócę większą uwagę na siebie jeżeli od razu zacznę ostro :P