Strona 2 z 5

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 07 kwie 2010, 19:15
autor: Pantera
to zadam jeszcze takie pytanie - czy bedzie legalne obejscie zasady "TYLKO zasoby tylko z RTP, tsukuru.pl i/lub rpgmaker.pl" wrzucajac wykorzystane przez siebie zasoby na np. Tsukuru przed oddaniem pracy? ]:->

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 07 kwie 2010, 19:22
autor: Kalashnikov
Fajna niespodziewajka, wchodzę w to :)

"nawet najlepszy skrypt zręcznościówki na grafikach rtp będzie jak dla mnie odpychający". Ale to skrypt masz oceniać, nie grafikę i zacytowany fragment jest POWODEM, dla którego są takie zasady, a nie inne =D

Liczy się pomysł i skrypt, nie wygląd.

Pantera pisze:to zadam jeszcze takie pytanie - czy bedzie legalne obejscie zasady "TYLKO zasoby tylko z RTP, tsukuru.pl i/lub rpgmaker.pl" wrzucajac wykorzystane przez siebie zasoby na np. Tsukuru przed oddaniem pracy? ]:->

Jazz napisał, że zasoby pochądzące z TA zgłoszone do dzisiaj. W ten sposób uniknie się sytuacji, o której właśnie napisałeś.

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 07 kwie 2010, 19:40
autor: Pantera
tak, juz wiem, pytalem bo niewidzialem jego editu w poscie.

anyway: TACO #5 WOOHOO :D

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 07 kwie 2010, 23:01
autor: kalafior
Zgłaszam udział ;]

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 08 kwie 2010, 09:30
autor: ŻbiXs
Też zgłaszam swój udział do TACO. 8)

No i dwa pytania:
- Czy poprzez RTP w przypadku RM2k jest na myśli RTP+RTP 1.32 addon, czy też tylko samo podstawowe RTP?
- Żadnych ograniczeń co do przełączników i zmiennych? :shock:

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 08 kwie 2010, 13:43
autor: kvachu
Pewnie chodzi tylko o oficjalne RTP.

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 08 kwie 2010, 13:56
autor: Jazzwhisky
Ano ciekawa sprawa, jest jak mówi kvachu, ten addon to RTP tylko z nazwy, nie wchodzi też w zakres działu zasoby, zatem będąc zasadniczym do bólu - jego wykorzystanie odpada.

Ale tak, żadnych ograniczeń technicznych.

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 08 kwie 2010, 14:54
autor: Foxer
Czy można elementy z chipsetów wkładać do charsetu? To ograniczenie grafik zepsuło mi pomysł, więc muszę się chwycić innych sposobów xD

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 08 kwie 2010, 15:11
autor: Ska'ciu
Uzupełniam pytanie Foxera: Czy można cokolwiek przełożyć do czegokolwiek np battle (jakiś ogień np.) do charsetu?

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 08 kwie 2010, 15:23
autor: Jazzwhisky
W sumie już wcześniej odpowiedziałem na to pytanie, i tak i nie, możecie miksować, przekładać, usuwać, ale (mam nadzieję, że brzmi to jasno) edytując NIE WOLNO WAM PODZIELIĆ/POCIĄĆ NA CZĘŚCI ŻADNEGO SPRITE'A, to może uniemożliwiać np. przeniesienie większych obrazków/animacji do charsetu (gdzie maksimum to 24x32px).

Wiem, że to kłopotliwe i wyszło przy okazji sporo problemów, ale poprzednia edycja pokazała, że TACO idzie odrobinę nie tam gdzie stanowiły założenia. Gdyby nie to, że ruszyliśmy kompletnie bez przygotowań - zestaw grafik i tak byłby znacznie mniejszy (wybrany pakiet lub nawet samo RTP). Umiejętność wciśnięcia się w te ramy to też element konkursowy, jak już można było zauważyć - nie każdy mu podołał.

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 08 kwie 2010, 16:50
autor: Gamer2002
Zgłaszam się =D

Jak rozumiem RMEF to nie patch zewnętrzny tylko narzędzie, więc można go używać?

(swoja drogą moja ostatnia gra na TACO była zręcznościówką ;p)

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 09 kwie 2010, 20:29
autor: Sabikku
NIE WOLNO WAM PODZIELIĆ/POCIĄĆ NA CZĘŚCI ŻADNEGO SPRITE'A

A dzielić spriteset'y na pojedyncze sprite'y...?

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 09 kwie 2010, 21:47
autor: Mikisi
1) Foxer
2) Super Vegeta
3) Sabikku (*)
4) Pantera
5) Ska'ciu
6) Michu
7) Kalashnikov
8) kalafior
9) ŻbiX
10) Gamer2002


Może bym się zgłosił, ale przy takiej konkurencji to nie ma sensu xD
Zresztą bym się pewnie nie wyrobił z datą, albo co... pewnie bym w ogóle się wstydził to pokazać :D

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 09 kwie 2010, 22:00
autor: Fear
Co ja mogę dodać? Nigdy wybitnym "eventerem" nie byłem. Co sklejam, to raczej dla siebie, ale szacun i powodzenia wszystkim uczestnikom. To będzie zdecydowanie ciekawe wydarzenie...

PS: Pozostaje mi czekać na Ligę Mapperów III ^^

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

: 10 kwie 2010, 17:28
autor: Jazzwhisky
Fear pisze:PS: Pozostaje mi czekać na Ligę Mapperów III ^^

Haha, z tym może być problem - LM organizacyjnie wymaga zdecydowanie najwięcej, dlatego wolałbym zabierać się za nią tylko jeśli będziemy pewni dużej ilości uczestników. Anyway, chętnie przyjmę zgłoszenia rozsądnych osób jeśli chcą same poprowadzić zabawę. =]

AKTUALIZACJA

Dziękuję wszystkim za dotychczasowe zgłoszenia, pierwotnie miały one zostać zamknięte jutro, aktualnie jednak proponuję ich zawieszenie - tzn. tak jak w przypadku poprzedniej edycji TACO - pracę nadesłać może każdy użytkownik forum (via PM proszę), bez wcześniejszego zgłaszania udziału w tej edycji konkursu. Czas przyjmowania prac zostaje przesunięty jednocześnie o tydzień, do dnia 25 kwietnia włącznie.

Przy okazji - obiecywałem news, ale będzie musiał on poczekać - przez kilka dni strona nie będzie aktualizowana.