Strona 1 z 1

[zapowiedź] Heroes of Might & Magic

: 09 gru 2007, 12:45
autor: Akwarelek
Witam wszystkich, oficjalnie zgłaszam się na złote widelce :D
Moim orężem wytoczonym przeciwko konkurentom będzie gra pt. (zaskoczy was to tylko, jeśli nie czytaliście nazwy tematu...)

Obrazek


Autor: Akwarelek
Wersja RM: 2003
Typ gry: TBS (turn based strategy, czyli strategia turowa)
Postęp: gra jest narazie w fazie alpha, więc ramki, grafiki i wszystkie inne rzeczy nie są ukończone w 100%.

**********************************

Celem gry jest rozwijanie swojego miasta poprzez budowanie budynków, za które płacimy surowcami (drewno, rudy, żelazo i złoto) znalezionymi na mapie. Rozwijając swoje miasto otrzymujemy dostęp do rekrutowania coraz lepszych jednostek, które będą nam służyć do powiększania potęgi swojego mocarstwa i w końcu podbicia królestwa przeciwnika! My wcielimy się w rolę władców swoich imperiów i powierzymy los naszego państwa przywódcom, którzy będą prowadzili wielką armię i będą przelewać swoją krew dla zwycięstwa i chwały!

Gra będzie na 90% dla dwóch graczy (multiplayer), może niektóre scenariusze będą przeznaczone dla większej ilości ;) Ach, właśnie.. zapomniałbym... screenshoty. Może i gra używa chipsetu z RTP, ale czy to powód, żeby ją od razu spychać na sam koniec listy? Przecież liczy się grywalność, a o to w tej grze chodzi. Zresztą, kto powiedział, że RTP jest be. Jeśli je się dobrze użyje, to może powalić na kolana....

1) Mapa świata 1 - pasek jest dopiero w wersji BETA, nie zrobiłem go jeszcze. Na dole mamy pokazaną ilość surowców... ^^ *

Obrazek

2) Mapa świata 2 - bohater zdobył tartak i wykopalisko rud, dzięki czemu ma zapewnioną stałą produkcję surowców :)
Niektórzy pewnie zauważą, że cały czas jest tyle samo surowców mimo iż bohater je "podniósł" - nie zrobiłem jeszcze skryptu podnoszenia surowców, tylko je przeciągnąłem na niewidoczne miejsce na mapie :) *

Obrazek

3) Walka :) Każdy bohater będzie dowodził max. 4 grupami jednostek. Jak widzicie, pasek jest dopiero tworzony. No cóż, może pole walki jest jeszcze puste, ale to się zmieni...*

Obrazek

4) Podgląd zamku, który nazywać się bedzie Zamek :D Jest to siedziba rasy ludzkiej. *

Obrazek

Jak widzicie, robię to dla Was i dla polskiej sceny RPG Makera - Polak też potrafi :P
Mam nadzieję, że ta skromna prezentacja wzbudzi u Was, oglądających, podziw, w końcu To nie będzie byle gra.

Pytania odnośnie gry, jej mechaniki piszcie tutaj, natomiast wszystko inne możecie pisać w tym temacie. Nie obrażę się, jeśli napiszecie to samo w obu tematach :)

Pozdrawiam,
Akwarelek

* wygląd może nie zgadzać się z tym, co będzie w rzeczywistości i jest możliwość, że obrazek bądź niektóre jego części zostały poddany lekkiej obróbce w programach graficznych.

: 09 gru 2007, 12:51
autor: Mertruve
Czyli jednak port ;< KUGW mimo wszystko.

: 09 gru 2007, 12:56
autor: Akwarelek
Spokojnie, jeszcze wiele może się zmienić. Gra nie będzie lustrzanym odbiciem, ale troche elementów muszę zachować.

: 09 gru 2007, 13:00
autor: Mertruve
Wcale nie musisz! Pamiętaj, że zawsze lepiej zagrać w oryginał niż klon =D Postaraj się plz, żeby bardziej trąciła tobą niż 3DO ;o

: 09 gru 2007, 14:52
autor: Gokufan
Mmmm wygląda ciekawie :) Czy ta nazwa już pozostanie, czy ulegnie zmianie? I wogóle - powodzenia :P

: 09 gru 2007, 22:13
autor: kvachu
Powodzenia(bo się raczej przyda) w ukończeniu gry.
Ja bym się za takie coś nie brał =U.