:)Niech ktoś napisze jak sie robi żeby można wczsie gry było widać w co jest ubrany
bochater czyli żeby np.:miał na sobie zbroje metalową to żeby było na nim to widać.
Prosze niech ktoś napisze.:)
Z góry dziękuje:) :D :)
[RM 2003] Ubranie bohatera.
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 lut 2007, 10:31
- Deathwing
- Posty: 305
- Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
- Kontakt:
Pracochłonne. Nie tyle ze względu na skrypt, bo ten jest banałkowaty (fork conditions -> hero conditions -> item "zbroja" is equipped -> set hero walk GFX), ile raczej na rysowanie różnych wersji charsetu. Nie ma chyba innego sposobu, niż wcześniejsze przygotowanie odpowiednich grafik. Można się domyślić z czym się to wiąże, jeśli w grze jest przygotowanych sporo różnych strojów dla bohatera. Oczywiście zakładam, że zmianie podlega tylko jedna część garderoby; przy większej ilości robi się to praktycznie niewykonalne. A zatem: albo zdecydujesz się na niewielką ilość ubrań albo od razu zrezygnuj z tego pomysłu.
turn up the silence
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 lut 2007, 10:31
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Nie ma czegoś takiego jak "rpg maker tsukuru me" ^^"
http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... ste/zbroja KILL!
http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... ste/zbroja KILL!