[RM 2003] Ubranie bohatera.

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Zablokowany
Scorpi
Posty: 3
Rejestracja: 02 lut 2007, 10:31

[RM 2003] Ubranie bohatera.

Post autor: Scorpi »

:)Niech ktoś napisze jak sie robi żeby można wczsie gry było widać w co jest ubrany
bochater czyli żeby np.:miał na sobie zbroje metalową to żeby było na nim to widać.
Prosze niech ktoś napisze.:)
Z góry dziękuje:) :D :)
:p :D
Awatar użytkownika
Deathwing

GF2022 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 1); Liga Mapperów Sezon I (msc. 1) Sezon II (msc. 2) Sezon IV (msc. 3) Sezon V (msc. 1) Sezon VI (msc. 2); TASC 2 (msc. 1)(msc. 3); TASC 3 (msc. 1); TASC 4 (msc. 1)(msc. 1)(msc. 1)
Posty: 305
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Post autor: Deathwing »

Pracochłonne. Nie tyle ze względu na skrypt, bo ten jest banałkowaty (fork conditions -> hero conditions -> item "zbroja" is equipped -> set hero walk GFX), ile raczej na rysowanie różnych wersji charsetu. Nie ma chyba innego sposobu, niż wcześniejsze przygotowanie odpowiednich grafik. Można się domyślić z czym się to wiąże, jeśli w grze jest przygotowanych sporo różnych strojów dla bohatera. Oczywiście zakładam, że zmianie podlega tylko jedna część garderoby; przy większej ilości robi się to praktycznie niewykonalne. A zatem: albo zdecydujesz się na niewielką ilość ubrań albo od razu zrezygnuj z tego pomysłu.
turn up the silence
Scorpi
Posty: 3
Rejestracja: 02 lut 2007, 10:31

Post autor: Scorpi »

Hmm.czy to jest napewno do rpg maker tsukuru me??
A jeśli tak to dzięki? :)
:p :D
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Nie ma czegoś takiego jak "rpg maker tsukuru me" ^^"

http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... ste/zbroja KILL!
Zablokowany